SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
revolut, even kleine sponsor mesage van mij, als je nu aanmeld krijg je 20 euro gratis cash enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik denk dat mijn OV pas wel werkt trouwens nog,. maar moet ff checken.Do what you love, love what you do!![]()
Knip hem door en gooi ‘m weg.quote:Op maandag 21 april 2025 02:52 schreef kree het volgende:
ik denk dat mijn OV pas wel werkt trouwens nog,. maar moet ff checken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heb je er geld op gezet?quote:Op maandag 21 april 2025 02:52 schreef kree het volgende:
ik denk dat mijn OV pas wel werkt trouwens nog,. maar moet ff checken.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vergis me vaak dat ik denk dat ze het over mij hebben maar dan staat er sorry. Gelukkig niet al te vaak omdat sorry niet zo veel gezegd wordt op FOK!quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
nee joh gecrediteerd wanneer ik met ov ga. tis wel geldig pasje denk nog.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Trusten zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jajajajajaquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vergis me vaak dat ik denk dat ze het over mij hebben maar dan staat er sorry. Gelukkig niet al te vaak omdat sorry niet zo veel gezegd wordt op FOK!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die pasjes blijven nog geldig.quote:Op maandag 21 april 2025 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh gecrediteerd wanneer ik met ov ga. tis wel geldig pasje denk nog.
Vanmiddag ging het wel over jou.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja probleem ik weet niet als ik hem gebruik he? en geen idee. denk jaartje later is dit nu voor het laatst dat ik hem bebruikte. iig die ov pas werkt ook met bus en die heb ik nodig sowieso.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Iemand zei Sorryquote:
Over dat je een gedicht zou maken voor nummer 2quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog peukje voor het slapengaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZwaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is het probleem? Op de achterkant staat de datum (tot geldig) zo niet pleur je het weg en gebruik je je bankpas. Staat er nog geld op kan je dat over laten maken via de OV chip sitequote:Op maandag 21 april 2025 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja probleem ik weet niet als ik hem gebruik he? en geen idee. denk jaartje later is dit nu voor het laatst dat ik hem bebruikte. iig die ov pas werkt ook met bus en die heb ik nodig sowieso.Iedereen is een kutlultrut
Oh ja dat vergeet ik niet hoorquote:Op maandag 21 april 2025 02:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over dat je een gedicht zou maken voor nummer 2
quote:![]()
Ik vertelde dat vanmorgen. En sommige konden zich dat niet voorstellen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wees wel bereid dat het meer een roast gaat worden. Dus ga voor de punten of nietquote:Op maandag 21 april 2025 02:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over dat je een gedicht zou maken voor nummer 2
Oh ga even terug lezenquote:Op maandag 21 april 2025 03:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik vertelde dat vanmorgen. En sommige konden zich dat niet voorstellen
Maakt niet uit tochquote:Op maandag 21 april 2025 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees wel bereid dat het meer een roast gaat worden. Dus ga voor de punten of niet [ link | afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
is er wel. maarja om nou weer gaan te doen met wie meewerkte enzo.
boeie dat is tussen die het doen.Do what you love, love what you do!![]()
Wie doet het met wie?quote:Op maandag 21 april 2025 03:13 schreef kree het volgende:
boeie dat is tussen die het doen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
na de muzikanten met elkaar. laat ik daar maar bij houden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik vond dat die er meer recht op had dus voilaquote:Op maandag 21 april 2025 03:10 schreef Shii het volgende:
Ik heb dat gemist met het gedicht voor nummer 2.
Kreetje a niffoquote:Op maandag 21 april 2025 03:13 schreef kree het volgende:
boeie dat is tussen die het doen.
Alles gut![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe dan ook, kut als je niet kan slapen. Ik ga een poging doen. Hopelijk lukt het jou straks ook.quote:
Trusten, hema!![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
MogguuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is te vroeg jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijd voor een kopje koffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat voor apparaat heb jij
Ik wil een met bonen maar ik vraag me af of het het waard isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon één met een filter en gemalen koffie, simpel maar lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 04:39 schreef sp3c het volgende:
Wat voor apparaat heb jij
Ik wil een met bonen maar ik vraag me af of het het waard is![]()
Ja ik ook
Had met pads en met cups en shit, allemaal matige koffie
Maar met bonen heeft denk wel meerwaardeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb dit al jaren, en machinekoffie krijg ik kramp in mijn pens. Heerlijk dit, gewoon een maatschepje is 2 bakken... Sochtends iets sterker zettenquote:Op maandag 21 april 2025 04:41 schreef sp3c het volgende:
Ja ik ook
Had met pads en met cups en shit, allemaal matige koffie
Maar met bonen heeft denk wel meerwaarde![]()
Ik doe altijd twee schepjes
Maar flinke mok dus kan welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
bv deze he? ik doe dat voor goed doel, maar mss begrijpen jullie budget raakt uit.
niet mijn probleem dus gelijk, maar wel kan niet meer, let is allemaal vrijwilliger. ik krijg er niks voor.
`mssr onkosten is wel probleem????
vraag niks aan jullie maar doe ff like of abo ofzo. en als je denk is goed idee zoek op naar stichting help ons helpen in katwijk. en steen je het hele doel.Do what you love, love what you do!![]()
?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Bbquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Redelijk. En jij moet zeker nog?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoelang ben je weggeweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zo nog ff paar uurtjes.quote:
Was in slaap gevallen op de bank en werd wakker omdat de kat op mij sprong![]()
O mooi tijdje dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee ik ga nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aan het stappen geweest vannacht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je bent een nacht op voor de puntjes?quote:Op maandag 21 april 2025 06:03 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Van de koelkast naar de bank telkensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:
this jouw team song nou eenmaal. of naja haha heb ik er van gemaakt ```````````;pquote:
tis goed liedje btw.Do what you love, love what you do!![]()
Wat lippen al niet doenquote:Op maandag 21 april 2025 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
this jouw team song nou eenmaal. of naja haha heb ik er van gemaakt ```````````;p
tis goed liedje btw.
Rustig hier nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee, niet te groot hoop ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
koffie probleem, want zoals je weet alles dich hier.quote:
`Maaarre okr moet cupjes hebben.Do what you love, love what you do!![]()
O jee das een groot probleem. Maar weet je zeker dat ze om 7 uur opengaan.
Hier gaat alles wat later op dan op een normale maandagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooral als ze fantastisch waren.quote:
Big Swing kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn zus.Werewolf![]()
nou gaan we. u zien denk `````;pquote:Op maandag 21 april 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
O jee das een groot probleem. Maar weet je zeker dat ze om 7 uur opengaan.
Hier gaat alles wat later op dan op een normale maandagDo what you love, love what you do!![]()
?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oké. Eruit halen
dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat ding nis niet uit te roeien gewoon, had vorig jaar al gedaan, maar oke het spreid zich uit. heb er zwaar illegale chemicaliën op gegooid nu weer, hopelijk gaat id dood.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ALs de rest dan ook maar niet door gaat. Wat heb je er op gegooid dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik had klein potje en moest je verdunnen met emmers water, maarja heb het er maar ff zo maar op gegooid. onverdund.Do what you love, love what you do!![]()
ja geen idee??? iets wat werkte liet me zeggen em via via gekregen. rondup ofzo in de ergste vormquote:Op maandag 21 april 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
ALs de rest dan ook maar niet door gaat. Wat heb je er op gegooid dan?Do what you love, love what you do!![]()
Oke ,ik gooie tegenwoordig dierenvoeding over de stoeptegels voor onkruid, werkt erg goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
over het al gemeen he. en is niet plant waar ik om gevraagd heb, denk woningbouw moet er wat aan Daan, maargoed. eens kijken nu. hij verspreid onder grond van vorige buren naar mij en rest nl.Do what you love, love what you do!![]()
dan heb je nog deze plant uit hel nog niet meegemaaktquote:Op maandag 21 april 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
Oke ,ik gooie tegenwoordig dierenvoeding over de stoeptegels voor onkruid, werkt erg goed
Do what you love, love what you do!![]()
Ik doe m’n ogen dichtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had 7blad in de tuin, ben er jarenmee bezig geweest om dat er uit te krijgenquote:Op maandag 21 april 2025 07:20 schreef kree het volgende:
[..]
dan heb je nog deze plant uit hel nog niet meegemaakt
Echt op m ijn knieen in de tuin en dan de wortel met mijn hand helemaal volgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afgraven is de enige optieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
1cm wortel, en hij komt terugWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat 7 bald worteld zich door de andere wortels van planten door, je moet echt alles uit je tuin halen en daar ook die wortel uithalenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeg ik. Afgravenquote:Op maandag 21 april 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat 7 bald worteld zich door de andere wortels van planten door, je moet echt alles uit je tuin halen en daar ook die wortel uithalenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3757 / +89 / +0 / 8597 / 9509
2. Moeraskat / 874 / +34 / +17 / 3008 / 3457
3. Dr.Mikey / 818 / +74 / +5 / 513 / 735
4. _UserName_ / 711 / +73 / +0 / 391 / 547
5. KillemWieft / 659 / +59 / +59 / 409 / 616
6. Bally-b / 532 / +0 / +92 / 180 / 264
7. hemarookworst / 475 / +71 / +6 / 1030 / 1292
8. loveislikeakiss / 459 / +39 / +1 / 1994 / 2331
9. gebrokenglas / 432 / +7 / +6 / 1687 / 2020
10. HappyCharly / 345 / +11 / +8 / 1272 / 1483
11. Lovely / 343 / +23 / +0 / 2214 / 2562
12. devzero / 306 / +0 / +0 / 315 / 412
13. Pinnenmutske / 274 / +5 / +7 / 273 / 379
14. StevenHyde / 258 / +6 / +3 / 1345 / 1606
15. Soury / 235 / +0 / +3 / 307 / 413
16. kree / 235 / +6 / +41 / 797 / 936
17. Fogel / 234 / +0 / +0 / 663 / 861
18. aeque / 234 / +21 / +0 / 1211 / 1390
19. mario390 / 200 / +0 / +0 / 21 / 57
20. sp3c / 197 / +0 / +6 / 271 / 362SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
geloof me deze komt uit de 7e stage van hel. ookal ruk je alles eruit, hij komt terug.quote:Op maandag 21 april 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had 7blad in de tuin, ben er jarenmee bezig geweest om dat er uit te krijgen
Echt op m ijn knieen in de tuin en dan de wortel met mijn hand helemaal volgen.Do what you love, love what you do!![]()
heb er nu master gif puur op gegooid, wat volgens berichten genoeg zou zijn voor 100 m2Do what you love, love what you do!![]()
Lekker dom ben je.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je in ieder geval iets te doenquote:Op maandag 21 april 2025 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me deze komt uit de 7e stage van hel. ookal ruk je alles eruit, hij komt terug.
ja vooral hovenier weer bellen ja om het allemaal met maaiers weg tw halen enzo. hahahahaquote:
echt zo wel leuk willen tuinieren. maar heb er geen zin meer in gewoon na werk.Do what you love, love what you do!![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Dan kan je beter alles er uit halen en kunstgras er in doenquote:Op maandag 21 april 2025 07:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja vooral hovenier weer bellen ja om het allemaal met maaiers weg tw halen enzo. hahahaha
echt zo wel leuk willen tuinieren. maar heb er geen zin meer in gewoon na werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh UNWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net was het 7 uurquote:Op maandag 21 april 2025 07:37 schreef kree het volgende:
en heb zin in bakje koffie, maar flink is pas na 8 uur
overwogen en asfalteren, maar het is nou nog wel groene tuin. rest is niet erg. die klote plant wel.quote:Op maandag 21 april 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je beter alles er uit halen en kunstgras er in doenDo what you love, love what you do!![]()
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Heb jij wel geslapen?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Koffie.
Hai, hoe is het?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik heb nog pot oplos. maar die shiiet is neit te zuipen joh.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb Starbuckscupjes
Het lijkt wat beter te gaan dan de afgelopen dagen, de kleine heeft in ieder geval op de voedingen na doorgeslapen vannachtquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Netjesquote:Op maandag 21 april 2025 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het lijkt wat beter te gaan dan de afgelopen dagen, de kleine heeft in ieder geval op de voedingen na doorgeslapen vannachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, wel blij mee want zaterdag zat vrouwlief er doorheen en gister had k de tranen van moedeloosheid, kleine was ontroostbaar en niks was goed, erg lastig..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zeg ik toch ook niet johquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even een bakje oploskoffie maken. Heerlijk.
en hoe is het bij jou MK?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ochquote:Op maandag 21 april 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, wel blij mee want zaterdag zat vrouwlief er doorheen en gister had k de tranen van moedeloosheid, kleine was ontroostbaar en niks was goed, erg lastig..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zullen ze 8 uur open gaan denk?
rest is hier sowieso dicht tot morgen.Do what you love, love what you do!![]()
maandag, 2e paasdag, ga maar uit van gewijzigde openingstijdenquote:Op maandag 21 april 2025 07:47 schreef kree het volgende:
zullen ze 8 uur open gaan denk?
rest is hier sowieso dicht tot morgen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kunstgras is ook groen, ene keer per jaar even goed vegen en klaarquote:Op maandag 21 april 2025 07:38 schreef kree het volgende:
[..]
overwogen en asfalteren, maar het is nou nog wel groene tuin. rest is niet erg. die klote plant wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dicht hier dus. altijd al, maar flink was wel open denk met bezorgen.quote:Op maandag 21 april 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
maandag, 2e paasdag, ga maar uit van gewijzigde openingstijdenDo what you love, love what you do!![]()
Het is hier zo warm in de slaapkamer steeds dat ik daar echt last van heb. Maar kater die ligt gewoon al maanden in z’n joggingpak te slapen. Snap er niks van. Ik ga toch echt de airco aanzetten vanaf vandaag. Er staan zelfs ramen tegen elkaar open, maar het regende vannacht dus het moest wel wat meer dichtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Winkeltijdenwetquote:Op maandag 21 april 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
maandag, 2e paasdag, ga maar uit van gewijzigde openingstijdenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Aeque 'quote:
Zag haar ook nog laat hier en vroeg weer terug
@Moeraskat heeft de puntjessmaak ook te pakkuhhhhhhhhh
Dat is zo goor, of je moet hem heel sterk maken en dan met warme melk, dat is wel lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog pot oplos. maar die shiiet is neit te zuipen joh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was alleen even wakker geworden omdat Belleman m’n aandacht trokquote:Op maandag 21 april 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Aeque '
Zag haar ook nog laat hier en vroeg weer terug
@:Moeraskat heeft de puntjessmaak ook te pakkuhhhhhhhhhWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En ik moest plassenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Overgang?quote:Op maandag 21 april 2025 07:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is hier zo warm in de slaapkamer steeds dat ik daar echt last van heb. Maar kater die ligt gewoon al maanden in z’n joggingpak te slapen. Snap er niks van. Ik ga toch echt de airco aanzetten vanaf vandaag. Er staan zelfs ramen tegen elkaar open, maar het regende vannacht dus het moest wel wat meer dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIe is belleman?quote:Op maandag 21 april 2025 07:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was alleen even wakker geworden omdat Belleman m’n aandacht trokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nood optie wel, maar ff wachten volgens mij is die flink open na 8 uurquote:Op maandag 21 april 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo goor, of je moet hem heel sterk maken en dan met warme melk, dat is wel lekkerDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb gister het raam open gehad, sowieso een mij zinnen op de slaapkamer gezet door deze te stofzuigen, afnemen, schoon beddengoed.. Rook heerlijk fris vannachtquote:Op maandag 21 april 2025 07:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is hier zo warm in de slaapkamer steeds dat ik daar echt last van heb. Maar kater die ligt gewoon al maanden in z’n joggingpak te slapen. Snap er niks van. Ik ga toch echt de airco aanzetten vanaf vandaag. Er staan zelfs ramen tegen elkaar open, maar het regende vannacht dus het moest wel wat meer dichtWat houdt die in vor 2e paasdag? Openingstijden als op zondag?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:grappig hoor
Saskia Bellemanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Precies. Gaat over winkeltijden wanneer ze gesloten dienen te zijn en welke branche.quote:Op maandag 21 april 2025 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb gister het raam open gehad, sowieso een mij zinnen op de slaapkamer gezet door deze te stofzuigen, afnemen, schoon beddengoed.. Rook heerlijk fris vannacht
[..]
Wat houdt die in vor 2e paasdag? Openingstijden als op zondag?
Gemeenten kunnen hierop afwijken in hun eigen verordeningenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop dat het centrum hier open is vanmiddag, moet eigenlijk voeding hebben voor de kleine, dacht dat er nog een zak in de doos zat maar niet dus. Anders bij de supermarkt voeding halen, scheelt dat het nagenoeg hetzelfde isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kan he, dan heb je het ook altijd zo warmquote:
Kan al een voorbode zijn
Of iets met je hormonen, heb je het ook warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hangt van dorp afquote:Op maandag 21 april 2025 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoop dat het centrum hier open is vanmiddag, moet eigenlijk voeding hebben voor de kleine, dacht dat er nog een zak in de doos zat maar niet dus. Anders bij de supermarkt voeding halen, scheelt dat het nagenoeg hetzelfde is
Do what you love, love what you do!![]()
O die journaliste die altijd in rechtbanken zitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waar je zo ook wat van kunt denken, waarom alle juristen met tagi waren er problemen mee?quote:Op maandag 21 april 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die journaliste die altijd in rechtbanken zitDo what you love, love what you do!![]()
volgens de site van kruidvat zijn ze van 12 tot 17 open, dus ik ga er wel van uit gezien op een reguliere maan(werk)dag de winkels tot 18u open zijn, 12-17u zijn koopzondagtijdenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja dus, heb ik mooi geluk. Of eigenlijk Jyske
Die is in je huis aanwezig en daar werd je wakker van?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik vraag mij ook al af hoe of watquote:Op maandag 21 april 2025 08:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Die is in je huis aanwezig en daar werd je wakker van?
Jaquote:Op maandag 21 april 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die journaliste die altijd in rechtbanken zit
Ik luister altijd naar Podcasts en was in slaap gevallenquote:Op maandag 21 april 2025 08:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Die is in je huis aanwezig en daar werd je wakker van?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan he, dan heb je het ook altijd zo warm
Kan al een voorbode zijn
Of iets met je hormonen, heb je het ook warmnee dot, gewoon nee.
Mystery solved.quote:Op maandag 21 april 2025 08:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar Podcasts en was in slaap gevallen
Nou, was voor mij niet echt een moeilijke conclusiequote:
Je hebt gewoon de verkeerde kater aan de haak geslagen. Kende je maar iemand die ook niet van warmte houdt.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oh is dat hetquote:Op maandag 21 april 2025 08:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de verkeerde kater aan de haak geslagen. Kende je maar iemand die ook niet van warmte houdt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee dusquote:
De dame maar uit bed gehaaldTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zin in krentenbroodWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iets beter dan de afgelopen dagen, die waren een hele maar heb zo'n vermoeden dat vandaag ook lastig wordt, al ging de nacht goedquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Niet teveel lachen he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik kan haar moeilijk rustig krijgen (reflux) en vrouwlief lukt dat wel maar die heeft de rust nodig want epilepsie dus de nacht en ochtend zijn het moeilijkstTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ga maar even op de banknliggeen denk ik al weer vanaf 5 uur afbWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dutzequote:Op maandag 21 april 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Ga maar even op de banknliggeen denk ik al weer vanaf 5 uur afb
Dutje dotjequote:Op maandag 21 april 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Ga maar even op de banknliggeen denk ik al weer vanaf 5 uur afbWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet niet welke game ik wil spelenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
doe ik al, wat heb jij?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En weer in de sportschool
Volgende cheatday verdienen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
maisbrood met kipfilet hierquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Boterham met haasquote:
Heel paasachtig
Ben trots op jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien Anno 1800Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vanavond naar de sportschool
Dan zijn ze al dicht hierquote:
Zondag openingstijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
24/7 open hierquote:Op maandag 21 april 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan zijn ze al dicht hier
Zondag openingstijdenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Basic fit?quote:
De SportCity doet dat niet volgens mijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee allebei niet.quote:Op maandag 21 april 2025 09:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Basic fit?
De SportCity doet dat niet volgens mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon de plaatselijke sportschool.Ik woon maar in een dorpje he. Het is niet in m'n eigen dorp, maar één verderop. 5 min met de auto.
Fancy hoor
Meestal moet je naar de stad voor dat soort service
Tevens dat is fiets afstand
Met de auto naar de sportschool
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga over de snelweg.quote:Op maandag 21 april 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Fancy hoor
Meestal moet je naar de stad voor dat soort service
Tevens dat is fiets afstand
Met de auto naar de sportschool
Kan me werkelijk weinig schelen wat mensen ervan vinden.Ik ga niet op de fiets door de polder s'avonds laat.
Ik vind er helemaal niks vanquote:Op maandag 21 april 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
Kan me werkelijk weinig schelen wat mensen ervan vinden.Ik ga niet op de fiets door de polder s'avonds laat.
![]()
Die arme auto, nog helemaal koud net gestart en dan 100 moeten rijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar is mijn auto aan gewend.Dorp uit = snelweg op.
Die zaak van Gino aan het luisteren.
Hard vluchten voor het dorpslevenquote:Op maandag 21 april 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
Daar is mijn auto aan gewend.Dorp uit = snelweg op.
*Lust geen koffie*![]()
Nee, heerlijk hierquote:Op maandag 21 april 2025 09:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hard vluchten voor het dorpsleven
Apple watch voor Moeraskater uitzoeken, voor z'n verjaardag
Hij wil het nu zelf
Geen peer?quote:Op maandag 21 april 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Apple watch voor Moeraskater uitzoeken, voor z'n verjaardagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hee damequote:Is toch lief?quote:
Maar hij heeft zo'n horloge verslaving, dus ik zei al, dan doe je je apple watch lekker aan je andere pols. Mijn collega doet dat ook. Die draagt gewoon twee horloges![]()
![]()
![]()
Laatst iemand ontmoet die peer heet. Blijft toch een aparte voornaam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hiquote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hee dame
[..]
Is toch lief?
Maar hij heeft zo'n horloge verslaving, dus ik zei al, dan doe je je apple watch lekker aan je andere pols. Mijn collega doet dat ook. Die draagt gewoon twee horloges![]()
![]()
Trust nobody![]()
Watquote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hee dame
[..]
Is toch lief?
![]()
![]()
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: