SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand zag m'n edit toch?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maakt ook niet zoveel uit. Heb me vast vaker vertypt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom doet Hallon.nl het niet meer?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Onlangs appte ik naar iemand 'kitten' ipv naam.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onlangs appte ik naar iemand 'kitten' ipv naam.![]()
![]()
Doet t nog wel hoor https://www.hallon.nl/smilies/quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom doet Hallon.nl het niet meer?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
raar, deze link wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doet t nog wel hoor https://www.hallon.nl/smilies/Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die dacht van huh ?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onlangs appte ik naar iemand 'kitten' ipv naam.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
https://hallon.nl/fok2quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook onzin. Want koningshuisquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Als je ziet hoe die spelen trek je automatisch al de kleur van de tegenstander aan.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die spelen trek je automatisch al de kleur van de tegenstander aan.![]()
![]()
Hi RobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wie fahren nach GronauThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo man o man om 9 uur kon je al over de koppen lopen zo druk op de kleedjes marktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier zaten ze op kleedjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rommelmarkt noemen we het hier in katwijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
Zo man o man om 9 uur kon je al over de koppen lopen zo druk op de kleedjes markt
Do what you love, love what you do!![]()
heb er als kind ook wel eens paar keer gezeten, ff zakcentje bij verdienen
Dat is het ook, maar ze noemen het kleedjes marktquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
rommelmarkt noemen we het hier in katwijk
WakkerVoelt een beetje gek om thuis te zitten met zo'n feest dag. Maar geen zin in die drukte, en gisteravond al de hele avond muziek gemaakt. Klaar mee.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lekker rustig tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook vooral een Rommelmarkt natuurlijk. Maar alleen weten mensen op een Rommelmarkt vaak niet wat ze verkopen of ze geven 't bijna weg. Op die kleedjesmarkt valt dat wat tegenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
rommelmarkt noemen we het hier in katwijkWell, life can be a riot
Hoe kan ik hier een MP4 plaatsen weet iemand dat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke geen idee ik ken de term kleedjesmarkt niet echt?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook vooral een Rommelmarkt natuurlijk. Maar alleen weten mensen op een Rommelmarkt vaak niet wat ze verkopen of ze geven 't bijna weg. Op die kleedjesmarkt valt dat wat tegen
Rommelmarkt is zoals ik het ken van hier iig, en ja is wel waar wat er hier zit is kinderen alleen.
In het centrum op de princestraat kan het me nog zo voor de geest halen.
Hahaha geen idee hoe het nu is trouwens want ben er echt jaren niet meer geweest.
Zal wss nog wel beetje hetzelfde zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Naar gif omzetten en ergens uploaden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kan ik hier een MP4 plaatsen weet iemand dat?![]()
Ja denk dat het gewoon hetzelfde is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
oke geen idee ik ken de term kleedjesmarkt niet echt?
Rommelmarkt is zoals ik het ken van hier iig, en ja is wel waar wat er hier zit is kinderen alleen.
In het centrum op de princestraat kan het me nog zo voor de geest halen.
Hahaha geen idee hoe het nu is trouwens want ben er echt jaren niet meer geweest.
Zal wss nog wel beetje hetzelfde zijn.
Laatste x dat ik over een daadwerkelijke rommelmarkt liep moet ook alweer dik 10 jaar geleden zijn geweest
Denk dat mensen nu wel wat meer weten van de prijzen enzWell, life can be a riot
lastig altijd er zijn wel sites enzo. maar vooral de spam achtige met pop-ups.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kan ik hier een MP4 plaatsen weet iemand dat?
YouTube is nog de meest makkelijke eigenlijk.
(ook wel eens naar gezocht nl)
wacht deze had ik wel eens gebruikt dacht ik, geen garanties en op eigen risico
https://streamable.com
edit werkt denk
https://streamable.com/rxnrn6
edit 2:
ja dus, en ik kreeg geen rare pop-ups
Ik heb het al, kreeg een persbericht met mp 4 maar heb het al gevonden op Youtubequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Of naar youtube uploaden en dat hier delen.
RLS / [Videoland] Echte jongens in de jungleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
veel langer terug voor mij, heb nog wel koninginnedag gevierd. maarja die markt opende om 8 uur ofzo tot uurtje of 11. en goed toen ik niet meer zo kind wasquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk dat het gewoon hetzelfde is.
Laatste x dat ik over een daadwerkelijke rommelmarkt liep moet ook alweer dik 10 jaar geleden zijn geweest
Denk dat mensen nu wel wat meer weten van de prijzen enz. ging het meer om het zuipen enzo erna en in de middag.
Geen idee, ik gok echt dat als ik er nu heen was gegaan dat het nog gewoon precies hetzelfde is.
Wss spullen die ze verkopen zullen anders zijn en zijn kinderen joh en is voor de lol en paar euro verdienen.
Niet echt handel idee zoals dat vrijmarkt is denk ik iig.
hahaha eigenlijk erg dat ik het dus niet eens weet
Zo vroeg op staan is toch ook niet te doen johquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
veel langer terug voor mij, heb nog wel koninginnedag gevierd. maarja die markt opende om 8 uur ofzo tot uurtje of 11. en goed toen ik niet meer zo kind was. ging het meer om het zuipen enzo erna en in de middag.
Geen idee, ik gok echt dat als ik er nu heen was gegaan dat het nog gewoon precies hetzelfde is.
Wss spullen die ze verkopen zullen anders zijn en zijn kinderen joh en is voor de lol en paar euro verdienen.
Niet echt handel idee zoals dat vrijmarkt is denk ik iig.
hahaha eigenlijk erg dat ik het dus niet eens weetOp je vrije dag.
Well, life can be a riot
het zoveelste flut programma weer op de NPOquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het al, kreeg een persbericht met mp 4 maar heb het al gevonden op Youtube
RLS / [Videoland] Echte jongens in de jungle
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het al, kreeg een persbericht met mp 4 maar heb het al gevonden op Youtube
RLS / [Videoland] Echte jongens in de jungle
nee iddquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo vroeg op staan is toch ook niet te doen johOp je vrije dag.
is leuk joh voor iemand met kinderen om daar ff rond te lopen
Voor mij, geen idee wat ik er te zoeken heb
Op videolandquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
het zoveelste flut programma weer op de NPO
ik kijk alleen zo nu en dan de samenvattingen van Rijk Hofman. Die doet dat nogal lolligquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
het zoveelste flut programma weer op de NPO
Well, life can be a riot
Hoeft ook nietquote:
Lijkt me voor iemand met kinderen juist een hel. Kinderen door het dolle heen, gillen, krijsen, rennen. Jij bent con-stant aan het opletten. Nee hoorquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee iddis leuk joh voor iemand met kinderen om daar ff rond te lopen
Voor mij, geen idee wat ik er te zoeken heb
Well, life can be a riot
Mijn kaascroissant is een ham/kaas croissant, ik ben opgelicht.
ik overweeg btw als mijn contract eindigt bij KPN over paar maanden om dat hele TV pakket de deur uit te doen.
Kijk het bijna nooit meer eigenlijk, of als er wat boeiends is dan is het soms nog op de NPO en dat kan ook gratis.
Dan heb je je kids niet goed opgevoed als dit gebeurdquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me voor iemand met kinderen juist een hel. Kinderen door het dolle heen, gillen, krijsen, rennen. Jij bent con-stant aan het opletten. Nee hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe durven zequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:30 schreef aeque het volgende:
Mijn kaascroissant is een ham/kaas croissant, ik ben opgelicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff trouwens nu ik het daar toch over heb, want heb glasvezel. maar niet toevallig iemand van jullie ervaring met dat 5G ding van odido?
het is stuk goedkoper en als ik kijk mobiel snelheid hier dan is het sneller als wat ik heb via glasvezel voor veel minder geld.
Maar las er beetje tegenstrijdige berichten over bij de buren (tweakers)Do what you love, love what you do!![]()
Nope geen ervaringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is ook redelijk nieuw nog, ik las er toevallig laatst over en denk mss is dat wel veel handiger, dingetje kun je meenemen ook als je niet thuis bent enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Echt he. In een zak hooi zat ook al een halve tak. Schoften zijn het!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
de klootzakken snap niet dat ze je dat aan kunnen doenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt he. In een zak hooi zat ook al een halve tak. Schoften zijn het!Do what you love, love what you do!![]()
Ik zat zelf te denken om m'n TV abbo af te zeggen en NL Ziet te nemen. Maar zoveel scheelt dat niet per maand.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:30 schreef kree het volgende:
ik overweeg btw als mijn contract eindigt bij KPN over paar maanden om dat hele TV pakket de deur uit te doen.
Kijk het bijna nooit meer eigenlijk, of als er wat boeiends is dan is het soms nog op de NPO en dat kan ook gratis.Well, life can be a riot
Maar een zak met geld zullen ze er niet instoppen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt he. In een zak hooi zat ook al een halve tak. Schoften zijn het!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja ik dacht hetzelfde, en toen dacht ik hoevaak kijk ik eigenlijk nog gewoon reguliere TV. de commerciële zenders dus, ook bijna nooitquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken om m'n TV abbo af te zeggen en NL Ziet te nemen. Maar zoveel scheelt dat niet per maand.Do what you love, love what you do!![]()
programma's als Zembla / Netwerk etc. beetje de onderzoeksjournalistiek dat vind ik altijd oke om te kijken.
Op de commerciële, naja wat is er eigenlijk nog wat boeiend is ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
ik kijk alleen zo nu en dan de samenvattingen van Rijk Hofman. Die doet dat nogal lollig
Trust nobody![]()
Luister je ook die podcast met Sam erbij?quote:Well, life can be a riot
Nee die ken ik niet?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Luister je ook die podcast met Sam erbij?Trust nobody![]()
Zojuist toch m'n TV Abbo maar verwijderd. Scheelt 25 euro per maand (had ook nog een pakket erbij) dus dat is wel ff lekker
Well, life can be a riot
"Broers" heet 'ie!quote:Well, life can be a riot
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een zak met geld zullen ze er niet instoppen.
dit soort programma's ga ik echt goed op btw.
Bekijk deze YouTube-video
nu ik er toch op kom ff kijken wat ik er onderhand over kan vinden op YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Niet normaal een kale tak en geen geldboom. Ze moeten zich schamenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha jij maakt korte klappen gelijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:38 schreef Grotetijd het volgende:
Zojuist toch m'n TV Abbo maar verwijderd. Scheelt 25 euro per maand (had ook nog een pakket erbij) dus dat is wel ff lekker
ik zit nog ff aan contract vast paar maanden, maar denk zeg het daarna ook op iig TV. moet nog even kijken of zo'n 5G ding van odido mss niet beter werkt.
betaal iets van 68 p/m aan kpn nu, moet goedkoper kunnenDo what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Zou je ook dr straat op mogen zonder oranje kleding?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Zou je ook dr straat op mogen zonder oranje kleding?![]()
Hey Jussiequote:
Klaar voor het feest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
overigens bijna niemand in oranje gezien, behalve winkelpersoneelquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zal wel mooi druk zijn overal met die mooie weer erbij.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, zo nog even poepen en dan kan het feest beginnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja denk het ook. Het is een prachtige dagquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel mooi druk zijn overal met die mooie weer erbij.![]()
![]()
Zag er wel een paar lopen met een oranje slinter en een vlaggetje op hun wanger geschilderdquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overigens bijna niemand in oranje gezien, behalve winkelpersoneel
Toen ik vanmorgen ging was het nog triest en mistig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Het is een prachtige dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo komen ze makkelijker aan het gewicht van zo'n pak hooi natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet normaal een kale tak en geen geldboom. Ze moeten zich schamen
Takflatie.
Ik hoop toch niet zo een:quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo komen ze makkelijker aan het gewicht van zo'n pak hooi natuurlijk.
Takflatie.
the boy in thequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet zo een:
[ afbeelding ]![]()
Zullen er nog steeds toeristen zijn die aankomende woensdag ineens oranje verkleed over straat gaan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Want die heb jij al?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
morgen ook al denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:59 schreef aeque het volgende:
Zullen er nog steeds toeristen zijn die aankomende woensdag ineens oranje verkleed over straat gaan?![]()
![]()
Horizontale strepenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We gaan het zienquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:59 schreef aeque het volgende:
Zullen er nog steeds toeristen zijn die aankomende woensdag ineens oranje verkleed over straat gaan?
Ik heb die film nog nooit gezien.quote:
Ik nog elk jaar op 30 aprilquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:59 schreef aeque het volgende:
Zullen er nog steeds toeristen zijn die aankomende woensdag ineens oranje verkleed over straat gaan?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb een donkere vlek op mijn voet en kan het net niet goed zien, maar ik hoop maar dat het bloed is en niet wat anders.Trotste mama van Ambar
dan ga je zeker ook pas feestenquote:
En daar gaan we weer met de overlast! Hoera!
Wat doen ze dan? Harde muziek of?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:01 schreef aeque het volgende:
En daar gaan we weer met de overlast! Hoera!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh lol ja daar had ik nog niet eens over nagedacht.quote:
Koeken met harde stukkiesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee weer het as usual geiten gemekker over en weer. Wat moet doorgaan als 'praten' in die cultuur. Wij noemen dat gewoon schreeuwen.quote:
Tegenover zijn kinderen aan het buitenspelen en ik heb de deur openstaan. Het volume van hiernaast overstemt zelfs die kinderen.
Oranje keutelsquote:
Ben je klaar meequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee weer het as usual geiten gemekker over en weer. Wat moet doorgaan als 'praten' in die cultuur. Wij noemen dat gewoon schreeuwen.
Tegenover zijn kinderen aan het buitenspelen en ik heb de deur openstaan. Het volume van hiernaast overstemt zelfs die kinderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekers, ja kan iedere dag een feestje maken als je wiltquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Bloedblaar ofzo
Ik ga nog niet dood![]()
Sterktequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee weer het as usual geiten gemekker over en weer. Wat moet doorgaan als 'praten' in die cultuur. Wij noemen dat gewoon schreeuwen.
Tegenover zijn kinderen aan het buitenspelen en ik heb de deur openstaan. Het volume van hiernaast overstemt zelfs die kinderen.![]()
![]()
Misschien helpt het als aeque een hele dag BOLK gaat schreeuwen op zijn balkomquote:
Zonde van zijn energie.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien helpt het als aeque een hele dag BOLK gaat schreeuwen op zijn balkom![]()
Ik zal even wat kleurstof halen en dat door het voer van de konijnen doen.quote:
Das waar, maar nu ergert hij zich, dat ook zonde van zijn energiequote:
Deed ie dat al niet dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien helpt het als aeque een hele dag BOLK gaat schreeuwen op zijn balkom![]()
Ach die energie gaat er een keer uitkomen. Daarna gaat het wel stil zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar, maar nu ergert hij zich, dat ook zonde van zijn energie
Weet het niet eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben jij straks de klos.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach die energie gaat er een keer uitkomen. Daarna gaat het wel stil zijn.
Maar zover kunnen ze mensen wel drijven met overlastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kusje op je bloedblaar, arme kindquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Bloedblaar ofzo
Ik ga nog niet dood
Viesterikquote:
ja had de rest over bruine derrie nog niet gelezen toen ik dit poste.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja had de rest over bruine derrie nog niet gelezen toen ik dit poste.![]()
![]()
Zal ik ook maar niet vertellen over die ene wrat dan die ik zojuist deels heb weggeknipt en aangestipt heb met azijnTrotste mama van Ambar
LOLquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik ook maar niet vertellen over die ene wrat dan die ik zojuist deels heb weggeknipt en aangestipt heb met azijnDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja had de rest over bruine derrie nog niet gelezen toen ik dit poste.![]()
Nee zwijg daar maar over.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik ook maar niet vertellen over die ene wrat dan die ik zojuist deels heb weggeknipt en aangestipt heb met azijn![]()
interessantquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik ook maar niet vertellen over die ene wrat dan die ik zojuist deels heb weggeknipt en aangestipt heb met azijnReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Doetinchem kan me niet herinneren ooit geweest. Vast wel eens keertje voor werk toen met die laadpalen.
Is beetje leuke stad?Do what you love, love what you do!![]()
Azijn werkt goed omdat het lichaam zelf dan de wrat gaat opruimenTrotste mama van Ambar
Was altijd een hele leuke binnenstad. Maar is nu veel leegstand.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:21 schreef kree het volgende:
Doetinchem kan me niet herinneren ooit geweest. Vast wel eens keertje voor werk toen met die laadpalen.
Is beetje leuke stad?
Ging er altijd iedere laatste zondag van de maand naar toe. Nu niet meer door de leegstandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
i did not know thatquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Azijn werkt goed omdat het lichaam zelf dan de wrat gaat opruimenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ok dan. het ziet er wel gezellig uit moet ik zeggenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was altijd een hele leuke binnenstad. Maar is nu veel leegstand.
Ging er altijd iedere laatste zondag van de maand naar toe. Nu niet meer door de leegstandDo what you love, love what you do!![]()
Heb daar op school gezeten. Zou het meer een groot dorp noemenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:21 schreef kree het volgende:
Is beetje leuke stad?![]()
![]()
wacht moet ff naar het live topic gaan wat er vast wel is voor dit.Do what you love, love what you do!![]()
soort katwijk dus eigenlijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb daar op school gezeten. Zou het meer een groot dorp noemenDo what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk zou je de eerste laag de dode laag er af moeten halen en dan een watje pakken oid in appelazijn weken en die op de wrat plakken. Dan een nacht laten zitten en dat 1 a 2 nachten herhalen.quote:
Doet een beetje pijn, maar ach dan weet je wel dat het werkt.
Zo heb ik hele eigenwijze wratten verholpenTrotste mama van Ambar
En als het geen pijn doet heb je niet genoeg dood weefsel verwijderdTrotste mama van Ambar
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een wrat had, dus ik ga dit waarschijnlijk weer vergetenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je de eerste laag de dode laag er af moeten halen en dan een watje pakken oid in appelazijn weken en die op de wrat plakken. Dan een nacht laten zitten en dat 1 a 2 nachten herhalen.
Doet een beetje pijn, maar ach dan weet je wel dat het werkt.
Zo heb ik hele eigenwijze wratten verholpen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hey Koekkiequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Constantijn is wel nog steeds een knappe vent zeg![]()
Ja heb ik ook altijd een leuke vant gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt he? In doen en laten en manier van praten. Heel charmantquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Koekkie![]()
Ja heb ik ook altijd een leuke vant gevonden![]()
Hij heeft ook een leuke vrouw vind ik.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he? In doen en laten en manier van praten. Heel charmantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BOLK
Zo de verjaardag zit erop. De dames zijn naar kleedjesmarkt en ik ga ff lekker niks meer doen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb een hardnekkige onder mijn voet waar ook steelt eelt weer overheen groeit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een wrat had, dus ik ga dit waarschijnlijk weer vergeten
Dus het duurt iets langer, maar zo kan ik wel gewoon blijven rondlopen ipv een pijnlijke bevriezing oidTrotste mama van Ambar
Nu al een verjaardag gehad?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
BOLK
Zo de verjaardag zit erop. De dames zijn naar kleedjesmarkt en ik ga ff lekker niks meer doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooral ook intelligent. Fijn om naar te luisteren (als man zijnde)quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Koekkie![]()
Ja heb ik ook altijd een leuke vant gevondenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het blijft een Oranjequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he? In doen en laten en manier van praten. Heel charmant
Ik betaal nu totaal ook iets rond de 80. Dat is na m'n TV verwijderd te hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha jij maakt korte klappen gelijk
ik zit nog ff aan contract vast paar maanden, maar denk zeg het daarna ook op iig TV. moet nog even kijken of zo'n 5G ding van odido mss niet beter werkt.
betaal iets van 68 p/m aan kpn nu, moet goedkoper kunnenDus telefoon + Internet.
Well, life can be a riot
Ja mijn vader is jarig en deed het vanaf half 11. Veel mensen die de rest vd dag nog even wat anders gaan doen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is Leontien toch?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft ook een leuke vrouw vind ik.![]()
Ook om naar te kijken als vrouw zijndequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral ook intelligent. Fijn om naar te luisteren (als man zijnde)![]()
![]()
ik heb 20 Mbit down ofzo wat meer dan genoeg is denk, voor huis tuin keuken gebruik.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik betaal nu totaal ook iets rond de 80. Dat is na m'n TV verwijderd te hebbenDus telefoon + Internet.
Hoef niet echt grote bestanden up te laden meestal.
maar dat odido zag er interessant uit als het het waarmaakt hier met 5G want dan kom ik veeeeeeel hoger uit als ik mobiel speed check doe nl. 500mBit mobiel doet ie wel op 5GDo what you love, love what you do!![]()
Dat is extra mooi meegenomenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook om naar te kijken als vrouw zijnde
ZO vaak hoor ik hem niet dus geen idee of hij intelligent isquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral ook intelligent. Fijn om naar te luisteren (als man zijnde)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O gefeliciteerd met je vader. Hoe oud is hij geworden?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja mijn vader is jarig en deed het vanaf half 11. Veel mensen die de rest vd dag nog even wat anders gaan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee marilenequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk je tv met geluid uit omdat het een leuke verschijning is Dot? Praat rustig en doordacht. Wel sochtends enkele keren op tv gezien.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO vaak hoor ik hem niet dus geen idee of hij intelligent isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dankjewel, hij is 76 jaar gewordenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gefeliciteerd met je vader. Hoe oud is hij geworden?
Ik zie hem alleen met Koningsdagquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kijk je tv met geluid uit omdat het een leuke verschijning is Dot? Praat rustig en doordacht. Wel sochtends enkele keren op tv gezien.
O mooie leeftijd al.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel, hij is 76 jaar geworden
Heb het traagste wat er is en dat is al 100 Mbit dus prima. Kost 42.50.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb 20 Mbit down ofzo wat meer dan genoeg is denk, voor huis tuin keuken gebruik.
Hoef niet echt grote bestanden up te laden meestal.
maar dat odido zag er interessant uit als het het waarmaakt hier met 5G want dan kom ik veeeeeeel hoger uit als ik mobiel speed check doe nl. 500mBit mobiel doet ie wel op 5G
Oh ik betaal meer per maand, telefoon is 70![]()
Nam vorig jaar een S24 Ultra bij een nieuw abbo, maar vond die S24 Ultra niks maar kon 'm "natuurlijk" niet meer terug sturen want was net buiten de terugstuur termijn. Dus nu heb ik een duur abonnement waar ik veel te veel voor betaal omdat 't inclusief een telefoon is die ik niet meer heb
Well, life can be a riot
Zeker mooi dat ze hebben samen zo met familie hebben kunnen vierenquote:![]()
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankjewel, hij is 76 jaar geworden
Mijn ouders zijn nu ook richting de 70 aan het klimmen, zo bizar omdat in mijn hoofd ze nog helemaal niet zo oud zijn![]()
![]()
Ik ben zelf 41. Nakomelingetjequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Mijn ouders zijn nu ook richting de 70 aan het klimmen, zo bizar omdat in mijn hoofd ze nog helemaal niet zo oud zijnMijn moeder is paar jaar jonger.
Mijn moeder is 65 en echt ondanks d'r COPD heel erg fit en actief. M'n vader is 69 en is echt wel behoorlijk op aan het raken. Doktoren gaven 'm 5 maanden recent na een COPD diagnose als 'ie niet zou stoppen met roken. Heeft 'ie 2 weken gedaan, toen was 't "waarom zou ik stoppen? Als het mijn tijd is is het mijn tijd, heb alles gezien en gedaan, er komt nooit meer iemand langs, er is niks meer op TV"quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Mijn ouders zijn nu ook richting de 70 aan het klimmen, zo bizar omdat in mijn hoofd ze nog helemaal niet zo oud zijn
Ik ben 34.Well, life can be a riot
Maar ja jij bent zelf dan ook al 53.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Mijn ouders zijn nu ook richting de 70 aan het klimmen, zo bizar omdat in mijn hoofd ze nog helemaal niet zo oud zijn
Ah oke dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben zelf 41. NakomelingetjeMijn moeder is paar jaar jonger.
![]()
![]()
Jonge god gespotquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn moeder is 65 en echt ondanks d'r COPD heel erg fit en actief. M'n vader is 69 en is echt wel behoorlijk op aan het raken. Doktoren gaven 'm 5 maanden recent na een COPD diagnose als 'ie niet zou stoppen met roken. Heeft 'ie 2 weken gedaan, toen was 't "waarom zou ik stoppen? Als het mijn tijd is is het mijn tijd, heb alles gezien en gedaan, er komt nooit meer iemand langs, er is niks meer op TV"
Ik ben 34.
@gebrokenglas let je op?quote:
Prima leeftijd toch. Of heb je echt moeite met verjaardagen en het besef dat je weer een jaartje ouder bent geworden?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker jong nog, nog een heel leven voor jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helloquote:
Ik vind het wel een dingetjequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:Gebrokenglas let je op?
Prima leeftijd toch. Of heb je echt moeite met verjaardagen en het besef dat je weer een jaartje ouder bent geworden?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Even dimmen he knul ik weet waar je huis woont![]()
![]()
Is er al een gifje van het tafeltennismoment?It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh das wel heel erg azijnzeiken he
tafeltennismoment van?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:44 schreef XDo het volgende:
Is er al een gifje van het tafeltennismoment?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, sinds gisteren behoor ik ook niet meer tot de twintigers dus eigenlijk mag ik niks zeggenquote:![]()
36 vond ik helemaal niet erg. Maar bij 37 had ik ineens zoiets van WAT?!quote:en nu ben ik oud.
Ik zit buiten op balkon maar volgens mij zag ik een wesp naar binnen vliegen dus die wordt zo gefrituurd met mijn nieuwe vliegenmepperTrotste mama van Ambar
Is is weer iemand op zijn bek gegaan?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:44 schreef XDo het volgende:
Is er al een gifje van het tafeltennismoment?![]()
Dit biedt mogelijkhedenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ach, sinds gisteren behoor ik ook niet meer tot de twintigers dus eigenlijk mag ik niks zeggen![]()
![]()
Ik had bij 35 wel een aha momentje dat alles in het leven op zijn plek viel ofzoTrotste mama van Ambar
Buddha eerderquote:
Well, life can be a riot
Jonge moederquote:Well, life can be a riot
Ik word pas sad als ik niet meer kan sporten zoals ik zelf zou willen. Voor de rest geen moeite mee en elk jaar soort van dankbaar dat ik er, in gezonde toestand, weer een jaar bij mag tellen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey oudjuhhhhhquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:46 schreef aeque het volgende:
[..]
36 vond ik helemaal niet erg. Maar bij 37 had ik ineens zoiets van WAT?!en nu ben ik oud.
Nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had bij 35 wel een aha momentje dat alles in het leven op zijn plek viel ofzoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
21 was ze. 18 jaar toen ze mijn broer kreegquote:Trotste mama van Ambar
of had ik nou ook 100mbit denk wel eigenlijk, geen idee. denk het wel ff checken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het traagste wat er is en dat is al 100 Mbit dus prima. Kost 42.50.
Oh ik betaal meer per maand, telefoon is 70![]()
Nam vorig jaar een S24 Ultra bij een nieuw abbo, maar vond die S24 Ultra niks maar kon 'm "natuurlijk" niet meer terug sturen want was net buiten de terugstuur termijn. Dus nu heb ik een duur abonnement waar ik veel te veel voor betaal omdat 't inclusief een telefoon is die ik niet meer heb
mobiel heb ik niet meer met abo. nouja sim only ding voor 2 tientjes pm.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had bij 28 Echt een jankmomentquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:46 schreef aeque het volgende:
[..]
36 vond ik helemaal niet erg. Maar bij 37 had ik ineens zoiets van WAT?!en nu ben ik oud.
![]()
Luisterde naar "later als ik groot ben" van Henny Huisman. En het was echt BOEM, janken![]()
Maar heb daarvoor en daarna nooit met leeftijden een probleem gehad. Raar.Well, life can be a riot
quote:
Die kanonskogels van jou hangen tegenwoordig op je knieën dus jij mag niks zeggen.
Voel mij tegenwoordig vaker mijn leeftijdquote:Maar dat kan ook gewoon komen omdat ik wat vaker van de bank af moet komen
Well, life can be a riot
Ben blij dat jij dit ook hebt. Hoe is de status met je hondje? En is er een foto van het hondje?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ook dat. Ik voel mij geen 37.![]()
![]()
Neurotypische mensen hebben een volwassen brein bij 25, bij niet-neurotypische mensen ligt dat bij ongeveer 35 jaar.quote:Trotste mama van Ambar
Ook als kinderen je mevrouw noemen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Een vriend van mij maakt het helemaal bont.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:49 schreef kree het volgende:
[..]
of had ik nou ook 100mbit denk wel eigenlijk, geen idee. denk het wel ff checken.
mobiel heb ik niet meer met abo. nouja sim only ding voor 2 tientjes pm.
Die haalt BELTEGOED___! 10tje per week. En die klaagt al na 4 dagen dat 't op is en dan is 't "gt mag ik ff je hotspot?!" maar als je dan zegt "joh, je hebt voor 10 euro per maand al unlimited data" dan is het "ja wet ik, maar vind dit gewoon wat vrijblijvender, je hebt ook geen gezeik als je TOCH over je bundel heen gaat of te laat bent met betalen" en daar zit natuurlijk wel wat in.
Well, life can be a riot
Altijd handig hoor als er een mug op mijn rug zit kan ik ze zo naar achteren zwiepenquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Die kanonskogels van jou hangen tegenwoordig op je knieën dus jij mag niks zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb alleen nieuwe filmpjes gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben blij dat jij dit ook hebt. Hoe is de status met je hondje? En is er een foto van het hondje?
Ik heb best veel foto's geplaatst de afgelopen dagenTrotste mama van Ambar
Ik doelde meer op het feit dat bij mij nog nooit iets op zijn plek is gevallen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neurotypische mensen hebben een volwassen brein bij 25, bij niet-neurotypische mensen ligt dat bij ongeveer 35 jaar.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
mijn pa is helaas al overleden te vroeg, mijn ma is 71.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn moeder is 65 en echt ondanks d'r COPD heel erg fit en actief. M'n vader is 69 en is echt wel behoorlijk op aan het raken. Doktoren gaven 'm 5 maanden recent na een COPD diagnose als 'ie niet zou stoppen met roken. Heeft 'ie 2 weken gedaan, toen was 't "waarom zou ik stoppen? Als het mijn tijd is is het mijn tijd, heb alles gezien en gedaan, er komt nooit meer iemand langs, er is niks meer op TV"
Ik ben 34.
Maargoed nog eigenlijk best goed ter been en verstand voor dr leeftijd.
en ben ik 41 onderhand
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd handig hoor als er een mug op mijn rug zit kan ik ze zo naar achteren zwiepen![]()
Dan zoek ik vanavond even, heb de fotos dan gemistquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb alleen nieuwe filmpjes gehad.
Ik heb best veel foto's geplaatst de afgelopen dagen![]()
Ik geloof veel maar dit klinkt twijfelachtig.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Ik moet ook nog steeds ID kaart showen bij de aanschaf van alcohol
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan zoek ik vanavond even, heb de fotos dan gemist
Trotste mama van Ambar
owhja edit net ff gekeken is ook 100 Mbit hier iddquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een vriend van mij maakt het helemaal bont.
Die haalt BELTEGOED___! 10tje per week. En die klaagt al na 4 dagen dat 't op is en dan is 't "gt mag ik ff je hotspot?!" maar als je dan zegt "joh, je hebt voor 10 euro per maand al unlimited data" dan is het "ja wet ik, maar vind dit gewoon wat vrijblijvender, je hebt ook geen gezeik als je TOCH over je bundel heen gaat of te laat bent met betalen" en daar zit natuurlijk wel wat in.
Werd gisteren nog 24 geschat, tho. Ripquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat je de twintig uit bent knul![]()
Jij hebt ook verstand voor je leeftijd kreequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
mijn pa is helaas al overleden te vroeg, mijn ma is 71.
Maargoed nog eigenlijk best goed ter been en verstand voor dr leeftijd.
en ben ik 41 onderhand
Hehehequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij hebt ook verstand voor je leeftijd kree
Well, life can be a riot
Werd laatst ook jonger geschat. Vroeg zo'n kerel hoe oud ik was, die zei "oh.. Had ik je niet gegeven, dacht achter in de 20"
Wilde bijna terugzeggen "vet vult rimpels op he"Well, life can be a riot
Door je moeder?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Werd gisteren nog 24 geschat, tho. RipOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja precies wijsheid komt met de jaren hequote:Op zaterdag 26 april 2025 13:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij hebt ook verstand voor je leeftijd kree![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Prima knulquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geloof veel maar dit klinkt twijfelachtig.![]()
Hoe oud bent u?quote:Well, life can be a riot
Noem me geen knul jonge dame.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Beetje respect hebben voor mensen die ouder zijn.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:59 schreef Shii het volgende:
[..]Holy shit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: