abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 april 2025 @ 11:19:39 #151
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217470771
quote:
88s.gif Op zaterdag 26 april 2025 07:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Rusland wordt gebacked door China, Iran en Noord Korea, heb je het over anderhalf miljard mensen ... dat zegt natuurlijk helemaal niks en die luchtlanding bij Hostomel was net zo´n dom plannetje als die bij Den Haag in 1940

met voorspelbaar resultaat
Deze landen hebben nauwelijks iets bijgedragen wat vergelijkbaar is met het Westen. Ze zijn echt op zichzelf aangewezen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 11:22:32 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217470787
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Deze landen hebben nauwelijks iets bijgedragen wat vergelijkbaar is met het Westen. Ze zijn echt op zichzelf aangewezen.
Stuk meer grondtroepen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 26 april 2025 @ 12:17:03 #153
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_217471194
quote:
88s.gif Op zaterdag 26 april 2025 07:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Rusland wordt gebacked door China, Iran en Noord Korea, heb je het over anderhalf miljard mensen ... dat zegt natuurlijk helemaal niks en die luchtlanding bij Hostomel was net zo´n dom plannetje als die bij Den Haag in 1940

met voorspelbaar resultaat
Zo had ik het nog niet eens bekeken, maar bizar dat Oekraïne in haar eentje vecht tegen een kwart van de wereldbevolking en nog stand houdt ook.
  zaterdag 26 april 2025 @ 12:28:40 #154
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217471307
Ondertussen in Rome

pi_217471315
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2025 23:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb mijn twijfels wel gehad bij die bezuinigen uit 2011 (alle leo's weg, veld artillerie was al weg), zo rond de 2% is prima.

Maar we hadden nooit met de Amerikanen mee moeten gaan en de Russen moeten provoceren. We hadden Oekraiene ook best op een andere manier kunnen verheffen. Deze oorlog is nog 100x dommer als de inval van Iraq in 2003. Dat laatste begint in te dalen. Over Oekraiene gaat ook wel indalen, maar dat duurt nog 15 jaar ofzo. Tot die tijd zal het bon ton zijn om mensen uit te schelden voor Poetin pijper of Pro Rus.
Gast wat lul je nou :') . Je vergelijkt een oorlog die door de Amerikanen is gestart met een oorlog die niet door Oekraïne is gestart. Tenzij je bedoelt dat Poetin dom is dat hij deze oorlog is gestart maar dat betwijfel ik gezien jouw meningen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 12:29:21 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217471316
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:17 schreef RichardHammond het volgende:

[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken, maar bizar dat Oekraïne in haar eentje vecht tegen een kwart van de wereldbevolking en nog stand houdt ook.
Ja maar dat is anders!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 26 april 2025 @ 12:47:31 #157
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_217471473
-1 orc.

twitter
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 26 april 2025 @ 12:50:24 #158
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217471505
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2025 23:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb mijn twijfels wel gehad bij die bezuinigen uit 2011 (alle leo's weg, veld artillerie was al weg), zo rond de 2% is prima.

Maar we hadden nooit met de Amerikanen mee moeten gaan en de Russen moeten provoceren. We hadden Oekraiene ook best op een andere manier kunnen verheffen. Deze oorlog is nog 100x dommer als de inval van Iraq in 2003. Dat laatste begint in te dalen. Over Oekraiene gaat ook wel indalen, maar dat duurt nog 15 jaar ofzo. Tot die tijd zal het bon ton zijn om mensen uit te schelden voor Poetin pijper of Pro Rus.
nou ja laten we hopen dat het nu over is dan kan Poetin ook zijn wonden gaan likken en mag ie misschien weer overal komen en meedoen de grote jongens
Hij is het nu ook wel zat voorlopig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 26 april 2025 @ 12:52:12 #159
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217471522
quote:

[..]
maar er zijn heel veel doden , en Rusland heeft al weinig jonge jongens meer

Oekraïne moet nu de tijd en de kans krijgen om zich tot de tanden te bewapenen met super drones , Europa en Oekraïne moeten samenwerken met Europa op dat gebied en vlekkeloze stroom autonome drones op gang brengen als dat moet

Wij kunnen van hun kennis leren
Europa moet een miljoen super drones gaan bouwen die1000 km kunnen gaan zonder GPS
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 26 april 2025 @ 12:57:55 #160
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_217471568
Deze is ook wel zuur. Onderstaand is, was, de zoon van een CIA directeur.

twitter
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_217471600
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:28 schreef Momo het volgende:
Ondertussen in Rome

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die deal is nog niet rond zo te zien
pi_217471611
quote:

[..]
Hahahahahaah wat een feitenvrij gewauwel weer.

Noord korea heeft grondtroepen geleverd, iets wat het westen nooit gedaan heeft.
Noord korea heeft miljoenen aan artillerie shells geleverd.
Noord korea heeft artillerie geleverd
Noord Korea heeft raketten geleverd.

Wit Rusland heeft Rusland in de eerste dagen enor mgesteund door hun troepe onderdak te bieden en vanuit hun land de invasie te beginnen en daarna ook door uit dat land raketten te schieten richting Oekraine.
Daarnaast heeft wit rusland honderden verschillende dingen geleverd als T72 tanks, SMerch, BMPS

De drones die dageijks richting Oekraine vliegen al jarenlang zijn Iraanse Shaheeds, die eerst met duizenden zijn geleverd door Iran, inclusief iraanse trainers en daarna fabrieken lieten bouwen waar ze volgens de Iraanse bluepritns gemaakt konden worden.

Meerdere zaken die het niveau van westerse support overstijgen.

En dan Chinas rol, die heeft gezorgd dat via via Rusland het merendeel van haar chips en andere kritieke componenten van de oorlog weet te bemachtigen. Welliswaar betaald, maar dat maakt voor Rusland niet uit.
Stop toch met je achterlijk gezwets.
pi_217471663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:28 schreef Momo het volgende:
Ondertussen in Rome

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi als ze op vrede komen tijdens de begrafenis van de paus.
Vakman pur sang
pi_217471693
Koersk is nu officieel bevrijdt, aldus Rusland.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217471698
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Gast wat lul je nou :') . Je vergelijkt een oorlog die door de Amerikanen is gestart met een oorlog die niet door Oekraïne is gestart. Tenzij je bedoelt dat Poetin dom is dat hij deze oorlog is gestart maar dat betwijfel ik gezien jouw meningen.
Joh, PHP blijft zich nog steeds wanhopig vastklampen aan de Russische frames die in zijn hoofdje rondtollen. "Rusland mocht zich verdedigen, want de NAVO breidde uit", "Oekraine was ooit van Rusland dus terecht dat ze dat land weer terug willen" etc etc. Het is allemaal zo simplistisch. En net als zijn grote held Trump moet hij altijd een double-downtje doen op alles. Of de boel negeren en een tijdje later het riedeltje weer van voren starten.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217471804
twitter

Wat ironisch, de 90e Russische Tank divisie valt aan met ladas en motorfietsen. En twat een slachting.
  zaterdag 26 april 2025 @ 13:26:14 #167
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217471810
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 13:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Hahahahahaah wat een feitenvrij gewauwel weer.

Noord korea heeft grondtroepen geleverd, iets wat het westen nooit gedaan heeft.
Noord korea heeft miljoenen aan artillerie shells geleverd.
Noord korea heeft artillerie geleverd
Noord Korea heeft raketten geleverd.

Wit Rusland heeft Rusland in de eerste dagen enor mgesteund door hun troepe onderdak te bieden en vanuit hun land de invasie te beginnen en daarna ook door uit dat land raketten te schieten richting Oekraine.
Daarnaast heeft wit rusland honderden verschillende dingen geleverd als T72 tanks, SMerch, BMPS

De drones die dageijks richting Oekraine vliegen al jarenlang zijn Iraanse Shaheeds, die eerst met duizenden zijn geleverd door Iran, inclusief iraanse trainers en daarna fabrieken lieten bouwen waar ze volgens de Iraanse bluepritns gemaakt konden worden.

Meerdere zaken die het niveau van westerse support overstijgen.

En dan Chinas rol, die heeft gezorgd dat via via Rusland het merendeel van haar chips en andere kritieke componenten van de oorlog weet te bemachtigen. Welliswaar betaald, maar dat maakt voor Rusland niet uit.
Stop toch met je achterlijk gezwets.
Lolbroek. Niet kwaad worden als je het even niet meer weet.
Ik zal de feiten voor je opzoeken.

quote:
The US has been the biggest source of military aid to Ukraine, including weapons, equipment and financial support.

Between the start of 2022 and the end of 2024, it gave $69bn (£54.6bn) in military aid, according to German think tank the Kiel Institute.

Germany has given $13.6bn (£10.7bn), the UK $10.8bn (£8.5bn), Denmark $8.1bn (£6.4bn), and the Netherlands $6.3bn (£4.9bn).
Meer dan 100 miljard aan military aid. inlichtingen die EU en USA verschafffen zijn hier niet in verwerkt. Tevens verschaft EU financiele support om de economie in Kiev op de been te houden.

In werkelijkheid zal het velen honderden miljarden euro's zijn. Dat is meer waard dan die NK troepen, en de chips uit China waar ze gewoon voor moeten betalen. Maar blijf vooral woedend door je eigen onwetendheid.

Bron: https://www.bbc.com/news/world-europe-62002218
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217471857
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2025 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
Elk Europees land loopt momenteel klem op geboortecijfers. Die 250k aan soldaten die Rus kwijt is, is een aberratie op het grotere geheel.
Die dode Russische soldaten zijn wel degelijk een groot probleem voor Rusland, maar dat is slechts een klein deel van de werkelijke ellende die deze oorlog voor hun is.

Ze hebben een veelvoud aan gewonde soldaten die veel kostbaarder zijn voor hun. Hun gezondheidszorg was al een drama.

Maar veruit het grootste probleem die de oorlog voor hun is, is de complete braindrain die Rusland heeft ondergaan. Een groot deel van de Russen met een goede baan en/of opleiding is Rusland uit gevlucht. Enerzijds om er een toekomstige rekrutering mee te voorkomen en anderzijds om een falende economie te ontvluchten.

Alleen Russen met goede skills of veel geld hebben die mogelijkheid gehad en wat er dan in Rusland overblijft is een kansloze groep waar je geen gezonde samenleving meer mee kan draaien.
Die groep is heel wat groter dan 250 duizend man.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217471879
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2025 13:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lolbroek. Niet kwaad worden als je het even niet meer weet.
Ik zal de feiten voor je opzoeken.
[..]
Meer dan 100 miljard aan military aid. inlichtingen die EU en USA verschafffen zijn hier niet in verwerkt. Tevens verschaft EU financiele support om de economie in Kiev op de been te houden.

In werkelijkheid zal het velen honderden miljarden euro's zijn. Dat is meer waard dan die NK troepen, en de chips uit China waar ze gewoon voor moeten betalen. Maar blijf vooral woedend door je eigen onwetendheid.

Bron: https://www.bbc.com/news/world-europe-62002218
Jij stelt dat " Rusland " in haar eentje staat.

Er is maar 1 partij dat direct troepen heeft kunnen krijgen en dat is Rusland.

Er is maar 1 partij die vanuit een ander land oorlog heeft mogen voeren en dat is RUsland.

Er is maar 1 partij dat duizenden en duizenden aan lange afstands raketten en drones heeft gekregen en dat is Rusland.

Noord korea heeft in haar EENTJE, evenveel artillerie munitie gegeven als het hele westen SAMEN.

Goh wat staat Rusland alleen. Stop toch eens met zo hard zoveel onzin roepen.

[ Bericht 3% gewijzigd door skysherrif op 26-04-2025 13:58:22 ]
  zaterdag 26 april 2025 @ 13:37:11 #170
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217471912
twitter
  zaterdag 26 april 2025 @ 13:38:20 #171
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217471924
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 13:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Het is gewoonweg grappig hoe weinig je van de oorlog af weet, terwijl je wel de hele dag hier onzin kan lopen uitkramen.

Jij stelt dat " Rusland " in haar eentje staat.

Er is maar 1 partij dat direct troepen heeft kunnen krijgen en dat is Rusland.

Er is maar 1 partij die vanuit een ander land oorlog heeft mogen voeren en dat is RUsland.

Er is maar 1 partij dat duizenden en duizenden aan lange afstands raketten en drones heeft gekregen en dat is Rusland.

Noord korea heeft in haar EENTJE, evenveel artillerie munitie gegeven als het hele westen SAMEN.

Goh wat staat Rusland alleen. Stop toch eens met zo hard zoveel onzin roepen, clown.
Je probeert wanhopig aan te tonen dat Oekraiene heel sterk is ofzo en dit allemaal zelf doet?

Stel je eens voor: Geen enkel land zou Rusland hebben gesteund en geen enkel land Oekraïne. Dus beide partijen zouden geheel zelfstandig de oorlog moeten voeren. Geen financial support, geen militair support. In zo'n casus was het allang bekeken.

Jouw probleem is is dat jij allemaal details lijkt op te zoeken op X en telegram maar het grote plaatje niet meer ziet. Je zit je als een puber te verlekkeren aan allerlei filmpjes die waarschijnlijk al 100x gepost zijn. Maar succes daarmee. Als jij er vrolijk van wordt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217471937
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2025 13:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je probeert wanhopig aan te tonen dat Oekraiene heel sterk is ofzo en dit allemaal zelf doet?

Stel je eens voor: Geen enkel land zou Rusland hebben gesteund en geen enkel land Oekraïne. Dus beide partijen zouden geheel zelfstandig de oorlog moeten voeren. Geen financial support, geen militair support. In zo'n casus was het allang bekeken.

Jouw probleem is is dat jij allemaal details lijkt op te zoeken op X en telegram maar het grote plaatje niet meer ziet. Je zit je als een puber te verlekkeren aan allerlei filmpjes die waarschijnlijk al 100x gepost zijn. Maar succes daarmee. Als jij er vrolijk van wordt.
Geen enkelijke inhoudelijke weerlegging meer. Genoeg gezegd dus.

En nee het enige wat ik deed is de zoveelste bizarre leugen dat Rusland het allemaal volledig alleen doet te weerleggen. Niemand had het over oekraine sterk of dat rusland meer zou hebben gekregen.
pi_217471949
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 13:37 schreef Momo het volgende:
[ x ]
https://artwonders.it/sito-culturale/villa-bonaparte/?lang=en

Franse ambassade daar denk ik? wat enorm mooi

zaterdag 26 april 2025 @ 13:41:47 #174
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217471956
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 13:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Geen enkelijke inhoudelijke weerlegging meer. Genoeg gezegd dus.

En nee het enige wat ik deed is de zoveelste bizarre leugen dat Rusland het allemaal volledig alleen doet te weerleggen. Niemand had het over oekraine sterk of dat rusland meer zou hebben gekregen.
Ik heb je net nog een bron gepost met opsomming van alle aid in usd. Wat klets je nou over leugens.
Nogmaals de bron:
https://www.bbc.com/news/world-europe-62002218

Al die arme kut landjes die Rusland een beetje helpen overtoepen niet alle Westerse aid. Echt debiel als je dat denkt. En voor veel van die dingen moet Rusland gewoon betalen of ander sinds tegenprestaties leveren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217471974
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2025 13:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb je net nog een bron gepost met opsomming van alle aid in usd. Wat klets je nou over leugens.
Nogmaals de bron:
https://www.bbc.com/news/world-europe-62002218
Niemand had het over westerse support, jij zei dat rusland alleen st-

Ach laat ook maar tegen zoveel domheid kan niemand op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')