Ligt er aan wat je niet snaptquote:
Welk eticket.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon met je eticket boven dat schermding zwaaien en dan kun je prima zonder ingecheckt te zijn naar buiten
oeh oeh oeh een bruine papieren zak!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ik hier heb gescoord![]()
[ afbeelding ]
kloptquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Er lopen zoveel dingen door elkaar hier
ja als je een eticket hebt wel ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon met je eticket boven dat schermding zwaaien en dan kun je prima zonder ingecheckt te zijn naar buiten
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh een bruine papieren zak!!!!
Goede score!
Buda de pakezelquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh een bruine papieren zak!!!!
Goede score!
jij zei dat je niet binnen kon zijn zonder ingecheckt te zijn maar dat is dus feitelijk onjuistquote:
Uit een printerquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja waar komt dat eticket nou weer vandaan
Krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zei dat je niet binnen kon zijn zonder ingecheckt te zijn maar dat is dus feitelijk onjuist
of op het schermpje van je mobilio!!!quote:
En dan kijk je op het station om je heen met al die onduidelijkheden en dan zie je allemaal mensen die de indruk maken precies te weten hoe alles werkt. Hoe dan?quote:
Nee hier zijn al genoeg boekjes overquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan kijk je op het station om je heen met al die onduidelijkheden en dan zie je allemaal mensen die de indruk maken precies te weten hoe alles werkt. Hoe dan?
Had je nog niet genoeg schoenen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat ik hier heb gescoord![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hier zijn al genoeg boekjes over
Moet je in de cabine van de machinist kijken. En dan bedenken dat er mensen zijn die dat snappenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan kijk je op het station om je heen met al die onduidelijkheden en dan zie je allemaal mensen die de indruk maken precies te weten hoe alles werkt. Hoe dan?
genoeg en schoenen in 1 zinquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je nog niet genoeg schoenen?
Oh, dat is allemaal een stuk logischer.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moet je in de cabine van de machinist kijken. En dan bedenken dat er mensen zijn die dat snappen
Waarschijnlijk verschillende. Volgens mij heeft een winkel nooit genoeg op voorraad voor allemaal dezelfde schoenen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
als jullie een duizendpoot waren geweest die schoenen moest dragen. Hadden jullie dan voor elk paar voeten hetzelfde model aangehad of hadden jullie verschillende schoenen aangehad?
Dat leggen ze aan je uit tijdens je opleiding.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is allemaal een stuk logischer.
nou ja als we allemaal duizendpoten waren geweest hadden ze dat natuurlijk wel zo geregeldquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verschillende. Volgens mij heeft een winkel nooit genoeg op voorraad voor allemaal dezelfde schoenen.
Nou dat lijkt me dan duidelijk. En dit jaar hebben we ook nog wat beters te doen.quote:De uitvaart van paus Franciscus is komende zaterdag. Dat heeft het Vaticaan bekendgemaakt. De plechtigheid begint om 10.00 uur.
Onduidelijk is nog wat de gevolgen zijn voor de viering van Koningsdag in Nederland, op dezelfde dag. De Rijksvoorlichtingsdienst heeft daar nog niets over gezegd. Ook is niet duidelijk welke delegatie Nederland naar het Vaticaan stuurt. Bij alle uitvaarten van pausen in de afgelopen vijftig jaar was niemand van het koningshuis aanwezig.
zou wel erg dure bezigheid om steeds zoveel schoenen nieuw te kopen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als we allemaal duizendpoten waren geweest hadden ze dat natuurlijk wel zo geregeld
ja en waar moet je ze ook latenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zou wel erg dure bezigheid om steeds zoveel schoenen nieuw te kopen.
Oh, wel apart dan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me dan duidelijk. En dit jaar hebben we ook nog wat beters te doen.
https://www.scapino.nl/p/(...)s-sneakers-010856151quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke? in azie zijn skechers erg populair heb ik het idee. zie veel winkels
zijn dit gene gympen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.scapino.nl/p/(...)s-sneakers-010856151
Ik heb ook gympen enzo maar ik vind dit toch lekkerder lopen.
Moet je je voorstellen dat je eerst 500 paar schoenen moet strikken voordat je de deur uit kunt.quote:
wat is het verschil?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je eerst 500 paar schoenen moet strikken voordat je de deur uit kunt.
wat zit er tussen die wafels?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
dit was mijn lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een lunchset voor 14 euro. onwijs smakelijk was het. Croissant wafel met gerookte zalm en creme brulee na en een drankje er nog bij
en had dit uitzicht, das weer dat beroemde kruispunt
[ afbeelding ]
Zelfs de grootste miljoenpoot ooit had nog bij lange na geen duizend poten. Dit wordt weer zwaar overtrokken allemaal.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je eerst 500 paar schoenen moet strikken voordat je de deur uit kunt.
Hee, een schnauzer op wielen. Ook lelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
en had dit uitzicht, das weer dat beroemde kruispunt
[ afbeelding ]
De rest nam je wel serieus?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs de grootste miljoenpoot ooit had nog bij lange na geen duizend poten. Dit wordt weer zwaar overtrokken allemaal.
dit klinkt wel apartquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gerookte zalm en advocado en nog een sausje
tussen 2 wafels welquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm en avocado vind je apart?
ziet toch uit als wafelsquote:
Ik kom regelmatig op Arnhem alleen met de bus, maar als ik naar de AH to go wil, moet ik door de poortjes. Gewoon inchecken en dan staat er reizen op rekening. Iets later uitchecken: incheck geannuleerd. Die optie bestaat als je binnen zoveel minuten weer uitcheckt.quote:
Maar zijn het dan wafels met croissantsmaak of croissants in wafelvorm.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze het in een wafelijzer hebben gestopt.
jeetje gianni
en hoe gaan we dit noemen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn het dan wafels met croissantsmaak of croissants in wafelvorm.
Ze hebben krezanten in een wafelijzer gestopt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn het dan wafels met croissantsmaak of croissants in wafelvorm.
Ja. Als alles goed gaat natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig op Arnhem alleen met de bus, maar als ik naar de AH to go wil, moet ik door de poortjes. Gewoon inchecken en dan staat er reizen op rekening. Iets later uitchecken: incheck geannuleerd. Die optie bestaat als je binnen zoveel minuten weer uitcheckt.
Heelhandig.
Wasscrofflepouce.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe gaan we dit noemen?
wassant? Croffle?
100% van de tijd en ik gebruik het al jarenquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als alles goed gaat natuurlijk wel.
"works on my machinequote:Op dinsdag 22 april 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
100% van de tijd en ik gebruik het al jaren
Zat nog geen 10 minuten geleden te luisteren naar precies zo'n gesprek tussen m'n collega en ITquote:
Ja dus?quote:
Nee maar ik wil het.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben krezanten in een wafelijzer gestopt.
hebben jullie dit nog nooit gezien?
Allerminst. Ik heb ook al jaren een OVC van de baas waar ik nooit problemen mee heb.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Jarenlange ervaring over een goed functionerende OV-kaart met NS flex basis of abo. Heerlijk.
Jaloers?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
18000 stappen![]()
niet dat ik nu nog kan lopen maar goed
Dit klinkt als toen ik m'n flex abo wilde opzeggen. Kon 2 maanden niet, omdat de pagina het niet deed na inloggenquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:25 schreef CherryLips het volgende:
'Activeer je account.'
*klikt op link in e-mail*
'Oeps, deze pagina bestaat niet'
POES!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik had croissantbrood laatst. Was gek. Maar primaquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
POES!BEEEEEEHEEEERRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Eens. Bij mij ook niet. M’n ogen zijn moe. Heb lichte koppijn.quote:
klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had croissantbrood laatst. Was gek. Maar prima
Dat ding waarbij je plannen hebt en in aanloop naar de plannen niet goed weet wat je nog met je tijd moet doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik wil doen.
Fwp.
Zo ziet mijn hele dag er vandaag uit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ding waarbij je plannen hebt en in aanloop naar de plannen niet goed weet wat je nog met je tijd moet doen?
Ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ding waarbij je plannen hebt en in aanloop naar de plannen niet goed weet wat je nog met je tijd moet doen?
Waarom een poging?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Vandaag maar even een poging doen tot wasgoed en afwas wegwerken.
Omdat mijn hoofd er niet echt naar staat maar het moet toch gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |