Was de 5e ofzoquote:Op donderdag 24 april 2025 11:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Huh, heb je hem nog een keer gedaan of is dat de tweede?
Die score kreeg ik ook hahaquote:Op donderdag 24 april 2025 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
Totaal:
You scored in the top 10% of players today!
We're Hiring!
🚀
Smart players like you understand what makes our games special. Know anyone with expertise in growth marketing who might want to join our team?
Ja die in montmartre zeker daar was ik ook net wat te lui om helemaal in te zoomen en zat er 2 km vanafquote:
Nee, die op Alcatrazquote:Op donderdag 24 april 2025 11:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die in montmartre zeker daar was ik ook net wat te lui om helemaal in te zoomen en zat er 2 km vanaf
Oh ja die had ik ook doorquote:
Zijn nu wel wat meer dan drie druppels aan het wordenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:32 schreef drakin het volgende:
Die 3 druppels zijn nog lang niet voldoende voor de grond
Egwel , maar het was ook hard nodigquote:Op donderdag 24 april 2025 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn nu wel wat meer dan drie druppels aan het worden
Ja eensquote:Op donderdag 24 april 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Egwel , maar het was ook hard nodig
Dat is mooiquote:Op donderdag 24 april 2025 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn nu wel wat meer dan drie druppels aan het worden
Die had ik vanmorgen ook nodigquote:Op donderdag 24 april 2025 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja eens
Voor mij was het fijn haha, nu weer even de regenbroek opzoeken voor vanmiddag
Deed jij een koentjequote:
Kennelijkquote:
Ik ga optreden met mijn koorquote:Op donderdag 24 april 2025 22:01 schreef chufi het volgende:
verder blijft het rustig ... iemand nog plannen voor koningsdag ?
Oh ja in Maastricht was het toch ? of heb ik dat verkeerd begrepen ?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga optreden met mijn koorEn misschien daarna nog even met Domni door de stad lopen
En jij?
Nee hoor, we blijven in ons eigen stadsiequote:Op donderdag 24 april 2025 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja in Maastricht was het toch ? of heb ik dat verkeerd begrepen ?
Nee ik heb geen plannen ... blijf liever uit die drukte
Nee niet Maastrichtquote:Op donderdag 24 april 2025 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja in Maastricht was het toch ? of heb ik dat verkeerd begrepen ?
Nee ik heb geen plannen ... blijf liever uit die drukte
Gelukkig maar?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Nee niet MaastrichtDat was als geintje geopperd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |