SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
revolut, even kleine sponsor mesage van mij, als je nu aanmeld krijg je 20 euro gratis cash enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik denk dat mijn OV pas wel werkt trouwens nog,. maar moet ff checken.Do what you love, love what you do!![]()
Knip hem door en gooi ‘m weg.quote:Op maandag 21 april 2025 02:52 schreef kree het volgende:
ik denk dat mijn OV pas wel werkt trouwens nog,. maar moet ff checken.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heb je er geld op gezet?quote:Op maandag 21 april 2025 02:52 schreef kree het volgende:
ik denk dat mijn OV pas wel werkt trouwens nog,. maar moet ff checken.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vergis me vaak dat ik denk dat ze het over mij hebben maar dan staat er sorry. Gelukkig niet al te vaak omdat sorry niet zo veel gezegd wordt op FOK!quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
nee joh gecrediteerd wanneer ik met ov ga. tis wel geldig pasje denk nog.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Trusten zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jajajajajaquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op maandag 21 april 2025 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vergis me vaak dat ik denk dat ze het over mij hebben maar dan staat er sorry. Gelukkig niet al te vaak omdat sorry niet zo veel gezegd wordt op FOK!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die pasjes blijven nog geldig.quote:Op maandag 21 april 2025 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh gecrediteerd wanneer ik met ov ga. tis wel geldig pasje denk nog.
Vanmiddag ging het wel over jou.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja probleem ik weet niet als ik hem gebruik he? en geen idee. denk jaartje later is dit nu voor het laatst dat ik hem bebruikte. iig die ov pas werkt ook met bus en die heb ik nodig sowieso.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Iemand zei Sorryquote:
Over dat je een gedicht zou maken voor nummer 2quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog peukje voor het slapengaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZwaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is het probleem? Op de achterkant staat de datum (tot geldig) zo niet pleur je het weg en gebruik je je bankpas. Staat er nog geld op kan je dat over laten maken via de OV chip sitequote:Op maandag 21 april 2025 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja probleem ik weet niet als ik hem gebruik he? en geen idee. denk jaartje later is dit nu voor het laatst dat ik hem bebruikte. iig die ov pas werkt ook met bus en die heb ik nodig sowieso.Iedereen is een kutlultrut
Oh ja dat vergeet ik niet hoorquote:Op maandag 21 april 2025 02:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over dat je een gedicht zou maken voor nummer 2
quote:![]()
Ik vertelde dat vanmorgen. En sommige konden zich dat niet voorstellen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wees wel bereid dat het meer een roast gaat worden. Dus ga voor de punten of nietquote:Op maandag 21 april 2025 02:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over dat je een gedicht zou maken voor nummer 2
Oh ga even terug lezenquote:Op maandag 21 april 2025 03:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik vertelde dat vanmorgen. En sommige konden zich dat niet voorstellen
Maakt niet uit tochquote:Op maandag 21 april 2025 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees wel bereid dat het meer een roast gaat worden. Dus ga voor de punten of niet [ link | afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
is er wel. maarja om nou weer gaan te doen met wie meewerkte enzo.
boeie dat is tussen die het doen.Do what you love, love what you do!![]()
Wie doet het met wie?quote:Op maandag 21 april 2025 03:13 schreef kree het volgende:
boeie dat is tussen die het doen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
na de muzikanten met elkaar. laat ik daar maar bij houden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik vond dat die er meer recht op had dus voilaquote:Op maandag 21 april 2025 03:10 schreef Shii het volgende:
Ik heb dat gemist met het gedicht voor nummer 2.
Kreetje a niffoquote:Op maandag 21 april 2025 03:13 schreef kree het volgende:
boeie dat is tussen die het doen.
Alles gut![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe dan ook, kut als je niet kan slapen. Ik ga een poging doen. Hopelijk lukt het jou straks ook.quote:
Trusten, hema!![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
MogguuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is te vroeg jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijd voor een kopje koffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat voor apparaat heb jij
Ik wil een met bonen maar ik vraag me af of het het waard isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon één met een filter en gemalen koffie, simpel maar lekkerquote:Op maandag 21 april 2025 04:39 schreef sp3c het volgende:
Wat voor apparaat heb jij
Ik wil een met bonen maar ik vraag me af of het het waard is![]()
Ja ik ook
Had met pads en met cups en shit, allemaal matige koffie
Maar met bonen heeft denk wel meerwaardeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb dit al jaren, en machinekoffie krijg ik kramp in mijn pens. Heerlijk dit, gewoon een maatschepje is 2 bakken... Sochtends iets sterker zettenquote:Op maandag 21 april 2025 04:41 schreef sp3c het volgende:
Ja ik ook
Had met pads en met cups en shit, allemaal matige koffie
Maar met bonen heeft denk wel meerwaarde![]()
Ik doe altijd twee schepjes
Maar flinke mok dus kan welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
bv deze he? ik doe dat voor goed doel, maar mss begrijpen jullie budget raakt uit.
niet mijn probleem dus gelijk, maar wel kan niet meer, let is allemaal vrijwilliger. ik krijg er niks voor.
`mssr onkosten is wel probleem????
vraag niks aan jullie maar doe ff like of abo ofzo. en als je denk is goed idee zoek op naar stichting help ons helpen in katwijk. en steen je het hele doel.Do what you love, love what you do!![]()
?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Bbquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Redelijk. En jij moet zeker nog?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoelang ben je weggeweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zo nog ff paar uurtjes.quote:
Was in slaap gevallen op de bank en werd wakker omdat de kat op mij sprong![]()
O mooi tijdje dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee ik ga nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aan het stappen geweest vannacht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je bent een nacht op voor de puntjes?quote:Op maandag 21 april 2025 06:03 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Van de koelkast naar de bank telkensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: