SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie zijn "we" ?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zitten we straks 12 uur lang naar die NOS uitzending te kijken van overleden mensen.
Ik niet hoor.![]()
Hij zou toch niet net als @Speklap3000 ineens verdwijnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh gemist. Hij was ook maar iets van 59 toch?![]()
![]()
ik hoop het niet!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Hij zou toch niet net als @:Speklap3000 ineens verdwijnen?![]()
![]()
1 mei is hij weer terug. Tot dan kan hij ff uitrusten.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er zo snel gekaapt, dat ik niet eens meer moeite doe om te openen![]()
![]()
Geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 23 april 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
1 mei is hij weer terug. Tot dan kan hij ff uitrusten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Het lichaam heeft ook rust nodig.", zoals wijlen kroegbaas Jolke al zo mooi zei. Dat geldt ook voor bolkkampioenen uiteraard.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zeker weten. Kost nogal wat energie de hele dag bolkuhquote:Op woensdag 23 april 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Het lichaam heeft ook rust nodig.", zoals wijlen kroegbaas Jolke al zo mooi zei. Dat geldt ook voor bolkkampioenen uiteraard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou op hoorquote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Hij is zich alvast aan het voorbereiden voor de winst van meiquote:Op woensdag 23 april 2025 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Het lichaam heeft ook rust nodig.", zoals wijlen kroegbaas Jolke al zo mooi zei. Dat geldt ook voor bolkkampioenen uiteraard.![]()
Ik ga iedereen de moeder bolken en de winst van april kapen nu!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolkquote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga iedereen de moeder bolken en de winst van april kapen nu!![]()
![]()
Dan niet joh.quote:
Het was bij wijze van spreken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bölk!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:25 schreef devzero het volgende:
I met @:Sally at a late night dive bar
She don't does dance, but she downs do'n do her drinks
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Daar heeft Firefox hele goede adblockers voor.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:41 schreef Moonlight het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Spotify heb, die kloten reclames op Youtube
Kanquote:Op woensdag 23 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
Hij zou toch niet net als @:Speklap3000 ineens verdwijnen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nietes!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee natuurlijk nietquote:
Het is gunstig niet zelf een topic te openen als je de LaPo hebt
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Omdat hij een dag niet online is op FOK! ?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van b&b vol liefde?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou wel een stunt zijn dat als Justin echt tot 1 mei weg zou zijn dat we allemaal stoppen met posten behalve 1 iemand en die dan alsnog wint.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga iedereen de moeder bolken en de winst van april kapen nu!
Toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn dat als Justin echt tot 1 mei weg zou zijn dat we allemaal stoppen met posten behalve 1 iemand en die dan alsnog wint."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
had op zijn minst een losse berichtgeving verwacht met inleiding, middenstuk met argumentatie voor waarom hij niet fokt vandaag, en een afsluiting waarin hij een korte samenvatting geeft en wat voor impact dit heeft op zijn emotionele gesteldheidquote:Op woensdag 23 april 2025 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat hij een dag niet online is op FOK! ?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het eerste meisje dat ik ooit kuste heette Debbie, komt wel dichtbij zo.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
1 mei is hij weer terug. Tot dan kan hij ff uitrusten.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oke even stemmen wie we dan dat gunnen?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn dat als Justin echt tot 1 mei weg zou zijn dat we allemaal stoppen met posten behalve 1 iemand en die dan alsnog wint.
ik denk zelf moeraskatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En op die van ons. En of daar wel rekening mee gehouden wordt.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had op zijn minst een losse berichtgeving verwacht met inleiding, middenstuk met argumentatie voor waarom hij niet fokt vandaag, en een afsluiting waarin hij een korte samenvatting geeft en wat voor impact dit heeft op zijn emotionele gesteldheidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan je gewoon door ChatGPT laten doen dus zou 'm ook nog nauwelijks moeite kosten.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had op zijn minst een losse berichtgeving verwacht met inleiding, middenstuk met argumentatie voor waarom hij niet fokt vandaag, en een afsluiting waarin hij een korte samenvatting geeft en wat voor impact dit heeft op zijn emotionele gesteldheid"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke even stemmen wie we dan dat gunnen?
ik denk zelf moeraskat![]()
Hoeveel uur moeten we dan stil zijn?
Ken ik nietquote:
bijna 50quote:Op woensdag 23 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Hoeveel uur moeten we dan stil zijn?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij kan hem appen ap m ffkes of alles goed isquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is nog wel te doen.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: