SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie zijn "we" ?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zitten we straks 12 uur lang naar die NOS uitzending te kijken van overleden mensen.
Ik niet hoor.![]()
Hij zou toch niet net als @Speklap3000 ineens verdwijnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh gemist. Hij was ook maar iets van 59 toch?![]()
![]()
ik hoop het niet!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Hij zou toch niet net als @:Speklap3000 ineens verdwijnen?![]()
![]()
1 mei is hij weer terug. Tot dan kan hij ff uitrusten.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er zo snel gekaapt, dat ik niet eens meer moeite doe om te openen![]()
![]()
Geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 23 april 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
1 mei is hij weer terug. Tot dan kan hij ff uitrusten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Het lichaam heeft ook rust nodig.", zoals wijlen kroegbaas Jolke al zo mooi zei. Dat geldt ook voor bolkkampioenen uiteraard.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zeker weten. Kost nogal wat energie de hele dag bolkuhquote:Op woensdag 23 april 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Het lichaam heeft ook rust nodig.", zoals wijlen kroegbaas Jolke al zo mooi zei. Dat geldt ook voor bolkkampioenen uiteraard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou op hoorquote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Hij is zich alvast aan het voorbereiden voor de winst van meiquote:Op woensdag 23 april 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Het lichaam heeft ook rust nodig.", zoals wijlen kroegbaas Jolke al zo mooi zei. Dat geldt ook voor bolkkampioenen uiteraard.![]()
Ik ga iedereen de moeder bolken en de winst van april kapen nu!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolkquote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga iedereen de moeder bolken en de winst van april kapen nu!![]()
![]()
Dan niet joh.quote:
Het was bij wijze van spreken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bölk!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:25 schreef devzero het volgende:
I met @:Sally at a late night dive bar
She don't does dance, but she downs do'n do her drinks
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Daar heeft Firefox hele goede adblockers voor.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:41 schreef Moonlight het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Spotify heb, die kloten reclames op Youtube
Kanquote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Hij zou toch niet net als @:Speklap3000 ineens verdwijnen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nietes!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee natuurlijk nietquote:
Het is gunstig niet zelf een topic te openen als je de LaPo hebt
Omdat hij een dag niet online is op FOK! ?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van b&b vol liefde?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou wel een stunt zijn dat als Justin echt tot 1 mei weg zou zijn dat we allemaal stoppen met posten behalve 1 iemand en die dan alsnog wint.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga iedereen de moeder bolken en de winst van april kapen nu!
Toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn dat als Justin echt tot 1 mei weg zou zijn dat we allemaal stoppen met posten behalve 1 iemand en die dan alsnog wint."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
had op zijn minst een losse berichtgeving verwacht met inleiding, middenstuk met argumentatie voor waarom hij niet fokt vandaag, en een afsluiting waarin hij een korte samenvatting geeft en wat voor impact dit heeft op zijn emotionele gesteldheidquote:Op woensdag 23 april 2025 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat hij een dag niet online is op FOK! ?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het eerste meisje dat ik ooit kuste heette Debbie, komt wel dichtbij zo.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
1 mei is hij weer terug. Tot dan kan hij ff uitrusten.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oke even stemmen wie we dan dat gunnen?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn dat als Justin echt tot 1 mei weg zou zijn dat we allemaal stoppen met posten behalve 1 iemand en die dan alsnog wint.
ik denk zelf moeraskatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En op die van ons. En of daar wel rekening mee gehouden wordt.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had op zijn minst een losse berichtgeving verwacht met inleiding, middenstuk met argumentatie voor waarom hij niet fokt vandaag, en een afsluiting waarin hij een korte samenvatting geeft en wat voor impact dit heeft op zijn emotionele gesteldheidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan je gewoon door ChatGPT laten doen dus zou 'm ook nog nauwelijks moeite kosten.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had op zijn minst een losse berichtgeving verwacht met inleiding, middenstuk met argumentatie voor waarom hij niet fokt vandaag, en een afsluiting waarin hij een korte samenvatting geeft en wat voor impact dit heeft op zijn emotionele gesteldheid"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke even stemmen wie we dan dat gunnen?
ik denk zelf moeraskat![]()
Hoeveel uur moeten we dan stil zijn?
Ken ik nietquote:
bijna 50quote:Op woensdag 23 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Hoeveel uur moeten we dan stil zijn?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij kan hem appen ap m ffkes of alles goed isquote:
Dat is nog wel te doen.quote:
We beginnen nú!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou wel een stunt zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sta je bovenaan voor de koning jarig is
Ik ben ook een katachtige, laten we niet over details gaan neuzelen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan niet, jij bent moeraskat niet"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook een katachtige, laten we niet over details gaan neuzelen.
bij jou moeten we 1000 punten langer stil zijnquote:Op woensdag 23 april 2025 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook een katachtige, laten we niet over details gaan neuzelen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bovendien val ik nog uit de top 50 als ik niet uitkijk dus moet ff punten hunten.
Ik stem alleen anoniem om ruzie te vermijden.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke even stemmen wie we dan dat gunnen?
ik denk zelf moeraskat
ja als je uit de top 50 valt mag je in mei niet meer meespelenquote:Op woensdag 23 april 2025 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bovendien val ik nog uit de top 50 als ik niet uitkijk dus moet ff punten hunten.
toch knap kut met de meet danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daarom, dat kan ik niet gebruiken.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja als je uit de top 50 valt mag je in mei niet meer meespelen
toch knap kut met de meet dan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik stook openlijk en met liefdequote:Op woensdag 23 april 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stem alleen anoniem om ruzie te vermijden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is bij voorbaat al een kut meet, bijna de gehele top 10 komt niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja als je uit de top 50 valt mag je in mei niet meer meespelen
toch knap kut met de meet dan
ik kom misschienquote:Op woensdag 23 april 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Is bij voorbaat al een kut meet, bijna de gehele top 10 komt niet.
*Lust geen koffie*![]()
Ik stel voor dat we het College der Bolkers bijeenroepen om een conclaaf te houden. We stemmen net zo lang totdat we een kandidaat met een 2/3e meerderheid hebben. Na elke stemronde verbranden we de stembriefjes, bij de winnende stemronde voegen we een kleurstof toe zodat er witte rook uit de schoorsteen komt. Dan weten de volgers van de Bolk dat er een beslissing is gevallen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stem alleen anoniem om ruzie te vermijden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je schrijft "100% zeker!" verkeerd.quote:
over een uurtje bij de maas?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het College der Bolkers bijeenroepen om een conclaaf te houden. We stemmen net zo lang totdat we een kandidaat met een 2/3e meerderheid hebben. Na elke stemronde verbranden we de stembriefjes, bij de winnende stemronde voegen we een kleurstof toe zodat er witte rook uit de schoorsteen komt. Dan weten de volgers van de Bolk dat er een beslissing is gevallen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dan komen de Bolkes (+
) naar buiten met hun "Habemus Bolkum". Dan is het officieel.
Nou ik vind het wel lief dat 1 persoon op mij stemt.
Hoe staat het eigenlijk met de DTS meet van 31 mei?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom, dat kan ik niet gebruiken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar hebben bolke en bolke niet de bevoegdheid om dit resultaat te veto-en?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het College der Bolkers bijeenroepen om een conclaaf te houden. We stemmen net zo lang totdat we een kandidaat met een 2/3e meerderheid hebben. Na elke stemronde verbranden we de stembriefjes, bij de winnende stemronde voegen we een kleurstof toe zodat er witte rook uit de schoorsteen komt. Dan weten de volgers van de Bolk dat er een beslissing is gevallen.
gewoon ook op jezelf stemmen, heb je er al 2quote:Op woensdag 23 april 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
Nou ik vind het wel lief dat 1 persoon op mij stemt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zie, daar gaan we al.quote:
hoorde dat je vader met pensioen gaatquote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef Harrie het volgende:
Heb ik al gewonnen
* Harrie is al weer weg ook
*Lust geen koffie*![]()
Als je er niet bent, kan je ook niet winnen toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef Harrie het volgende:
Heb ik al gewonnen
Hi Harrie![]()
En dan ook maar meteen Doei...
Hey Harriequote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef Harrie het volgende:
Heb ik al gewonnen
Harrie!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef Harrie het volgende:
Heb ik al gewonnen
* Harrie is al weer weg ook![]()
![]()
![]()
De Bolkes zouden nooit de uitkomst van het conclaaf betwisten. Net als elke bolker zijn zij er om de Weg van de Bolk te dienen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hebben bolke en bolke niet de bevoegdheid om dit resultaat te veto-en?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee nee als we gaan dan was het zekerquote:
maar ik heb een trein korting abbo genomen dus dat is al een reden om te zeggen dat het handig is om te gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Om 15:00u verzamelen bij de piano op Tilburg Centraal, tegenover de vetluikjes!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de DTS meet van 31 mei?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vertrouw ze niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Bolkes zouden nooit de uitkomst van het conclaaf betwisten. Net als elke bolker zijn zij er om de Weg van de Bolk te dienen.
oh ik wilde bij de vetluikjes blijvenquote:Op woensdag 23 april 2025 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om 15:00u verzamelen bij de piano op Tilburg Centraal, tegenover de vetluikjes!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Hoeveel komen er nu?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om 15:00u verzamelen bij de piano op Tilburg Centraal, tegenover de vetluikjes!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar is het waarschijnlijk beter toeven dan bij de piano. Tenzij @Grotetijd ons verblijdt met zijn kunsten op het klavierquote:Op woensdag 23 april 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik wilde bij de vetluikjes blijven
10-15 aanmeldingen dacht ik.quote:
ik kan wel even mijn geheugen opfrissen met hoe de beverly hills cops tune gingquote:Op woensdag 23 april 2025 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar is het waarschijnlijk beter toeven dan bij de piano. Tenzij @:grotetijd ons verblijdt met zijn kunsten op het klavierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O netjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan iemand gewoon even die ene post spammen voor er 1039548 vragen komen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Hij zou toch niet net als @:Speklap3000 ineens verdwijnen?
Hij is nog steeds Alve
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Liegbeest.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah toeeeeeeeeee
als jij gaat ga ik zeker
Meetupdate van 23-04-2025:quote:Op woensdag 23 april 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan iemand gewoon even die ene post spammen voor er 1039548 vragen komen?
Dit moest van lilak.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Speklap toch ook. Ennuhh hoe weet jij dat danquote:
Ja die hebben ze nog een paar weken gegeven dus die vond het tijd om te stoppen met zijn politieke Carričre, zijn tennis- en zangcarričre ook en die zit nu thuis te wachten tot ie dood gaat.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoorde dat je vader met pensioen gaat![]()
Ik ben er ook, de Bolkes helaas niet, die moeten leren voor de examens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
met worst?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je verwacht het misschien niet, maar ik ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet ik je teleurstellen, want ik kom niet.quote:
Plus ik ben al niet eens incrowd genoeg om überhaupt met mijn naam op de lijst te komen. Dat is al reden genoeg.
Gehaktstaaf uit het vetluikje.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meetupdate van 23-04-2025:
Dit moest van lilak.
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @:loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Goeie post welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit een hoop tijd in om dat allemaal bij te houden denk ik
![]()
![]()
als ik incrowd genoeg ben om uitgenodigd ben dan jij zeker gekkiequote:Op woensdag 23 april 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik je teleurstellen, want ik kom niet.
Plus ik ben al niet eens incrowd genoeg om überhaupt met mijn naam op de lijst te komen. Dat is al reden genoeg.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Leuk. Leuk dat je hier ook weer bentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook examen dus sorryquote:Op woensdag 23 april 2025 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben er ook, de Bolkes helaas niet, die moeten leren voor de examens.![]()
Heeft een of andere mafklapper een keer gemaakt, ik knip en plak enkel.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goeie post welzit een hoop tijd in om dat allemaal bij te houden denk ik
kom ookquote:Op woensdag 23 april 2025 20:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goeie post welzit een hoop tijd in om dat allemaal bij te houden denk ik
koop ik een lapdance voor jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
voor de liefhebbers zal er vast worst aanwezig zijnquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Paar worstjes bij de Appie kopen voor in het park.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor de liefhebbers zal er vast worst aanwezig zijn"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Schijnbaar niet want ik had er zelfs nog nooit van gehoord tot enkele dagen geleden.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik incrowd genoeg ben om uitgenodigd ben dan jij zeker gekkie
dus jij komt ook en koopt een lapdance voor Hemaquote:Op woensdag 23 april 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kom ook
koop ik een lapdance voor je![]()
![]()
vraag me af of het beter gaat deze keer bij een stripclub, laatste keer had ik geen succes met het verkrijgen van een lapdance
@Fogel was waarnemer van mijn blauwtjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We gaan wel naar het park en er is kans op zon.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ik had er zelfs nog nooit van gehoord tot enkele dagen geleden.
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speklap toch ook. Ennuhh hoe weet jij dat dan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee voor jouquote:Op woensdag 23 april 2025 20:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
dus jij komt ook en koopt een lapdance voor Hema
jou ken ik
oh oh ik stuur je een dm, ik heb iets moois gemaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ook De Nacht?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
vraag me af of het beter gaat deze keer bij een stripclub, laatste keer had ik geen succes met het verkrijgen van een lapdance
@:fogel was waarnemer van mijn blauwtjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja zie je, het is niet eens op mijn zolder.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan wel naar het park en er is kans op zon.
Nul kans dat ik kom.
Lijkt me ook wel wat, een zoldermeet, maar dan wel in de winter.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja zie je, het is niet eens op mijn zolder.
Nul kans dat ik kom."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
paar goeie jointjes erbij en alle ramen dicht en voor de avond om is is iedereen stonedquote:Op woensdag 23 april 2025 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, een zoldermeet, maar dan wel in de winter.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
niet genoeg met de flappen gezwaaid?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:fogel was waarnemer van mijn blauwtjeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik stond op, liep met portemonnee in mijn hand naar haar toe, stak mijn hand naar haar uit en ik kreeg een slap handschudje en de vraag of ik bij haar op de bank wilde komen zittenquote:Op woensdag 23 april 2025 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet genoeg met de flappen gezwaaid?
waarop ik zei van zullen we ergens meer 1 op 1 gaan
en toen lachte ze schattig
denk dat de hint niet aankwam, maar slim was ze niet, wel mooi volrondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja en ik vergat nog te zeggen dat er ook een aantal namen opstaan die ik niet hoef te ontmoeten.![]()
Goed plan.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar goeie jointjes erbij en alle ramen dicht en voor de avond om is is iedereen stoned"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
jij bent hier niet om vrienden te maken hequote:Op woensdag 23 april 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
Oh ja en ik vergat nog te zeggen dat er ook een aantal namen opstaan die ik niet hoef te ontmoeten.![]()
ik ook niet, maar ik ben een vrouw, dus ik knipper een keer met mijn ogen en lach lief en alles is vergevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah joh een paar van die met zweet doordrenkte fokkers op een klein oppervlak, wat kan daar nou misgaan.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, een zoldermeet, maar dan wel in de winter.
Weet je hoe hard dat gaat stinken!quote:Op woensdag 23 april 2025 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah joh een paar van die met zweet doordrenkte fokkers op een klein oppervlak, wat kan daar nou misgaan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Reclames van kloten?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:41 schreef Moonlight het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Spotify heb, die kloten reclames op Youtube![]()
![]()
![]()
verplicht douchen voor je komt danquote:Op woensdag 23 april 2025 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je hoe hard dat gaat stinken!
en schone kleren dragenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat staat er los van.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent hier niet om vrienden te maken he
ik ook niet, maar ik ben een vrouw, dus ik knipper een keer met mijn ogen en lach lief en alles is vergeven
Friet?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoi
Hoe zat het met de vetzakkerij vandaag? Ik las iets over friet?
Hij is serieus en hij is 31 mei!quote:![]()
Aanmelden kan nog immer! Afmelden nog tot 1 mei.
En altijd al 31 mei.quote:
Ik zal er nog eens goed over denken dan. Als Koentje echt gaat en jij en killem dan vermaak ik mij wel denk ikquote:Op woensdag 23 april 2025 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is serieus en hij is 31 mei!![]()
Aanmelden kan nog immer! Afmelden nog tot 1 mei.![]()
![]()
We gaan ons ontzéttend vermaken allemaal!quote:Op woensdag 23 april 2025 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens goed over denken dan. Als Koentje echt gaat en jij en killem dan vermaak ik mij wel denk ik![]()
Nee in de serieuze voorloop was er nog geen datumquote:die heb ik er een beetje in geforceerd anders werd het nooit concreet en slechts serieus enzo
![]()
Precies genoeg gaten toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens goed over denken dan. Als Koentje echt gaat en jij en killem dan vermaak ik mij wel denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nouja ik kan geen alcohol nuttigen.. en ook niet schranzenquote:Op woensdag 23 april 2025 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan ons ontzéttend vermaken allemaal!![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies genoeg gaten toch?Killem valt al niet op vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies genoeg gaten toch?Dat rijmtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Killem valt al niet op vrouwen![]()
![]()
Daarom mag hij de anus.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Killem valt al niet op vrouwen
op tijd bukken, probleem opgelostquote:Op woensdag 23 april 2025 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Killem valt al niet op vrouwen![]()
Kunt ook picknicken zonder alcohol en schranzenquote:Op woensdag 23 april 2025 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja ik kan geen alcohol nuttigen.. en ook niet schranzen
En nu is het baddertijd.
Hmz. Er valt me wat op aan de post van @GrrrrrrrrOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Fouten melden bij, eh, bij mij denk ikquote:Op woensdag 23 april 2025 20:33 schreef Sally het volgende:
Hmz. Er valt me wat op aan de post van @:Grrrrrrrr
Nee maar wel een fok meet. Ik heb er genoeg meegemaakt om te weten dat het niet kpd exclusief is.quote:
Moet er nog aan beginnen 😏 eerst nog wat huishoudelijke klusjes doen en dan ga ik eraan beginnenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah dan heb je het ook wel verdiendquote:Op woensdag 23 april 2025 20:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet er nog aan beginnen 😏 eerst nog wat huishoudelijke klusjes doen en dan ga ik eraan beginnen![]()
Wat voor chipjes ga je eten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb nog nooit gaten beschikbaar gesteld voor fok meetsquote:Op woensdag 23 april 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar wel een fok meet. Ik heb er genoeg meegemaakt om te weten dat het niet kpd exclusief is.![]()
![]()
Nee. Geen fout.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fouten melden bij, eh, bij mij denk ikOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk paprika en naturel bewaren en greys tip opvolgen en een dippie kopen binnenkort en daarmee de naturel zak aanvallenquote:Op woensdag 23 april 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan heb je het ook wel verdiend![]()
Wat voor chipjes ga je eten?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik sprak ook niet over jou nu.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gaten beschikbaar gesteld voor fok meets
Mi scuzi
Dat is wel lekker een dipje bij een chipjequote:Op woensdag 23 april 2025 20:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk paprika en naturel bewaren en greys tip opvolgen en een dippie kopen binnenkort en daarmee de naturel zak aanvallen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Satesaus![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Correctquote:Op woensdag 23 april 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:fogel was waarnemer van mijn blauwtjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee, stukjes vlees.quote:
Maar niet teveel, anders kan ik dadelijk weer niet ademen en da's vervelend.I'm surrounded by morons!
Ik had van het weekend zelf gemaaktequote:
Op het toilet dan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan ist goedquote:Op woensdag 23 april 2025 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik sprak ook niet over jou nu.
Mi scuzi![]()
Kip?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, stukjes vlees.
Maar niet teveel, anders kan ik dadelijk weer niet ademen en da's vervelend.
Dat moet miet nee
Ojaquote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewoon ook op jezelf stemmen, heb je er al 2
oorzaak gevonden, probleem opgelost?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, stukjes vlees.
Maar niet teveel, anders kan ik dadelijk weer niet ademen en da's vervelend.![]()
Pindaallergie. Op te lossen (lees minder last ervan) met antihistaminesquote:Op woensdag 23 april 2025 20:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
oorzaak gevonden, probleem opgelost?
Ja dat was een garpje. Heb doperwten opquote:Op woensdag 23 april 2025 20:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoi
Hoe zat het met de vetzakkerij vandaag? Ik las iets over friet?
In jezelf of moeraskat?quote:I'm surrounded by morons!
Magnetronkoffie?quote:
Marokkaansekip?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alleen doperwten?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat was een garpje. Heb doperwten op
En een aardappeltje en kiepquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dopherten
Ahaaa!quote:Op woensdag 23 april 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat was een garpje. Heb doperwten op![]()
![]()
![]()
“Waarom zegt zij steeds overnieuw”
- Omdat ze niet weet dat het fout is.
“Echt een slecht voorbeeld”
- Ja
“Vooral op televisie”
- Hmhm
“Of correcteren wij gewoon veel?”
- Wat zei je?
“Of correcteren wij g….
- HAHAHAAHAHAHAA WÁT?
“Correc-teren”
-HAHAHAA HOU OP
“… *beseft dat het een gek woord is* ik heb een werkwoord verzonnne”
- Echt waar hoor
“Wat is het dan?”
- Corrigeren of collecteren
“Prima, dan corrigeer ik mensen tegen betaling”
![]()
Die kitten toch
![]()
Leuk leuk!quote:
Correcteren. Het inzamelen van correcties. Bestaat gewoon.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
- Ja
“Vooral op televisie”
- Hmhm
- Wat zei je?
“Of correcteren wij g….
- HAHAHAAHAHAHAA WÁT?
“Correc-teren”
-HAHAHAA HOU OP
- Echt waar hoor
“Wat is het dan?”
![]()
Die kitten toch
![]()
![]()
Ja denk het wel. Filmpjes ook gezien en is echt een lieverd en speels en wandelen enzo.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het blijft natuurlijk lastig vanaf een filmpje, maar als het gevoel goed is.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Filmpjes ook gezien en is echt een lieverd en speels en wandelen enzo.![]()
![]()
Spellchecker in wording.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
- Ja
“Vooral op televisie”
- Hmhm
- Wat zei je?
“Of correcteren wij g….
- HAHAHAAHAHAHAA WÁT?
“Correc-teren”
-HAHAHAA HOU OP
- Echt waar hoor
“Wat is het dan?”
![]()
Die kitten toch
![]()
overnieuw mag gewoonquote:Op woensdag 23 april 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
- Ja
“Vooral op televisie”
- Hmhm
- Wat zei je?
“Of correcteren wij g….
- HAHAHAAHAHAHAA WÁT?
“Correc-teren”
-HAHAHAA HOU OP
- Echt waar hoor
“Wat is het dan?”
![]()
Die kitten toch
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Ah ze heeft ‘m hoor!![]()
Op dit moment wel ja, nog in een opvang bij iemand thuis.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
Is hij nog in Portugal? (Niet alles meegelezen)
En dan 6 mei op het vliegtuigTrotste mama van Ambar
Ah ze heeft ‘m hoor!![]()
NEE.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of gewoon een collega.quote:
Ga je shoppen voor een mandje en knuffels en een tuigje en etensbakjes en en en ....quote:Op woensdag 23 april 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, nog in een opvang bij iemand thuis.
En dan 6 mei op het vliegtuig
Wat een heerlijk vooruitzicht voor je!!!![]()
![]()
quote:quote:Als je een foutje maakt, kun je overnieuw beginnen. Klopt dit wel? Overnieuw klinkt namelijk niet correct. Veel mensen beschouwen overnieuw als een foutieve contaminatie tussen over en opnieuw en zeggen daarom dat je dat niet kunt zeggen. Toch zijn de verschillende naslagwerken het daar niet mee eens. Overnieuw is wel op die manier ontstaan, maar wordt tegenwoordig toch gezien als een (informele) vorm die prima gebruikt kan worden. Wel wordt in de woordenboeken vaak vermeld dat dit alleen in Nederland kan. In België komt deze vorm niet voor en daarom is er iets voor te zeggen om het als foutief te beschouwen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja. Omdat zoveel mensen het fout zeggen en corrigeren niet meer lukt gaan we dingen lekker accepteren. Niet in dit huishouden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OK:quote:Op woensdag 23 april 2025 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ja. Omdat zoveel mensen het fout zeggen en corrigeren niet meer lukt gaan we dingen lekker accepteren. Niet in dit huishouden.
A) Pannekoek
B) PannenkoekI'm surrounded by morons!
Poffertjequote:
Morgen even afstemmen met de mensen waarmee hij vliegt en wat ik moet kopen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je shoppen voor een mandje en knuffels en een tuigje en etensbakjes en en en ....
Wat een heerlijk vooruitzicht voor je!!!
En mijn goede vriend die 2 straten verderop woont is ook al helemaal enthousiast want die heeft in de toekomst ook een schatTrotste mama van Ambar
Geachte medeFok!-ers,
Op last van mevrouw Moeraskat is er een nieuw decreet uitgevaardigd waarin wordt bepaald dat wij ons voortaan uitsluitend in formeel Nederlands dienen uit te drukken.
Wij vertrouwen erop dat eenieder zich aan deze nieuwe richtlijn zal houden.
Met vriendelijke groet,
LoveislikeakissHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laten we vooral niks meer gebruiken wat verzonnen is inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ja. Omdat zoveel mensen het fout zeggen en corrigeren niet meer lukt gaan we dingen lekker accepteren. Niet in dit huishouden.
En of hij van hun een knuffeltje of oud shirt meekrijgt met hun luchtje er nog aan. Dan is het makkelijker om te wennen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen even afstemmen met de mensen waarmee hij vliegt en wat ik moet kopen.
En mijn goede vriend die 2 straten verderop woont is ook al helemaal enthousiast want die heeft in de toekomst ook een schat![]()
Beetje nat geworden
Je schrijft je eigen naam verkeerd.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geachte medeFok!-ers,
Op last van mevrouw Moeraskat is er een nieuw decreet uitgevaardigd waarin wordt bepaald dat wij ons voortaan uitsluitend in formeel Nederlands dienen uit te drukken.
Wij vertrouwen erop dat eenieder zich aan deze nieuwe richtlijn zal houden.
Met vriendelijke groet,
Loveislikeakiss
Geachte mevrouw Shii,quote:
Wij willen u middels dit bericht formeel op de hoogte stellen van het feit dat u een eerste waarschuwing ontvangt. Deze waarschuwing heeft betrekking op het niet naleven van de recent ingevoerde richtlijn inzake het gebruik van formeel Nederlands op dit platform.
Wij verzoeken u vriendelijk, doch dringend, om uw communicatie voortaan aan te passen aan de gestelde normen. Verdere overtredingen kunnen leiden tot aanvullende maatregelen.
Wij vertrouwen erop dat dit niet nodig zal zijn.
Met vriendelijke groet,
LoveislikeakissHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wordt wel rustig hier dan zonder actsquote:Op woensdag 23 april 2025 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Laten we vooral niks meer gebruiken wat verzonnen is inderdaad.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik acht het onredelijk om een bedrag van ¤15 te moeten voldoen vanwege het feit dat ik in het jaar 2009 verzuimd zou hebben een hoofdletter te gebruiken.quote:
Hoewel het formeel correct is dat het desbetreffende woord met een hoofdletter geschreven dient te worden, acht ik deze sanctie buitenproportioneel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pannekoekbelasting?quote:I'm surrounded by morons!
Nieuwe woorden kan. En taal zal altijd ontwikkelen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Laten we vooral niks meer gebruiken wat verzonnen is inderdaad.
Maar goed, ik weet ook wel dat ik in de minderheid ben wat dat betreft.
Ik negeer al heel veel en corrigeer echt niet iedereen, overigens maak ik zelf ook echt wel foutjes. Maar oké
Dit kwam volledig vanuit kitten. Ik zei er zelf niks over verder.
Ze hebben uitgebreid ervaring dus dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 23 april 2025 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
En of hij van hun een knuffeltje of oud shirt meekrijgt met hun luchtje er nog aan. Dan is het makkelijker om te wennen.Trotste mama van Ambar
Jij mag mij iedere dag corrigerenquote:Op woensdag 23 april 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nieuwe woorden kan. En taal zal altijd ontwikkelen natuurlijk.
Ik negeer al heel veel en corrigeer echt niet iedereen, overigens maak ik zelf ook echt wel foutjes. Maar oké
Dit kwam volledig vanuit kitten. Ik zei er zelf niks over verder.![]()
![]()
Nein!quote:I'm surrounded by morons!
Nee, jij?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij de kaaspoffertjes gehad van Jan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zonder tekst, woordenz een website, computers, etc. al helemaal.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wordt wel rustig hier dan zonder acts
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij mag mij iedere dag corrigeren
taal evolueert, woorden krijgen een nieuwe betekenisquote:Op woensdag 23 april 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
de manier waarop ik bijvoorbeeld homo roep tegen mijn mede weggebruikers heeft niets van doen met seksuele geaardheidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben je rupsig?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij mag mij iedere dag corrigeren
Gewoon betalen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik acht het onredelijk om een bedrag van ¤15 te moeten voldoen vanwege het feit dat ik in het jaar 2009 verzuimd zou hebben een hoofdletter te gebruiken.
Hoewel het formeel correct is dat het desbetreffende woord met een hoofdletter geschreven dient te worden, acht ik deze sanctie buitenproportioneel.
Is het dan straks heaumeau of houden we het op homo?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
taal evolueert, woorden krijgen een nieuwe betekenis
de manier waarop ik bijvoorbeeld homo roep tegen mijn mede weggebruikers heeft niets van doen met seksuele geaardheidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hummus.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het dan straks heaumeau of houden we het op homo?I'm surrounded by morons!
quote:Op dit moment verkeer ik helaas in een financiële situatie waarin ik niet over de benodigde middelen beschik.quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee. Heb ze wel in mijn handen gehad maar poffertjes horen met een klont roomboter en poedersuikerquote:![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 23 april 2025 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee. Heb ze wel in mijn handen gehad maar poffertjes horen met een klont roomboter en poedersuikerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar mij corrigeer je welquote:Op woensdag 23 april 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit kwam volledig vanuit kitten. Ik zei er zelf niks over verder.![]()
![]()
Paulaner 0,0% is best goed te drinken voor een alcoholvrij bier.I'm surrounded by morons!
Ik wilde al vragen of je zelf ook 'bij deze' gebruikte in brieven en mails.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je was de druppelquote:
Nooitquote:Op woensdag 23 april 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je zelf ook 'bij deze' gebruikte in brieven en mails.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik vraag me meer af of er groepen zijn die lekkere broccoli gaan blijven zeggen, of liedl, of menig andere meme die uitspraak beinvloedquote:Op woensdag 23 april 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het dan straks heaumeau of houden we het op homo?
ik zeg nog wel eens sarpaccio van de ah kerstreclame, maar dat is vooral omdat mijn zus een hond heeft die daar pissig over wordtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat vind jij misschien en je mag roepen wat je wil in je auto natuurlijk, maar homo wordt nog steeds gebruikt als een scheldwoord.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
taal evolueert, woorden krijgen een nieuwe betekenis
de manier waarop ik bijvoorbeeld homo roep tegen mijn mede weggebruikers heeft niets van doen met seksuele geaardheid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: