SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan laten rijpen op een eik houten vatquote:Op donderdag 24 april 2025 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat pletten en laten gisten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik drink geen alcoholquote:
en al helemaal geen wijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klaar mee. #bedtijd
Morgen afspraak met de chirurg voor mogelijke operatie.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
lolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan gewoon lekker enkel beuken en het rijpen achterwegen latenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol
en al helemaal geen wijn
ik beuk er wel op losquote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker enkel beuken en het rijpen achterwegen laten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kijk, jij bent de echte grijze botjes mevrouwtjesquote:![]()
Ik heb hier een fles whiskey die grijpt is op beukenhout en even oud is als mij maar nog altijd dicht is.
Weet niet of dat goed of slecht teken is![]()
wij hadden in Afghanistan een auto die ouder was dan mij, ging gewoon primaquote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb hier een fles whiskey die grijpt is op beukenhout en even oud is als mij maar nog altijd dicht is.
Weet niet of dat goed of slecht teken is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bewaar je die voor een speciale gelegenheid?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Weet niet of dat goed of slecht teken is![]()
![]()
ik neem dan aan dat je er nog 1 hebt gekocht dit jaarquote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Weet niet of dat goed of slecht teken is
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wel daar achtergelaten want kapotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Auto's die groter zijn dan je overgrootvader kunnen nog prima mits goed onderhoudenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij hadden in Afghanistan een auto die ouder was dan mij, ging gewoon prima
Nope, wel eentje uit dit jaar want die gaat over een jaartje of 20 mee het huis uitquote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem dan aan dat je er nog 1 hebt gekocht dit jaar
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Bewaar je die voor een speciale gelegenheid?
Vliegticket voor de hond is vandaag geregeld en zijn dus nu wat intensiever aan het trainen met dat hij in de vliegkist gaat.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:19 schreef Shii het volgende:
[..]
En hoe gaat het met het hondje, komt ie naar Nederland (sorry ben de naam even kwijt)?
Volgende week krijgt hij nog een laatste check bij de dierenarts en 6 mei is het vliegen.
En ik heb alles met werk geregeld met heel veel begrip van mijn leidinggevende, die ook weet hoeveel dit voor mij betekent.
En het is zo gek om over minder dan 2 weken al een hond te hebbenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: