SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 22-04-2025 06:54:34 ]
"Buda en de rollende bitterbal" is de volgendequote:Op dinsdag 22 april 2025 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klinkt als een Suske en Wiske titel.
Dan betaal je toch het maximum tarief of zo.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar is het uitchecken bij de NS niet goed gegaan gister. Krijg ik nou een boete of hoe werkt dat?
dan betaal je het gereserveerde bedrag (was volgens mij 10tje voor persoonlijke kaart en 20 voor anonieme kaart)quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar is het uitchecken bij de NS niet goed gegaan gister. Krijg ik nou een boete of hoe werkt dat?
Dat kun je herstellen via je account, toch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga alle albums sparenquote:Op dinsdag 22 april 2025 06:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Buda en de rollende bitterbal" is de volgende
Lekker ontbijtjuhquote:
Morguh Stigquote:
In de bolderkarquote:Op dinsdag 22 april 2025 06:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BudaMoet je bal al door Japan rollen of kan ze nog lopen?
Dotjequote:
"Buda en de bollende Bitterbal"quote:Op dinsdag 22 april 2025 06:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Buda en de rollende bitterbal" is de volgende
quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan betaal je toch het maximum tarief of zo.
Wel leuk met een weekend vrij abonnementquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dan betaal je het gereserveerde bedrag (was volgens mij 10tje voor persoonlijke kaart en 20 voor anonieme kaart)
je kan ook naar www.uitcheckgemist.nl gaan, alles invullen en je teveel betaalde geld terug vragen
Dat staat nergens, alleen uitcheck gemist ofzo.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kun je herstellen via je account, toch?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:25 schreef CherryLips het volgende:
'Activeer je account.'
*klikt op link in e-mail*
'Oeps, deze pagina bestaat niet'
Gaat lekker.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:25 schreef CherryLips het volgende:
'Activeer je account.'
Elke keuze die je maakt is een beslissingquote:
Die melding was weer van iets andersquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat lekker.Heb je al op www.ov-chipkaart.nl naar je reishistorie gekeken? Soms duurt het een paar dagen voordat alles is verwerkt.
Ik krijg daar altijd enorm de zenuwen van. Ik wil het dan gewoon opgelost hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die melding was weer van iets andersMaar er staat inderdaad bij dat het nog verwerkt wordt bij de NS dus even afwachten.
"Gooit elke keer zo veel deuren dicht...quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke keuze die je maakt is een beslissing
Samequote:Op dinsdag 22 april 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd enorm de zenuwen van. Ik wil het dan gewoon opgelost hebben.
"Elke beslissing opent nieuwe deuren."quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gooit elke keer zo veel deuren dicht...![]()
"
en ieder uur zo'n chip paaltje uit de grond trappenquote:
"Een open deur kun je niet intrappen"quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gooit elke keer zo veel deuren dicht...![]()
"
Ik zou het nog kunnen corrigeren als ik de helpdesk van de NS mag geloven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:01 schreef Nizno het volgende:
@:cherryLips volgens mij mogen ze geen boetes geven. bij een 'normale' reis wordt een borg in gehouden die je dan terug moet vragen maar als het goed is hoeft er bij jou als je alleen in het weekend zou reizen geen saldo op je OVC te staan en wordt er dus ook niet met een borg gewerkt
een incasso voor reisgelden moet apart toestemming voor worden gegeven dus dan zou er geen extra geld van kaart of bank gehaald kunnen/mogen worden
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ieder uur zo'n chip paaltje uit de grond trappen
Watquote:Ben je vergeten uit te checken? Dan heb je nog tot 6 uur na het inchecken de tijd om uit te checken bij een paaltje of poortje van NS. Doe dit, bij een poortje, wel aan de uitcheckzijde ervan.
Hoe?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het nog kunnen corrigeren als ik de helpdesk van de NS mag geloven.
bij poortjes waar je door heen moet lopen om een afgesloten station af te komen moet je aan de goede kant de pas houdenquote:
ja dat is dus de binnenkant. En daar kun je niet komen want je bent buitenquote:
Nou nou nou ...quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ieder uur zo'n chip paaltje uit de grond trappen
Jawel, inchecken en dan twee keer uitchecken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is dus de binnenkant. En daar kun je niet komen want je bent buiten
Voor een reis met een NS-trein wordt er voor reizigers met een Flex-abonnement of reizigers die op saldo reizen en gebruik maken van de Vergeten check-uit service eerst op basis van eerdere reizen geprobeerd om automatisch je reis aan te vullen. Hier hoef je zelf niets voor te doen.quote:
Ja maar je staat buiten.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij poortjes waar je door heen moet lopen om een afgesloten station af te komen moet je aan de goede kant de pas houden
dus bij de kant van binnen naar buiten om UIT te checken
ah oke ik was bang dat hij je naar het station stuurde om weer met je pas te gaan klooien.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een reis met een NS-trein wordt er voor reizigers met een Flex-abonnement of reizigers die op saldo reizen en gebruik maken van de Vergeten check-uit service eerst op basis van eerdere reizen geprobeerd om automatisch je reis aan te vullen. Hier hoef je zelf niets voor te doen.
Wordt de reis niet automatisch aangevuld? Dan heb je een vergeten check-in of check-uit en wordt er een correctie- of instaptarief in rekening gebracht. Als je rit minder kostte dan het correctie- of instaptarief, dan kan je dit zelf terugvragen in MijnNS of via uitcheckgemist.nl. Dit kan maximaal 3 keer per jaar. Als je een flex-abonnement hebt, dan is het alleen mogelijk om geld terug te vragen in MijnNS.
ja daar moet je dus je pas niet voor de INgangskant houden want dan check je INquote:
Nou, duidelijk toch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een reis met een NS-trein wordt er voor reizigers met een Flex-abonnement of reizigers die op saldo reizen en gebruik maken van de Vergeten check-uit service eerst op basis van eerdere reizen geprobeerd om automatisch je reis aan te vullen. Hier hoef je zelf niets voor te doen.
Wordt de reis niet automatisch aangevuld? Dan heb je een vergeten check-in of check-uit en wordt er een correctie- of instaptarief in rekening gebracht. Als je rit minder kostte dan het correctie- of instaptarief, dan kan je dit zelf terugvragen in MijnNS of via uitcheckgemist.nl. Dit kan maximaal 3 keer per jaar. Als je een flex-abonnement hebt, dan is het alleen mogelijk om geld terug te vragen in MijnNS.
CA NE MARCHE PAS ICIquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, inchecken en dan twee keer uitchecken.
Hier hebben autorijders met chauffeur over nagedacht.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar moet je dus je pas niet voor de INgangskant houden want dan check je IN
https://www.ns.nl/klanten(...)en-instaptarief.htmlquote:Reis je in je vrij reizen periode (100% korting) dan betaal je een correctietarief van ¤ 0 (bijvoorbeeld bij een Altijd Vrij abonnement)
precies wat ik in post41 dus aangafquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/klanten(...)en-instaptarief.html
De toeslagen zijn er al hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:16 schreef Nizno het volgende:
en aangezien de toeslagen laat zijn ga ik maar even een karig ontbijtje scoren bij de supermarkt...
CL begon over boetequote:Op dinsdag 22 april 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, niet precies. Jij had het over boetes, dit gaat over correctietarieven.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Zijn we het erover eens dat dit voor de gemiddelde Nederlander veel verwarrender is dan raketwetenschap?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, niet precies. Jij had het over boetes, dit gaat over correctietarieven.
biediebiediebiedie... hier nog nietquote:
Maar dat is niet PRECIES hetzelfde als waar ik naar linkte.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
CL begon over boete
daarom zeg ik dat ze volgens mij geen boete kan krijgen omdat ze met borg werken maar niet in haar vrij reizen periode
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat is niet PRECIES hetzelfde als waar ik naar linkte.Het komt wel op hetzelfde neer.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn we het erover eens dat dit voor de gemiddelde Nederlander veel verwarrender is dan raketwetenschap?
bij mij elke keer rond half 9quote:
ik heb geen KOTers dus ook geen KOTquote:
Of NS flex basis aanvragen, altijd op rekening rijden en dus niet hoeven te betalen omdat je binnen 10 min weer in en uitcheckt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt wel met een stationspassagepas inchecken en vervolgens je ov chipkaart uitchecken. Moet je wel een stationspassagepas hebben. Die had je moeten aanvragen. Mag alleen als je binnen 300 meter of zo van het station woont en alleen voor dat ene station![]()
Heb je hier iets aan?
"Ja Fles, meer verwarring. Dank je wel."
Ja, dat wel. Die verwerkingstijden van dagen vind ik ook hilarisch. Het is een digitaal systeem. Hoe kan het dan dat het dagen duurt voordat reisinformatie van systeem A naar systeem B gaat? Gaat dat met floppydisks of zo?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn we het erover eens dat dit voor de gemiddelde Nederlander veel verwarrender is dan raketwetenschap?
Ja!, wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Die verwerkingstijden van dagen vind ik ook hilarisch. Het is een digitaal systeem. Hoe kan het dan dat het dagen duurt voordat reisinformatie van systeem A naar systeem B gaat? Gaat dat met floppydisks of zo?
Ja hoe wil jij het doen dan, met zo'n hypermodern systeem met cd-roms ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Die verwerkingstijden van dagen vind ik ook hilarisch. Het is een digitaal systeem. Hoe kan het dan dat het dagen duurt voordat reisinformatie van systeem A naar systeem B gaat? Gaat dat met floppydisks of zo?
Als je het ontbijt nog even uitstelt, zijn ze er wel en moet je alsnog fietsen. Ik zou maar opschieten dus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
biediebiediebiedie... hier nog niet
nu had ik sowieso geen zin in fietsen naar het centrum trouwens maar dat terzijde... toeslagen was een leuk excuus
Heb jij zo'n pas?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt wel met een stationspassagepas inchecken en vervolgens je ov chipkaart uitchecken. Moet je wel een stationspassagepas hebben. Die had je moeten aanvragen. Mag alleen als je binnen 300 meter of zo van het station woont en alleen voor dat ene station![]()
Heb je hier iets aan?
"Ja Fles, meer verwarring. Dank je wel."
Eeeh denk het niet. Ik heb dat abonnement echt nétquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke ik was bang dat hij je naar het station stuurde om weer met je pas te gaan klooien.
Maar er is geen correctie of instap tarief bij jouw abonnement in het weekend toch?
Loop je nu te trollen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar moet je dus je pas niet voor de INgangskant houden want dan check je IN
huhquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of NS flex basis aanvragen, altijd op rekening rijden en dus niet hoeven te betalen omdat je binnen 10 min weer in en uitcheckt.
Goed nummer wel.quote:
Ook handig voor als je bezoek hebt en je wil de stad in. Dat je gewoon door het station kunt lopen.quote:
Tammiequote:
En je kunt zwaaien als er FOK!-ers voorbij komen!quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook handig voor als je bezoek hebt en je wil de stad in. Dat je gewoon door het station kunt lopen.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Krijg een mail van de NS wat ik van het abonnement vind.
Dat kan ik zonder die pas ook welquote:Op dinsdag 22 april 2025 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
En je kunt zwaaien als er FOK!-ers voorbij komen!
nee.quote:
Dit klopt. Uitchecken kun je alleen als je ingecheckt bent en andersom. Dus uitchecken kun je alleen als je binnen de poortjes bent, en andersom. Als je buiten de poortjes bent en je bent niet uitgecheckt beland je in een diep zwart gat. Het zwarte gat van Youdidsomethingwedidntthinkofitania.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee.
Als je uit wilt checken moet je dat niet doen bij de ingangskant van de poortjes
dat stond in het originele bericht van je
Ben ik nou zo blondtquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klopt. Uitchecken kun je alleen als je ingecheckt bent en andersom. Dus uitchecken kun je alleen als je binnen de poortjes bent, en andersom. Als je buiten de poortjes bent en je bent niet uitgecheckt beland je in een diep zwart gat. Het zwarte gat van Youdidsomethingwedidntthinkofitania.
gewoon met je eticket boven dat schermding zwaaien en dan kun je prima zonder ingecheckt te zijn naar buitenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klopt. Uitchecken kun je alleen als je ingecheckt bent en andersom. Dus uitchecken kun je alleen als je binnen de poortjes bent, en andersom. Als je buiten de poortjes bent en je bent niet uitgecheckt beland je in een diep zwart gat. Het zwarte gat van Youdidsomethingwedidntthinkofitania.
Ligt er aan wat je niet snaptquote:
Welk eticket.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon met je eticket boven dat schermding zwaaien en dan kun je prima zonder ingecheckt te zijn naar buiten
oeh oeh oeh een bruine papieren zak!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ik hier heb gescoord![]()
[ afbeelding ]
kloptquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Er lopen zoveel dingen door elkaar hier
ja als je een eticket hebt wel ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon met je eticket boven dat schermding zwaaien en dan kun je prima zonder ingecheckt te zijn naar buiten
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh een bruine papieren zak!!!!
Goede score!
Buda de pakezelquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh een bruine papieren zak!!!!
Goede score!
jij zei dat je niet binnen kon zijn zonder ingecheckt te zijn maar dat is dus feitelijk onjuistquote:
Uit een printerquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja waar komt dat eticket nou weer vandaan
Krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zei dat je niet binnen kon zijn zonder ingecheckt te zijn maar dat is dus feitelijk onjuist
of op het schermpje van je mobilio!!!quote:
En dan kijk je op het station om je heen met al die onduidelijkheden en dan zie je allemaal mensen die de indruk maken precies te weten hoe alles werkt. Hoe dan?quote:
Nee hier zijn al genoeg boekjes overquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan kijk je op het station om je heen met al die onduidelijkheden en dan zie je allemaal mensen die de indruk maken precies te weten hoe alles werkt. Hoe dan?
Had je nog niet genoeg schoenen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hier zijn al genoeg boekjes over
Moet je in de cabine van de machinist kijken. En dan bedenken dat er mensen zijn die dat snappenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan kijk je op het station om je heen met al die onduidelijkheden en dan zie je allemaal mensen die de indruk maken precies te weten hoe alles werkt. Hoe dan?
genoeg en schoenen in 1 zinquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je nog niet genoeg schoenen?
Oh, dat is allemaal een stuk logischer.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet je in de cabine van de machinist kijken. En dan bedenken dat er mensen zijn die dat snappen
Waarschijnlijk verschillende. Volgens mij heeft een winkel nooit genoeg op voorraad voor allemaal dezelfde schoenen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
als jullie een duizendpoot waren geweest die schoenen moest dragen. Hadden jullie dan voor elk paar voeten hetzelfde model aangehad of hadden jullie verschillende schoenen aangehad?
Dat leggen ze aan je uit tijdens je opleiding.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is allemaal een stuk logischer.
nou ja als we allemaal duizendpoten waren geweest hadden ze dat natuurlijk wel zo geregeldquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verschillende. Volgens mij heeft een winkel nooit genoeg op voorraad voor allemaal dezelfde schoenen.
Nou dat lijkt me dan duidelijk. En dit jaar hebben we ook nog wat beters te doen.quote:De uitvaart van paus Franciscus is komende zaterdag. Dat heeft het Vaticaan bekendgemaakt. De plechtigheid begint om 10.00 uur.
Onduidelijk is nog wat de gevolgen zijn voor de viering van Koningsdag in Nederland, op dezelfde dag. De Rijksvoorlichtingsdienst heeft daar nog niets over gezegd. Ook is niet duidelijk welke delegatie Nederland naar het Vaticaan stuurt. Bij alle uitvaarten van pausen in de afgelopen vijftig jaar was niemand van het koningshuis aanwezig.
zou wel erg dure bezigheid om steeds zoveel schoenen nieuw te kopen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als we allemaal duizendpoten waren geweest hadden ze dat natuurlijk wel zo geregeld
ja en waar moet je ze ook latenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou wel erg dure bezigheid om steeds zoveel schoenen nieuw te kopen.
Oh, wel apart dan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me dan duidelijk. En dit jaar hebben we ook nog wat beters te doen.
https://www.scapino.nl/p/(...)s-sneakers-010856151quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke? in azie zijn skechers erg populair heb ik het idee. zie veel winkels
zijn dit gene gympen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.scapino.nl/p/(...)s-sneakers-010856151
Ik heb ook gympen enzo maar ik vind dit toch lekkerder lopen.
Moet je je voorstellen dat je eerst 500 paar schoenen moet strikken voordat je de deur uit kunt.quote:
wat is het verschil?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je eerst 500 paar schoenen moet strikken voordat je de deur uit kunt.
wat zit er tussen die wafels?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
dit was mijn lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een lunchset voor 14 euro. onwijs smakelijk was het. Croissant wafel met gerookte zalm en creme brulee na en een drankje er nog bij
en had dit uitzicht, das weer dat beroemde kruispunt
[ afbeelding ]
Zelfs de grootste miljoenpoot ooit had nog bij lange na geen duizend poten. Dit wordt weer zwaar overtrokken allemaal.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je eerst 500 paar schoenen moet strikken voordat je de deur uit kunt.
Hee, een schnauzer op wielen. Ook lelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
en had dit uitzicht, das weer dat beroemde kruispunt
[ afbeelding ]
De rest nam je wel serieus?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs de grootste miljoenpoot ooit had nog bij lange na geen duizend poten. Dit wordt weer zwaar overtrokken allemaal.
dit klinkt wel apartquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gerookte zalm en advocado en nog een sausje
tussen 2 wafels welquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm en avocado vind je apart?
ziet toch uit als wafelsquote:
Ik kom regelmatig op Arnhem alleen met de bus, maar als ik naar de AH to go wil, moet ik door de poortjes. Gewoon inchecken en dan staat er reizen op rekening. Iets later uitchecken: incheck geannuleerd. Die optie bestaat als je binnen zoveel minuten weer uitcheckt.quote:
Maar zijn het dan wafels met croissantsmaak of croissants in wafelvorm.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze het in een wafelijzer hebben gestopt.
jeetje gianni
en hoe gaan we dit noemen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn het dan wafels met croissantsmaak of croissants in wafelvorm.
Ze hebben krezanten in een wafelijzer gestopt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn het dan wafels met croissantsmaak of croissants in wafelvorm.
Ja. Als alles goed gaat natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig op Arnhem alleen met de bus, maar als ik naar de AH to go wil, moet ik door de poortjes. Gewoon inchecken en dan staat er reizen op rekening. Iets later uitchecken: incheck geannuleerd. Die optie bestaat als je binnen zoveel minuten weer uitcheckt.
Heelhandig.
Wasscrofflepouce.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe gaan we dit noemen?
wassant? Croffle?
100% van de tijd en ik gebruik het al jarenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als alles goed gaat natuurlijk wel.
"works on my machinequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
100% van de tijd en ik gebruik het al jaren
Zat nog geen 10 minuten geleden te luisteren naar precies zo'n gesprek tussen m'n collega en ITquote:
Ja dus?quote:
Nee maar ik wil het.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben krezanten in een wafelijzer gestopt.
hebben jullie dit nog nooit gezien?
Allerminst. Ik heb ook al jaren een OVC van de baas waar ik nooit problemen mee heb.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Jarenlange ervaring over een goed functionerende OV-kaart met NS flex basis of abo. Heerlijk.
Jaloers?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
18000 stappen![]()
niet dat ik nu nog kan lopen maar goed
Dit klinkt als toen ik m'n flex abo wilde opzeggen. Kon 2 maanden niet, omdat de pagina het niet deed na inloggenquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:25 schreef CherryLips het volgende:
'Activeer je account.'
POES!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik had croissantbrood laatst. Was gek. Maar primaquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
POES!BEEEEEEHEEEERRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Eens. Bij mij ook niet. M’n ogen zijn moe. Heb lichte koppijn.quote:
klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had croissantbrood laatst. Was gek. Maar prima
Dat ding waarbij je plannen hebt en in aanloop naar de plannen niet goed weet wat je nog met je tijd moet doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik wil doen.
Fwp.
Zo ziet mijn hele dag er vandaag uit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ding waarbij je plannen hebt en in aanloop naar de plannen niet goed weet wat je nog met je tijd moet doen?
Ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ding waarbij je plannen hebt en in aanloop naar de plannen niet goed weet wat je nog met je tijd moet doen?
Waarom een poging?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Vandaag maar even een poging doen tot wasgoed en afwas wegwerken.
Omdat mijn hoofd er niet echt naar staat maar het moet toch gebeuren.quote:
Oh neuh, dat niet eens. Beetje zitten en kijken is niet zo spannend verder.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mood.
Alleen als het iets is waar ik al een beetje zenuwachtig over ben. Dus ja.
Hoax. Jij hoort mij helemaal niet denken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
Cola weer 2 cent duurder. Ja ik hoor jullie denken het is maar 2 cent maar goed het gaat steeds iets meer omhoog.
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh neuh, dat niet eens. Beetje zitten en kijken is niet zo spannend verder.
En alles is best ruim gepland, dus zelfs als het druk is onderweg, moet het goedkomen.
Het is ook niet eens echt ver, het is meer dat ik een hekel heb aan in dat stukje NL rijden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Ja voor mij is de reis wat korter, dat is het probleem niet gelukkig.
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh neuh, dat niet eens. Beetje zitten en kijken is niet zo spannend verder.
En alles is best ruim gepland, dus zelfs als het druk is onderweg, moet het goedkomen.
Naar Zwab zwaaienquote:
Vetquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar Zwab zwaaien![]()
Ahoy, War of the Worlds
quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar Zwab zwaaien![]()
Ahoy, War of the Worlds
kan nog best hoorquote:
Net bij de Mac geweestquote:
Oehhh leukquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar Zwab zwaaien![]()
Ahoy, War of the Worlds
maar duidelijkquote:
Met is een groot woord. Volgens mij zitten we beide aan de andere kant van de zaal.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh leuk
Wist even niet of je nu met Zwabber ging
[..]
maar duidelijkveel plezier!
ballie veerman in the house, leuke gympiesquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je Veerkamp?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ballie veerman in the house, leuke gympies
volgende keer een grote neger meenemen om je hutkoffer te kunnen slepen, ow buda die is toch ook 2 .meter 15quote:
ja die heeft zijn eigen kofferquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgende keer een grote neger meenemen om je hutkoffer te kunnen slepen, ow buda die is toch ook 2 .meter 15![]()
Enge pattas.quote:
ohquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met is een groot woord. Volgens mij zitten we beide aan de andere kant van de zaal.
Waarom heb je ductape bijquote:
Die zwachtel je met ductape?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Nee als ik mijn been moet zwachtelen
Eng = coolquote:
Vind ik ook.quote:
Nee, met Buda.quote:
Wat ben je toch weer gezellig vriendquote:
quote:
Bijzonder wel, is dat niet vervelend om daarna van je been te peuteren als die weer los moet?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
nee de tape gebruik ik om hem vast te plakken zodat die niet los gaat
nee de tape zit op de zwachtel . niet op mijn beenquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder wel, is dat niet vervelend om daarna van je been te peuteren als die weer los moet?
Misschien heb je een nieuwe koffer nodig, ik kan wel even meekijken?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
snap niet hoe die zo vol zit want voor mijn idee heb ik echt super weinig kleding mee
ik vind het ook maar weinigquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
snap niet hoe die zo vol zit want voor mijn idee heb ik echt super weinig kleding mee
Al dat lekkers moet ook mee!quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Deze is wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heb je een nieuwe koffer nodig, ik kan wel even meekijken?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heb je een nieuwe koffer nodig, ik kan wel even meekijken?
Hallo Haags.quote:
Das toch leukquote:
ja wel leuk voor de eagles dit europees avontuurtjequote:Op dinsdag 22 april 2025 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dirksen beslist bekerfinale na nul balcontacten: 'Mijn eerste penalty als prof'
lol
Kan het mooier.
Ja maar je bent nu niet in Thailand en je koffer is volquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu 4 koffers in thailand. denk dat dat wel genoeg is
Nee nee nee nee neequote:Op dinsdag 22 april 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar je bent nu niet in Thailand en je koffer is vol
daar kan wel veel cash geld inquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu 4 koffers in thailand. denk dat dat wel genoeg is
Flauwquote:
Is buda bij jou?quote:
Die is de koffer ingedoken.quote:
Uhuh.quote:
Heerlie de peerlie.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:41 schreef Flory- het volgende:
Tweedehands kussens met kattenhaar![]()
@:bitterbal
Ah mooi , kunnen ze het toch nog kwijtquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:41 schreef Flory- het volgende:
Tweedehands kussens met kattenhaar![]()
@:bitterbal
Nog iets heel anders dan hier? Een bordje takoyaki ipv een hotdog of zo? Matcha ijs?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
was hier vandaag nog in de ikea in tokyo
Inmiddels dwaal ik weer binnen, met de treinkaartjes voor morgenquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu niet fysiek needenk dat die ergens buiten dwaalt
ja ze hadden wat andere gerechten in het restaurant maar ben naar de bistro gegaan om een hotdog te halen. die smaakte erg lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog iets heel anders dan hier? Een bordje takoyaki ipv een hotdog of zo? Matcha ijs?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inmiddels dwaal ik weer binnen, met de treinkaartjes voor morgen
Nog wat gekocht?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
was hier vandaag nog in de ikea in tokyo
Die was ik aan het inpakkenquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is de koffer ingedoken.
Weekendje boeken voor de lamp dusquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alles te groot om mee te nemen. Ze verkochten wel de donutlamp
Beetje poen pakken, Europa afreizen, wedstrijdjes verliezen. Best een leuk seizoen voor ze!quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wel leuk voor de eagles dit europees avontuurtje
alles is voor niets geweest want het past niet in de kofferquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
Buda in is Osaka mag k echt niets kopen want het past niet in de koffer
Heb je je extra arm niet bij je?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
Buda in is Osaka mag k echt niets kopen want het past niet in de koffer
Gezelligquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu niet fysiek needenk dat die ergens buiten dwaalt
nee wil geen extra koffer kopenquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je extra arm niet bij je?
ja denk dat ik thailand dan niet overleefquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
5 lagen kleding dragen en de rest in je koffer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |