Dit ja.quote:Op zondag 27 april 2025 15:18 schreef William_Papadin het volgende:
Ajax had hier met 0-3 achterstand moeten gaan rusten.
Het kampioenschap staat serieus op de tocht.
Hopelijk kan Farioli het tij nog keren, maar dit ziet er niet goed uit.
Dit wint Ajax nog wel.quote:Op zondag 27 april 2025 15:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Gewoon het raam uit zo. Een zeker lijkende titel.
Hoe dan? Sparta ruikt een resultaat met dat hoge druk zetten en wij creëren helemaal niets.quote:
Gezien het spel van de afgelopen tijd en hoe wedstrijden net aan over de streep werden getrokken, vind ik het niet raar.quote:Op zondag 27 april 2025 15:31 schreef Wotte het volgende:
Ik moet bekennen dat het keuteltje al kopjes begint te geven door de spanning.
Houden ze niet vol en Ajax kan onmogelijk nog een helft zo slecht spelen. Weghorst maakt de winnende.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe dan? Sparta ruikt een resultaat met dat hoge druk zetten en wij creëren helemaal niets.
Meer dan genoeg, zorgde met zijn (mislukte) acties voor een hoop gevaar vanuit Sparta..quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik zal één van de weinige zijn, ik ben het niet eens met de fluitconcerten op Bertrand. Check wanneer hij voorin de bal heeft hoeveel afspeelmogelijkheden hij heeft? Waarom loopt het middenveld vaak niet mee?
Was de doelstelling toch ook? 2de?quote:Op zondag 27 april 2025 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
De filosoof na de choke van de eeuw :'' We zijn tweede geworden dus ik weet niet wat iedereen loopt te zeiken''
Daarom joh . Flikker die schaal maar over 40 min over het hek bij het Lampenstadion.quote:
We gaan het kampioenschap niet binnen halen.quote:Op zondag 27 april 2025 15:45 schreef Heeinz het volgende:
Laat het godverdomme niet waar zijn dat dit gebeurt
Begin het te vermoeden ja.quote:Op zondag 27 april 2025 15:46 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
We gaan het kampioenschap niet binnen halen.
quote:
Wout beweegt. Brob is alleen maar met zn man bezig.quote:Op zondag 27 april 2025 15:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Weghorst staat 2 minuten in de basis en er is al meer dreiging dan in de eerste 60 minuten van brobbey
Dat kan hij nou net niet.quote:Op zondag 27 april 2025 15:51 schreef The-BFG het volgende:
Ik vind het een debiel, maar laten we voortaan toch maar starten met Weghorst...
Dit, komt zoveel meer gevaar vandaan dan van Brobbeyquote:Op zondag 27 april 2025 15:51 schreef The-BFG het volgende:
Ik vind het een debiel, maar laten we voortaan toch maar starten met Weghorst...
Dat vraag ik mij ook af :xquote:Op zondag 27 april 2025 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dit voor een implosie zeg
hoeveel punten nog nodig voor plek 2?
Heeft nou niemand in de staf het door dat je beter hiermee kan beginnen en 2x kan scoren in 20 minuten. Wedstrijd dood, geen stress meer.quote:Op zondag 27 april 2025 16:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat een verschil met die nieuwe voorhoede
Je voelt het aankomen ook.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 april 2025 16:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zit nu voor het eerst Ajax Radio te luisteren. Zijn ze altijd zo nerveus ala Radio Rijnmond of is deze wedstrijd een uitzondering?
Rkc met jantje.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef DeeBee het volgende:
Dit wordt een seizoen à la de Graafschap-uit
Nope.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef Black-Death het volgende:
Man man man willen ze geen kampioen worden ?
Je stond 9 punten los in de slotfase van het kampioenschap..quote:Op zondag 27 april 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rkc met jantje.
Al weken gaat het kut. Al won je wel ffies en bleek er hoop te zijn.
Al bleek dat een dode mus.
Vrezen met grote vrees dat dat niet voldoende is.quote:Op zondag 27 april 2025 16:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je stond 9 punten los in de slotfase van het kampioenschap..
Als hij hiermee de titel vergooit, mag hij weg.quote:Op zondag 27 april 2025 16:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo irritant dat je door Farioli pas de laatste 30 minuten echt kan voetballen
En nog niet genoeg.quote:Op zondag 27 april 2025 16:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je stond 9 punten los in de slotfase van het kampioenschap..
Roma gaat erin trappen deze zomerquote:Op zondag 27 april 2025 16:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als hij hiermee de titel vergooit, mag hij weg.
Tsja die snap ik ook niet. Heeft 1 leuke bal per 3 wedstrijdenquote:
Schop maar ongelukkig zodat Kroes nog onder zijn belachelijke contract uit kan komen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
@:PowerLoungen heeft hier een mening over
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Meezitten doet het niet zeg maar ..........
quote:
Wat een overdreven reacties zeg, dat het bij Ajax pure onkunde is weten we toch al het hele seizoen. Dit heeft helemaal niets met pech te maken.quote:
Jaquote:
nepsupporterquote:Op zondag 27 april 2025 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een overdreven reacties zeg, dat het bij Ajax pure onkunde is weten we toch al het hele seizoen. Dit heeft helemaal niets met pech te maken.
PSV wint niet bij Feyenoordquote:Op zondag 27 april 2025 16:24 schreef William_Papadin het volgende:
Helaas, daar is het kampioenschap verloren.
Dat is niet meer dan normaal met deze selectie, 80% van de selectie is pure middelmaat.quote:
NEC kan er niks van. Groningen kan lastig wordenquote:Op zondag 27 april 2025 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit Ajax wint niet van NEC en Groningen
Wat doe jij hier nog?quote:Op zondag 27 april 2025 16:23 schreef Shreyas het volgende:
Wat een overdreven reacties zeg, dat het bij Ajax pure onkunde is weten we toch al het hele seizoen. Dit heeft helemaal niets met pech te maken.
Joh, schei uit. Volgens jouw retoriek zouden we überhaupt nooit op 9 punten voorsprong hebben kunnen komen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan normaal met deze selectie, 80% van de selectie is pure middelmaat.
Goh mag het een keer dit jaarquote:Op zondag 27 april 2025 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Meezitten doet het niet zeg maar ..........
Ik ben één van de weinige hier die langer lid is van Fok! dan jij, dus hou je even rustigquote:
Boomer.quote:Op zondag 27 april 2025 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige hier die langer lid is van Fok! dan jij, dus hou je even rustig
Zo kansloos dit.quote:
Jawel, maar je nu niet meer verliezen én gelijk spelen. Dus van de komende twee duels moet je er in ieder geval twee winnen, tenzij Feyenoord punten pakt tegen PSV.quote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef CR7 het volgende:
Verandert niet zoveel verder toch? Je mag nog steeds 1 verliezen.
Volgensmij zat die Sparta speler er nog aan, Farioli en staf leken dat ook aan te geven.quote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef The-BFG het volgende:
Trouwens, die terugspeelbal reken ik Sutalo meer aan dan Mattheus.
Mattheus kan hem gewoon wegschietenquote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef The-BFG het volgende:
Trouwens, die terugspeelbal reken ik Sutalo meer aan dan Mattheus.
Als feyenoord volgende week wint van psv kan het alsnog prima aflopen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef CR7 het volgende:
Verandert niet zoveel verder toch? Je mag nog steeds 1 verliezen.
Dat is over twee weken.quote:Op zondag 27 april 2025 16:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als feyenoord volgende week wint van psv kan het alsnog prima aflopen.
Het wordt moeilijk om Weghorst als invaller nog te verdedigenquote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
Brubbie heeft 60 minuten weer heerlijk meegespeeld
Onze niet scorende spits
Ja maar ja maar, hij is zo'n "goed aanspeelpunt!!!!!!!!!111111111"quote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
Brubbie heeft 60 minuten weer heerlijk meegespeeld
Onze niet scorende spits
Die zijn daar momenteel nog SOA's aan het afstrepen op de bingokaart.quote:Op zondag 27 april 2025 16:30 schreef Parafernalia het volgende:
In Eindhoven krabben ze zich naar een paar keer achter de oren
Die is het nu echt kwijt... Vorig seizoen begon ie nog te scoren...quote:
Ah jaquote:
Vind ik ook hoor, geef anders Rijkhof een kans ofzo.quote:Op zondag 27 april 2025 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Dat ene puntje maakt dat je het thuis kunt afmaken en Groningen mag verliezen, maar laat Brobbey in hemelsnaam op de bank.
Omdat farioli brobbey blijft opstellen.quote:
Ajax moet zelf tenminste nog twee keer winnen, dat wordt in de huidige vorm lastig zat.quote:Op zondag 27 april 2025 16:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als feyenoord volgende week wint van psv kan het alsnog prima aflopen.
Ik denk dat Weghorst in deze situatie ook wel kan werken als basis speler. Wissel zijn geeft hem wat extra gif.. Maar met wat er nu voor hem en Ajax op het spel staat heeft ie dat extra gif ook als starter wel.quote:Op zondag 27 april 2025 16:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, geef anders Rijkhof een kans ofzo.
Nee omdat AJax tegen Utrecht en tegen Sparta ineens weer aanvallend probeert te spelen in plaats bijna volledig op de counter.quote:Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat farioli brobbey blijft opstellen.
Tja, maar je zou zeggen dat die het scoren toch ook niet ineens verleerd kan zijn? Hoe kan die man in het slechtste seizoen in tijden er 20 maken, en nu niets meer raken.quote:Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat farioli brobbey blijft opstellen.
Dit.quote:Op zondag 27 april 2025 16:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ajax moet zelf tenminste nog twee keer winnen, dat wordt in de huidige vorm lastig zat.
Uit bij Utrecht kun je natuurlijk een keer verliezen (al was de 4-0 te veel van het goede) maar als je thuis ook van Sparta al niet meer kunt winnen kun je wel concluderen dat nog meer puntverlies niet onwaarschijnlijk is.
Tegenstander ruiken ook een kans nu en ook bij PSV zal men er nu extra voor gaan. Een 'Graafschap-scenario' moet je niet uitsluiten, want ongeacht de kwaliteit van het team (dat heel erg matig blijft) gewoon bizar is, 9 punten verspelen met een op papier relatief makkelijk programma mag natuurlijk nooit gebeuren.
Ik vind Wout nog steeds de beste pinchhitter, lekker inbrengen als de verdediger al wat moe is. Maar als eerste spits dan wel iemand anders dan Brobbie. Die mogen ze een tijdje verhuren ofzo. In de eerste helft is hij in alle mogelijke situaties dat er uiteindelijk een kans kan ontstaan weer te laat of hij komt er niet eens etc etc.quote:Op zondag 27 april 2025 16:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik denk dat Weghorst in deze situatie ook wel kan werken als basis speler. Wissel zijn geeft hem wat extra gif.. Maar met wat er nu voor hem en Ajax op het spel staat heeft ie dat extra gif ook als starter wel.
zekerheid op CL is nog 2 punten had iemand hierboven uitgerekend. Hopelijk volgende wedstrijd winst en dan rust in de koppies.quote:Op zondag 27 april 2025 16:39 schreef Tarado het volgende:
Dit was wel choken, al heb je ook wel wat pech, kutkeeper kost je nog bijna 3 punten, CL nu wel veilig, of nog niet?
Ajax moet thuis altijd van Sparta winnen maar is wel gewoon de ploeg in vorm.quote:Op zondag 27 april 2025 16:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ajax moet zelf tenminste nog twee keer winnen, dat wordt in de huidige vorm lastig zat.
Uit bij Utrecht kun je natuurlijk een keer verliezen (al was de 4-0 te veel van het goede) maar als je thuis ook van Sparta al niet meer kunt winnen kun je wel concluderen dat nog meer puntverlies niet onwaarschijnlijk is.
Tegenstander ruiken ook een kans nu en ook bij PSV zal men er nu extra voor gaan. Een 'Graafschap-scenario' moet je niet uitsluiten, want ongeacht de kwaliteit van het team (dat heel erg matig blijft) gewoon bizar is, 9 punten verspelen met een op papier relatief makkelijk programma mag natuurlijk nooit gebeuren.
1 punt nu nogquote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
zekerheid op CL is nog 2 punten had iemand hierboven uitgerekend. Hopelijk volgende wedstrijd winst en dan rust in de koppies.
1.quote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zekerheid op CL is nog 2 punten had iemand hierboven uitgerekend. Hopelijk volgende wedstrijd winst en dan rust in de koppies.
Hopelijk dat Ajax het zelf tegen Groningen kan afmaken, hoewel het daar altijd lastig is. Laat je het op de laatste wedstrijd aankomen, dan zie ik het wel misgaan.quote:Op zondag 27 april 2025 16:44 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk doet Feyenoord voor 1x eens zijn best tegen PSV en spaart Twente zich tegen ons voor de playoffs… trieste constatering
Ik vond het heel erg lijken op die van een paar jaar terug.quote:Op zondag 27 april 2025 16:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ajax moet thuis altijd van Sparta winnen maar is wel gewoon de ploeg in vorm.
Aadje afkoopsom is hier niet.quote:
Het zou mij niet verbazen als ze nu ineens ook niet van NEC kunnen winnen. Als het daar lang duurt voordat je scoort gaat het knagen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk dat Ajax het zelf tegen Groningen kan afmaken, hoewel het daar altijd lastig is. Laat je het op de laatste wedstrijd aankomen, dan zie ik het wel misgaan.
Hadden we ook niet 10 jaar geleden ofzo dat seizoen dat we alle thuiswedstrijden wonnen, behalve die tegen Sparta.quote:Op zondag 27 april 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg lijken op die van een paar jaar terug.
29 kansen toen, 0 goals.
Niet met Brob beginnen maar met bewegende spelers.quote:Op zondag 27 april 2025 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als ze nu ineens ook niet van NEC kunnen winnen. Als het daar lang duurt voordat je scoort gaat het knagen.
Jep. Die.quote:Op zondag 27 april 2025 16:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hadden we ook niet 10 jaar geleden ofzo dat seizoen dat we alle thuiswedstrijden wonnen, behalve die tegen Sparta.
edit: seizoen 2009/2010
Ik ben er ook wel klaar mee. Spelen met Brobbey is gewoon echt kut nu en iedere keer met Weghorst heb je meer kansen en beweging.quote:Op zondag 27 april 2025 16:53 schreef XDo het volgende:
Steekje van Weghorst naar z’n trainer daar in het interview
Als we de laatste 3 wedstrijden verliezen hebben we ook geen hulp van 010 nodig.quote:Op zondag 27 april 2025 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zou me zorgen als ik jullie was
je kan gewoon die resterende 3 wedstrijden verliezen
dus je heb hulp van 010 nodig zoals gewoonlijk
Een nieuwe spits is wel top prio...quote:Op zondag 27 april 2025 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee. Spelen met Brobbey is gewoon echt kut nu en iedere keer met Weghorst heb je meer kansen en beweging.
En ineens anders gaan spelen? Ik denk niet dat Ajax daarvoor gaat kiezen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet met Brob beginnen maar met bewegende spelers.
Brobbey is niveautje NEC oid.quote:Op zondag 27 april 2025 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee. Spelen met Brobbey is gewoon echt kut nu en iedere keer met Weghorst heb je meer kansen en beweging.
Nee volgende week gewoon een programma. Al is Ajax vrij omdat 4 mei. Daarom is de wedstrijd tegen Utrecht eerder gespeeld.quote:Op zondag 27 april 2025 17:03 schreef Black-Death het volgende:
Krijgen we nu weer die hoeren interlands of kijk ik verkeerd?
KNVBgoden moesten ten koste van alles Utrecht-Ajax in een bekerfinaleweekend neerzetten.quote:Op zondag 27 april 2025 17:03 schreef Black-Death het volgende:
Krijgen we nu weer die hoeren interlands of kijk ik verkeerd?
Feyenoord wint thuis bijna altijd van PSV, dus je lult maar wat.quote:Op zondag 27 april 2025 16:44 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk doet Feyenoord voor 1x eens zijn best tegen PSV en spaart Twente zich tegen ons voor de playoffs… trieste constatering
Even opgezocht. Idd. Fair enoughquote:Op zondag 27 april 2025 17:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Feyenoord wint thuis bijna altijd van PSV, dus je lult maar wat.
Staan vier punten voor, moeten alleen nog tegen de lamme en de blinde, Feyenoord wint traditioneel van PSV en alsnog is iedereen in paniekquote:
Sowieso moet een nieuwe spits hoogste prioriteit hebben voor volgend jaar.quote:Op zondag 27 april 2025 16:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die traditie zal dit seizoen wel niet gelden. PSV lijkt weer beter te voetballen.quote:Op zondag 27 april 2025 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Staan vier punten voor, moeten alleen nog tegen de lamme en de blinde, Feyenoord wint traditioneel van PSV en alsnog is iedereen in paniek
Vraag me wel af of er deze eeuw ooit een kampioen is geweest die zo weinig grote uitslagen heeft neergezet
Dan mag je er alsnog 1 verliezen, dat indekken neemt echt chanante vormen aan.quote:Op zondag 27 april 2025 17:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die traditie zal dit seizoen wel niet gelden. PSV lijkt weer beter te voetballen.
Jouw spelling is pas “chanant”.quote:Op zondag 27 april 2025 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mag je er alsnog 1 verliezen, dat indekken neemt echt chanante vormen aan.
Deze meme niet kennenquote:Op zondag 27 april 2025 17:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jouw spelling is pas “chanant”.
Met het vertoonde spel de afgelopen tijd is het toch logisch dat hier niet al te veel hoop is?
Die ken ik idd niet.quote:Op zondag 27 april 2025 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze meme niet kennen![]()
Het is het hele seizoen toch al niet om aan te gluren, dan moet dit spel niet echt als een verrassing komen lijkt me
Chanant is een dingetje op FOK. Zoals hont en kad.quote:Op zondag 27 april 2025 17:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jouw spelling is pas “chanant”.
Met het vertoonde spel de afgelopen tijd is het toch logisch dat hier wat vrees is?
Soberso…quote:Op zondag 27 april 2025 17:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Chanant is een dingetje op FOK. Zoals hont en kad.
Dat is idd echt bullshit. 4x op de lat/paal, toevallig 1-1 spelen en dat is dan wraak?quote:Op zondag 27 april 2025 17:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik begrijp overigens niet waarom de media het over de "revanche" of "wraak" van Maurice Steijn heeft. Waar moet die man dan wraak voor nemen? Is er iemand te vinden die van mening is dat die man er onterecht uit is getrapt bij Ajax?
Verschrikkelijkquote:Op zondag 27 april 2025 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
Wat een walgelijke vertoning was het vandaag
Gaat nu nog lastig worden ook.quote:Op zondag 27 april 2025 17:47 schreef William_Papadin het volgende:
Met hangen en wurgen naar het einde. Hopelijk pakken we de titel.
quote:Op zondag 27 april 2025 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Staan vier punten voor, moeten alleen nog tegen de lamme en de blinde, Feyenoord wint traditioneel van PSV en alsnog is iedereen in paniek
Vraag me wel af of er deze eeuw ooit een kampioen is geweest die zo weinig grote uitslagen heeft neergezet
Volgens mij nog 1, nu kan Feyenoord nog gelijk komenquote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
zekerheid op CL is nog 2 punten had iemand hierboven uitgerekend. Hopelijk volgende wedstrijd winst en dan rust in de koppies.
Ik las ergens het laatste kampioenschap van Cocu bij PSV, was dat 2017?quote:Op zondag 27 april 2025 17:22 schreef Caland het volgende:
Of toen Twente kampioen werd. Elke pot met 1 goal verschil winnenquote:Op zondag 27 april 2025 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las ergens het laatste kampioenschap van Cocu bij PSV, was dat 2017?
Op basis van z'n invalbeurten verdient Weghorst dat eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 27 april 2025 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Achteraf is mooi wonen maar als je met Weghorst was begonnen had je die eerste 55 minuten ook wel meer gecreëerd dan met Brobbey.
Ook Klaassen moet je eigenlijk niet misbruiken op de 6 positie in dit soort potjes waar hij op 10 vaak net wel het verschil maakt.
Nu maar hopen op wat extra hulp van Feyenoord
Dat is toch ook meteen het probleem, zodra hij in de basis start laat hij dat nooit zienquote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van z'n invalbeurten verdient Weghorst dat eigenlijk ook wel.
Ja dat klopt ook wel weer, dus dat zal de reden zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook meteen het probleem, zodra hij in de basis start laat hij dat nooit zien
Daar geloof ik echt geen reet vanquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Feyenoord laat de pot tegen PSV gewoon lopen, daar kunnen we wel vanuit gaan. Die halen liever zelf geen CL dan dat ze Ajax helpen.
Ik hoop dat ze mijn ongelijk bewijzen.quote:
Piep piep calimeroquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Pff wat laat je toch een enorme kans liggen.. het moraal bij PSV stijgt weer enorm zo.
Feyenoord laat de pot tegen PSV gewoon lopen, daar kunnen we wel vanuit gaan. Die halen liever zelf geen CL dan dat ze Ajax helpen.
De hoop was natuurlijk dat Brobbey zich nog een beetje zou doorontwikkelen dit jaar, maar die jongen maakt alleen maar stappen achteruit.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook meteen het probleem, zodra hij in de basis start laat hij dat nooit zien
Gewoon naar jezelf kijken, als je het niet redt, dan was je het niet waard ook maar 6 uit 3 lijkt me makkelijker dan 12 uit 4.quote:Op zondag 27 april 2025 19:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze mijn ongelijk bewijzen.
Is ook gewoon beterquote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van z'n invalbeurten verdient Weghorst dat eigenlijk ook wel.
Een gemotiveerd PSV dat weer bloed ruikt heeft helemaal geen ¨hulp¨ nodig van Feyenoord. Die winnen daar hoe dan ook.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Pff wat laat je toch een enorme kans liggen.. het moraal bij PSV stijgt weer enorm zo.
Daarvoor zijn de financiële belangen van de Champions League veel te groot.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Ik geef je 1 tip. Psv gaat geen kampioen worden. Mister Psvconferenceleague.quote:Op zondag 27 april 2025 19:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een gemotiveerd PSV dat weer bloed ruikt heeft helemaal geen ¨hulp¨ nodig van Feyenoord. Die winnen daar hoe dan ook.
Dit is de op één na domste post die ik vandaag gezien hebquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Let maar op, Feyenoord laat zich als makke lammetjes naar de slachtbank leiden.quote:Op zondag 27 april 2025 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is de op één na domste post die ik vandaag gezien heb
Er was een nóg dommere post?quote:Op zondag 27 april 2025 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is de op één na domste post die ik vandaag gezien heb
Die is er de afgelopen jaren wel uitquote:Op zondag 27 april 2025 21:15 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord gaat niks laten lopen. Wat een aanstelgedrag hier.
Wat is er met die arrogantie gebeurd
Wat is dit voor gejank zeg?quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Jij kan echt nooit meer een suggestieve post plaatsen over zogenaamd huil/indekgedrag voor andere clubsquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef Black-Death het volgende:
Volg je voetbal niet? Die arrogantie die er in het verleden was zou nu toch niet terecht zijn? Vorig jaar een tijd in de degradatiezone gezeten en dit jaar veel punten gepakt maar echt heel veel wedstrijden de drie punten met de hakken over de sloot.quote:Op zondag 27 april 2025 21:15 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord gaat niks laten lopen. Wat een aanstelgedrag hier.
Wat is er met die arrogantie gebeurd
Als je nu geen kampioen meer wordt moet je je doodschamen.quote:Op zondag 27 april 2025 21:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Volg je voetbal niet? Die arrogantie die er in het verleden was zou nu toch niet terecht zijn? Vorig jaar een tijd in de degradatiezone gezeten en dit jaar veel punten gepakt maar echt heel veel wedstrijden de drie punten met de hakken over de sloot.
Laat Ajax nu maar een tijd bescheiden zijn. Voor mijn eigen hart zou ik nu al bij zijn met directe plaatsing CL, plek één is een erg leuke bonus niet meer niet minder.
Ik slinger 'm nog altijd op tafel. Bescheidenheid is waar dit land aan ten onder gaat.quote:Op zondag 27 april 2025 21:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Volg je voetbal niet? Die arrogantie die er in het verleden was zou nu toch niet terecht zijn? Vorig jaar een tijd in de degradatiezone gezeten en dit jaar veel punten gepakt maar echt heel veel wedstrijden de drie punten met de hakken over de sloot.
Laat Ajax nu maar een tijd bescheiden zijn. Voor mijn eigen hart zou ik nu al bij zijn met directe plaatsing CL, plek één is een erg leuke bonus niet meer niet minder.
Dit vind ik zo droevig. Je moet nu gewoon kampioen worden, indien dat niet het geval is heb je keihard gefaald.quote:Op zondag 27 april 2025 21:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2025 21:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Let maar op, Feyenoord laat zich als makke lammetjes naar de slachtbank leiden.
(Wat was eigenlijk de domste post?)
quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 15:12 schreef William_Papadin het volgende:
Het kampioenschap is verder weg dan ooit.
Grappig. Dat cocktailworstje schreeuwt juist om een beetje bescheidenheid.quote:Op zondag 27 april 2025 21:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik slinger 'm nog altijd op tafel. Bescheidenheid is waar dit land aan ten onder gaat.
Dat is idd een dommere postquote:
Dolberg kon wel echt voetballen hoor, kwam er helaas zelden uit.quote:Op zondag 27 april 2025 21:44 schreef Heeinz het volgende:
De situatie Brobbey/Weghorst doet me trouwens denken aan Dolberg/Huntelaar een paar jaar geleden, als Huntelaar speelde merkte je ook altijd dat er wat gebeurde door simpelweg meer energie in de wedstrijd te leggen. Daarbij is Brobbey inmiddels bijna net zo'n dooie als Dolberg
Ja qua prestaties zijn er wel veel overeenkomsten. Dolberg kon door praatzenders ook niet genoeg veren in zijn reet kregen tot hij euhm niet meer scoorde. Vaak onzichtbaar was/ zich opzij liet zetten.quote:Op zondag 27 april 2025 21:44 schreef Heeinz het volgende:
De situatie Brobbey/Weghorst doet me trouwens denken aan Dolberg/Huntelaar een paar jaar geleden, als Huntelaar speelde merkte je ook altijd dat er wat gebeurde door simpelweg meer energie in de wedstrijd te leggen. Daarbij is Brobbey inmiddels bijna net zo'n dooie als Dolberg
Want? Ja dan ben ik wat teleurgesteld zeker maar vergeleken met vorig jaar is het al heel knap hoeveel wedstrijden dit jaar gewonnen zijn door Ajax. Feyenoord en PSV zijn beiden 2 keer verslagen alleen al dat kan niemand Ajax meer afpakken.quote:Op zondag 27 april 2025 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nu geen kampioen meer wordt moet je je doodschamen.
De laatste weken doen ze het weer aardigquote:Op zondag 27 april 2025 20:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat voor het laatst gezien? Beetje te laat voor nu.
Zeker kon die dat, maar dat geldt natuurlijk ook voor Brobbeyquote:Op zondag 27 april 2025 21:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dolberg kon wel echt voetballen hoor, kwam er helaas zelden uit.
Als je een gat hebt van 9 punten na de ineenstorting van de concurrent en je overwinning daar ben ik het daar wel mee eens. En dat was ook het moment dat ik er eigenlijk ook wel in geloofde dat het klaar was. Heb nu toch wel het gevoel dat we weer richting een trauma gaan hobbelen. Had in augustus blind voor plek 2 getekend, maar op deze manier zou het nu echt helemaal kut zijn.quote:Op zondag 27 april 2025 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nu geen kampioen meer wordt moet je je doodschamen.
quote:Op zondag 27 april 2025 21:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Grappig. Dat cocktailworstje schreeuwt juist om een beetje bescheidenheid.
Ik denk dat we worden gered door Feyenoordquote:Op zondag 27 april 2025 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een gat hebt van 9 punten na de ineenstorting van de concurrent en je overwinning daar ben ik het daar wel mee eens. En dat was ook het moment dat ik er eigenlijk ook wel in geloofde dat het klaar was. Heb nu toch wel het gevoel dat we weer richting een trauma gaan hobbelen. Had in augustus blind voor plek 2 getekend, maar op deze manier zou het nu echt helemaal kut zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |