Ik vind het überhaupt al bijzonder dat ze haar mee hebben laten doen... Natuurlijk voor de kijkcijfers, maar of het ethisch is weet ik niet... Deels natuurlijk eigen keuze, maar ja... misschien ook bescherming tegen zichzelfquote:Op woensdag 30 april 2025 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ongeneeslijk zieke Esther vertrekt binnenkort uit De Bondgenoten: 'Ik begin m'n kinderen te missen': https://www.rtl.nl/boulev(...)k-uit-de-bondgenoten
Ach, misschien een laatste wens om aan zoiets mee te mogen doen, haar eigen keuze.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt al bijzonder dat ze haar mee hebben laten doen... Natuurlijk voor de kijkcijfers, maar of het ethisch is weet ik niet... Deels natuurlijk eigen keuze, maar ja... misschien ook bescherming tegen zichzelf
Ja, de eerste, die Mark praat zo traag dat ik extra tijd had om Brabant te gokkenquote:
Iets voor nagels denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zag dat ding gisteren ook naast Djinty op tafel liggen, lijkt wel een haspel, maar waar hebben ze dat voor nodig?
Dat weet je min of meer wel als newbe. maar wederom makkelijk punten scoren voor ze.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
Met die 2 in je bondje maakt je dus kansloos.
Hoe kom je daar nu bij.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:06 schreef StephanL het volgende:
Floris trilt helemaal. Die spoort echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |