Het doet je blijkbaar heel veelquote:Op maandag 21 april 2025 21:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan worden we zevende, ik zal daar heel slecht van slapen enzo.
Loopt ook wel een boel troep rond bij AZ hoor, mijn god.quote:Op maandag 21 april 2025 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit won AZ zijn eerste drie bekerfinales. Dat waren nog eens tijden.
Niet meer laten spelen dit seizoen. Lachwekkend.quote:Op maandag 21 april 2025 21:07 schreef Zorro het volgende:
Onterecht mwaar wel erg mooi dat zo'n belachelijke theatrale val wordt afgestraft
Doe Mart de groetjes van onsquote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb even een GAE-fan per app gefeliciteerd.
Spurs-Forest.quote:
Ohquote:Op maandag 21 april 2025 21:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, bovendien feliciteer ik GAE ook gewoon netjes.
WK Snooker uiteraardquote:
Had gewoon die 2-0 moeten maken.quote:
En die daarvoor een achtste finale met Nigeria.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De vorige GAE-keeper met een hype keepte de kwartfinale van een WK anders!
Die Youth League boeit helemaal niemand behalve wat mensen in het Nederlandse sportjournaille.quote:Op maandag 21 april 2025 21:10 schreef Caland het volgende:
Maar gelukkig stopte die keeper van AZ ze in die jeugdcompetitie wel allemaal!
Kleiner doelquote:Op maandag 21 april 2025 21:10 schreef Caland het volgende:
Maar gelukkig stopte die keeper van AZ ze in die jeugdcompetitie wel allemaal!
Dat ging snel.quote:21-04-2025 21:03:50 Ambulance Noord-Holland Noord A2 (dia: ja) 10192 Rit 57128 Paternosterstraat Alkmaar
126999 Ambulance Kennemerland - Monitorcode
Jeugdopleiding is wel top toch? Hoeven we verder niet voor te juichen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Erg mooi voor het intens lelijke AZ met die zogenaamd geweldige jeugdopleiding.
Stelling: als AZ niet voortdurend bezig was met vervelend doen winnen ze gewoon deze finale.quote:Op maandag 21 april 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kenneth Perez kent genade voor Koopmeiners en noemt deze faal van AZ onfortuinlijk.
In Alkmaar organiseerden ze er zelfs een huldiging voor (lol)quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Youth League boeit helemaal niemand behalve wat mensen in het Nederlandse sportjournaille.
Eens, want tegen Tottenham en Roma wonnen ze zonder naar voetbal.quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stelling: als AZ niet voortdurend bezig was met vervelend doen winnen ze gewoon deze finale.
Waarom, omdat huis tuin en keuken speler Reijnders bij de Europese subtop zit?quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jeugdopleiding is wel top toch? Hoeven we verder niet voor te juichen.
Misschien moet je eens nadenken waarom AZ veel spelers direct aan de Europese top aflevert.quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Youth League boeit helemaal niemand behalve wat mensen in het Nederlandse sportjournaille.
Een deel van het appeal en skillset van Wouter Goes zit 'm in het vervelend doen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stelling: als AZ niet voortdurend bezig was met vervelend doen winnen ze gewoon deze finale.
En die is van PEC lolquote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, omdat huis tuin en keuken speler Reijnders bij de Europese subtop zit?
HOHO dat mag niet in Nederland, daar moet je "normaal" doen, maar het wel ophemelen als het Italianen, Spanjaarden of Argentijnen zijn, dan zij ze in 1 keer: Slim en Gewiekst.quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een deel van het appeal en skillset van Wouter Goes zit 'm in het vervelend doen.
Voor iemand die het zogenaamd niet zo veel doet kom je vrij bozig overquote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken waarom AZ veel spelers direct aan de Europese top aflevert.
Reijnders zou ik ook geen eigen jeugd noemen, die had al Eredivisie gespeeld toen hij kwamquote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor iemand die het zogenaamd niet zo veel doet kom je vrij bozig over
Goede doorstroming toch inclusief successen. Reijnders spoedig hoger dan substopquote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Met papieren rietje…quote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Mini bekertje gesponsord door McDonald's Happy Meal
Dan kan ik verder eigenlijk niemand noemenquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Reijnders zou ik ook geen eigen jeugd noemen, die had al Eredivisie gespeeld toen hij kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |