quote:Op woensdag 23 april 2025 18:08 schreef golfer het volgende:
Sterrenchef Jonnie Boer is op 60-jarige leeftijd overleden. Dat meldt een woordvoerder namens zijn vrouw Thérèse aan De Telegraaf.
Hij was eigenaar van restaurant De Librije in Zwolle, het enige restaurant met drie Michelinsterren in Nederland
En zijn kinderen en alle personeelsleden.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:15 schreef miss_sly het volgende:
Jemig, zo jong en onverwacht. Wat een drama voor zijn vrouw.
och ja dit zet die serie ineens in een heel ander perspectief!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:15 schreef Kanaroe het volgende:
Gatverdamme wat erg
Was stiekem net die hele serie op tv weer aan het volgen
En heb net een eetlepel van Jonnie's garam masala door mijn curry gemengd
Waarom dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef Quona het volgende:
[..]
och ja dit zet die serie ineens in een heel ander perspectief!
Inderdaad, goh zegquote:Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef Quona het volgende:
[..]
och ja dit zet die serie ineens in een heel ander perspectief!
Vanaf nu niet meer nodig dus.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:15 schreef DrDentz het volgende:
RIP
Als je daar wil eten moet je een jaar van te voren reserveren.
Onzin. Ze blijven ook met de Librije doorgaan na een rouwperiode.quote:
Zonde Jonnie, je was juist een van de weinige sympathieke en bescheiden professionals in jouw vak.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:15 schreef DrDentz het volgende:
RIP
Als je daar wil eten moet je een jaar van te voren reserveren gaan sparen.
Dat laatste zinnetje...quote:
Ik wist niet dat hij kinderen had. Ook vreselijk inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:16 schreef golfer het volgende:
[..]
En zijn kinderen en alle personeelsleden.
Dat is vaak ook heel plots, longemboliequote:Op woensdag 23 april 2025 18:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Neeee!![]()
Ik schrik me rot!De hele serie gezien en er was echt geen enkele aanleiding om te denken dat zijn gezondheid niet goed was!
Jonnie en zijn vrouw waren nou juist bezig om het bedrijf langzaamaan aan hun 2 kinderen over te dragen, samen met een chef-kok van de Librije. Zodat Jonnie en zijn vrouw meer van hun oude dag konden genieten....quote:Op woensdag 23 april 2025 18:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij kinderen had. Ook vreselijk inderdaad.
En alle mensen die met hem werkten, in zo'n relatief klein bedrijf, dat moet inderdaad ook een klap zijn.
Afschuwelijk.
Dat was heel erg goed te zien in de recent nog uitgezonden docureeks RLS / [NPO 2] De opvolging. Docu over De Librijequote:Op woensdag 23 april 2025 18:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik wist niet dat hij kinderen had. Ook vreselijk inderdaad.
En alle mensen die met hem werkten, in zo'n relatief klein bedrijf, dat moet inderdaad ook een klap zijn.
Afschuwelijk.
Hij zal wel een beetje in shock zijn nog... want wat zeg je in godsnaam op zo'n momentquote:
Snel iets op insta posten.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij zal wel een beetje in shock zijn nog... want wat zeg je in godsnaam op zo'n moment
Dit is dus gerelateerd aan de 'Zie je snel, ouwe' reactie…quote:Op woensdag 23 april 2025 18:57 schreef Tjoent het volgende:
Mogelijk doelt ie op het feit dat z'n vader gerepatrieerd moet worden en hij hem pas over een paar dagen 'ziet'.
Dat doen dat soort gasten dan iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |