Hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
WTF, spoiler!
Ik kijk expres de aankondiging voor volgende week niet
En kom pas weer in dit topic nadat ik de aflevering heb gezien
Dingen hier over The Rani en bi-generation? Dat zat niet in de aflevering zelf. iets over Mrs. Flood, zat volgens mij ook niet in de aflevering. Zat allemaal in de teaser van volgende week? Die ik angstvallig vermeed![]()
Jup, en we hadden dus gisteravond hem bij de credits uitgezet, omdat er vaak een teaser komt voor aankomende aflevering.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De bigeneration zat wel in deze aflevering.
Russel was zo flauw om 1 minuut aftiteling te laten draaien, voordat ms Flood werd gered van de vrieskou.
Maar dat was geen teaser voor de volgende aflevering.
Er wordt gesproken over een Unholy Trinity, van Rani, Conrad en ... nog iemand. Zou dat de Master zijn?quote:Op zondag 18 mei 2025 @ 12:14 schreef Wantie het volgende:
Er is trouwens nog 1 los draadje van de eerste episode met Gatwa, waarbij ik benieuwd ben of dat zal worden opgelost in de finale
quote:Op zondag 18 mei 2025 @ 14:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Over een persoon. (en indirect dus ook de finale)
[ afbeelding ]
Voor degenen die het al willen weten:Interesting. Ik kan me eigenlijk niet echt duidelijke aanwijzingen uit dit seizoen herinneren die hierop wijzen, maar ik ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Is wel een wow momentje denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Interesting. Ik kan me eigenlijk niet echt duidelijke aanwijzingen uit dit seizoen herinneren die hierop wijzen, maar ik ben benieuwd.
Rani, Rani en the Master (Conrad)?quote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een Unholy Trinity, van Rani, Conrad en ... nog iemand. Zou dat de Master zijn?
Als ze de master uit die tand weten te krijgen is dat heel goed mogelijkquote:Op maandag 19 mei 2025 15:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een Unholy Trinity, van Rani, Conrad en ... nog iemand. Zou dat de Master zijn?
Ja, daarom zeg ik het.quote:Op maandag 19 mei 2025 @ 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als ze de master uit die tand weten te krijgen is dat heel goed mogelijk
Op social media zag ik ook de theorie dat de Master het lichaam van Conrad zou overnemen, inderdaad. Het is wel zo dat RTD heeft gezegd dat in de context van de Unholy Trinity de Rani als één telt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die hou ik ook steeds in mijn achterhoofd. Tot nu toe zijn alle speciale gasten uit die eerste première toch ineens in de serie verschenen, behalve zij.quote:Er was ook nog een dame op de première die niet aanwezig was in voorgaande afleveringen.
Misschien is er nog een comeback.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Oeh, dat ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:24 schreef spapaars het volgende:
Misschien veel terug te zien met dit
BBC Studios lanceert streamingdienst BBC NL+
Verwacht dat meerdere providers het zullen brengen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er interessant uit.
Alleen bij KPN TV+.
Maar die hebben we toevallig![]()
En geen startdatum bekend
Maar zou mooi zijn als de complete catalogus van Dr Who beschikbaar komt op dat kanaal.
Ik reken er niet op. Het persbericht over BBC NL+ noemt Doctor Who alleen in een voetnoot over producent BBC Studios, en dus niet als onderdeel van het aanbod.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 @ 18:54 schreef Wantie het volgende:
Maar zou mooi zijn als de complete catalogus van Dr Who beschikbaar komt op dat kanaal.
Ook bij Ziggo zag ik net.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht dat meerdere providers het zullen brengen.
Dat is BBC NL.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook bij Ziggo zag ik net.
Maar geen Doctor Who in de gids te zien, alleen op BBC One.
Ook apart, 2 versies.. ik had er verder ook niks van gehoord, viel me op dat het BBC international logo veranderd was in BBC NL en meer wist ik er ook niet van.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is BBC NL.
BBC NL+ is een exclusief partnerschap tussen BBC en KPN.
https://www.bbc.com/media(...)g-in-the-netherlands
Maar als ik het zo bekijk verwacht ik daar geen DrWho op
BBC NL is een tv-zender, die heette voorheen BBC First. BBC NL+ is een streamingdienst.quote:
Ik zag ook maar toevallig de persberichten in de inbox.quote:ik had er verder ook niks van gehoord
Alhoewel de vakjury het waarschijnlijk niet op waarde had weten te schatten had dit met de televotes toch makkelijk een top tien moeten zijn gewordenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:49 schreef Breuls het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het hele Dugga Doo liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Dit is een citaat uit verderop in het artikel. Het is al een paar weken bekend dat de finale in bioscopen wordt vertoond (net als vorig jaar), en er werd een beetje vaag gedaan over of je het vooraf gewoon thuis kon kijken. Van de iPlayer-release was al een soort van zeker dat die uitgesteld werd tot de avond, maar dit citaat is de eerste die bevestigt dat de rest van de wereld ook tot de avond moet wachten.quote:The Reality War is going out live on BBC One, without dropping on BBC iPlayer or Disney+ beforehand, so everyone can simultaneously watch that hard work pay off.
haha ja deze zit ook mijn hele Insta-algoritme onder te spammenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:49 schreef Breuls het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het hele Dugga Doo liedje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |