Dit is vleesch noch visch.quote:
Je weet het niet, met al die rare smaken tegenwoordig.quote:
Ik heb hem aangepastquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 23 april 2025 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet het niet, met al die rare smaken tegenwoordig.
Die is nog jong... heb nog kruiden van hem in mn kast staanquote:Op woensdag 23 april 2025 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Jonnie Boer![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ongembolie~abb7c490/
Met heet bedoel je pittig in dit geval?quote:
Redelijk jong was hij nog ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is nog jong... heb nog kruiden van hem in mn kast staan
pikant heet ja ... extra sambal bij .. maar de tranen zijn alweer gedroogdquote:Op woensdag 23 april 2025 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met heet bedoel je pittig in dit geval?
Ssst, straks geef je de Jamin nog ideeën en krijgen we volgend jaar een paasei met vlees- of vissmaakquote:
Wow wtfquote:Op woensdag 23 april 2025 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Jonnie Boer![]()
Wat denk je van eitjes met vleesch-noch-visch-smaakquote:Op woensdag 23 april 2025 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ssst, straks geef je de Jamin nog ideeën en krijgen we volgend jaar een paasei met vlees- of vissmaak
Edit: oh ik zie dat ik weer eens spuit 11 ben![]()
Jeetje, wat heftig.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Jonnie Boer![]()
En dan met vega-soja vullingquote:Op woensdag 23 april 2025 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat denk je van eitjes met vleesch-noch-visch-smaak
Ik ben helemaal voorquote:
Soja is ziekmakend, dat mag je niet etenquote:
Het is slecht voor je vruchtbaarheid staat daar.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soja is ziekmakend, dat mag je niet eten
https://eenvandaag.avrotr(...)-nederland-nog-niet/
Wie wil er nog kinderen ?!quote:Op woensdag 23 april 2025 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Het is slecht voor je vruchtbaarheid staat daar.
Daar een paasei van is oprecht een goed ideequote:Op woensdag 23 april 2025 19:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor![]()
Ik zit nu net Alpro chocoladesoyaspul te drinken.
Er mag zo veel nietquote:Op woensdag 23 april 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles waar je teveel van eet is niet goedquote:Op woensdag 23 april 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zegt me niks eerlijk gezegdquote:Op woensdag 23 april 2025 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Jonnie Boer![]()
Die kon blijkbaar redelijk voer klaarmakenquote:
Ik moet er niet aan denkenquote:
Ik las het net.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kon blijkbaar redelijk voer klaarmaken
Ja en daarom zijn ze in Azie onvruchtbaar zeker?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das maar goed ook, want er zijn er al zoveelquote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en daarom zijn ze in Azie onvruchtbaar zeker?
Meer soja eten dusquote:Op woensdag 23 april 2025 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das maar goed ook, want er zijn er al zoveel
En de wet niet meer dan 1 kind is er niet meer.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:57 schreef RedShoe het volgende:
Twee landen met meer dan een miljard mensen in Azie...
Kinderbijslag voor max 2 kinderen hier.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En de wet niet meer dan 1 kind is er niet meer.
Zouden ze voor veel meer mensen en landen moeten voorschrijven
Bizar land wel dat China..quote:Op woensdag 23 april 2025 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen kinderbijslag meer, kind is je eigen keuzequote:Op woensdag 23 april 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
Kinderbijslag voor max 2 kinderen hier.
Sterker nog, die wet is niet alleen weg... ze moedigen het nu aan want de bevolking krimpt daar.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond die kinderbijslag wel welkom..quote:Op woensdag 23 april 2025 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen kinderbijslag meer, kind is je eigen keuze
Uitzonderingen als je later er financieel slechter voor komt te staan
Waar nietquote:Op woensdag 23 april 2025 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sterker nog, die wet is niet alleen weg... ze moedigen het nu aan want de bevolking krimpt daar.
Ze deden iig hun best om wat aan de overbevolking van de wereld te doen. Een hoop die daar hun kop in het zand steken.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 22:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik vond die kinderbijslag wel welkom..
Maar zoveel kinderen die geen broertje of zusje hebben. Is toch best wel raar..quote:Op woensdag 23 april 2025 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze deden iig hun best om wat aan de overbevolking van de wereld te doen. Een hoop die daar hun kop in het zand steken.
Omdat je beter weet.. anders is het 'normaal".quote:Op woensdag 23 april 2025 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Maar zoveel kinderen die geen broertje of zusje hebben. Is toch best wel raar..
Ik denk dat je in een welvarend land blij moet zijn dat het er is.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar het zou niet nodig moeten zijn.. net zoals huursubsidie en toeslagen...
Het is toch van de zotte dat je niet kan bestaan zonder dat je gesponsord moet worden. (Niet de mensen hè.. het beleid dat ons hoer gebracht heeft )
Hier komt ook krimp, van mij mag het overal flink krimpen.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sterker nog, die wet is niet alleen weg... ze moedigen het nu aan want de bevolking krimpt daar.
Tsjaa..quote:Op woensdag 23 april 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo'n beetje heel Afrika
Ja, maar het zou niet nodig moeten zijn in een welvarend land.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat je in een welvarend land blij moet zijn dat het er is.
Het alternatief is leven op straat zoals in veel arme landen?
Dat valt mee, maar dat ene kind werd mega verwend omdat er ook maar 1 kleinkind isquote:Op woensdag 23 april 2025 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het verschil tussen rijk en arm is dan ook groot. Zelfs in een welvarend land.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar het zou niet nodig moeten zijn in een welvarend land.
Eens. Het zou ook gezond zijn.. betekend ook weer genoeg huizen... en zo gaat dat dan op en neer door de eeuwen..daar zouden we op voorbereid moeten zijnquote:Op woensdag 23 april 2025 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier komt ook krimp, van mij mag het overal flink krimpen.
Mensen zitten mekaar veel te dicht op de nek
Waarom?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Alle subsidies intrekken en genoeg economie over.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens. Het zou ook gezond zijn.. betekend ook weer genoeg huizen... en zo gaat dat dan op en neer door de eeuwen..daar zouden we op voorbereid moeten zijnEn accepteren.
Nu moeten we groeien.. want "economie"
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb ook maar één kind, had er wel meer gewild, maar het is nu eenmaal zo. En achteraf helemaal prima. Kind komt niets tekort, genoeg vrienden enz. Dus een broertje of zusje heeft niet per se toegevoegde waarde. Kan wel toegevoerde waarde hebben, zeker wel, maar het is zeker geen garantie voor een beter of ander leven.
Een kloppend huishoudboekje met wat vooruitdenken .. moeten wij ook.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Alle subsidies intrekken en genoeg economie over.
Het is erg lastig om daar over te oordelen, zeker vanaf hier.. alhoewel, dat is dan ook wel weer makkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar een land als China komt er wel achter na al die jaren dat het toch niet helemaal 'normaal' is.
Ach met nog 2 banen erbij red ik het dan ook welquote:Op woensdag 23 april 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een kloppend huishoudboekje met wat vooruitdenken .. moeten wij ook.
Ik las van de week ergens: De tijd van politici is voorbij.
Dat zijn jouw woorden!quote:Op woensdag 23 april 2025 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach met nog 2 banen erbij red ik het dan ook wel
Maar tijd van politici voorbij? Hoe gaan we ons van die lui losmaken? De guillotine herinvoeren?
Het heeft veel ellende gebracht.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is erg lastig om daar over te oordelen, zeker vanaf hier.. alhoewel, dat is dan ook wel weer makkelijk.
Maar als je niet genoeg middelen hebt om die bevolking te voeden...of onderdak te geven, dan is zo'n beleid nog altijd beter dan postnatale abortus, of extreme omstandigheden.
Maar als ze het niet zo hadden gedaan was het niet meer houdbaar geweest denk ik. Ook al brengt zo'n opgelegde maatregel ook veel ellende en verdriet met zich mee.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar een land als China komt er wel achter na al die jaren dat het toch niet helemaal 'normaal' is.
Leuk spel, zondag nog gespeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
China staat ook niet echt bekend om zijn humaniteit.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar als ze het niet zo hadden gedaan was het niet meer houdbaar geweest denk ik. Ook al brengt zo'n opgelegde maatregel ook veel ellende en verdriet met zich mee.
Achteraf hadden ze misschien een ander soort maatregel moeten nemen. Niet verplichten van maar 1 kind, maar een soort bonus dat het gestimuleerd werd. Dus klein gezin stimuleren. Want nu is er weer teveel krimp (als ik zo google).
Begint op het nieuwe USofTrump te lijkenquote:Op woensdag 23 april 2025 22:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
China staat ook niet echt bekend om zijn humaniteit.
Jij speelt het opstandige volk, je kan het heel vaak spelenquote:
wat hakt die guillotine dan af ?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij speelt het opstandige volk, je kan het heel vaak spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag ze deze week voor het eerst hier in de binnenstad.quote:
Echt?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag ze deze week voor het eerst hier in de binnenstad.
(Of een soort die er veel op lijkt.)
Zo hé, wat een vangstquote:
Ja, daar zitten ze al langer.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt?Ze terroriseren hier al wel enige jaren het vondelpark en het leeftgebied is inderdaad ook nog op andere plekken in de stad aan het uitbreiden
Gelukkig blijft het tot nu toe beperkt tot de parkenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, daar zitten ze al langer.
Maar hier zijn ze vrij recent gekomen.
Lijk wel een vogelbek bij die visquote:
Vanaf morgen weer beter weer, vandaag ff regen wel goed voor de grond en dan morgen en voor de komende dagen weer droog en zon.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:52 schreef pullup het volgende:
Nog wennen ook die regenRegenbroek maar weer eens uit de kast
En wat een verschil met vorig jaar![]()
Het heeft hier gisteren goed geregend.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:32 schreef drakin het volgende:
Die 3 druppels zijn nog lang niet voldoende voor de grond
De grond is daar nog niet genoeg door verzadigdquote:Op donderdag 24 april 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren goed geregend.
Hoe goed doe jij hem?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:32 schreef pullup het volgende:
Wel een goed spel voor marc
https://movies.whentaken.com/
Ik 5 jaar en iets verder er vanaf , had nog iet door dat je die kaart zo goed kon inzoomenquote:Op donderdag 24 april 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe goed doe jij hem?
Ik zat er bij de eerste 13 jaar en 21 km vanaf
Huh, heb je hem nog een keer gedaan of is dat de tweede?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe goed doe jij hem?
Ik zat er bij de eerste 13 jaar en 21 km vanaf
Edit:
beste tot nu, 0 jaar er vanaf en slechts 42,3 meter
Was de 5e ofzoquote:Op donderdag 24 april 2025 11:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Huh, heb je hem nog een keer gedaan of is dat de tweede?
Die score kreeg ik ook hahaquote:Op donderdag 24 april 2025 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
Totaal:
You scored in the top 10% of players today!
We're Hiring!
🚀
Smart players like you understand what makes our games special. Know anyone with expertise in growth marketing who might want to join our team?
Ja die in montmartre zeker daar was ik ook net wat te lui om helemaal in te zoomen en zat er 2 km vanafquote:
Nee, die op Alcatrazquote:Op donderdag 24 april 2025 11:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die in montmartre zeker daar was ik ook net wat te lui om helemaal in te zoomen en zat er 2 km vanaf
Oh ja die had ik ook doorquote:
Zijn nu wel wat meer dan drie druppels aan het wordenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:32 schreef drakin het volgende:
Die 3 druppels zijn nog lang niet voldoende voor de grond
Egwel , maar het was ook hard nodigquote:Op donderdag 24 april 2025 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn nu wel wat meer dan drie druppels aan het worden
Ja eensquote:Op donderdag 24 april 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Egwel , maar het was ook hard nodig
Dat is mooiquote:Op donderdag 24 april 2025 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn nu wel wat meer dan drie druppels aan het worden
Die had ik vanmorgen ook nodigquote:Op donderdag 24 april 2025 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja eens
Voor mij was het fijn haha, nu weer even de regenbroek opzoeken voor vanmiddag
Kennelijkquote:
Ik ga optreden met mijn koorquote:Op donderdag 24 april 2025 22:01 schreef chufi het volgende:
verder blijft het rustig ... iemand nog plannen voor koningsdag ?
Oh ja in Maastricht was het toch ? of heb ik dat verkeerd begrepen ?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga optreden met mijn koorEn misschien daarna nog even met Domni door de stad lopen
En jij?
Nee hoor, we blijven in ons eigen stadsiequote:Op donderdag 24 april 2025 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja in Maastricht was het toch ? of heb ik dat verkeerd begrepen ?
Nee ik heb geen plannen ... blijf liever uit die drukte
Nee niet Maastrichtquote:Op donderdag 24 april 2025 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja in Maastricht was het toch ? of heb ik dat verkeerd begrepen ?
Nee ik heb geen plannen ... blijf liever uit die drukte
Gelukkig maar?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Nee niet MaastrichtDat was als geintje geopperd
Oh ik had het best leuk gevondenquote:
Maar had Maastricht het ook leuk gevonden,quote:Op donderdag 24 april 2025 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik had het best leuk gevondenMaastricht is een mooie stad
Ah OK en ik trapte daar nog in dusquote:Op donderdag 24 april 2025 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet MaastrichtDat was als geintje geopperd, dat we dan met André Rieu op het Vrijthof konden staan
![]()
Gewoon hier Utrecht![]()
Koningsdag kan heel druk zijn inderdaad, dus blijf dan maar lekker binnen
Noem je me nou lelijk?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar had Maastricht het ook leuk gevonden,
het is nu namelijk nog een mooie stad
Een ongeluk zit in een klein hoekjequote:
Nee, ik noemde je niet lelijk,quote:
Dat gaat hem niet meer lukken.quote:
Geband trolletje.quote:
Iemand met trolberichten maar die zijn al verwijderd.quote:
Er was een figuur die allemaal k**rwensen ons toewenste en een mod heeft snel in kunnen grijpen.quote:
Ik ga de stadsmuur weer laten reparerenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer naar Maastricht![]()
Maar niet op Koningsdag.
Oh dat moet snel zijn gebeurtquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand met trolberichten maar die zijn al verwijderd.
Ah mooiquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Er was een figuur die allemaal k**rwensen ons toewenste en een mod heeft snel in kunnen grijpen.
Ik had snel gerapporteerd en ik vermoed marc ook
Wij gaan naar Maastrichtquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer naar Maastricht![]()
Maar niet op Koningsdag.
Gelijk TR doen, dan wordt elke admin en moderator(?) op de hoogte gebracht.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
O de spammer werd hier vermeld: FB / Spamuser opsporing service #13
Zat ook in ons
Ik deed op rapporteer klikkenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelijk TR doen, dan wordt elke admin en moderator(?) op de hoogte gebracht.
Dat is hetzelfde. Ik deed het ook gelijk.quote:
O sorry Pul, moet ik het voor jou laten staan de volgende keer?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:58 schreef pullup het volgende:
Spammert gemistWel lekker snel weg blijkbaar
Was het de moeite waar?quote:Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O sorry Pul, moet ik het voor jou laten staan de volgende keer?
Waar staat TR dan voor, De bijna laatste letters? TeeRquote:Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Ik deed het ook gelijk.
Neeh, eoa vage melding 100x achter elkaar.quote:
Topic Report.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar staat TR dan voor, De bijna laatste letters? TeeR
Ok dat is dan wel een saaiequote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, eoa vage melding 100x achter elkaar.
Dank uquote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
Speciaal voor wie de trollen heeft gemist:
Bekijk deze YouTube-video
Neequote:
Dat is een drukke dagquote:Op donderdag 24 april 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
maar ennieweej, ik heb vandaag een heel eind gelopen, in mijn ereader gelezen, gewerkt, gesocialized, tv gekeken naar 4 verschillende series en aan een film begonnen.
Wat mist er nog aan vandaag?
Ah een leuk nieuw karaoke lied voor onsquote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
Speciaal voor wie de trollen heeft gemist:
Bekijk deze YouTube-video
Het is dat ik Engels kan, maar ik vind het zo onnodig om allemaal woorden in het Engels te gebruiken, wat is er mis met onze eigen taal?quote:
Er zitten er wel tussen die er wat meer moeite in stekenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn debiele spammertjes dat ooit?
I couldn't agree morequote:Op donderdag 24 april 2025 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is dat ik Engels kan, maar ik vind het zo onnodig om allemaal woorden in het Engels te gebruiken, wat is er mis met onze eigen taal?
Rapporteer is het dus
quote:
Ja ik volg Stargate, Monster (anime serie) , Robot Chicken en What we do in the shadows momenteel.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een drukke dagLater nog iets leuks tussen de series/film?
Wass sagen sie nouw?quote:
Die lijkt mij ook wel leuk.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik volg Stargate, Monster (anime serie) , Robot Chicken en What we do in the shadows momenteel.
En ben aan de film the Colour of Magic begonnen, heb kort geleden het boek gelezen en nu de film nog een keer.
Mat Sean Astin als Toerist, helemaal geweldig![]()
Deze film https://www.imdb.com/titl(...)our%2520of%2520magic
De boekenserie is ook echt geweldigquote:Op donderdag 24 april 2025 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook wel leuk.
Ah the Colour of Magic is van Terry Prachett toch? Die heb ik vroeger wel eens gelezen. Het zat in een bundel met The Light Fantastic volgens mij.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik volg Stargate, Monster (anime serie) , Robot Chicken en What we do in the shadows momenteel.
En ben aan de film the Colour of Magic begonnen, heb kort geleden het boek gelezen en nu de film nog een keer.
Mat Sean Astin als Toerist, helemaal geweldig![]()
Deze film https://www.imdb.com/titl(...)our%2520of%2520magic
1. 1983 The Colour of Magicquote:Op donderdag 24 april 2025 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah the Colour of Magic is van Terry Prachett toch? Die heb ik vroeger wel eens gelezen. Het zat in een bundel met The Light Fantastic volgens mij.
Die heeft niet stil gezeten neequote:
Helaas 10 jaar geleden overledenquote:
filmpje eronder gaat over een gouden plee die gestolen werdquote:Op donderdag 24 april 2025 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie ook even graven in je tuin voor de zekerheid?
https://www.hln.be/bizar/(...)jk-rekenen~a38e803b/
Alleen de wc bril maar.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
filmpje eronder gaat over een gouden plee die gestolen werd
Kijk nog eens goed, achter de bril loopt 1 met de pot en wat ze in de auto leggen is ook de potquote:
Je kunt ook een tompouce kopenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zag ik niet goed. Ik dacht alweer een gouden wc. Maar de roof was al in 2019.quote:Op vrijdag 25 april 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, achter de bril loopt 1 met de pot en wat ze in de auto leggen is ook de pot
OK maar verder heb je weinig aan dat topic , want alles is weer verweijdertquote:Op donderdag 24 april 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
O de spammer werd hier vermeld: FB / Spamuser opsporing service #13
Zat ook in ons
Morguh Pullupquote:
Goedemorgen Dotquote:
Hoe is het afgelopen weekend gegaan, nog iemand kampioen geworden van jou team?quote:
Hee gg, jij ook hierquote:
Hallo Chanelquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen weekend gegaan, nog iemand kampioen geworden van jou team?
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
3 Nederlandse kampioenen in totaal dus dat is top.Had het hier in de SC al wel even gemeld
quote:
Nee sorry, lees zelden terug heb ook geen mention gehadquote:
Ga je er naar toe?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Vanavond begint de vrijmarkt
Dank je wel, hard aan gewerkt en ik had nu een wat rustiger weekjequote:Op vrijdag 25 april 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry, lees zelden terug heb ook geen mention gehad
Maar top gefeliciteerd
Het is ook weer zowat om de hele SC te gaan mentionen als je iets deeltquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry, lees zelden terug heb ook geen mention gehad
Maar top gefeliciteerd
Ook wel eens lekker. Wanneer is de volgende wedstrijd weer?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je wel, hard aan gewerkt en ik had nu een wat rustiger weekje
Hulloquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Vanavond begint de vrijmarkt
Tot 1 juli ongeveer 1 keer per 2 weken maar we gaan niet overal heen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker. Wanneer is de volgende wedstrijd weer?
Ik ga zeker even kijken. En morgen ook. Hier in Utrecht is het 24 uur achtereen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je er naar toe?
Las net dat de ziekenhuis extra personeel in zetten voor koningsdag omdat mensen altijd al vroeg beginnen met drinken.
Dat is wat ik zo jammer aan die feesten vind, het wordt altijd een zuipfestijn.
Ja hoor. Vanaf 18:00.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo![]()
Gaan ze dan echt al dingetjes verkopen?
Volgens mij mogen ze hier pas morgenochtend standjes opbouwen
Altijd leukquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
Hier in het dorp is kermis. Vandaag of morgen maar ff overheen gaan. Heb nog munten die voor het laatst gebruikt kunnen worden
Precies! Het is dat ik nog iets van 16 munten á ¤3.25 heb, anders had ik overgeslagen maar anders is het ook zonde geld..quote:
Ja je weet het inderdaad nooit, nnu ben ik niet zo op de hoogte wat roeien betreft.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot 1 juli ongeveer 1 keer per 2 weken maar we gaan niet overal heen.
Nadeel dit jaar is dat ik nu echt wel iedereen die bij me zat in het TeamNL heb weten te werken waardoor er zeer waarschijnlijk geen slot wedstrijd in Engeland op Henley meer in zit.
Maar je weet maar nooit
Ben er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga zeker even kijken. En morgen ook. Hier in Utrecht is het 24 uur achtereen.
Tsja… dat gebeurt ook ja. Maar daar heb ik geen last van. Ik drink gewoon water.
Poeh dat zou ik moeilijk kunnen hebbenquote:
Ja dat is helemaal topquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je weet het inderdaad nooit, nnu ben ik niet zo op de hoogte wat roeien betreft.
Maar het lijkt mij toch een presatie om iedereen in team NL te hebben toch?
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest.
Wij hebben hier morgen ook wel een kleedjes markt. Ik moet al gelijk vroeg gaan als ik wil anders kom ik er met de scootmobiel niet meer door. Dat is altijd wel jammer.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal topDenk dat we nu wel de club zullen zijn met de meeste atleten daar
Ik woon in een dorp maar die kleedjes markt is altijd knetterdruk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Er zijn hier in de wijken ook vrijmarkten/kleedjesmarkten. Die zijn kleinschaliger en toegankelijker.
Een stevige bumper met stierenhoorns op je scootmobiel monteren.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest.
Wij hebben hier morgen ook wel een kleedjes markt. Ik moet al gelijk vroeg gaan als ik wil anders kom ik er met de scootmobiel niet meer door. Dat is altijd wel jammer.
Bericht over Franse boer die goud vindt is onjuistquote:Op donderdag 24 april 2025 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Dat vertel je mij nu pas.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
Bericht over Franse boer die goud vindt is onjuist
Stuur haar maar door naar Brabant voor een tompouce met goudlaagjequote:Op vrijdag 25 april 2025 10:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vertel je mij nu pas.![]()
Mijn parkiet heeft hier de halve wijk al open gegraven.
Altijd die belgen weerquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
Het was ook wel héél onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
Steeds beter. Al een jaar niet gezopen en kan nu twee keer per dag een half uur snelwandelen.quote:
Nog maar 349 postsquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds beter. Al een jaar niet gezopen en kan nu twee keer per dag een half uur snelwandelen.Wel veel vocht in been. Daar volgende week therapie voor in ziekenhuis.
Jij bent bijna bij een jubileum......................
# 63 maily 199.649 23.321 49.565 346.630
# 64 motorbloempje 198.967 166 48 14.004
# 65 HiDiHo 197.422 61 6.459 28.991
# 66 engine 197.357 22 52.811 202.855
# 67 naatje_1 196.153 26 300 39.655
# 68 Tarado 194.740 2 12.389 81.770
# 69 borisz 194.553 2.194 4.917 85.650
# 70 onlogisch 193.975 46 12.057 67.494
Ja en iets hogere zitplaats, als je er tussen rijd kijk je de hele tijd tegen reten aanquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een stevige bumper met stierenhoorns op je scootmobiel monteren.
Dat is ook geen reet aan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en iets hogere zitplaats, als je er tussen rijd kijk je de hele tijd tegen reten aan
Nee, is echt shitquote:
Ook op je achterwielen rijden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:16 schreef Domnivoor het volgende:
In een scootmobiel met stierenhoorns over de reetjesmarkt
Ligt er ook nog interessant spul tussen?quote:
Kom ik nou jouw homevideo's tegen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook op je achterwielen rijden.
Oh wat stomquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:03 schreef engine het volgende:
Ik ga morgenochtend een paar uur werken en dacht lekker 200% te gaan vangen. Nou niet dus, in mijn CAO staat 27 april en dat is niet morgen![]()
Wel 150% maar toch
Van allesquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt er ook nog interessant spul tussen?
Ja. Het wordt in de cao zelfs als 27 april genoemd en niet als koningsdag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat stomJe bedoelt dat ze koningsdag nog steeds als 27 april rekenen?
Waarom niet? 5 mei is een landelijke feestdag toch dit jaar?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:04 schreef engine het volgende:
5 mei is voor mij ook dit jaar geen feestdag. Waardeloze CAO
En bv Pasen etc? Dat valt ook steeds op een andere datum.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Het wordt in de cao zelfs als 27 april genoemd en niet als koningsdag.
Nou dat hadden ze er dan wel even bij mogen zeggen. Ik zou er ook vanuit gaan dat dit jaar 26 april geldt als feestdag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Het wordt in de cao zelfs als 27 april genoemd en niet als koningsdag.
Ja tenzij er anders staat in je CAO en dat kan zijn. Bij mij is dat het geval.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? 5 mei is een landelijke feestdag toch dit jaar?
quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En bv Pasen etc? Dat valt ook steeds op een andere datum.
Ik gok dat ze het niet per ongeluk vergeten te melden zijnquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dat hadden ze er dan wel even bij mogen zeggen. Ik zou er ook vanuit gaan dat dit jaar 26 april geldt als feestdag.
Gewoon 200% claimen.. laat hun het maar uitzoekenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef engine het volgende:
Nou moet ik zeggen dat het hier weer net iets anders staat. Wat ik vanmiddag las stond gewoon 27 april. Denk dat mijn collega niet de laatste versie had.
Goed idee wel!quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon 200% claimen.. laat hun het maar uitzoeken
Edit: En erbij zetten: In naam der Koning!
Dat gaat boven alles
Ik doe dat lekker 400 dagen per jaar jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dat doen we op de andere 364 dagen
Ik werk gewoon morgen en overmorgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:04 schreef engine het volgende:
5 mei is voor mij ook dit jaar geen feestdag. Waardeloze CAO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 25-04-2025 21:32:47 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik herken het, wat heb ik gewonnen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De mooiste tijd van het jaar... met daarnet prachtig licht![]()
Ben wat foto's in de tuin gaan maken met mijn foon.
Net na de bloei kun je al zien of je bloemen bevrucht zijn en vrucht ontwikkelen.
Wat een prachtige tijd en.. zo te zien, een vruchtbaar begin!
Uitdaging: Wie herkent het ontpoppende fruit?
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Eeuwige bloei!quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken het, wat heb ik gewonnen?
En dat in de bloei van mijn leven.quote:
Straks ontpop je nog!quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dat in de bloei van mijn leven.
In een sierlijke zwaan.quote:
Sst, niet doorvertellen.quote:
Vertel jij SBE nou dat je zijn familie aan het wegwerken bent?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< 2de helft kipkluifjes in de fryert
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel jij SBE nou dat je zijn familie aan het wegwerken bent?![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De mooiste tijd van het jaar... met daarnet prachtig licht![]()
Ben wat foto's in de tuin gaan maken met mijn foon.
Net na de bloei kun je al zien of je bloemen bevrucht zijn en vrucht ontwikkelen.
Wat een prachtige tijd en.. zo te zien, een vruchtbaar begin!Kersen aardbeien daslook varen walnoot? paardenbloem, baksteen, lampjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zie ik er ook vijgen tussen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Kersen aardbeien ✔ daslook ✔ walnoot? ❌ paardenbloem ✔ , baksteen ❌ , lampje ✔
en zie ik er ook vijgen ❌ tussen?
en een bes of framboos iets ertussen, en passievrucht ook?quote:
Nu ga je gokkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
en een bes ❌ of framboos ✔ iets ertussen, en passievrucht ❌ ook?
Ik gok niet, ik ben slecht in vijg of passievrucht herkennen, niet in een framboosachtige plantquote:
Betonklinkersquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:05 schreef drakin het volgende:
en er zitten wel degelijk bakstenen in die tuin, dus kom op met de hoofdprijs.
Jammiequote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Met een beetje Daslook
![]()
[ afbeelding ]
Nee er zijn meer straatstenen daar, niet die betonnen dingenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonklinkers![]()
Terug naar start.
Nog even en je stuurt haar naar de gevangenisquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonklinkers![]()
Terug naar start.
Toch ook peren?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Betonklinkers![]()
Terug naar start.
Hand of stoof?quote:
Ook geen bakstenenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee er zijn meer straatstenen daar, niet die betonnen dingen
Oh die ja, Uit genetisch gemanipuleerd betonzaadquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:17 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
De bakstenen groeien daar, daar en daar
Zie je wel!quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh die ja, Uit genetisch gemanipuleerd betonzaad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Grapjas, je bent net op de Barteljorisstraatquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie je wel!
Nou kom op met die hoofdprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |