NEC kan er niks van. Groningen kan lastig wordenquote:Op zondag 27 april 2025 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit Ajax wint niet van NEC en Groningen
Wat doe jij hier nog?quote:Op zondag 27 april 2025 16:23 schreef Shreyas het volgende:
Wat een overdreven reacties zeg, dat het bij Ajax pure onkunde is weten we toch al het hele seizoen. Dit heeft helemaal niets met pech te maken.
Joh, schei uit. Volgens jouw retoriek zouden we überhaupt nooit op 9 punten voorsprong hebben kunnen komen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan normaal met deze selectie, 80% van de selectie is pure middelmaat.
Goh mag het een keer dit jaarquote:Op zondag 27 april 2025 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Meezitten doet het niet zeg maar ..........
Ik ben één van de weinige hier die langer lid is van Fok! dan jij, dus hou je even rustigquote:
Boomer.quote:Op zondag 27 april 2025 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige hier die langer lid is van Fok! dan jij, dus hou je even rustig
Zo kansloos dit.quote:
Jawel, maar je nu niet meer verliezen én gelijk spelen. Dus van de komende twee duels moet je er in ieder geval twee winnen, tenzij Feyenoord punten pakt tegen PSV.quote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef CR7 het volgende:
Verandert niet zoveel verder toch? Je mag nog steeds 1 verliezen.
Volgensmij zat die Sparta speler er nog aan, Farioli en staf leken dat ook aan te geven.quote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef The-BFG het volgende:
Trouwens, die terugspeelbal reken ik Sutalo meer aan dan Mattheus.
Mattheus kan hem gewoon wegschietenquote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef The-BFG het volgende:
Trouwens, die terugspeelbal reken ik Sutalo meer aan dan Mattheus.
Als feyenoord volgende week wint van psv kan het alsnog prima aflopen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef CR7 het volgende:
Verandert niet zoveel verder toch? Je mag nog steeds 1 verliezen.
Dat is over twee weken.quote:Op zondag 27 april 2025 16:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als feyenoord volgende week wint van psv kan het alsnog prima aflopen.
Het wordt moeilijk om Weghorst als invaller nog te verdedigenquote:Op zondag 27 april 2025 16:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
Brubbie heeft 60 minuten weer heerlijk meegespeeld
Onze niet scorende spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |