Voor de hand liggend.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je min of meer wel als newbe. maar wederom makkelijk punten scoren voor ze.
Ja precies. Het zou ook wat raar zijn als je als newbie dat niet zou doen.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je min of meer wel als newbe. maar wederom makkelijk punten scoren voor ze.
Ik denk niet dat Roma zich zonder slag of stoot overgeeft, plus overleggen met haar en je bent al een boel tijd kwijt.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ok wie bij de slangen ik denk Roma
En de vossen Radek?
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Roma zich zonder slag of stoot overgeeft, plus overleggen met haar en je bent al een boel tijd kwijt.
Nouquote:Op woensdag 30 april 2025 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Dat gaat wat worden bij de slangen zo… bij de vossen gok ik ook op een snelle beslissing..
Vraag blijft hetzelfdequote:Op woensdag 30 april 2025 20:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat kansloos. Je kunt ook kijken naar 2e vraag en bijvoorbeeld 275 punten pakken in plaats van 290 punten.
Djinti of jelllequote:Op woensdag 30 april 2025 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Zou het wel leuk vinden nu als de slangen de finale halen.
Een newbie in de finale in plaats van een vastgeroeste muppet zou wel leuk zijn
Lief hèquote:Op woensdag 30 april 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Zie de snotneus weer vaderlijk omhelzen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |