Oh dat moet snel zijn gebeurtquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand met trolberichten maar die zijn al verwijderd.
Ah mooiquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Er was een figuur die allemaal k**rwensen ons toewenste en een mod heeft snel in kunnen grijpen.
Ik had snel gerapporteerd en ik vermoed marc ook
Wij gaan naar Maastrichtquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer naar Maastricht![]()
Maar niet op Koningsdag.
Gelijk TR doen, dan wordt elke admin en moderator(?) op de hoogte gebracht.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
O de spammer werd hier vermeld: FB / Spamuser opsporing service #13
Zat ook in ons
Ik deed op rapporteer klikkenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelijk TR doen, dan wordt elke admin en moderator(?) op de hoogte gebracht.
Dat is hetzelfde. Ik deed het ook gelijk.quote:
O sorry Pul, moet ik het voor jou laten staan de volgende keer?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:58 schreef pullup het volgende:
Spammert gemistWel lekker snel weg blijkbaar
Was het de moeite waar?quote:Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O sorry Pul, moet ik het voor jou laten staan de volgende keer?
Waar staat TR dan voor, De bijna laatste letters? TeeRquote:Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Ik deed het ook gelijk.
Neeh, eoa vage melding 100x achter elkaar.quote:
Topic Report.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar staat TR dan voor, De bijna laatste letters? TeeR
Ok dat is dan wel een saaiequote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, eoa vage melding 100x achter elkaar.
Dank uquote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
Speciaal voor wie de trollen heeft gemist:
Bekijk deze YouTube-video
Neequote:
Dat is een drukke dagquote:Op donderdag 24 april 2025 22:45 schreef drakin het volgende:
maar ennieweej, ik heb vandaag een heel eind gelopen, in mijn ereader gelezen, gewerkt, gesocialized, tv gekeken naar 4 verschillende series en aan een film begonnen.
Wat mist er nog aan vandaag?
Zijn debiele spammertjes dat ooit?quote:
Ah een leuk nieuw karaoke lied voor onsquote:Op donderdag 24 april 2025 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
Speciaal voor wie de trollen heeft gemist:
Bekijk deze YouTube-video
Het is dat ik Engels kan, maar ik vind het zo onnodig om allemaal woorden in het Engels te gebruiken, wat is er mis met onze eigen taal?quote:
Er zitten er wel tussen die er wat meer moeite in stekenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn debiele spammertjes dat ooit?
I couldn't agree morequote:Op donderdag 24 april 2025 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is dat ik Engels kan, maar ik vind het zo onnodig om allemaal woorden in het Engels te gebruiken, wat is er mis met onze eigen taal?
Rapporteer is het dus
quote:
Ja ik volg Stargate, Monster (anime serie) , Robot Chicken en What we do in the shadows momenteel.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een drukke dagLater nog iets leuks tussen de series/film?
Wass sagen sie nouw?quote:
Die lijkt mij ook wel leuk.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik volg Stargate, Monster (anime serie) , Robot Chicken en What we do in the shadows momenteel.
En ben aan de film the Colour of Magic begonnen, heb kort geleden het boek gelezen en nu de film nog een keer.
Mat Sean Astin als Toerist, helemaal geweldig![]()
Deze film https://www.imdb.com/titl(...)our%2520of%2520magic
De boekenserie is ook echt geweldigquote:Op donderdag 24 april 2025 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook wel leuk.
Ah the Colour of Magic is van Terry Prachett toch? Die heb ik vroeger wel eens gelezen. Het zat in een bundel met The Light Fantastic volgens mij.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik volg Stargate, Monster (anime serie) , Robot Chicken en What we do in the shadows momenteel.
En ben aan de film the Colour of Magic begonnen, heb kort geleden het boek gelezen en nu de film nog een keer.
Mat Sean Astin als Toerist, helemaal geweldig![]()
Deze film https://www.imdb.com/titl(...)our%2520of%2520magic
1. 1983 The Colour of Magicquote:Op donderdag 24 april 2025 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah the Colour of Magic is van Terry Prachett toch? Die heb ik vroeger wel eens gelezen. Het zat in een bundel met The Light Fantastic volgens mij.
Die heeft niet stil gezeten neequote:
Helaas 10 jaar geleden overledenquote:
filmpje eronder gaat over een gouden plee die gestolen werdquote:Op donderdag 24 april 2025 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie ook even graven in je tuin voor de zekerheid?
https://www.hln.be/bizar/(...)jk-rekenen~a38e803b/
Alleen de wc bril maar.quote:Op donderdag 24 april 2025 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
filmpje eronder gaat over een gouden plee die gestolen werd
Kijk nog eens goed, achter de bril loopt 1 met de pot en wat ze in de auto leggen is ook de potquote:
Je kunt ook een tompouce kopenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie ook even graven in je tuin voor de zekerheid?
https://www.hln.be/bizar/(...)jk-rekenen~a38e803b/
Dat zag ik niet goed. Ik dacht alweer een gouden wc. Maar de roof was al in 2019.quote:Op vrijdag 25 april 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, achter de bril loopt 1 met de pot en wat ze in de auto leggen is ook de pot
OK maar verder heb je weinig aan dat topic , want alles is weer verweijdertquote:Op donderdag 24 april 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
O de spammer werd hier vermeld: FB / Spamuser opsporing service #13
Zat ook in ons
Morguh Pullupquote:
Goedemorgen Dotquote:
Hoe is het afgelopen weekend gegaan, nog iemand kampioen geworden van jou team?quote:
Hallo Chanelquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen weekend gegaan, nog iemand kampioen geworden van jou team?
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
3 Nederlandse kampioenen in totaal dus dat is top.Had het hier in de SC al wel even gemeld
quote:
Nee sorry, lees zelden terug heb ook geen mention gehadquote:
Ga je er naar toe?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Vanavond begint de vrijmarkt
Dank je wel, hard aan gewerkt en ik had nu een wat rustiger weekjequote:Op vrijdag 25 april 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry, lees zelden terug heb ook geen mention gehad
Maar top gefeliciteerd
Het is ook weer zowat om de hele SC te gaan mentionen als je iets deeltquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry, lees zelden terug heb ook geen mention gehad
Maar top gefeliciteerd
Ook wel eens lekker. Wanneer is de volgende wedstrijd weer?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank je wel, hard aan gewerkt en ik had nu een wat rustiger weekje
Hulloquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Vanavond begint de vrijmarkt
Tot 1 juli ongeveer 1 keer per 2 weken maar we gaan niet overal heen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker. Wanneer is de volgende wedstrijd weer?
Ik ga zeker even kijken. En morgen ook. Hier in Utrecht is het 24 uur achtereen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je er naar toe?
Las net dat de ziekenhuis extra personeel in zetten voor koningsdag omdat mensen altijd al vroeg beginnen met drinken.
Dat is wat ik zo jammer aan die feesten vind, het wordt altijd een zuipfestijn.
Ja hoor. Vanaf 18:00.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo![]()
Gaan ze dan echt al dingetjes verkopen?
Volgens mij mogen ze hier pas morgenochtend standjes opbouwen
Altijd leukquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
Hier in het dorp is kermis. Vandaag of morgen maar ff overheen gaan. Heb nog munten die voor het laatst gebruikt kunnen worden
Precies! Het is dat ik nog iets van 16 munten á ¤3.25 heb, anders had ik overgeslagen maar anders is het ook zonde geld..quote:
Ja je weet het inderdaad nooit, nnu ben ik niet zo op de hoogte wat roeien betreft.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot 1 juli ongeveer 1 keer per 2 weken maar we gaan niet overal heen.
Nadeel dit jaar is dat ik nu echt wel iedereen die bij me zat in het TeamNL heb weten te werken waardoor er zeer waarschijnlijk geen slot wedstrijd in Engeland op Henley meer in zit.
Maar je weet maar nooit
Ben er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga zeker even kijken. En morgen ook. Hier in Utrecht is het 24 uur achtereen.
Tsja… dat gebeurt ook ja. Maar daar heb ik geen last van. Ik drink gewoon water.
Poeh dat zou ik moeilijk kunnen hebbenquote:
Ja dat is helemaal topquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je weet het inderdaad nooit, nnu ben ik niet zo op de hoogte wat roeien betreft.
Maar het lijkt mij toch een presatie om iedereen in team NL te hebben toch?
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest.
Wij hebben hier morgen ook wel een kleedjes markt. Ik moet al gelijk vroeg gaan als ik wil anders kom ik er met de scootmobiel niet meer door. Dat is altijd wel jammer.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal topDenk dat we nu wel de club zullen zijn met de meeste atleten daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |