SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand zag m'n edit toch?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maakt ook niet zoveel uit. Heb me vast vaker vertypt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom doet Hallon.nl het niet meer?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Onlangs appte ik naar iemand 'kitten' ipv naam.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onlangs appte ik naar iemand 'kitten' ipv naam.![]()
![]()
Doet t nog wel hoor https://www.hallon.nl/smilies/quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom doet Hallon.nl het niet meer?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
raar, deze link wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doet t nog wel hoor https://www.hallon.nl/smilies/Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die dacht van huh ?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onlangs appte ik naar iemand 'kitten' ipv naam.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
https://hallon.nl/fok2quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook onzin. Want koningshuisquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Als je ziet hoe die spelen trek je automatisch al de kleur van de tegenstander aan.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die spelen trek je automatisch al de kleur van de tegenstander aan.![]()
![]()
Hi RobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wie fahren nach GronauThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo man o man om 9 uur kon je al over de koppen lopen zo druk op de kleedjes marktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier zaten ze op kleedjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rommelmarkt noemen we het hier in katwijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
Zo man o man om 9 uur kon je al over de koppen lopen zo druk op de kleedjes markt
Do what you love, love what you do!![]()
heb er als kind ook wel eens paar keer gezeten, ff zakcentje bij verdienen
Dat is het ook, maar ze noemen het kleedjes marktquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
rommelmarkt noemen we het hier in katwijk
WakkerVoelt een beetje gek om thuis te zitten met zo'n feest dag. Maar geen zin in die drukte, en gisteravond al de hele avond muziek gemaakt. Klaar mee.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lekker rustig tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook vooral een Rommelmarkt natuurlijk. Maar alleen weten mensen op een Rommelmarkt vaak niet wat ze verkopen of ze geven 't bijna weg. Op die kleedjesmarkt valt dat wat tegenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
rommelmarkt noemen we het hier in katwijkWell, life can be a riot
Hoe kan ik hier een MP4 plaatsen weet iemand dat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke geen idee ik ken de term kleedjesmarkt niet echt?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook vooral een Rommelmarkt natuurlijk. Maar alleen weten mensen op een Rommelmarkt vaak niet wat ze verkopen of ze geven 't bijna weg. Op die kleedjesmarkt valt dat wat tegen
Rommelmarkt is zoals ik het ken van hier iig, en ja is wel waar wat er hier zit is kinderen alleen.
In het centrum op de princestraat kan het me nog zo voor de geest halen.
Hahaha geen idee hoe het nu is trouwens want ben er echt jaren niet meer geweest.
Zal wss nog wel beetje hetzelfde zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Naar gif omzetten en ergens uploaden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kan ik hier een MP4 plaatsen weet iemand dat?![]()
Ja denk dat het gewoon hetzelfde is.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
oke geen idee ik ken de term kleedjesmarkt niet echt?
Rommelmarkt is zoals ik het ken van hier iig, en ja is wel waar wat er hier zit is kinderen alleen.
In het centrum op de princestraat kan het me nog zo voor de geest halen.
Hahaha geen idee hoe het nu is trouwens want ben er echt jaren niet meer geweest.
Zal wss nog wel beetje hetzelfde zijn.
Laatste x dat ik over een daadwerkelijke rommelmarkt liep moet ook alweer dik 10 jaar geleden zijn geweest
Denk dat mensen nu wel wat meer weten van de prijzen enzWell, life can be a riot
lastig altijd er zijn wel sites enzo. maar vooral de spam achtige met pop-ups.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kan ik hier een MP4 plaatsen weet iemand dat?
YouTube is nog de meest makkelijke eigenlijk.
(ook wel eens naar gezocht nl)
wacht deze had ik wel eens gebruikt dacht ik, geen garanties en op eigen risico
https://streamable.com
edit werkt denk
https://streamable.com/rxnrn6
edit 2:
ja dus, en ik kreeg geen rare pop-ups
Ik heb het al, kreeg een persbericht met mp 4 maar heb het al gevonden op Youtubequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
Of naar youtube uploaden en dat hier delen.
RLS / [Videoland] Echte jongens in de jungleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
veel langer terug voor mij, heb nog wel koninginnedag gevierd. maarja die markt opende om 8 uur ofzo tot uurtje of 11. en goed toen ik niet meer zo kind wasquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk dat het gewoon hetzelfde is.
Laatste x dat ik over een daadwerkelijke rommelmarkt liep moet ook alweer dik 10 jaar geleden zijn geweest
Denk dat mensen nu wel wat meer weten van de prijzen enz. ging het meer om het zuipen enzo erna en in de middag.
Geen idee, ik gok echt dat als ik er nu heen was gegaan dat het nog gewoon precies hetzelfde is.
Wss spullen die ze verkopen zullen anders zijn en zijn kinderen joh en is voor de lol en paar euro verdienen.
Niet echt handel idee zoals dat vrijmarkt is denk ik iig.
hahaha eigenlijk erg dat ik het dus niet eens weet
Zo vroeg op staan is toch ook niet te doen johquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
veel langer terug voor mij, heb nog wel koninginnedag gevierd. maarja die markt opende om 8 uur ofzo tot uurtje of 11. en goed toen ik niet meer zo kind was. ging het meer om het zuipen enzo erna en in de middag.
Geen idee, ik gok echt dat als ik er nu heen was gegaan dat het nog gewoon precies hetzelfde is.
Wss spullen die ze verkopen zullen anders zijn en zijn kinderen joh en is voor de lol en paar euro verdienen.
Niet echt handel idee zoals dat vrijmarkt is denk ik iig.
hahaha eigenlijk erg dat ik het dus niet eens weetOp je vrije dag.
Well, life can be a riot
het zoveelste flut programma weer op de NPOquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het al, kreeg een persbericht met mp 4 maar heb het al gevonden op Youtube
RLS / [Videoland] Echte jongens in de jungle
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het al, kreeg een persbericht met mp 4 maar heb het al gevonden op Youtube
RLS / [Videoland] Echte jongens in de jungle
nee iddquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo vroeg op staan is toch ook niet te doen johOp je vrije dag.
is leuk joh voor iemand met kinderen om daar ff rond te lopen
Voor mij, geen idee wat ik er te zoeken heb
Op videolandquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
het zoveelste flut programma weer op de NPO
ik kijk alleen zo nu en dan de samenvattingen van Rijk Hofman. Die doet dat nogal lolligquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
het zoveelste flut programma weer op de NPO
Well, life can be a riot
Hoeft ook nietquote:
Lijkt me voor iemand met kinderen juist een hel. Kinderen door het dolle heen, gillen, krijsen, rennen. Jij bent con-stant aan het opletten. Nee hoorquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee iddis leuk joh voor iemand met kinderen om daar ff rond te lopen
Voor mij, geen idee wat ik er te zoeken heb
Well, life can be a riot
Mijn kaascroissant is een ham/kaas croissant, ik ben opgelicht.
ik overweeg btw als mijn contract eindigt bij KPN over paar maanden om dat hele TV pakket de deur uit te doen.
Kijk het bijna nooit meer eigenlijk, of als er wat boeiends is dan is het soms nog op de NPO en dat kan ook gratis.
Dan heb je je kids niet goed opgevoed als dit gebeurdquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me voor iemand met kinderen juist een hel. Kinderen door het dolle heen, gillen, krijsen, rennen. Jij bent con-stant aan het opletten. Nee hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe durven zequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:30 schreef aeque het volgende:
Mijn kaascroissant is een ham/kaas croissant, ik ben opgelicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ff trouwens nu ik het daar toch over heb, want heb glasvezel. maar niet toevallig iemand van jullie ervaring met dat 5G ding van odido?
het is stuk goedkoper en als ik kijk mobiel snelheid hier dan is het sneller als wat ik heb via glasvezel voor veel minder geld.
Maar las er beetje tegenstrijdige berichten over bij de buren (tweakers)Do what you love, love what you do!![]()
Nope geen ervaringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is ook redelijk nieuw nog, ik las er toevallig laatst over en denk mss is dat wel veel handiger, dingetje kun je meenemen ook als je niet thuis bent enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Echt he. In een zak hooi zat ook al een halve tak. Schoften zijn het!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
de klootzakken snap niet dat ze je dat aan kunnen doenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt he. In een zak hooi zat ook al een halve tak. Schoften zijn het!Do what you love, love what you do!![]()
Ik zat zelf te denken om m'n TV abbo af te zeggen en NL Ziet te nemen. Maar zoveel scheelt dat niet per maand.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:30 schreef kree het volgende:
ik overweeg btw als mijn contract eindigt bij KPN over paar maanden om dat hele TV pakket de deur uit te doen.
Kijk het bijna nooit meer eigenlijk, of als er wat boeiends is dan is het soms nog op de NPO en dat kan ook gratis.Well, life can be a riot
Maar een zak met geld zullen ze er niet instoppen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt he. In een zak hooi zat ook al een halve tak. Schoften zijn het!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja ik dacht hetzelfde, en toen dacht ik hoevaak kijk ik eigenlijk nog gewoon reguliere TV. de commerciële zenders dus, ook bijna nooitquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken om m'n TV abbo af te zeggen en NL Ziet te nemen. Maar zoveel scheelt dat niet per maand.Do what you love, love what you do!![]()
programma's als Zembla / Netwerk etc. beetje de onderzoeksjournalistiek dat vind ik altijd oke om te kijken.
Op de commerciële, naja wat is er eigenlijk nog wat boeiend is ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
ik kijk alleen zo nu en dan de samenvattingen van Rijk Hofman. Die doet dat nogal lollig
Trust nobody![]()
Luister je ook die podcast met Sam erbij?quote:Well, life can be a riot
Nee die ken ik niet?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Luister je ook die podcast met Sam erbij?Trust nobody![]()
Zojuist toch m'n TV Abbo maar verwijderd. Scheelt 25 euro per maand (had ook nog een pakket erbij) dus dat is wel ff lekker
Well, life can be a riot
"Broers" heet 'ie!quote:Well, life can be a riot
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een zak met geld zullen ze er niet instoppen.
dit soort programma's ga ik echt goed op btw.
Bekijk deze YouTube-video
nu ik er toch op kom ff kijken wat ik er onderhand over kan vinden op YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Niet normaal een kale tak en geen geldboom. Ze moeten zich schamenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha jij maakt korte klappen gelijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:38 schreef Grotetijd het volgende:
Zojuist toch m'n TV Abbo maar verwijderd. Scheelt 25 euro per maand (had ook nog een pakket erbij) dus dat is wel ff lekker
ik zit nog ff aan contract vast paar maanden, maar denk zeg het daarna ook op iig TV. moet nog even kijken of zo'n 5G ding van odido mss niet beter werkt.
betaal iets van 68 p/m aan kpn nu, moet goedkoper kunnenDo what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zaterdag 26 april 2025 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Zou je ook dr straat op mogen zonder oranje kleding?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:47 schreef HappyCharly het volgende:
Zou je ook dr straat op mogen zonder oranje kleding?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: