abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217464936
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hihi. Ik zie die man toch een beetje als de pietje bel van de euraziatische wereld. De man die de bal door de ruiten heen trapt en keihard wegrent.
Ik zie toch wel een subtiel verschil tussen Pietje Bel en een dictator die probeert zijn buren te annexeren en structureel uit te moorden en daarbij ook zijn eigen bevolking in onvoorstelbare aantallen de dood injaagt en daar niks om geeft.

Zeer klein verschil slechts hoor.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 25 april 2025 @ 15:35:46 #27
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_217464941
Ja, die "hihi" ondertussen hectoliters bloed aan z'n klauwen heeft, "hihi". :r
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_217464958
waarom zegt niemand; putin trek je terug tot de oude grenzen, krim mag je houden. de rest niet. en dan maak je een deal met oekraine dat de NAVO en vredestroepen niet komen, sorrie, behalve als putin weer gaat aanvallen.
en dan zeg je ook nog even voor alle duidelijkheid, dat als putin zich niet terugtrekt en stopt met agressie, dan oekraine per direct lid wordt van de navo en EU.

nou dan worden ze natuurlijk helemaal gek in moskow. geef je ze even een maandje om aan de nieuwe realiteit te wennen.
verder is putin over 20 jaar wel dood.
pi_217464968
Bekijk deze YouTube-video

'Pietje bel' 'de buurman waar we een voorbeeld aan kunnen nemen'

'genocide hihi'

Lacherig doen over oorlogsmisdaden, je moet het maar uit je toetsenbord zien te krijgen.
  vrijdag 25 april 2025 @ 15:41:07 #30
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217464979
quote:
Ukraine pursues accession to the EU.
Dit zal ook nog een probleem worden aangezien daarvoor unanimiteit binnen de EU noodzakelijk is. Recentelijk waren er 7 landen tegenstander van Oekraïnse toetreding.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_217464983
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:38 schreef pokkerdepok het volgende:
waarom zegt niemand; putin trek je terug tot de oude grenzen, krim mag je houden. de rest niet. en dan maak je een deal met oekraine dat de NAVO en vredestroepen niet komen, sorrie, behalve als putin weer gaat aanvallen.
en dan zeg je ook nog even voor alle duidelijkheid, dat als putin zich niet terugtrekt en stopt met agressie, dan oekraine per direct lid wordt van de navo en EU.

nou dan worden ze natuurlijk helemaal gek in moskow. geef je ze even een maandje om aan de nieuwe realiteit te wennen.
Inleveren van kernwapens voor vrede werkte blijkbaar niet met Rusland. Dan nu als onderdeel van de deal maar die kernwapens terug. Zullen de Peskov boys hier wel roepen dat het niet realistisch is, maar als er iets niet realistisch is dan is het wel een vred met Rusland vertrouwen. Dat wijst data uit.
pi_217465043
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Inleveren van kernwapens voor vrede werkte blijkbaar niet met Rusland. Dan nu als onderdeel van de deal maar die kernwapens terug. Zullen de Peskov boys hier wel roepen dat het niet realistisch is, maar als er iets niet realistisch is dan is het wel een vred met Rusland vertrouwen. Dat wijst data uit.
dat zou ook een goede eis zijn ja. absurd tegenover absurd. en daar is de VS voor verantwoordelijk geweest.
pi_217465045
quote:

Omdat het niet realistisch is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217465051
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hoogste boom enzo
Daar heb ik nog voor gewerkt. Komt wel erg dichtbij zo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217465062
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:48 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
dat zou ook een goede eis zijn ja. absurd tegenover absurd. en daar is de VS voor verantwoordelijk geweest.
Precies, elke absurde eis matchen. Vrije verkiezingen in Rusland waarbij Poetin niet kandidaat mag zijn bijvoorbeeld
pi_217465065
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Verwachten dat Rusland zich aan een akkoord zal houden is ook niet realistisch.
  vrijdag 25 april 2025 @ 15:56:15 #37
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217465091
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Precies, elke absurde eis matchen. Vrije verkiezingen in Rusland waarbij Poetin niet kandidaat mag zijn bijvoorbeeld
Wat mij betreft stellen ze het voor.
Ik wil dat schaterlachen wel eens hoger in het Kremlin.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217465136
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
okee we hebben hier wel trump voor nodig, dus mee eens.
maar als het gaat over realistisch of gerechtigheid, dan moet je niet vergeten dat dit veel meer in de buurt komt van wat juist is.
pi_217465149
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 15:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
beperkling van de russische militaire macht
  Moderator vrijdag 25 april 2025 @ 16:04:10 #40
236264 crew  capricia
pi_217465159
Alleen Trump kan dat afdwingen. En dat gaat ie niet doen.

Hadden we maar wat meer zelf in defensie moeten investeren.
Maar misschien gaan wij op termijn wel naar 2,1%. Oh boy!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 25 april 2025 @ 16:09:09 #41
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217465213
quote:

Nou...

twitter

Straks krijgen we deze petjes
pi_217465233
Volgens Trump hoort de Krim bij Rusland en is Oekraïne deze oorlog gestart. Ik hoop de EU eindelijk eens van zich af gaat bijten richting de US
pi_217465401
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2025 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
Het enige wat er `goed` is dat het duidelijk wordt voor de wereldbevolking dat Rusland geopolitiek onjuist is behandeld en dat hun zorgen omtrent de veiligheid en invloedsfeer in de Russisch/slavische wereld met voeten is getreden. En ik vind het prachtig om te zien hoe de EU er op staat als keizer zonder kleren.
Godsamme wat is dit voor Russische propagandaverhaaltje _O- :') :{
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217465562
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2025 14:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zoals ik dit lees is dit eigenstandig door Oekraine en Europa opgesteld.
Volstrekt onaanvaardbaar stuk. Doet geen recht aan de situatie.
Als ik Trump zou ik eisen dat dit wordt teruggetrokken.
Maar ze werken wel aan vrede en zeggen het ook te willen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217465570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 16:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Godsamme wat is dit voor Russische propagandaverhaaltje _O- :') :{
Ja soms valt de trol uit zijn rol en gaat hij helemaal los.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217465612
Oekraïne heeft het maar te accepteren want de concessie is dat ze anders heel Oekraïne zouden veroveren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217465623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 16:53 schreef Discombobulate het volgende:
Oekraïne heeft het maar te accepteren want de concessie is dat ze anders heel Oekraïne zouden veroveren.
Trolpoging niet geslaagd
pi_217465651
quote:
Dan gaat Putin een 2e Afghanistan op z'n bord krijgen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217465657
quote:
In 3 dagen?
  Moderator vrijdag 25 april 2025 @ 16:58:28 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217465659
geopolitiek gezien was het idd een grote fout om Rusland als een normale gezellige buur te behandelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')