Jup, en we hadden dus gisteravond hem bij de credits uitgezet, omdat er vaak een teaser komt voor aankomende aflevering.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De bigeneration zat wel in deze aflevering.
Russel was zo flauw om 1 minuut aftiteling te laten draaien, voordat ms Flood werd gered van de vrieskou.
Maar dat was geen teaser voor de volgende aflevering.
Er wordt gesproken over een Unholy Trinity, van Rani, Conrad en ... nog iemand. Zou dat de Master zijn?quote:Op zondag 18 mei 2025 @ 12:14 schreef Wantie het volgende:
Er is trouwens nog 1 los draadje van de eerste episode met Gatwa, waarbij ik benieuwd ben of dat zal worden opgelost in de finale
quote:Op zondag 18 mei 2025 @ 14:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Over een persoon. (en indirect dus ook de finale)
[ afbeelding ]
Voor degenen die het al willen weten:Interesting. Ik kan me eigenlijk niet echt duidelijke aanwijzingen uit dit seizoen herinneren die hierop wijzen, maar ik ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Is wel een wow momentje denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Interesting. Ik kan me eigenlijk niet echt duidelijke aanwijzingen uit dit seizoen herinneren die hierop wijzen, maar ik ben benieuwd.
Rani, Rani en the Master (Conrad)?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een Unholy Trinity, van Rani, Conrad en ... nog iemand. Zou dat de Master zijn?
Als ze de master uit die tand weten te krijgen is dat heel goed mogelijkquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een Unholy Trinity, van Rani, Conrad en ... nog iemand. Zou dat de Master zijn?
Ja, daarom zeg ik het.quote:Op maandag 19 mei 2025 @ 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als ze de master uit die tand weten te krijgen is dat heel goed mogelijk
Op social media zag ik ook de theorie dat de Master het lichaam van Conrad zou overnemen, inderdaad. Het is wel zo dat RTD heeft gezegd dat in de context van de Unholy Trinity de Rani als één telt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die hou ik ook steeds in mijn achterhoofd. Tot nu toe zijn alle speciale gasten uit die eerste première toch ineens in de serie verschenen, behalve zij.quote:Er was ook nog een dame op de première die niet aanwezig was in voorgaande afleveringen.
Misschien is er nog een comeback.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Oeh, dat ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:24 schreef spapaars het volgende:
Misschien veel terug te zien met dit
BBC Studios lanceert streamingdienst BBC NL+
Verwacht dat meerdere providers het zullen brengen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er interessant uit.
Alleen bij KPN TV+.
Maar die hebben we toevallig![]()
En geen startdatum bekend
Maar zou mooi zijn als de complete catalogus van Dr Who beschikbaar komt op dat kanaal.
Ik reken er niet op. Het persbericht over BBC NL+ noemt Doctor Who alleen in een voetnoot over producent BBC Studios, en dus niet als onderdeel van het aanbod.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 @ 18:54 schreef Wantie het volgende:
Maar zou mooi zijn als de complete catalogus van Dr Who beschikbaar komt op dat kanaal.
Ook bij Ziggo zag ik net.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht dat meerdere providers het zullen brengen.
Dat is BBC NL.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook bij Ziggo zag ik net.
Maar geen Doctor Who in de gids te zien, alleen op BBC One.
Ook apart, 2 versies.. ik had er verder ook niks van gehoord, viel me op dat het BBC international logo veranderd was in BBC NL en meer wist ik er ook niet van.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is BBC NL.
BBC NL+ is een exclusief partnerschap tussen BBC en KPN.
https://www.bbc.com/media(...)g-in-the-netherlands
Maar als ik het zo bekijk verwacht ik daar geen DrWho op
BBC NL is een tv-zender, die heette voorheen BBC First. BBC NL+ is een streamingdienst.quote:
Ik zag ook maar toevallig de persberichten in de inbox.quote:ik had er verder ook niks van gehoord
Alhoewel de vakjury het waarschijnlijk niet op waarde had weten te schatten had dit met de televotes toch makkelijk een top tien moeten zijn gewordenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:49 schreef Breuls het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het hele Dugga Doo liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Dit is een citaat uit verderop in het artikel. Het is al een paar weken bekend dat de finale in bioscopen wordt vertoond (net als vorig jaar), en er werd een beetje vaag gedaan over of je het vooraf gewoon thuis kon kijken. Van de iPlayer-release was al een soort van zeker dat die uitgesteld werd tot de avond, maar dit citaat is de eerste die bevestigt dat de rest van de wereld ook tot de avond moet wachten.quote:The Reality War is going out live on BBC One, without dropping on BBC iPlayer or Disney+ beforehand, so everyone can simultaneously watch that hard work pay off.
haha ja deze zit ook mijn hele Insta-algoritme onder te spammenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:49 schreef Breuls het volgende:
Het hele Dugga Doo liedje.
Dan moeten ze ook ophouden met spoilers via Facebook etc te verspreiden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:05 schreef Breuls het volgende:
RTD heeft opnieuw een spoilerwaarschuwing gegeven.
Dat is overigens volgende week dus naar alle verwachting wel het geval.quote:
Ik heb Disney+, daar kan je beide seizoenen terug kijken en Amazon Prime waar 10 seizoenen van de 2009 serie op staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:40 schreef Bluesdude het volgende:
Van dit 15e seizoen heb ik de eerste 5 afleveringen gemist, maar nu ontdekt op BBC 2, midden in de nacht, zonder ondertiteling met gebarenvertaler.
2005 seriequote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb Disney+, daar kan je beide seizoenen terug kijken en Amazon Prime waar 10 seizoenen van de 2009 serie op staat.
Dus Jodie Whittaker bestaat niet..
Ze staan wel op Prime, maar niet voor Nederland.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb Disney+, daar kan je beide seizoenen terug kijken en Amazon Prime waar 10 seizoenen van de 2009 serie op staat.
Dus Jodie Whittaker bestaat niet..
Yups, dat zag je goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
Die Doctor... altijd al transgender geweest.
Zag ik net Rose als 16th Doctor ?
Een geweldige afleveringquote:
Dat past natuurlijk nooit in 1 aflevering, en het was al bekend dat de show hier stopt voor een lange pauze.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:17 schreef Nielsch het volgende:
Okee. Damn. Er gebeurde een hoop maar ik heb vooral vragen en opmerkingen. Jammer dat zowel The Rani als Omega weer eens in één aflevering worden verslagen. Ik had The Rani en Omega wel Gallifrey willen zien herbouwen.
Ja, mooi hè.quote:Ik had totaal geen regeneratie verwacht.
Rose is ze sowieso niet.quote:Ik denk ook niet dat dit Rose is maar Bad Wolf. En dat er iets nog niet klopt, misschien is zij wel de God of Time? Of de echte Omega? En is 14 nu ook geregenereerd of alleen 15?
Eigenlijk was dat te verwachten.quote:En helemaal niets over Susan... ook raar. Die actrice heeft ook niet het eeuwige leven.
Dat is mooi voor het volgende seizoenquote:En nog steeds weten we niet wie de tand van The Toymaker heeft gepakt, waar The Master schijnbaar nog steeds in opgesloten zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Neequote:Op zondag 1 juni 2025 08:05 schreef Nielsch het volgende:
Komen er wel (kerst)specials op het einde van het jaar?
Toen de Doctor ineens een blauwe rok aan had, zag ik de regeneratie naar een vrouw aankomen. Zo geschiedde.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En ook ik had de regeneration van Gatwa nog niet zien aankomen.
Nou, vooralsnog is het niet Doctor Jodie.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toen de Doctor ineens een blauwe rok aan had, zag ik de regeneratie naar een vrouw aankomen. Zo geschiedde.
De verschijning van Doctor Jodie is me niet duidelijk. Wat wilde de schrijvers daarmee zeggen ?
Je hebt het nu over Rose/Billie Piperquote:Op zondag 1 juni 2025 10:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, vooralsnog is het niet Doctor Jodie.
Ik denk zelf dat de schrijvers nog geen idee hebben wat ze hiermee gaan doen.
Ik verwacht niet dat zij lange tijd als Doctor zal spelen.
Maar alleen terug voor een Cameo ook niet.
Ze wilde graag terug, en dat zou dan wel een kat in de zak zijn.
Ah ja, ik haal de zaken door elkaarquote:Op zondag 1 juni 2025 12:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Rose/Billie Piper
Bluesdude had het over Jodie Whittaker, de 13e doctor die een cameo had vlak voor de regeneration. Om de doctor wat moed in te spreken ofzo. Toch voelde door wat en hoe ze dingen zei, meer aan als de Doctor dat ik het in heel haar reguliere run heb gevoeld
De Rani is nog steeds terugquote:Op zondag 1 juni 2025 19:59 schreef Nielsch het volgende:
Ja het allerallerstomste vond ik toch wel dat The Rani eindelijk terug is en direct wordt opgegeten door het Omegamonster. En dat monster wordt vervolgens ook even snel teruggedrongen naar zn eigen dimensie. Na twee seizoenen opbouw is dit gewoon een te grote anticlimax, maar eigenlijk was ik er al bang voor.
De dynamiek tussen The Doctor, Belinda en Ruby vond ik ook heel raar. Ruby totaal in paniek en Doctor alleen maar blij dat Belinda met hem mee wil gaan.
Dat is niet Tennant, maar een pagina beheerd door een fansitequote:Op maandag 2 juni 2025 07:01 schreef Wantie het volgende:
Well, that escalated quickly.
David Tennant op Facebook over de regeneration naar Billy Piper.
https://www.facebook.com/share/p/16XW94jhz8/
Maar de Doctor heeft 2025 ook al eens geleefd, in de kerstspecial. Dus waarom heeft hij dan geen herinnering?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Rani is nog steeds terug![]()
Ruby ziet de realiteit beter dan alle anderen, omdat ze haar hele leven al eens geleefd heeft.
Zij ziet dus in afschuw dat Poppy wordt vergeten, terwijl de Doctor en Belinda verder gaan alsof Belinda nog nooit een dochter heeft gehad.
En dat was met terugwerkende kracht, want in geen enkele episode met Belinda kwam Poppy ter sprake.
Totdat de Doctor de realiteit herstelde.
Volgens mij gaat het er meer om dat Ruby zelf een vergeten kind is geweest. Haar vergetelheid is hersteld, en daarom bleef ze het belang inzien. Ze was zelf uit het bestaan gehaald en weer teruggezet.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar de Doctor heeft 2025 ook al eens geleefd, in de kerstspecial. Dus waarom heeft hij dan geen herinnering?
quote:Op maandag 2 juni 2025 07:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is niet Tennant, maar een pagina beheerd door een fansite
Is met terugwerkende kracht gewist.quote:Op maandag 2 juni 2025 08:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar de Doctor heeft 2025 ook al eens geleefd, in de kerstspecial. Dus waarom heeft hij dan geen herinnering?
Mja, de nestene, Cybermen, the master, daleks, great intelligence, sontarans...quote:Op maandag 2 juni 2025 13:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat Doctor Who nodig heeft om vooruit te kunnen is een showrunner met de volgende twee aspecten:
- een passie voor de franchise Doctor Who
- frisse en vernieuwde ideeën, tegenstanders etc.
Chibnall had punt 1 niet, waardoor zijn nieuwe benadering totaal geen binding had met wat Doctor Who nou eigenlijk was. Dat hij geen waarde hechtte aan het oude Who (en het slechte schrijfwerk), vervreemde de fans.
Russell T. Davies had in deze twee seizoenen punt 2 niet (meer). Ik had het gevoel dat RTD vooral leunde op eerdere successen van Doctor Who of van hemzelf in Doctor Who. Als ik kijk naar 2005, met Ecclestone en Tennant (en ook Smith/Moffat era daarna), daar zat zoveel fris en nieuw materiaal in, wat niet heel erg leunde op de oude Who, of dat je dat gezien diende te hebben. Maar RTD bracht alles en iedereen terug: Donna, Tennant, nu weer Rose, plus van alles uit old-who waar je eigenlijk wel een halve backstory nodig had. Ik had het gevoel dat zijn truckendoos een beetje op is.
Ik vond RTD terug fijn omdat het Doctor Who gevoel absoluut terug kwam, en bepaalde afleveringen waren echt heerlijk verfrissend en goed. (en zelfs Patrick Harris als de Toymaker was heerlijk om te zien), maar de overall arcs waren in zijn eerste run heerlijk fris en nieuw (Bad Wolf, Torchwood (ok, de Saxon storyline bleek The Master en stolen planets was Davros en de Daleks), maar daarna kwam ook Moffat weer met de crack, de Silence, the great intelligence. Slitheen, Wheeping Angels, Captain Jack/Face of Boe, River Song... fris en nieuw en een blijvend onderdeel van Doctor Who geworden. Dat mistte ik in deze seizoenen wel een beetje. Beide season arcs van deze run (Suketh en The Rani) was een beetje hetzelfde als wat RTD aan het einde van zijn eerste run ook deed: oude dingen terugbrengen ipv met iets nieuws komen.
En 8 ipv 13 afleveringen helpt ook niet. We hebben nu 16 reguliere afleveringen met Gatwa gehad als Doctor, wat verklaart waarom het zo kort leek. Eccleston had niet heel veel minder.
Al met al dus: Doctor Who gevoel kwam weer goed terug, zeker merkbaar. Maar door een frisse benadering en tijd kunnen uittrekken hiervoor zou het beter kunnen. Dus in mijn optiek heeft een nieuwe showrunner dat absoluut nodig, met een passie voor Doctor Who.
Je kunt ook te ver gaanquote:Op maandag 2 juni 2025 16:17 schreef SiGNe het volgende:
Ik vin dhet jammer dat ze niks met de Rani / Chandra connectie hebben gedaan.
In de Sarah Jane Adventures heet een van de karakters dus Rani Chandra.. Ze hadden Chandra dus makkelijk dochter van de Rani kunnen maken.
Uiteindelijk wel, maar in eerste instantie niet in de arcs, en bijv heel voorzichtig, zie bijv de aflevering Dalek, met maar 1 Dalekquote:Op maandag 2 juni 2025 15:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, de nestene, Cybermen, the master, daleks, great intelligence, sontarans...
Rassillon...
Die gekke krabben in Deadlock...
Aragnos...
Bij Ecclestone en Tennant kwamen genoeg oudjes terug.
Gatwa zat niet (full time) in alle afleveringen, dus hij is wellicht korter in beeld geweest dan Ecclestone.
Ik begrijp je punt, maar...quote:Op maandag 2 juni 2025 17:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar in eerste instantie niet in de arcs, en bijv heel voorzichtig, zie bijv de aflevering Dalek, met maar 1 Dalek
Punt is, als ik nu terugkijk naar Gatwa/RTD zat de kracht hem juist in de frisse dingen, de Time Hotel, Rogue, 73 Yards
En afgelopen seizoen bracht niet heel veel memorabels. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me vermaakt en het is 10x beter dan Chibnall, maar nu ik de 9 afleveringen even terugdenk:
- Joy to the World, heerlijke aflevering, geschreven door Moffat, prima christmas special
- Robot Revolution, mwah
- Lux, vooral Mr Ring-a-Ding stal hier de show
- The Well, iets uit de vorige run van RTD terughalen. Spanning zat er wel goed in, maar het voelde ook een beetje als herhaling van zetten
- Lucky Day, deze vond ik erg sterk. Eindelijk weer een Doctor speech en Jemma Redgrave (Kate Lethbridge-Stewart) was erg goed deze aflevering
- The Story and The Engine, kon me niet heel erg bekoren
- The Interstellar Song Contest, prima vermaak, prima tussenaflevering, maar ook niet meer dan dat
- Wish World/The Reality War, we halen The Rani terug en Omega, maar waar de opbouw redelijk was, was de afwikkeling wat afgeraffeld. Halverwege had ik echt zoiets dat het leek of de aflevering ten einde was, en toen kwam dat Poppy verhaal nog eens.
Het ging dus een beetje op en af
Wat betreft de screentime kon je inderdaad wel eens gelijk hebben
Het is sowieso een hack geweest, ze hebben de aflevering deels moeten herschrijven omdat Gatwa op het laatste moment zijn afscheid aankondigde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:38 schreef WheeleE het volgende:
Op de een of andere manier heb ik deze regen-spoiler weten te vermijden. Wat een aflevering!
Jodie kreeg eindelijk haar welverdiende goede schrijfwerk. Prima gastoptreden wat mij betreft. Rose/Bad Wolf terugzien was misschien nog wel de grootste wtf. Als de show nog doorgaat ben ik heel benieuwd wat ze daar van gaan maken.
Wat me wel ontgaan is, is waarom Gatwa nou eigenlijk regenereerde. Omdat de Doctor de timeline wilde veranderen/herstellen? Maar waarom wilde hij dat? Ik heb ff niet begrepen hoe dat nu precies zat.
Aantal van die producties die je noemt zijn vooral ook later echt cult geworden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoe de BBC een van hun meest succesvolle series de strot door snijdt
Kijken we eens wat de BBC in het verleden tot een geweldige zender maakte
Only Fools and Horses
Father Ted
Yes Minister/Yes Priminister
Hi-de-Hi!
Life On Mars
Friday Night Armistice
You rang M’lord
Blackadder
Bottom
Absolutely Fabulous
The Vicar of Dibley
Keeping Up Appearances
One Foot in the Grave
Men Behaving Badly
Little Britain
Dingen als Life on Mars, Little Britain, Men Behaving Badly, Bottom, Absolutely Fabulous, Father Ted en Friday Night Armistice zouden nu niet meer kunnen, en herhalen is al lastig of zelfs onmogelijk.
Dus wat maakt men nu? Ik vind Death in Paradise best een aardige kabbel kabbel popcorn serie, maar het heeft werkelijk niets maar dan ook niets waar iemand zich maar aan zou kunnen ergeren. Dr Who druipt van het correct zijn. Mary Whitehouse zou trots zijn.
Tijden zijn veranderd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Only Fools and Horses
Father Ted
Hi-de-Hi!
Life On Mars
Friday Night Armistice
You rang M’lord
Blackadder
Bottom
Absolutely Fabulous
The Vicar of Dibley
Keeping Up Appearances
One Foot in the Grave
Men Behaving Badly
Little Britain
Dingen als Life on Mars, Little Britain, Men Behaving Badly, Bottom, Absolutely Fabulous, Father Ted en Friday Night Armistice zouden nu niet meer kunnen, en herhalen is al lastig of zelfs onmogelijk.
Dus wat maakt men nu? Ik vind Death in Paradise best een aardige kabbel kabbel popcorn serie, maar het heeft werkelijk niets maar dan ook niets waar iemand zich maar aan zou kunnen ergeren. Dr Who druipt van het correct zijn. Mary Whitehouse zou trots zijn. Sterker nog, de BBC denkt tegenwoordig positief over haar
Is er ook maar wat van deze series waar mensen zich aan kunnen ergeren aan niet politiek correct zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal van die producties die je noemt zijn vooral ook later echt cult geworden.
Zijn genoeg goede BBC (co)producties de afgelopen jaren hoor.
Vigil
The Gold
Time
His Dark Materials (met HBO)
Bodyguard
The Night Manager (met AMC)
Peaky Blinders
The Girl Before (met HBO)
Wat Agatha Christie series die ze best behoorlijk gedaan hebben.
Tegenwoordig is het allemaal wat minder omdat het vergrootglas ook wat meer op de BBC ligt.
FTFYquote:
Dr Who is altijd al politiek correct geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
FTFY
De kijkcijfers laten zien dat de kijkers dit geheel niet willen, wellicht met uitzondering van een paar vegetarische lezers van "The Guardian" .
[ afbeelding ]
Het aantal kijkers van Doctor Who is de afgelopen jaren aanzienlijk gedaald. De eerste vier afleveringen van het huidige seizoen (2025) trokken gemiddeld 3,1 miljoen kijkers, een daling van 800.000 kijkers ten opzichte van het vorige seizoen, dat het eerste seizoen was waarin Ncuti Gatwa de rol van Doctor Who vertolkte. In 2023 bedroeg het gemiddelde aantal kijkers 7,27 miljoen. De kijkcijfers voor de eerste vier afleveringen van 2025 waren ook consistent laag, waarbij sommige afleveringen zelfs een historisch dieptepunt bereikten.
Sorry, maar het was jouw claimquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dr Who is altijd al politiek correct geweest.
In de oude series, maar ook NuWho zit vol met politiek correctheid.
Daar ligt het probleem niet.
Je hebt een enkeling die per se wil dat de Doctor een cishetero witte man is. Maar dat is niet de meerderheid.
Waar het aan ligt is de kwaliteit van het schrijfwerk. Dat ging de mist in bij Chibnal als showrunner.
En RTD heeft dat niet kunnen keren.
quote:
Klopt, en dan bedoel ik de Doctor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sorry, maar het was jouw claim
[..]
Mary Whitehouse???quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Only Fools and Horses
Father Ted
Hi-de-Hi!
Life On Mars
Friday Night Armistice
You rang M’lord
Blackadder
Bottom
Absolutely Fabulous
The Vicar of Dibley
Keeping Up Appearances
One Foot in the Grave
Men Behaving Badly
Little Britain
Dus wat maakt men nu? Ik vind Death in Paradise best een aardige kabbel kabbel popcorn serie, maar het heeft werkelijk niets maar dan ook niets waar iemand zich maar aan zou kunnen ergeren. Dr Who druipt van het correct zijn. Mary Whitehouse zou trots zijn. Sterker nog, de BBC denkt tegenwoordig positief over haar
De doctor wilde naar de moord op Franz Ferdinand en voerde het wat verkeerd in in de TARDIS?quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:06 schreef Nielsch het volgende:
TARDIS heeft een bezoek gebracht aan Glastonbury afgelopen weekend:
inclusief de sonic sunglasses![]()
![]()
quote:Ncuti Gatwa heeft afscheid genomen van de populaire Britse serie Doctor Who omdat de hoofdrol fysiek en mentaal zwaar voor hem was. Dat zei de 32-jarige acteur in het BBC-programma Sunday with Laura Kuenssberg.
Eind mei werd al bekend dat Gatwa niet terugkeert in de populaire serie. "Ik word ouder en mijn lichaam was moe", zei hij. "De serie vergt veel van je, mentaal, emotioneel en fysiek. Dus het was tijd."
De Schotse acteur speelde de hoofdrol slechts twee seizoenen. Toch sluit hij niet uit dat hij ooit terugkeert naar de serie: "Zeg nooit nooit."
Doctor Who gaat over een tijdreiziger die zichzelf 'Doctor' noemt. De serie is sinds 1963 te zien, met een pauze tussen 1989 en 2005.
De rol van Doctor wordt iedere twee of drie seizoenen gespeeld door een andere acteur. Onder anderen David Tennant, Jodie Whittaker, Peter Capaldi en Matt Smith vertolkten de rol eerder. Het is nog niet bekend wie Gatwa gaat opvolgen in het volgende seizoen.
32, en dan al te oud voor The Doctor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:36 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/film/63(...)t-rol-zwaar-was.html
[..]
William Hartnell is 4 maanden ouderquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
32, en dan al te oud voor The Doctor.
Ik heb diep respect voor Capaldi.
Elke aflevering een traan eruit moeten persen is lastig hoor...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:36 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/film/63(...)t-rol-zwaar-was.html
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |