SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
not the worst ideaquote:Op maandag 21 april 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
worst bezorgservice voor iedereen!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is minder makkelijk te blokkeren als die op de oprit staatquote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
hema crosst het land door op de roze fatbikeUw ADH vitamine Worst
Is er al een livestream voor de schoorsteen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Witte rook-worstquote:Op maandag 21 april 2025 20:03 schreef aeque het volgende:
Is er al een livestream voor de schoorsteen?![]()
![]()
Het conclaaf is toch nog niet begonnen?quote:Op maandag 21 april 2025 20:03 schreef aeque het volgende:
Is er al een livestream voor de schoorsteen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Heerlijke wedstrijd welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hier welquote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Het conclaaf is toch nog niet begonnen?
TRUMP for Pope
POTUS kan gewoon POUS wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
9 vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
9 vandaag
ik heb er dit jaar pas 2 op en dan nog samen met dudje ook dus eigenlijk maar 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
9 vandaag
Nooit genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Brr.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
oke ik heb mijn stapjes nog niet dus dat gaan we maar even doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stapper de stap stapquote:Op maandag 21 april 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke ik heb mijn stapjes nog niet dus dat gaan we maar even doen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:Wel goed. En met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook goedquote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie
[..]
Wel goed. En met jou?
Hard moeten werken van kbquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zie nu pas wie ik aan het inhalen ben met likes op het moment...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.quote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Het conclaaf is toch nog niet begonnen?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Schattig ui heb jequote:Op maandag 21 april 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn.
Als daar maar geen onverwachts een mini Jus uitkomtquote:Uw ADH vitamine Worst
Eens een worst altijd een worstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zou niet best voor de mensheid zijnquote:Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als daar maar geen onverwachts een mini Jus uitkomt![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik zie nu pas wie ik aan het inhalen ben met likes op het moment...Dat verdient een likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou toch knap zijn als dat uit een kapotje komt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als daar maar geen onverwachts een mini Jus uitkomtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Uit een kapot kapotje?quote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou toch knap zijn als dat uit een kapotje komt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik zie nu pas wie ik aan het inhalen ben met likes op het moment...Maar hoe weet je of hij jou niet net heeft ingehaald. Ik denk dat dat bij mij is gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff ben kapotquote:
Zijn in de tuin bezig
Van alles aan het opruimen verplaatsen etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hoe weet je of hij jou niet net heeft ingehaald. Ik denk dat dat bij mij is gebeurdOmdat ik iedere dag kijk waar ik staSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even bijkomen dan maarquote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pfff ben kapot
Zijn in de tuin bezig
Van alles aan het opruimen verplaatsen etc
Ja was lekker weekend. Iets teveel paaseitjes opquote:![]()
![]()
Ik kijk daar echt nooit, alleen nu net dusquote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ik iedere dag kijk waar ik sta![]()
Lekker tochquote:Op maandag 21 april 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even bijkomen dan maar
[..]
Ja was lekker weekend. Iets teveel paaseitjes op
Twas Pasen
Goed excuusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat is waar.quote:Op maandag 21 april 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker toch
Twas Pasen
Goed excuus
Alleen nu de rest van de voorraad nog![]()
![]()
Ik heb rare hobby'squote:Op maandag 21 april 2025 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kijk daar echt nooit, alleen nu net dus![]()
Volgende maand intake om te kijken wat er mis is met me
*Lust geen koffie*![]()
Af en toe jezelf trakterenquote:Op maandag 21 april 2025 20:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Alleen nu de rest van de voorraad nog
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het niet sneller om te kijken wat er niet mis is?quote:Op maandag 21 april 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb rare hobby's![]()
Volgende week intake om te kijken wat er mis is met me![]()
![]()
Reden dat het zo lang duurt is omdat het ingewikkeld isquote:Op maandag 21 april 2025 20:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is het niet sneller om te kijken wat er niet mis is?
Expert nodig enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja niet de eerste de beste beunhaas laten kijkenquote:Op maandag 21 april 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Reden dat het zo lang duurt is omdat het ingewikkeld is
Expert nodig enzo![]()
Heb je die in psychen land ?quote:Op maandag 21 april 2025 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja niet de eerste de beste beunhaas laten kijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wist niet dat dr @kree nieuwe patiënten aannam, wel aardig dat hij tijd voor je neemtquote:Op maandag 21 april 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Reden dat het zo lang duurt is omdat het ingewikkeld is
Expert nodig enzo![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dr @:kree nieuwe patiënten aannam, wel aardig dat hij tijd voor je neemt
Dat weet je wel vaker nietquote:Op maandag 21 april 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Totaal niet, ik weet niet waar @:justink het over heeft![]()
![]()
Ik spring nog eerder van de brug af hierquote:Op maandag 21 april 2025 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dr @:kree nieuwe patiënten aannam, wel aardig dat hij tijd voor je neemtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die vergoed worden door je zorgverzekeringquote:
Ik heb er al 8 jaar mee te maken dus ja.quote:
Dat weet ik nietquote:Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vergoed worden door je zorgverzekering![]()
Maar die betaal je vast niet zwartquote:Op maandag 21 april 2025 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb er al 8 jaar mee te maken dus ja.![]()
Zelf betalen is niet te doen
Tenzij je 3 x in het jaar gaat
Jepquote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zal nog wel wat eigen risico kosten
Wat je nog hebt staan
En dan het drinkwater vervuilen? Weet je wel niet hoeveel werk er in zit om drinkwater uit je kraan te laten komen? Ik kan het wel even aan de expert vragenquote:Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik spring nog eerder van de brug af hier![]()
Gebruiken ze daar tegenwoordig AI bij?quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan het drinkwater vervuilen? Weet je wel niet hoeveel werk er in zit om drinkwater uit je kraan te laten komen? Ik kan het wel even aan de expert vragen![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan het drinkwater vervuilen? Weet je wel niet hoeveel werk er in zit om drinkwater uit je kraan te laten komen? Ik kan het wel even aan de expert vragenDie zou graag de kraan dicht draaien om ons er bewust van te maken!
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar die betaal je vast niet zwart
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gebruiken ze daar tegenwoordig AI bij?quote:Op maandag 21 april 2025 20:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey devzero! Ja, er wordt tegenwoordig inderdaad AI gebruikt bij het produceren van schoon drinkwater. Steeds meer waterbedrijven maken slim gebruik van kunstmatige intelligentie voor onder andere kwaliteitscontrole, efficiënter beheer van zuiveringsinstallaties en voorspellend onderhoud.
Met behulp van sensoren en data-analyse kan AI bijvoorbeeld afwijkingen in de waterkwaliteit sneller herkennen of voorspellen wanneer filters vervangen moeten worden. Zo helpt technologie om processen te optimaliseren én levert het veiliger drinkwater op (*O+*). Cool hè?![]()
VER / We moeten opstaan tegen AIquote:Op maandag 21 april 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gebruiken ze daar tegenwoordig AI bij?![]()
![]()
Iemand gaat dus binnenkort melden dat hij werkloos is.quote:
In Polen gebruiken ze gewoon een stel schelpdierenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoorde vanmiddag dat Apache fight helicopters ook AI gebruiken om binnen een seconde doelwitten te analyseren en ze in volgorde van hoe belangrijk ze zijn, ze helemaal naar de tyfus te schieten.quote:![]()
Als psychquote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
In Polen gebruiken ze gewoon een stel schelpdieren
Objectief gezien is dat helemaal niet verkeerd. De kans dat een mens de verkeerde keuze maakt en omaatje op haar vliegende bezem afschiet is groter dan dat AI een verkeerde keuze maakt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat Apache fight helicopters ook AI gebruiken om binnen een seconde doelwitten te analyseren en ze in volgorde van hoe belangrijk ze zijn, ze helemaal naar de tyfus te schieten.![]()
Ja maar AI is van de duivel, en alles wat van de duivel komt is slecht he!quote:Op maandag 21 april 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Objectief gezien is dat helemaal niet verkeerd. De kans dat een mens de verkeerde keuze maakt en omaatje op haar vliegende bezem afschiet is groter dan dat AI een verkeerde keuze maakt.![]()
![]()
ik wil geen discussie starten ofzo maar ja misschien vindt jij daar iets van ofzo najaquote:Op maandag 21 april 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar AI is van de duivel, en alles wat van de duivel komt is slecht he!
stuur ff linkjeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh ja de rest krijgt weer een allemaal.quote:
Moet je maar net zo leuk zijn als devquote:Op maandag 21 april 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ja de rest krijgt weer een allemaal.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je moest is weten.quote:Op maandag 21 april 2025 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je maar net zo leuk zijn als dev
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 21 april 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ja de rest krijgt weer een allemaal.
Lilak!![]()
![]()
![]()
Jussie
Greesie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Lilak!![]()
![]()
![]()
Jussie
Greesie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haai Aims
Één kat is gewoon braaf aan het loafen op de bank
Maar de andere... Die heeft nog geen tien minuten stil gezeten deze avondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik was moe dit weekend, had een woordgrap niet door.
Dat een cocktail in het Duits een schwanzschwanz heet
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Lilak!![]()
![]()
![]()
Jussie
Greesie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wel een goeie!quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was moe dit weekend, had een woordgrap niet door.
Dat een cocktail in het Duits een schwanzschwanz heet![]()
![]()
Ja, achteraf moest ik natuurlijk wel lachen, maar het moest wel even uitgelegd worden, mijn doodse blik werd niet gewaardeerdquote:
Iedere keer dat @MizzezAmy mij mentioned, stort ik 100 euro op haar rekening. Ik ben echt niet leuk hoorquote:Op maandag 21 april 2025 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je maar net zo leuk zijn als dev![]()
10k stapjes binnen
Misschien maak ik er maar 20 van
Moet nog wat ruimte maken voor de volgende cheatdayHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja, niets van mee gekregen, behalve dat hij dood is. Wel een mooie dag om te gaan denk ik, zo met Pasen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben helemaal afgeleid door de dood van de pausI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Welles, k heb je schattige Pokémon foto's gezienquote:Op maandag 21 april 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere keer dat @:mizzezamy mij mentioned, stort ik 100 euro op haar rekening. Ik ben echt niet leuk hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En vice versa! Dus we staan weer quitte!quote:Op maandag 21 april 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere keer dat @:mizzezamy mij mentioned, stort ik 100 euro op haar rekening. Ik ben echt niet leuk hoor
Maar goed, tijd om mn asperge aardappel gratin en een biefstukje naar binnen te werken, toedels
quote:Op maandag 21 april 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Welles, k heb je schattige Pokémon foto's gezienIk heb al een tijdje geen nieuwe meer gepost
![]()
Zijn ook weer allerlei conspiracies over, terwijl die man al tijden lang vergeten was om dood te gaan.quote:Op maandag 21 april 2025 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, niets van mee gekregen, behalve dat hij dood is. Wel een mooie dag om te gaan denk ik, zo met Pasen.
Die dag was gewoon enorm inspannend voor hem, terwijl hij al stervende was.![]()
De in 1914 en 1939 ging er ook een paus dood theorie?quote:Op maandag 21 april 2025 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn ook weer allerlei conspiracies over, terwijl die man al tijden lang vergeten was om dood te gaan.
Die dag was gewoon enorm inspannend voor hem, terwijl hij al stervende was.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vance zou hem om zeep hebben gebracht, en hier op FOK! is er een huisidioot die denkt dat de paus de ultieme zonde begaan zou hebben door zichzelf van kant te maken.quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De in 1914 en 1939 ging er ook een paus dood theorie?![]()
Pauzen worden gekozen als ze oud zijn
En ze zitten tot de dood gaan
Dus je maakt wat dode pauzen mee in je levenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil dat laatste wel geloven. Ik hoorde dat zijn nieuwe psycholoog uit katwijk zou komenquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vance zou hem om zeep hebben gebracht, en hier op FOK! is er een huisidioot die denkt dat de paus de ultieme zonde begaan zou hebben door zichzelf van kant te maken.![]()
Benedict was toch de enige paus die ooit met pensioen is gegaan? En zelfs hij is dood gegaan.quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dus je maakt wat dode pauzen mee in je leven![]()
Popi Jopi bleef wel behoorlijk lang op de troon zitten.quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dus je maakt wat dode pauzen mee in je leven![]()
Nee de 2e. Maar wel de eerste in 400 jaar tijd of zo.quote:Op maandag 21 april 2025 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Benedict was toch de enige paus die ooit met pensioen is gegaan? En zelfs hij is dood gegaan.
Ik blijf hem overigens Ratzinger noemen!![]()
![]()
Had hij maar gewoon bedankt voor die bloemen moeten zeggen
Alhoewel we al jaren geen bloemen meer gevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De echt belangrijke vraag is, maakt hij zijn koffie en thee met heilig water?quote:Op maandag 21 april 2025 21:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Krijg je dan ook een Vaticaans paspoort![]()
Nee gewoon uit de Duinen van Duneaquote:Op maandag 21 april 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
De echt belangrijke vraag is, maakt hij zijn koffie en thee met heilig water?Uw ADH vitamine Worst
Hij laat het zetten door koor knaapjes die zijn gezegend met 'het lichaam gods' in de pastorie of word ik geexcomminiceerd door de kerkquote:Op maandag 21 april 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
De echt belangrijke vraag is, maakt hij zijn koffie en thee met heilig water?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Starbucks in de laars van Europa is als vloeken in de kerkquote:Op maandag 21 april 2025 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard wel, want stel dat iemand hem wil vergiftigen en iets in zijn starbucks doetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel jammer dat de paus altijd Nederland vergeet te 'danke veur die wieet und XDC'
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee gewoon uit de Duinen van Dunea
duinen volgens bing![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3927 / +89 / +170 / 8876 / 9817
2. Moeraskat / 946 / +34 / +89 / 3166 / 3664
3. Dr.Mikey / 821 / +74 / +8 / 515 / 740
4. _UserName_ / 717 / +73 / +6 / 400 / 561
5. KillemWieft / 659 / +59 / +59 / 409 / 616
6. Bally-b / 532 / +0 / +92 / 180 / 264
7. hemarookworst / 482 / +71 / +13 / 1068 / 1336
8. loveislikeakiss / 479 / +39 / +21 / 2091 / 2443
9. gebrokenglas / 434 / +7 / +8 / 1690 / 2027
10. Lovely / 360 / +23 / +17 / 2293 / 2658
11. HappyCharly / 345 / +11 / +8 / 1302 / 1520
12. devzero / 312 / +0 / +6 / 341 / 443
13. Pinnenmutske / 279 / +5 / +12 / 281 / 390
14. StevenHyde / 270 / +6 / +15 / 1356 / 1622
15. kree / 244 / +6 / +50 / 814 / 955
16. aeque / 242 / +21 / +8 / 1280 / 1470
17. Fogel / 237 / +0 / +3 / 664 / 864
18. Soury / 235 / +0 / +3 / 307 / 413
19. sp3c / 200 / +0 / +9 / 274 / 366
20. Moonlight / 200 / +33 / +3 / 675 / 814SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het was dan ook een rebelse pausquote:Op maandag 21 april 2025 21:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Starbucks in de laars van Europa is als vloeken in de kerk![]()
Is het een kinky worst?quote:Op maandag 21 april 2025 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
oeh heb een gevaarlijke versie van de rookworstmanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind die best goed gedaan!quote:Op maandag 21 april 2025 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Wanneer de rookworstman op de GTA-cover staat![]()
[ afbeelding ]![]()
Beste GTA everquote:Op maandag 21 april 2025 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
Wanneer de rookworstman op de GTA-cover staat![]()
[ afbeelding ]![]()
hij ziet er best wel uit als een bekende van de politie iddquote:
Uw ADH vitamine Worst
@Fogel maakt zijn bier er wel mee!quote:Op maandag 21 april 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
De echt belangrijke vraag is, maakt hij zijn koffie en thee met heilig water?![]()
![]()
Ja maar zijn ziel is niet rein genoeg om het te kunnen waarderen voor wat het isquote:
*Lust geen koffie*![]()
Hema "The Sausage"quote:Op maandag 21 april 2025 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij ziet er best wel uit als een bekende van de politie idd![]()
Is dat van dezelfde groep als mannen die geen banaan kunnen eten?quote:Op maandag 21 april 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hema heeft wel eens dreigementen ontvangen omdat zijn UI homo-erotisch zou zijn!
*Lust geen koffie*![]()
oja iddquote:Op maandag 21 april 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hema heeft wel eens dreigementen ontvangen omdat zijn UI homo-erotisch zou zijn!![]()
al was het meer een boze reactie uit het niets dan een dreigement
Uw ADH vitamine Worst
ow .....quote:
oke, dit is wat we gaan doen; geef een omschrijving van @greysbones
ALLEMAAL !!!
TS begint; grees is oké![]()
![]()
quote:
Er krijgt er 1 een rolberoerte als die dit leest
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2025 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Er krijgt er 1 een rolberoerte als die dit leest
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
ow .....
oke, dit is wat we gaan doen; geef een omschrijving van @:greysbones
ALLEMAAL !!!
TS begint; grees is okéquote:![]()
dat is pas volgende week denk ik; het weekend is weer bijna voorbijquote:Op maandag 21 april 2025 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Er krijgt er 1 een rolberoerte als die dit leest![]()
![]()
Ik gebruik heel vaak AI. Het is er immers, waarom niet gebruiken? Het scheelt me privé en op mijn werk echt significant veel tijd.quote:Op maandag 21 april 2025 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Er krijgt er 1 een rolberoerte als die dit leestHow can I make this topic about me?![]()
Jij bent dan ook geen kreequote:Op maandag 21 april 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gebruik heel vaak AI. Het is er immers, waarom niet gebruiken? Het scheelt me privé en op mijn werk echt significant veel tijd.![]()
Nee, zeker niet.quote:
1 gerichte vraag en ik heb het antwoord, terwijl als ik gewoon google en zelf de antwoorden uit diverse websites moet destilleren ben ik zo een kwartier bezig.
Een bizar lang stuk tekst? Even laten samenvatten door AI en ik weet vrijwel direct waar het over gaat.How can I make this topic about me?![]()
Gozer!quote:Op maandag 21 april 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
1 gerichte vraag en ik heb het antwoord, terwijl als ik gewoon google en zelf de antwoorden uit diverse websites moet destilleren ben ik zo een kwartier bezig.
Een bizar lang stuk tekst? Even laten samenvatten door AI en ik weet vrijwel direct waar het over gaat.![]()
![]()
Nu nog koffie laten zettenquote:Op maandag 21 april 2025 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Een bizar lang stuk tekst? Even laten samenvatten door AI en ik weet vrijwel direct waar het over gaat.![]()
![]()
Ja, daar ben ik mee bezig, met dat project.quote:
Virtuele koffie is me al gelukt...
How can I make this topic about me?![]()
Is koffie zetten niet het begin van het internet ofzo?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, van de webcam.quote:Op maandag 21 april 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is koffie zetten niet het begin van het internet ofzo?
Het monitoren van de koffiepot hoeveel koffie er nog in zat.
How can I make this topic about me?![]()
Wat was de eerste webcam op internet?
De eerste webcam op het internet was de beroemde Trojan Room Coffee Pot-webcam, die in 1991 werd geïnstalleerd aan de Universiteit van Cambridge. Het doel? Heel simpel: onderzoekers wilden niet telkens naar de koffiekamer lopen om te ontdekken dat de pot leeg was!
Ze plaatsten een camera die elke paar seconden een afbeelding van de koffiepot maakte en deelden deze op het interne netwerk. In 1993 werd de feed beschikbaar gemaakt op het internet, waardoor het de allereerste publieke webcam werd. Uiteindelijk werd de camera in 2001 uitgeschakeld, maar tegen die tijd had hij al iconische status bereikt in de geschiedenis van het internet.
Koffie én technologie—de ultieme combinatie! ☕😄
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Zo zie je maar hoe belangrijk iets kan zijnquote:Op maandag 21 april 2025 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, van de webcam.
Het monitoren van de koffiepot hoeveel koffie er nog in zat.
*Lust geen koffie*![]()
ik nietquote:Op maandag 21 april 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereen morgen weer aan de arbeid![]()
![]()
Een hele korte week....quote:Op maandag 21 april 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iedereen morgen weer aan de arbeidHow can I make this topic about me?![]()
Ik zit zaterdag waarschijnlijk thuis, tenzij er iemand in mijn direct omgeving wat leuks heeft gepland. Maar ben anders echt 1000% Content met lekker op de bankhangen, filmpje kijken. Heb het nooit zo op druktes gehadquote:Vorig jaar was een absolute hel omdat ik én moest optreden én m'n relatie net 3 weken uit was dus ik eigenlijk nog redelijk in een soort "alles is kut" staat zat
En het was gi-gan-tisch druk tot overprikkeling aan toe
Dit jaar ga ik gewoon lekker voor mezelf kiezen en overslaan.Well, life can be a riot
Netjesquote:Op maandag 21 april 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is in die 12 jaar tijd overigens ook wel 50% lichaamsgewicht rijker geworden.![]()
Ik voel me nu net de pausquote:Op maandag 21 april 2025 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is in die 12 jaar tijd overigens ook wel 50% lichaamsgewicht rijker geworden.
Well, life can be a riot
Kapot moe getraind 💪🏼Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, vroeger likken aan een postzegel om dat ding goed te laten plakken op de envelop. Wat een gore smaak was dat.quote:Op maandag 21 april 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou vroeger handig geweest zijn voor postzegels.How can I make this topic about me?![]()
poestzegelquote:Op maandag 21 april 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou vroeger handig geweest zijn voor postzegels.![]()
![]()
Sow, echt wel!quote:Op maandag 21 april 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, vroeger likken aan een postzegel om dat ding goed te laten plakken op de envelop. Wat een gore smaak was dat.![]()
![]()
Ik heb een apparaat uitgespeeldquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zij was ook écht wel ongezond dik.quote:Op maandag 21 april 2025 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je honderdmiljoenmiljard kilo was afgevallen?
Bekijk deze YouTube-video
Maar eh. Ik ben op moment zeggen/schrijven 20 Kilo kwijt van de 38 die ik er kwijt was in Juli vorig jaar. Dus ik moet weer goed aan de bak. Helaas een beetje de grip kwijtgeraakt![]()
Maar 12 jaar geleden (2013) was ik ongeveer de helft van wat ik was op m'n zwaarst..Well, life can be a riot
Zo, alles weer opgeruimd
Poesjes lekker op de lopende band liggen nu want die is lekker warmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lol. Nee zwaarste gewichtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De standaard 50k per dagquote:Op maandag 21 april 2025 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
hoeveel stapjes moet je zetten om dat "weg te werken" ?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Vette hap.![]()
Ik moet nu niet eens denken aan een Big Mac
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: