SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lekker salade makenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Diegene waarbij dat de holtes in gaat![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Diegene waarbij dat de holtes in gaat![]()
![]()
Geen soep nuquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb nog wel wat erwtensoep staan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die waco documentaire is echt bizarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Netflix heeft er sowieso eentje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Drie afleveringenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn eigen pogingen met AI kwamen o.a. op dit uit!quote:Op maandag 21 april 2025 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee bezig, met dat project.
Virtuele koffie is me al gelukt...![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat is niet verkeerd.quote:Op maandag 21 april 2025 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn eigen pogingen met AI kwamen o.a. op dit uit!![]()
[ afbeelding ]
How can I make this topic about me?![]()
Ik kreeg wel een hele hoop dezelfde, van die donkere sombere cafeetjes...quote:
Maar dankzij wat kleurinstructies toch nog wat leukers kunnen maken ook nog
Sta echt aan niemands kant wbt deze docu. Echt de waanzin is te grootWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welke kijk je?quote:Op maandag 21 april 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
Sta echt aan niemands kant wbt deze docu. Echt de waanzin is te groot
Lama - die over Waco zie ik nuOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Over die religieuze sekte toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik vind 'm erg goed gelukt.quote:Op maandag 21 april 2025 22:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een hele hoop dezelfde, van die donkere sombere cafeetjes...
Maar dankzij wat kleurinstructies toch nog wat leukers kunnen maken ook nogHow can I make this topic about me?![]()
Eh daar zijn er wel meer van maar jaquote:![]()
En die waarbij de overheid ook debiel isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Deze was wat frisser en vrolijkerquote:![]()
dat heb je altijdquote:Op maandag 21 april 2025 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg gewoon zin in zo'n koffie nu.![]()
Vind het nog te nepWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je zegt tegen ChatGPT dat je een Latte wilt, in een cafeetje. ;-)quote:
En vefijnt het dan steeds meer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
o ik moet dan inloggenquote:Op maandag 21 april 2025 23:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Je zegt tegen ChatGPT dat je een Latte wilt, in een cafeetje. ;-)
En vefijnt het dan steeds meer.
ik sla over![]()
Dat zal het altijd wel blijven - ik denk dan voorlopig.quote:
Maar daar ging het me in dit geval iig om: dat het niet-echt was/leek
Je mag 5x per 24 uur wat doen geloof ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
geen zin om in te loggenquote:Op maandag 21 april 2025 23:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Je mag 5x per 24 uur wat doen geloof ik.
bij de duivel![]()
![]()
quote:![]()
Ik dacht dat het 5x in 24 uur was zonder in te loggen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik doe alles met Bing en Copilot. Voor images ga ik naar https://designer.microsoft.com/image-creatorquote:Op maandag 21 april 2025 23:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Je zegt tegen ChatGPT dat je een Latte wilt, in een cafeetje. ;-)
En vefijnt het dan steeds meer.
En daar typ ik in de description iets van "a cup of black coffee in a restaurant".
Daar komen 4 voorbeeld images uit en heb je ze voor het kiezen.How can I make this topic about me?![]()
Oooquote:Op maandag 21 april 2025 23:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zal het altijd wel blijven - ik denk dan voorlopig.
Maar daar ging het me in dit geval iig om: dat het niet-echt was/leekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blok?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
"Stamkroeg van @JustinK Op de tafel staat een kop cappuccino"quote:Op maandag 21 april 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik doe alles met Bing en Copilot. Voor images ga ik naar https://designer.microsoft.com/image-creator
En daar typ ik in de description iets van "a cup of black coffee in a restaurant".
Daar komen 4 voorbeeld images uit en heb je ze voor het kiezen.![]()
![]()
Geïnspireerd door Brokeback mountain....quote:Op maandag 21 april 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
"Stamkroeg van @:justink Op de tafel staat een kop cappuccino"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik lig in bed te fappen film te kijken.quote:
Geiquote:Op maandag 21 april 2025 23:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lig in bed te fappen film te kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij drinkt geen koffiequote:Op maandag 21 april 2025 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
"Stamkroeg van @:justink Op de tafel staat een kop cappuccino"
[ afbeelding ]![]()
![]()
En de cappuccino lijkt als een sigaret te roken.quote:Op maandag 21 april 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Die man op de poster houdt zijn peuk ook wel erg raar vast (of hij heeft een hele lange duim)How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan @:speklap3000 denken
quote:Plaatje is duidelijk gemaakt door iemand die niet weet hoe bacon wordt gemaakt. Ik zou eerder zeggen: i need ribs
![]()
![]()
Gifjequote:Op maandag 21 april 2025 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]Plaatje is duidelijk gemaakt door iemand die niet weet hoe bacon wordt gemaakt. Ik zou eerder zeggen: i need ribs
Dank je, jij ook hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: