SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand zag m'n edit toch?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maakt ook niet zoveel uit. Heb me vast vaker vertypt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom doet Hallon.nl het niet meer?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Onlangs appte ik naar iemand 'kitten' ipv naam.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onlangs appte ik naar iemand 'kitten' ipv naam.![]()
![]()
Doet t nog wel hoor https://www.hallon.nl/smilies/quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom doet Hallon.nl het niet meer?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
raar, deze link wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doet t nog wel hoor https://www.hallon.nl/smilies/Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En die dacht van huh ?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onlangs appte ik naar iemand 'kitten' ipv naam.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
https://hallon.nl/fok2quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook onzin. Want koningshuisquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Als je ziet hoe die spelen trek je automatisch al de kleur van de tegenstander aan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die spelen trek je automatisch al de kleur van de tegenstander aan.![]()
![]()
Hi RobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wie fahren nach GronauThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo man o man om 9 uur kon je al over de koppen lopen zo druk op de kleedjes marktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier zaten ze op kleedjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
rommelmarkt noemen we het hier in katwijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
Zo man o man om 9 uur kon je al over de koppen lopen zo druk op de kleedjes markt
Do what you love, love what you do!![]()
heb er als kind ook wel eens paar keer gezeten, ff zakcentje bij verdienen
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is het ook, maar ze noemen het kleedjes marktquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
rommelmarkt noemen we het hier in katwijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: