abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:13:15 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217865187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 16:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het is letterlijk een vrachtwagen vol drones die ze naar rusland hebben gereden en tegen een vliegveld aan hebben gegooid

Dat kunnen ze echt zelf wel
Oekraïne koopt of maakt die drones zelf..
Hele grapje bij elkaar kost ongeveer net zoveel als een javelin raket.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_217865404
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oekraïne koopt of maakt die drones zelf..
Hele grapje bij elkaar kost ongeveer net zoveel als een javelin raket.
Cool
Waarom moeten wij dan miljarden $$$ sturen :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 12:03:09 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217865533
Omdat rusland het land binnen is gevallen en dagelijks de steden kapot schiet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217865678
Sja
Komt ervan als je diplomatie van tafel veegt, er van uitgaande dat je Rusland wel even zal kelderen met hulp van je stoere vriendjes.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 12:22:21 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217865733
Rusland doet niet aan diplomatie want might is right
pi_217865981
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:03 schreef sp3c het volgende:
Omdat rusland het land binnen is gevallen en dagelijks de steden kapot schiet
Aldus de media, neem aan dat je er zelf niet woont, dus vanaf je armleuning beoordeel je dat even n.a.v. 1 propaganda stroom. Want alle RT's en Russische informatie is banned.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 12:47:36 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217866005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Aldus de media, neem aan dat je er zelf niet woont, dus vanaf je armleuning beoordeel je dat even n.a.v. 1 propaganda stroom. Want alle RT's en Russische informatie is banned.

Jij denkt dat Russische media stelt dat Rusland het land niet is binnengevallen?
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 12:47:50 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217866007
Lol
pi_217866119
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:47 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jij denkt dat Russische media stelt dat Rusland het land niet is binnengevallen?
Nee hoor, alleen moet je wel begrijpen dat Zelensky zelf baat heeft bij bommen op Kiev om te bereiken wat hij en Rutte/EU willen bereiken.

Het is allemaal een show, telkens een herhaling van dezelfde donkere beelden dat er explosies vallen in een stad. Over gedramatiseerde beelden die rieken naar propaganda.
Zelfde retoriek als corona propaganda, beelden laten zien van chinese mensen die omvallen en worden afgevoerd door mensen in hazmat suits.

Net zoals 9/11 is het totaal te verwachten dat wij kijken naar een film, die mensen moet emotioneren en zodoende Putin nog meer te laten haten. Geen enkele journalist mag van Zelensky rapporteren wat zij/hij wil.

Tal van verbannen journalisten uit EU die toch andere dingen zagen dan er dagelijks in de media voorbijkomt.

Ik hoop gewoon dat ze Putin echt een keer uitdagen, dat willen ze. Dat Putin een atoombom gooit op Kiev, en als het te lang duurt. Dan doet Zelensky het zelf maar.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217866449
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:22 schreef sp3c het volgende:
Rusland doet niet aan diplomatie want might is right
Klinkt eerder amerikaans :+
Maar goed, russofobie is de norm
  vrijdag 6 juni 2025 @ 13:55:23 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217866516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik heb RT en telegram en er is nog een mooi YouTube kanaal met Russisch nieuws (soort van debat waarbij iedereen Ja knikt)
RT heeft geen woord gerept de eerste pak weg 24 uur over de aanvallen op vliegvelden.

RT app kan je gewoon installeren en telegram groepjes met nieuws items kan je ook gewoon op..
Let op OWee als je vraag stelt want dan krijg je perma Ban.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 14:00:33 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217866545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 13:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou dat valt wel mee ik ken zat Russen meeste zijn land ontvlucht want als ze maar een vinger op steken tegen hun land om een vraag te stellen vliegen ze de nor in.

Als hier iemand op straat zou zeggen fuck onze regering.. wat gebeurt er helemaal niks.

Daar vlieg je de nor in val je uit een raam of pleeg je (kuch) zelfmoord.

Daarom spreekt de bevolking daar de regering niet tegen.
En hoor je alleen maar dat ze zich niet met politiek bezig houden..
Bekijk deze YouTube-video

Hier heb je een Rus die het wat beter dan ik kan uitleggen.
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 14:05:28 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217866571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 13:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Twee handen op 1 buik wmb en met fobie heeft het niets te maken, die norm leeft alleen in je eigen koppie
pi_217866583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 13:55 schreef theguyver het volgende:

RT heeft geen woord gerept de eerste pak weg 24 uur over de aanvallen op vliegvelden.
Ja jij hebt liever zelenski die direct roept dat hij 41 vliegtuigen heeft vernietigd.
En direct slikken ntl
quote:
Let op OWee als je vraag stelt want dan krijg je perma Ban.
Je meent het !
Is hier niet veel beter.
Je hebt duidelijk de heisa hier gemist over dat mensen met een andere visie gebanned moesten worden.

Maar nogmaals...
We are becoming the enemy we are fighting against.
Het lijkt wel jaloezie
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 14:08:40 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217866598
Zijn er mensen met een andere visie gebanned dan?
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 14:08:46 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217866599
Nope
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 14:09:06 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217866601
Leugens weer

Jammer
pi_217866608
Nee, het gaat om de heisa
pi_217866616
Weer lekker verdraaien en persoonlijk worden.
Nergens voor nodig
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 14:12:39 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217866630
Maar het is dus wel degelijk anders hier want je krijgt geen perma ban voor het hebben van een andere visie

Dat was het hele punt van die heisa

Is gewoon liegen
pi_217866750
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 14:12 schreef sp3c het volgende:
Maar het is dus wel degelijk anders hier want je krijgt geen perma ban voor het hebben van een andere visie

Dat was het hele punt van die heisa

Is gewoon liegen
Beetje offtopic, maar waarom kan er geen nieuwe corona reeks meer worden gemaakt?

BNW / Covid19 the aftermath #14 Oversterfte en covid
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 14:48:45 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217866852
Denk te oud
pi_217867819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 17:08 schreef epicbeardman het volgende:

En jij denkt dat dit allemaal kan? Een leeg militair vliegveld boven Mongolië? zonder soldaten, beveiliging, afweer, zonder maar enige aanwijzing dat het uberhaupt militaire vliegtuigen zijn of dat ze gebruikt worden.
Daarom ook dat Trump direct daags nadien belde met Putin om hem te verzekeren dat hij niet op de hoogte was van de aanval op die vliegvelden.
Het START treaty is een gevoelige overeenkomst tussen VS en Rusland om strategische nucleaire bombers steeds zichtbaar te plaatsen, ter monitoring door de tegenstander.
De aanval door dombo zelenski kan zomaar de veiligheid van de VS in gevaar brengen.
Maar hij blijft een VS puppet dus Trump zal het wel weer door de vingers zien.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 17:45:45 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217868136
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Cool
Waarom moeten wij dan miljarden $$$ sturen :?
Met alleen drones houd je Rusland niet tegen.

Rusland had het 2 na grootste leger ter wereld.
Groot gedeelte van dat leger ligt nu kapoet in Oekraïne.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 17:47:09 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217868146
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 16:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Daarom ook dat Trump direct daags nadien belde met Putin om hem te verzekeren dat hij niet op de hoogte was van de aanval op die vliegvelden.
Het START treaty is een gevoelige overeenkomst tussen VS en Rusland om strategische nucleaire bombers steeds zichtbaar te plaatsen, ter monitoring door de tegenstander.
De aanval door dombo zelenski kan zomaar de veiligheid van de VS in gevaar brengen.
Maar hij blijft een VS puppet dus Trump zal het wel weer door de vingers zien.
De veiligheid van de USA vertel hoe is de veiligheid van de VS in gevaar als zo'n beetje 80% (gokje) van het Russische leger in Oekraïne staat?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 17:51:43 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217868178
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 14:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja jij hebt liever zelenski die direct roept dat hij 41 vliegtuigen heeft vernietigd.
En direct slikken ntl
[..]
Je meent het !
Is hier niet veel beter.
Je hebt duidelijk de heisa hier gemist over dat mensen met een andere visie gebanned moesten worden.

Maar nogmaals...
We are becoming the enemy we are fighting against.
Het lijkt wel jaloezie
Dat is propaganda.
Men noemde ook bedragen hoeveel die meuk had gekost.

Ik zie het zo, drones hebben cameras 41 drones hebben hun doelwit geraakt en dus zodoende claimt Zelenski dat.

Is het liegen, niet echt want ze hebben daadwerkelijk 41 vliegtuigen geraakt.. zijn ze allemaal compleet afgeschreven.. nee dat denk ik niet, misschien kunnen ze nog een paar weer fixen.
Maar dat kost bakken met geld.
Iets wat Rusland momenteel niet kan hebben want ze moeten munitie nieuwe tanks artillerie en raketten maken want de oude meuk is zo goed als op.
pi_217868202
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 17:45 schreef theguyver het volgende:
Groot gedeelte van dat leger ligt nu kapoet in Oekraïne.
Idem NAVO leger
pi_217868225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 17:51 schreef theguyver het volgende: ze moeten munitie nieuwe tanks artillerie en raketten maken want de oude meuk is zo goed als op.
Jep.
Zij doen het tenminste...vollen bak. Paniek in het westen, dat niet kan volgen
:')
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 17:57:54 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217868227
NAVO heeft geen leger
  vrijdag 6 juni 2025 @ 17:58:11 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217868231
Laten we voor de grap even Rusland zijn claims over deze drone aanval er bij halen.
En ik copy paste dit regelrecht van RT.

None of the Russian aircraft targeted in Ukraine’s recent drone attacks were destroyed, Deputy Foreign Minister Sergey Ryabkov has said. The aircraft sustained damage but will be repaired, he told TASS In an interview published on Wednesday.

Goh.. wie liegt er nu?
pi_217868237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 17:47 schreef theguyver het volgende:
De veiligheid van de USA vertel hoe is de veiligheid van de VS in gevaar als zo'n beetje 80% (gokje) van het Russische leger in Oekraïne staat?
Nucleaire veiligheid is blijkbaar iets te moeilijk?
pi_217868250
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 17:58 schreef theguyver het volgende:
Laten we voor de grap even Rusland zijn claims over deze drone aanval er bij halen.
En ik copy paste dit regelrecht van RT.

None of the Russian aircraft targeted in Ukraine’s recent drone attacks were destroyed, Deputy Foreign Minister Sergey Ryabkov has said. The aircraft sustained damage but will be repaired, he told TASS In an interview published on Wednesday.

Goh.. wie liegt er nu?
Goh jij weet het blijkbaar allemaal al .
Knap
  vrijdag 6 juni 2025 @ 18:04:57 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217868297
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 17:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nucleaire veiligheid is blijkbaar iets te moeilijk?
Rusland dreigt constant met nukes.
Al 3 jaar lang, vooral de vice president Medvedev heeft daar een handje van.
Die wou al paar keer den Haag van de aardbodem wegvegen.

Dat is enige waarom geen enkel ander land verder niets anders doet als wapens leveren.

Ik neem aan dat jij de koude oorlog beetje vergeten bent waarbij deze dreiging voor 50 jaar lang zo was.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 18:09:43 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217868324
Het komt er maar gewoon op neer we moeten maar gewoon accepteren dat Rusland kan doen en laten wat ze willen.

Want ze hebben Nukes.

India en Pakistan hebben ook nukes en die liggen ook constant met elkaar overhoop.

Israël heeft er ook een paar en die ligt al 70 jaar overhoop met zijn buren.

Zelfs Noord Korea heeft nukes.

Poetin is niet volledig van de pot gerukt om die knop in te drukken.
pi_217868750
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 18:09 schreef theguyver het volgende:
Het komt er maar gewoon op neer we moeten maar gewoon accepteren dat Rusland de VS kon doen en laten wat ze willen.

Want ze hebben/hadden Nukeshet sterkste leger.
Tijden veranderen...
pi_217868798
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 18:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Rusland dreigt constant met nukes.
Al 3 jaar lang, vooral de vice president Medvedev heeft daar een handje van.
Die wou al paar keer den Haag van de aardbodem wegvegen.

Dat is enige waarom geen enkel ander land verder niets anders doet als wapens leveren.
Nucleaire veiligheid als in een gezamenlijke overeenkomst tussen nucleaire machten om hun nucleaire bombers in zicht van de ander te houden.
Als de VS dan sattelietbeelden van de russische vliegvelden doorgeeft zodat een ander ze kan aanvallen...
?
quote:
Ik neem aan dat jij de koude oorlog beetje vergeten bent waarbij deze dreiging voor 50 jaar lang zo was.
Ik ben opgegroeid onder dreiging van "de bom". En heb braafjes mn legerdienst vervuld in Duitsland ter bescherming tegen de sovjets.
Dat was een reeële dreiging. Dreiging van Rusland hebben we aan onszelf te danken.
pi_217868943
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 18:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Knap
Je hebt toch ogen? Lees de bewering van de Russen dan en kijk 1 van de vele filmpjes dan die er van die dag gemaakt zijn en controleer of de bewering van die minister van buitenlandse zaken klopt.

Is echt niet zo moeilijk hoor. Zelf onderzoek doen enzo.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217869486
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je hebt toch ogen? Lees de bewering van de Russen dan en kijk 1 van de vele filmpjes dan die er van die dag gemaakt zijn en controleer of de bewering van die minister van buitenlandse zaken klopt.

Is echt niet zo moeilijk hoor. Zelf onderzoek doen enzo.
Care about the bombers.

Ik vind het gewoon onverantwoord om vliegtuigen te viseren die onder nucleair arsenaal vallen, in overeenkomst VS-Rusland. Mocht de VS hieraan mee gewerkt hebben gaat dit gevoeliger liggen (benieuwd naar de omgekeerde reactie van de VS).

En dan tegelijk treinen laten ontsporen en de Krimbrug.
Is allemaal knap en ingenieus maar het lijkt mij eerder uitdagend vragen om overdreven tegenreactie. Er is ntl wel de morele klap.
Maar hadden ze deze krachten nou es gebundeld voor bijv een onverwacht offensief aan de frontlinies? Die effectief iets wezenlijk zouden betekend hebben? Ipv deze show....vind ik. Het lijken mij wanhopige pogingen om de oorlog uit te breiden.
En die weg willen we toch liever niet inslaan me dunkt.
pi_217869816
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:10 schreef UncleScorp het volgende:
Care about the bombers.

Ik vind het gewoon onverantwoord om vliegtuigen te viseren die onder nucleair arsenaal vallen, in overeenkomst VS-Rusland. Mocht de VS hieraan mee gewerkt hebben gaat dit gevoeliger liggen (benieuwd naar de omgekeerde reactie van de VS).

Is allemaal knap en ingenieus maar het lijkt mij eerder uitdagend vragen om overdreven tegenreactie. Er is ntl wel de morele klap.
De Kerchbrug en de bommenwerpers is het werk van Oekraïne. Dat hebben ze ook vol trots toegegeven.
Beide zijn legitieme militaire doelwitten. Dat Rusland dat als provocatie ziet, moeten zij weten. Willekeurige burgerdoelen beschieten met lange afstand raketten is natuurlijk nooit een legitieme reactie. Maar Oekraïne is dat inmiddels wel gewend van de Russen en zulke laffe aanvallen versterkt hun moraal alleen maar.

Wie de treinen heeft laten ontsporen is niet duidelijk. Het kan ook een sabotageactie zijn van een Rus of gewoon een faal van Rusland zelf in hun onderhoud. Het is bekend dat ze in de transportsector grote problemen hebben omdat ze aan veel onderdelen niet meer kunnen komen.

quote:
Maar hadden ze deze krachten nou es gebundeld voor bijv een onverwacht offensief aan de frontlinies? Die effectief iets wezenlijk zouden betekend hebben? Ipv deze show....vind ik. Het lijken mij wanhopige pogingen om de oorlog uit te breiden.
Als je denkt dat het vernietigen van al die strategische bommenwerpers geen nut heeft, dan houdt het op hoor. Elk van die vernietigde bommenwerpers kan Rusland nooit meer vervangen omdat ze niet meer gemaakt worden. En los daarvan is de schade van 7 miljard ook een gigantisch succes. Nog los van het signaal dat de Russen overal kwetsbaar zijn. Zelfs hun kostbaarste militaire eenheden die ze voor de veiligheid vlakbij Siberië hebben verplaatst.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:40:47 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217870291
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 18:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Knap
Staat op Russia today.
Zoek maar op.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:43:36 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217870309
quote:

[..]
Care about the bombers.

Die bommenwerpers werden voor nukes gebruikt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 19:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nucleaire veiligheid als in een gezamenlijke overeenkomst tussen nucleaire machten om hun nucleaire bombers in zicht van de ander te houden.
Als de VS dan sattelietbeelden van de russische vliegvelden doorgeeft zodat een ander ze kan aanvallen...
?
[..]
Ik ben opgegroeid onder dreiging van "de bom". En heb braafjes mn legerdienst vervuld in Duitsland ter bescherming tegen de sovjets.
Dat was een reeële dreiging. Dreiging van Rusland hebben we aan onszelf te danken.
Word beetje lastig om een bom op de vs te gooien Onder bommenwerper.

Natuurlijk heeft Rusland ook raketten.
Maar dit scheelt toch weer een aantal nukes.
Dus in feite heeft Oekraïne de VS dus een dienst bewezen..
Weer een paar nukes minder.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 00:48:58 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_217871853
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De Kerchbrug en de bommenwerpers is het werk van Oekraïne. Dat hebben ze ook vol trots toegegeven.
Beide zijn legitieme militaire doelwitten. Dat Rusland dat als provocatie ziet, moeten zij weten. Willekeurige burgerdoelen beschieten met lange afstand raketten is natuurlijk nooit een legitieme reactie. Maar Oekraïne is dat inmiddels wel gewend van de Russen en zulke laffe aanvallen versterkt hun moraal alleen maar.

Wie de treinen heeft laten ontsporen is niet duidelijk. Het kan ook een sabotageactie zijn van een Rus of gewoon een faal van Rusland zelf in hun onderhoud. Het is bekend dat ze in de transportsector grote problemen hebben omdat ze aan veel onderdelen niet meer kunnen komen.
[..]
Als je denkt dat het vernietigen van al die strategische bommenwerpers geen nut heeft, dan houdt het op hoor. Elk van die vernietigde bommenwerpers kan Rusland nooit meer vervangen omdat ze niet meer gemaakt worden. En los daarvan is de schade van 7 miljard ook een gigantisch succes. Nog los van het signaal dat de Russen overal kwetsbaar zijn. Zelfs hun kostbaarste militaire eenheden die ze voor de veiligheid vlakbij Siberië hebben verplaatst.
Leuk dat ze het provoceren noemen terwijl ze al 3 jaar bezig zijn met een 3 daagse militaire operatie.
Wat willen ze doen nog een keer het land binnen vallen?
pi_217872653
quote:
Als je denkt dat het vernietigen van al die strategische bommenwerpers geen nut heeft, dan houdt het op hoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef theguyver het volgende:
Die bommenwerpers werden voor nukes gebruikt.
Ah ja, dus vanaf nu geen nukes meer op de frontlinie
pi_217872678
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef theguyver het volgende:
Word beetje lastig om een bom op de vs te gooien Onder bommenwerper.

Natuurlijk heeft Rusland ook raketten.
Maar dit scheelt toch weer een aantal nukes.
Dus in feite heeft Oekraïne de VS dus een dienst bewezen..
Weer een paar nukes minder.
Wat een niveau'tje weer...
Ik pas
pi_217872737
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Leuk dat ze het provoceren noemen terwijl ze al 3 jaar bezig zijn met een 3 daagse militaire operatie.
Wat willen ze doen nog een keer het land binnen vallen?
Ze hebben al 25% van het land ingenomen, het oekrains leger bijna compleet uitgedund, het ganse NAVO militair arsenaal uitgeschakeld enz. Dat duurt een tijdje, en tijd is wat de russen hebben. En in een uitputtingsoorlog is tijd van belang, je moet het kunnen blijven volhouden.

En laat ons de westerse sanciepakketten niet vergeten die Rusland economisch op de knieen gingen dwingen, onrust veroorzaken bij de bevolking zodat Putin zou afgezet worden en de VS een puppet kon plaatsen en het land en grondstoffen verdelen...
Hoe ver staat het daar mee? Any update?
Of onze massale wapenleveringen die oekraine in een betere onderhandelingspositie gingen brengen? Miljarden $$$ en wapen- en munitievoorraden uitgeput en oekraine blijft terrein en mensen verliezen...
Any update wanneer dit succes gaat geven?
pi_217874358
Ander geluid over Oekraïne: het Westen is een actieve deelnemer aan de oorlog

https://revu.nl/artikel/6(...)lnemer-aan-de-oorlog

Prima stuk over hoe oa Sachs naar de oorlog kijkt.
pi_217874569
quote:

[..]
Trots op de aanval op de Krimbrug?
Is en blijft een fiasco
En "het werk van oekraine"? Met de VS en UK die al 3 jaar het bevel voeren als leermeesters is dit wel een succes ja
quote:
Dat Rusland dat als provocatie ziet, moeten zij weten.
Neener. oekraine wil dat Rusland over reageert. Dan kunnen ze hun vriendjes laten meespelen.
quote:
Willekeurige burgerdoelen beschieten met lange afstand raketten is natuurlijk nooit een legitieme reactie. Maar Oekraïne is dat inmiddels wel gewend van de Russen en zulke laffe aanvallen versterkt hun moraal alleen maar.
Blabla
En moraal versterken? Als je nog steeds mannen met geweld van straat moet sleuren, moet je wel aan de moraal werken.
Ik blijf erbij...soldaten aan het front hebben niets baat bij deze mediashow.
quote:
Toevallig op dezelfde dag...
Maar je probeert het lekker te ontkennen omdat ze burgers geviseerd hebben. En dat wil je ntl enkel de russen verwijten.
quote:
Elk van die vernietigde bommenwerpers kan Rusland nooit meer vervangen omdat ze niet meer gemaakt worden.
Ah dus ouwe meuk die nu vervangen kan worden door moderner materiaal.
Soms heb je een duwtje in de rug nodig om eraan te beginnen
:P

Nogmaals, mooie krantenkoppen (waar de euforische schade naderhand wel moet gedempt worden), maar aan het front verandert er niets door. En dat is wat telt.
Gemiste kans dus.
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 11:08:33 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217874599
Oekraine reageert op Rusland

Niet andersom
pi_217874681
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:08 schreef sp3c het volgende:
Oekraine reageert op Rusland

Niet andersom
Nee Rusland reageert op de Navo.
  Moderator zaterdag 7 juni 2025 @ 11:12:49 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217874687
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:12 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee Rusland reageert op de Navo.
De navo zit niet in oekraine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')