Hoho, hij heeft een AR-15 plakplaatje, dus hij moét wel geschikt zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze man ziet eruit alsof een random stukje Florida trailertrash per abuis in een hoge positie is gezet.
daar zijn "ze" toch allang achter?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
Wanneer komen ze er achter dat blank zijn, stoer doen en het leuk doen op Fox geen garantie is om een competente sec. def. te zijn?
Zoals een minister-president die berichtjes verwijderde omdat het geheugen van zijn nokia vol zat?quote:Wat hebben we het in Nederland toch getroffen met een betrouwbaar en competente regering.
Niet alleen zijn Nokia, maar ook uit zijn eigen geheugen werden zaken verwijderd omdat er geen ruimte voor was.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zoals een minister-president die berichtjes verwijderde omdat het geheugen van zijn nokia vol zat?
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:17 schreef Hathor het volgende:
Ze hebben daar gewoon Johnny Flodder in de regering zitten.
Wat een land.
Aangenomen op meerdere competenties zo te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kees Flodder werkt er inmiddels ook
Nou ja, hun hoogste baas is ook een megalomane debiele crimineel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:19 schreef aquawoman het volgende:
Als je hier objectief naar kijkt moet deze man toch gewoon weg? Dit is de derde bewezen breuk van de veiligheidsvoorschriften.
Ook als je republikein bent moet je toch niet willen dat er een incompetente prutser op die positie zit.
Ik begrijp dat jij hem graag zou complimenteren dus pak je podiumquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
Wat hebben foto's van deze man zijn tatoeages te maken met dit artikel? Of gaat het eigenlijk helemaal niet om het artikel en is het simpel de bedoeling hier een bash-topic van te maken?
Ik heb die foto's niet op internet geplaatst. Vond het wel vreemde foto's. Ik had hem bij ieder ander persoon ook in de OP gezet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
Wat hebben foto's van deze man zijn tatoeages te maken met dit artikel? Of gaat het eigenlijk helemaal niet om het artikel en is het simpel de bedoeling hier een bash-topic van te maken?
En dan Zelensky bashen omdat hij in een trui rondlooptquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:15 schreef tong80 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In principe wel ja. Tenzij iemand een MITMA zou uitvoeren met een geldig gegeneerd SSL certificaat. Maar goed dat zou net zo goed op een fysieke router ook kunnen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:33 schreef AchJa het volgende:
Maar Wifi is toch gewoon veilig genoeg? Althans sommigen als het om de NATO Summit gaat...
Hahaha geweldig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En dan Zelensky bashen omdat hij in een trui rondloopt
quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En dan Zelensky bashen omdat hij in een trui rondloopt
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Ja, je moet echt een communist zijn om bij deze boy nattigheid te voelen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Hegsethelke campagne vanuit the left drijft steeds verder door
Zou niet graag de werkgever van die user willen zijn, heel zijn computer en telefoon zijn waarschijnlijk 1 groot datalek.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, je moet echt een communist zijn om bij deze boy nattigheid te voelen.
Het is niet ondenkbaar dat hij misschien militaire geheimen op zijn kont kaat tattoereen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:25 schreef HowardRoark het volgende:
Wat hebben foto's van deze man zijn tatoeages te maken met dit artikel?
quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:01 schreef Het_Bokje het volgende:
Hij heeft toch onlangs een kamer in t Pentagon laten ombouwen toch schmink-kamer? (Om de katertjes ietwat op te kalefateren neem ik aan)
Ff zoeken hoor... (Ik ben nu stoned dus gast was niet gebeuren)
Nouja, iedereen peddelt wel eens in garbage zullen we maar zeggen.
The biscuit.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat hij misschien militaire geheimen op zijn kont kaat tattoereen.
Nu je het zegt jaquote:Op zondag 27 april 2025 10:55 schreef Hexagon het volgende:
Iedere keer als ik die Hegseth zie denk ik dat hij een jongere broer van Dries Roelvink is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop