Hoe is het afgelopen weekend gegaan, nog iemand kampioen geworden van jou team?quote:
Hallo Chanelquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen weekend gegaan, nog iemand kampioen geworden van jou team?
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
3 Nederlandse kampioenen in totaal dus dat is top.Had het hier in de SC al wel even gemeld
quote:
Nee sorry, lees zelden terug heb ook geen mention gehadquote:
Ga je er naar toe?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Vanavond begint de vrijmarkt
Dank je wel, hard aan gewerkt en ik had nu een wat rustiger weekjequote:Op vrijdag 25 april 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry, lees zelden terug heb ook geen mention gehad
Maar top gefeliciteerd
Het is ook weer zowat om de hele SC te gaan mentionen als je iets deeltquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry, lees zelden terug heb ook geen mention gehad
Maar top gefeliciteerd
Ook wel eens lekker. Wanneer is de volgende wedstrijd weer?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je wel, hard aan gewerkt en ik had nu een wat rustiger weekje
Hulloquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Vanavond begint de vrijmarkt
Tot 1 juli ongeveer 1 keer per 2 weken maar we gaan niet overal heen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker. Wanneer is de volgende wedstrijd weer?
Ik ga zeker even kijken. En morgen ook. Hier in Utrecht is het 24 uur achtereen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je er naar toe?
Las net dat de ziekenhuis extra personeel in zetten voor koningsdag omdat mensen altijd al vroeg beginnen met drinken.
Dat is wat ik zo jammer aan die feesten vind, het wordt altijd een zuipfestijn.
Ja hoor. Vanaf 18:00.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo![]()
Gaan ze dan echt al dingetjes verkopen?
Volgens mij mogen ze hier pas morgenochtend standjes opbouwen
Altijd leukquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
Hier in het dorp is kermis. Vandaag of morgen maar ff overheen gaan. Heb nog munten die voor het laatst gebruikt kunnen worden
Precies! Het is dat ik nog iets van 16 munten á ¤3.25 heb, anders had ik overgeslagen maar anders is het ook zonde geld..quote:
Ja je weet het inderdaad nooit, nnu ben ik niet zo op de hoogte wat roeien betreft.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot 1 juli ongeveer 1 keer per 2 weken maar we gaan niet overal heen.
Nadeel dit jaar is dat ik nu echt wel iedereen die bij me zat in het TeamNL heb weten te werken waardoor er zeer waarschijnlijk geen slot wedstrijd in Engeland op Henley meer in zit.
Maar je weet maar nooit
Ben er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga zeker even kijken. En morgen ook. Hier in Utrecht is het 24 uur achtereen.
Tsja… dat gebeurt ook ja. Maar daar heb ik geen last van. Ik drink gewoon water.
Poeh dat zou ik moeilijk kunnen hebbenquote:
Ja dat is helemaal topquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je weet het inderdaad nooit, nnu ben ik niet zo op de hoogte wat roeien betreft.
Maar het lijkt mij toch een presatie om iedereen in team NL te hebben toch?
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest.
Wij hebben hier morgen ook wel een kleedjes markt. Ik moet al gelijk vroeg gaan als ik wil anders kom ik er met de scootmobiel niet meer door. Dat is altijd wel jammer.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal topDenk dat we nu wel de club zullen zijn met de meeste atleten daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |