Die medicatie is vaak echt k*t.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is het lastige ervan, wanneer geef je iemand medicatie? Therapie is volgens mij best wel snel te regelen (maar dat weet ik niet zeker) maar b.v. wijkhulp e.d. om tijd tot therapie te overbruggen.
Maar dan nog, het menselijk brein is nog steeds letterlijk en figuurlijk soms een grijs gebied.
Ja ik weet het, niet persoonlijk maar van iemand. Je veranderd iemands persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die medicatie is vaak echt k*t.
De nadelen zijn vaak erger dan de voordelen.
Mijn ervaring dan.
Google maar eens op seroxat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het, niet persoonlijk maar van iemand. Je veranderd iemands persoonlijkheid.
Ja ik vind dat altijd wat gedoe de bijwerkingen. Ook dat is per persoon verschillend, maar het moet wel vermeld worden.quote:
Tot je zelf slachtoffer wordt van de bijwerkingen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind dat altijd wat gedoe de bijwerkingen. Ook dat is per persoon verschillend, maar het moet wel vermeld worden.
Goed om te horen, het zijn ook "nare" medicijnen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tot je zelf slachtoffer wordt van de bijwerkingen.
Die rotzooi heeft mijn hele leven verneukt gewoon.
Ben er gelukkig van af nu.
Dat is mooi maar is dat ook bespreekbaar dan, je had ze niet voor jan doedel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tot je zelf slachtoffer wordt van de bijwerkingen.
Die rotzooi heeft mijn hele leven verneukt gewoon.
Ben er gelukkig van af nu.
Ach als labiele twintiger slik je wel wat de huisarts voorschrijft. Weet jij veel...quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is mooi maar is dat ook bespreekbaar dan, je had ze niet voor jan doedel.
Ah jesus ja. En ook niet de mogelijkheid om er zelf wat achtergrond info over te zoeken. Had de indruk dat het wat recenter was.quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ach als labiele twintiger slik je wel wat de huisarts voorschrijft. Weet jij veel...
En in die jaren was er nog niet echt internet zoals nu.
Maar damn wat was dat verslavendHeeft me jaren gekost.
Morguh Pullupquote:
Hullo Dotquote:
quote:
Kan nog netquote:
Nog kampioen geworden het weekend van jou team?quote:
3 Nederlandse kampioenen in totaal dus dat is top.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog kampioen geworden het weekend van jou team?
Eetse..quote:Op woensdag 23 april 2025 17:48 schreef chufi het volgende:
Ik ga een pita-broodje vullen met kipkebab en nog wat groenten
Hoe lang duurde het?quote:
niet langquote:
Ook lekkerquote:
Ooohhh wat tof!quote:Op woensdag 23 april 2025 17:54 schreef Prisha het volgende:
Gisteren was ik in Ahoy, bij Jeff Wayne's War of the Worlds.
Echt wel gaaf
ik ook! Had het op casettebandje. Ik zou al eerder gaan maar het was afgelast vanwege dat Corona gedoe. Dus wel blij dat ik het toch nog mee heb kunnen maken.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ooohhh wat tof!Ik ken die muziek goed; erg mooi!
Bao Buns?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
Hier worden het bao buns met pulled oesterzwam, en daarbij een komkommersalade
Wat gaaf, Prisha!quote:Op woensdag 23 april 2025 17:54 schreef Prisha het volgende:
Echt wel gaaf
Heel tof dat het dan toch nog door is gegaanquote:Op woensdag 23 april 2025 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook! Had het op casettebandje. Ik zou al eerder gaan maar het was afgelast vanwege dat Corona gedoe. Dus wel blij dat ik het toch nog mee heb kunnen maken.
Vooral de Artilleryman was erg goed.
https://en.wikipedia.org/wiki/Koah-pauquote:
Als ik dat geweten had had ik overgewerkt.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:54 schreef Prisha het volgende:
Echt wel gaaf
Bapao is ook lekkerquote:Op woensdag 23 april 2025 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Koah-pau
Gestoomd broodje, opengesneden en dan belegd. Het lijkt een beetje op een bapao, maar dan zit de vulling er niet in, maar is het belegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |