SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rare shit die ze op dat continent hebben/uitlichten
Ugh.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
zit de polarsteps van iemand te bekijken:Nou ja, wij hebben dan weer het drielandenpunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rare shit die ze op dat continent hebben/uitlichten🐙
Nice manquote:Op zondag 20 april 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben dan weer het drielandenpunt.
mja, ook dat is idioot als je er overnadenktquote:Op zondag 20 april 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben dan weer het drielandenpunt.
Hoezoquote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ook dat is idioot als je er overnadenkt
dat we het uitlichten, dat doen we alleen om toeristen te trekken verder is het gewoon land en niks speciaalsquote:
Ach de hype zal over een jaar wel weer weg zijn, zitten de influencers weer op iets andersquote:
Het gaat al een tijdje door.quote:Op zondag 20 april 2025 13:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach de hype zal over een jaar wel weer weg zijn, zitten de influencers weer op iets anders
quote:Op zondag 20 april 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm wie weet wordt ooit wortels wel de nieuwe hype
Zekersquote:Op zondag 20 april 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een goede marketing kun je alles een hype maken
We moeten Nederland weer op de kaart zetten. We brengen een chocoladereep uit gevuld met snert en boerenkool.quote:Op zondag 20 april 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm wie weet wordt ooit wortels wel de nieuwe hype
Schubbekuttenveenquote:Op zondag 20 april 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
Nog even de naam workshoppen.
Welke stad straalt de glitz en glamour uit die we willen uitstralen met deze reep?
Huehuehue.quote:Op zondag 20 april 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik ging even een broek aandoen zodat ik een worst kon gaan halen
Ik dacht eerst nog Volendam Bar maar dat roept misschien ongewild associaties op met de cafebrand daar.quote:
Hihi Sex!quote:Op zondag 20 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog Volendam Bar maar dat roept misschien ongewild associaties op met de cafebrand daar.
Ik zou wel een Amerikaanse influencer Sexbierum Chocoladereep uit willen horen spreken.
Is die Volendam Bar haring met chocolade?quote:Op zondag 20 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog Volendam Bar maar dat roept misschien ongewild associaties op met de cafebrand daar.
Ik zou wel een Amerikaanse influencer Sexbierum Chocoladereep uit willen horen spreken.
Het geheime ingredient is dat alle haringen die samengaan in de reep familie van elkaar zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die Volendam Bar haring met chocolade?
Gezien het imago van Nederland in het buitenland als een soort van superkinky Sodom en Gomorra zou het me niet verbazen als mensen het dan de Dutch Sex Bar zouden noemen eigenlijk.quote:
Met als slogan: an orgasme in your mouthquote:Op zondag 20 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien het imago van Nederland in het buitenland als een soort van superkinky Sodom en Gomorra zou het me niet verbazen als mensen het dan de Dutch Sex Bar zouden noemen eigenlijk.
Klinkt als een enige man.quote:Op zondag 20 april 2025 14:12 schreef kwiwi het volgende:
Huh.. berichtje gestuurd naar iemand waar we tot 2 jaar terug heel veel mee om gingen, en kregen zo'n raar antwoord terug![]()
De laatste keer dat we hem zagen was hij hier met z'n nieuwe date, en gedroeg zich echt verschrikkelijk claimerig, je zag dat zij dat ook niks vond maar niemand zei er wat van. Daarna reden we in 2 auto's naar een restaurant, maar hij reed zo wild (in haar auto!) dat we niet goed konden volgen. Bij aankomst zeiden we voor de gein "hey rij volgende keer even wat rustiger zeg". Blijkbaar was ze daar al boos over geworden tegen hem in de auto, dus stonden ze opnieuw ruzie te maken op straat na die opmerking. Na die date was het over tussen hen. Daarna nog eens een berichtje gestuurd maar niks meer gehoord verder.
En nu gestuurd "Hé al zo lang niks gehoord, hoe gaat het met je?". Krijgen we terug "waarom neem je na 2 jaar weer contact op? Waarom denk je dat ik behoefte heb aan contact?"
Uhm, ok
Zal niet helemaal hetzelfde zijnquote:Op zondag 20 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien het imago van Nederland in het buitenland als een soort van superkinky Sodom en Gomorra zou het me niet verbazen als mensen het dan de Dutch Sex Bar zouden noemen eigenlijk.
quote:Op zondag 20 april 2025 14:12 schreef kwiwi het volgende:
Huh.. berichtje gestuurd naar iemand waar we tot 2 jaar terug heel veel mee om gingen, en kregen zo'n raar antwoord terug![]()
De laatste keer dat we hem zagen was hij hier met z'n nieuwe date, en gedroeg zich echt verschrikkelijk claimerig, je zag dat zij dat ook niks vond maar niemand zei er wat van. Daarna reden we in 2 auto's naar een restaurant, maar hij reed zo wild (in haar auto!) dat we niet goed konden volgen. Bij aankomst zeiden we voor de gein "hey rij volgende keer even wat rustiger zeg". Blijkbaar was ze daar al boos over geworden tegen hem in de auto, dus stonden ze opnieuw ruzie te maken op straat na die opmerking. Na die date was het over tussen hen. Daarna nog eens een berichtje gestuurd maar niks meer gehoord verder.
En nu gestuurd "Hé al zo lang niks gehoord, hoe gaat het met je?". Krijgen we terug "waarom neem je na 2 jaar weer contact op? Waarom denk je dat ik behoefte heb aan contact?"
Uhm, ok
Ik weet eigenlijk niet eens wat dit is.quote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo tijd om naar de Amstel gold race te gaan kijken..
N&L's, Komt in je mond, niet in je hand.quote:Op zondag 20 april 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met als slogan: an orgasme in your mouth
Wielrennenquote:Op zondag 20 april 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat dit is.
Dit klinkt rationeel en stabiel.quote:Op zondag 20 april 2025 14:12 schreef kwiwi het volgende:
Uhm, ok
Ik zie Amstel al niet als bier dus dan haak ik al snel af.quote:Op zondag 20 april 2025 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wielrennen
Belangrijke 1 daagse wedstrijd in Nederland, Hoewel niet iedereen Limburg als Nederland ziet...
Nee sorry, die houden we ver van hierquote:Op zondag 20 april 2025 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog een leuk verhaal over pa-prika anders? Die doen het altijd wel goed op een zondag.
Morgen natuurlijk een volksfeestje daar...quote:Op zondag 20 april 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens weer een stukje gelopen. 4400 stappies. Het is lekker rustig in de stad. Straks nog een keertje.
eerst maar even die wedstrijd winnen. Anders is er niet veel aan denk ik.quote:Op zondag 20 april 2025 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen natuurlijk een volksfeestje daar...
Zij wel!quote:
Nee vandaag ff geen biertjesquote:Op zondag 20 april 2025 15:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Opeten op het balkon met een biertje erbij?
Nou zegquote:Op zondag 20 april 2025 14:12 schreef kwiwi het volgende:
Uhm, ok
das wel apart want juist met v-pay zou het juist beter moeten gaan toch, omdat maestro een puur nederlands product was?quote:Op zondag 20 april 2025 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Verrekte klote kut ING![]()
Pa en ma hebben dus een nieuw pasje gekregen, tijd terug. Met dat verrekte waardeloze tering V-pay. En die pinpas wordt in het buitenland dus vaak niet geaccepteerd![]()
We hadden altijd Maestro, dat was altijd prima, maar NEE de ING moet weer wat anders doen. Waardeloos
als je nog extra dark room nodig hebt voor je foto's...quote:Op zondag 20 april 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Stroomstoring. Daar gaan m'n middagplannen.
Maestro wordt over de hele wereld overal geaccepteerd. Nog nooit problemen mee gehad. V-pay: weekendje naar Duitsland, op 3 plekken niet geaccepteerd. Gauw een Maestro kaart gevraagd en gekregen, nooit meer gezeik mee gehad.quote:Op zondag 20 april 2025 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel apart want juist met v-pay zou het juist beter moeten gaan toch, omdat maestro een puur nederlands product was?
Het is een stroomstoring, geen raamstoring helaas.quote:Op zondag 20 april 2025 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als je nog extra dark room nodig hebt voor je foto's...
Maestro is Mastercard, v-pay is Visa. Wat betreft Nederlandsigheid schroot om oud ijzer.quote:Op zondag 20 april 2025 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel apart want juist met v-pay zou het juist beter moeten gaan toch, omdat maestro een puur nederlands product was?
ja ik lees het, en ook vpay wordt alweer uitgefaseerd soort vanquote:Op zondag 20 april 2025 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maestro is Mastercard, v-pay is Visa. Wat betreft Nederlandsigheid schroot om oud ijzer.
quote:However from 2019, the V Pay system is gradually phased-out in favor of Visa Debit.[8]
ik ben blij dat ik gewoon een creditcard hebquote:Op zondag 20 april 2025 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vpay moet gewoon platgebrand worden met fire want je hebt er geen ene kafferkut aan
Ja is altijd wel handig.quote:Op zondag 20 april 2025 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik gewoon een creditcard heb
3 vind ik wat overdreven, zoveel kom ik niet in het buitenland en heb gewoon een mastercardquote:Op zondag 20 april 2025 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is altijd wel handig.
Ik heb er 3, want er is er altijd wel eentje die ergens niet werktAmex wordt in Europa niet overal geaccepteerd. Van de andere vergeet ik de pincode omdat ik die nooit nodig heb en dan ineens wel ergens, en dan nog eentje waarvan ik de pincode wel weet (en die als de backup non-Amex fungeert)
Heb je veel flappen bij of ben je gewoon blij om me te zien?quote:Op zondag 20 april 2025 16:27 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een clip met contant geld (minimaal 6K) in de broekzak, beetje gevaarlijk, vinden de vrouwtjes ook stoer.
De "paar met mij, dan hoef je nooit meer te werken" boodschap.quote:Op zondag 20 april 2025 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je veel flappen bij of ben je gewoon blij om me te zien?
een dieselaggegraat kopen?quote:Op zondag 20 april 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Eens even kijken hoeveel een UPS kost.
goed bezig, voorjaarsschoonmaakquote:Op zondag 20 april 2025 17:02 schreef mschol het volgende:
vaatwasserfilter schoon gemaakt, friteusse leeggegooid in de fles en nu schoonmaken in vaatwasser
Nee als je niet vaak in het buitenland komt is dat niet nodig. Maar heb wel eens gehad dat op vakantie m'n kaart geblokkeerd werd, en dan is het toch wel handig om nog een andere bij je te hebben. Of als er eentje verloren raakt/gestolen wordt.quote:Op zondag 20 april 2025 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
3 vind ik wat overdreven, zoveel kom ik niet in het buitenland en heb gewoon een mastercard
verder hoofdzakelijk gebruikt voor online aankopen
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?quote:Op zondag 20 april 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee als je niet vaak in het buitenland komt is dat niet nodig. Maar heb wel eens gehad dat op vakantie m'n kaart geblokkeerd werd, en dan is het toch wel handig om nog een andere bij je te hebben. Of als er eentje verloren raakt/gestolen wordt.
Alle distels in het sop.quote:Op zondag 20 april 2025 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb onkruidschoonmaak gedaan vandaag.
Ik heb wel eens gehad dat "men" vond dat er ineens vreemde dingen in het buitenland afgeschreven werden. Ook leuk als je in een andere tijdzone zit en de helpdesk niet zo goed bereikbaar is.quote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?pincode vergeten?
en als ik em verlies of gestolen wordt heb ik een heel ander probleem, dan ben ik al mn pasjes kwijt
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.quote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?pincode vergeten?
en als ik em verlies of gestolen wordt heb ik een heel ander probleem, dan ben ik al mn pasjes kwijt
quote:Op zondag 20 april 2025 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat "men" vond dat er ineens vreemde dingen in het buitenland afgeschreven werden. Ook leuk als je in een andere tijdzone zit en de helpdesk niet zo goed bereikbaar is.
aha, geen last van gelukkigquote:Op zondag 20 april 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.
Altijd leuk als ik ergens in Oost-Europa wasquote:Op zondag 20 april 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.
andere worst halen?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo worst gehad, boek uitgelezen.
En nu?
tv kijken?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu?
En nu direct door naar het avondeten?quote:
Wat voor worst?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu?
Bijna wel.quote:Op zondag 20 april 2025 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En nu direct door naar het avondeten?
Doe ik amper. Geen idee wat er te zien valtquote:
er is voetbal en er komt zo een detective, die ga ik kijkenquote:Op zondag 20 april 2025 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe ik amper. Geen idee wat er te zien valt
op de bank of een stoel zitten zonder je telefoon onder je achterwerk zit vast lekkerderquote:Op zondag 20 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn aandachtsboog is zo goed dat ik gisteren niet eens heb doorgehad dat ik 2 moorden heb opgelost terwijl ik op mijn telefoon zat
Misschien stond ie op trillen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de bank of een stoel zitten zonder je telefoon onder je achterwerk zit vast lekkerder
Goeie vraag eigenlijk. Het enige wat ik nog op TV kijk tegenwoordig is 2 voor 12. Ik heb geen flauw benul wat er verder op is. Ongetwijfeld meuk.quote:Op zondag 20 april 2025 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe ik amper. Geen idee wat er te zien valt
Wacht maar totdat ik je vertel over fuet met roquefort erbij inquote:
20 min kijken tijdens het eten gaat nog net. Dus ik kijk Bob's Burgers en Great Northquote:Op zondag 20 april 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk. Het enige wat ik nog op TV kijk tegenwoordig is 2 voor 12. Ik heb geen flauw benul wat er verder op is. Ongetwijfeld meuk.
Oeh. Ik moet duidelijk vaker naar worst kijken. Ik ken eigenlijk alleen fuet met fuet.quote:Op zondag 20 april 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik je vertel over fuet met roquefort erbij in
Deze smaken hebben ze bij de hoogvliet.quote:Op zondag 20 april 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh. Ik moet duidelijk vaker naar worst kijken. Ik ken eigenlijk alleen fuet met fuet.
Nice. Bob's Burgers is leuk, hoe is Great North? Zelfde makers is dat toch?quote:Op zondag 20 april 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
20 min kijken tijdens het eten gaat nog net. Dus ik kijk Bob's Burgers en Great North
Het begin liedje is verslavend, ik zing het mee inclusief geluidjes die er niet bij horenquote:Op zondag 20 april 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Bob's Burgers is leuk, hoe is Great North? Zelfde makers is dat toch?
Poahquote:Op zondag 20 april 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik je vertel over fuet met roquefort erbij in
verstandige keuzequote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef mschol het volgende:
ohja, al dat gepraat over tv, ik moet ziggo maar op zeggen
Kom er nu aan.quote:Op zondag 20 april 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
Boerencake in de oven, mn huis geurt zo lekker
Ik zal het eens een poging geven. Werd gisteren ook al aangespoord door m'n zusje om verder te gaan met Bob's Burgers, ik moet nog aan seizoen 14 beginnen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het begin liedje is verslavend, ik zing het mee inclusief geluidjes die er niet bij horen
Bekijk deze YouTube-video
ja snap ik, ik hoop met je meequote:Op zondag 20 april 2025 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan hopen dat ooit er nog eens glasvezel komt
Oh ja, jij had burengezeik daarover he? Ugh.quote:Op zondag 20 april 2025 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan hopen dat ooit er nog eens glasvezel komt
yup, onderburen werken niet mee..quote:Op zondag 20 april 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, jij had burengezeik daarover he? Ugh.
*glop*quote:Op zondag 20 april 2025 18:49 schreef Nizno het volgende:
de mini is klaar om uit het bakje te eten en mn waffel te verbranden, de grote moet nog heel even en kan dan afkoelen
[ afbeelding ]
Geil hoorquote:Op zondag 20 april 2025 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[ [url=https://cdn.xingosoftware.com/elektor/images/fetch/dpr_1/https%3A%2F%2Fwww.elektormagazine.nl%2Fassets%2Fupload%2Fimages%2F42%2F20230206155414_infrared-reflow-oven-t-962-improved-elektor-version.jpg]afbeelding[/url] ]
Jaja, mijn slaapkamer is where the magic happens.
Wat een geld ook weer.quote:Op zondag 20 april 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Woningjacht gaat ook z'n gangetje.
Lekker daabs eeuwig wachten op een woningbouwverenigingquote:Op zondag 20 april 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
2300..quote:Op zondag 20 april 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt mazzel gehad vorig jaar met mijn woning merk ik wel
ik heb enorme mazzel gehad dat ik heb kunnen kopen..quote:Op zondag 20 april 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt mazzel gehad vorig jaar met mijn woning merk ik wel
Ik kan een garage kopenquote:Op zondag 20 april 2025 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik heb enorme mazzel gehad dat ik heb kunnen kopen..
ook als ik kijk naar die huurprijs(dat zou ik ook moeten betalen dan, ik zat ook tegen de grens aan)
https://www.storiesonthewall.nl/lookbooks/vogel-behang-yuka/quote:Op zondag 20 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik heb een hele lichtroze muur die ontzettend saai is, maar waar de onderste 1.70 meter ook leeg moet blijven. Tips over wat ik met de bovenste meter kan doen?
Of moet ik artistiek gaan doen en iets met een muurschildering gaan doen?
Ja dat wil ik dus niet behangquote:Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.storiesonthewall.nl/lookbooks/vogel-behang-yuka/
Uhm neequote:Op zondag 20 april 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf veel beter kunt schilderen dan kun je zelf uiteraard aan de gang.
Boekenplankenquote:Op zondag 20 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik heb een hele lichtroze muur die ontzettend saai is, maar waar de onderste 1.70 meter ook leeg moet blijven. Tips over wat ik met de bovenste meter kan doen?
Of moet ik artistiek gaan doen en iets met een muurschildering gaan doen?
Het volgende niet serieus nemen:quote:
Hmm je hebt daar wel een punt ja, ik maakte vandaag een boekenkast vol.quote:
ik kon net niet een bouwval kopen met mijn salaris toendertijd, als er niet werd overboden..quote:
pfftt.. die aantallen had ik niet toen ik nog ingeschreven stond..quote:
Wel serieus antwoord: Ik zou het niet eens erg vinden, behalve dat ik gehecht ben aan m'n baan, en nog even vast zit aan m'n opleiding.quote:Op zondag 20 april 2025 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het volgende niet serieus nemen:
Heb je er al eens gedacht om naar Groningen te verhuizen?
Ik reageer in principe op alles dat binnen anderhalf uur reizen van m'n werk is. Maar de meeste woningen komen (en gaanquote:Op zondag 20 april 2025 19:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kon net niet een bouwval kopen met mijn salaris toendertijd, als er niet werd overboden..
er was "gelukkig" een ton extra cash beschikbaar..
[..]
pfftt.. die aantallen had ik niet toen ik nog ingeschreven stond..
absurd..
en buiten rotterdam is zeker geen optie? (even afgezien dat er daar vast ook veel vraag is..)
en ik snap dat dit je wel ernstig frustreerd (op zn minst)
Waar werk je tegenwoordig?quote:Op zondag 20 april 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik reageer in principe op alles dat binnen anderhalf uur reizen van m'n werk is. Maar de meeste woningen komen (en gaan) gewoon voorbij in Rotterdam.
Wordt langzaamaan gewoon een optocht die beslist wordt door strafjes hier en strafjes daar. Lijkt judo wel. Kutsport.quote:
Oh maar die hebben vestigingen door heel Duitslandquote:
Ja hier was ik al bang voor.quote:Op zondag 20 april 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar die hebben vestigingen door heel Duitsland
https://www.instagram.com/reel/DIo54y5NZ-Z/quote:Op zondag 20 april 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik reageer in principe op alles dat binnen anderhalf uur reizen van m'n werk is. Maar de meeste woningen komen (en gaan) gewoon voorbij in Rotterdam.
quote:Op zondag 20 april 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DIo54y5NZ-Z/
quote:Op zondag 20 april 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DIo54y5NZ-Z/
oeh, wat was het?quote:Op zondag 20 april 2025 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Oef ik zat per ongeluk iets te lezen in BNW.
Niet?quote:Op zondag 20 april 2025 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat ik je ga betalen, toch?.
En wat krijg ik daarvoor terug dan?quote:Op zondag 20 april 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet?
Je gaat binnenkort wel voor mij betalen. Maar liefst 1 hele euro
Mijn vertrek naar een huisje in een bos zodat ik niemand meer lastig valquote:
Zitten daar ook flatearthers?quote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets over PFAS. Ik dacht eerst dat het satire was.
quote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn vertrek naar een huisje in een bos zodat ik niemand meer lastig val
ahhquote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets over PFAS. Ik dacht eerst dat het satire was.
Hiervoor moet je 238.000 bruto per jaar verdienen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze is best oke. Beetje opknappen nog.
https://www.funda.nl/deta(...)elweg-47-a/43829072/
Genoeg ruimte voor als er niemand op bezoek wil komen
Heb je dat niet?quote:Op zondag 20 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hiervoor moet je 238.000 bruto per jaar verdienen.
https://www.instagram.com/reel/DHjs8eoTC4n/quote:Op zondag 20 april 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dit huisje straks in 1x aftikken. Ik krijg van elke inwoner van Nederland een euro. Dat betekent dat ik 18 070 000 euro krijg ongeveer.quote:Op zondag 20 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hiervoor moet je 238.000 bruto per jaar verdienen.
Ik vind dit al een beter idee dan slaafs 20.000 jaar wachten op een woningbouwvereniging.quote:Op zondag 20 april 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan dit huisje straks in 1x aftikken. Ik krijg van elke inwoner van Nederland een euro. Dat betekent dat ik 18 070 000 euro krijg ongeveer.
Moderne slavendrijver.quote:Op zondag 20 april 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer juist anderen te motiveren om ook een beetje harder te werken.
Koop ik dat huis, verbouwing, 15 miljoen over. Nog 50 jaar leven. Is nog 3 ton per jaar. 25k per maand.quote:Op zondag 20 april 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit al een beter idee dan slaafs 20.000 jaar wachten op een woningbouwvereniging.
De laatste hoor, hij zegt het in een notendop.quote:Op zondag 20 april 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer juist anderen te motiveren om ook een beetje harder te werken.
Als het konijntje harder rent dan jij dan ga je honger lijden.quote:Op zondag 20 april 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laatste hoor, hij zegt het in een notendop.
https://www.instagram.com/reel/DIKNmV7gCKl/
Mannen met een podcastquote:Op zondag 20 april 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dit:
https://www.instagram.com/reel/DEiGbVhPC5Q/
Zou beide idd verboden moeten worden.quote:
Nou echte voorbeelden dit.quote:Op zondag 20 april 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dit:
https://www.instagram.com/reel/DEiGbVhPC5Q/
Dat weet ik wel. Mafkezen.quote:
Gelukkig valt FOK! ook in dat eerste rijtjequote:Op zondag 20 april 2025 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Mafkezen.
Maar Rogan heeft wel gelijk dat je wat moet doen, bewegen, jezelf ontwikkelen, doorgaan als je moe bent, sporten, werken, goed ontspannen.
Maar vooral niet thuis blijven zitten netflixen.
Dat is denk ik wel de kern.
Na gedane arbeid is het goed rusten en eerst de klusjes dan de kusjes.quote:Op zondag 20 april 2025 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar Rogan heeft wel gelijk dat je wat moet doen, bewegen, jezelf ontwikkelen, doorgaan als je moe bent, sporten, werken, goed ontspannen.
Maar waarom zeg je dit tegen Zwab, die een baan heeft en ernaast even een opleiding volgt? En nog energie overhoudt voor hobby's.quote:Op zondag 20 april 2025 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederlanders werken al amper meer, we staan tussen landen als Rwanda, Somalië en Ethiopië, zal vast nog lang goed gaan.quote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar compleet wel tegenstrijdig met alles wat ik hoor, dat je juist meer rust moet nemen en niet door moet gaan
Ik ben 36 uur aanwezig op werk en daarvoor krijg ik betaald. Voor alle uren daarbuiten dat ik toch aan werk denk en een oplossing bedenk, krijg ik niets.quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders werken al amper meer, we staan tussen landen als Rwanda, Somalië en Ethiopië, zal vast nog lang goed gaan.
Nee dat is niet tegen Zwab maar meer in het algemeen, misschien ook wel een reminder voor mezelf.quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dit tegen Zwab, die een baan heeft en ernaast even een opleiding volgt? En nog energie overhoudt voor hobby's.
Nou nou dat valt wel mee, de meeste vrouwen kunnen nog geen ei bakken en de zware huishoudelijke klusjes zoals stofzuigen, de ramen lappen en de grijze bak buitenzetten mag manlief nog steeds doen, in 2025quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast wordt in veel landen net zoals Nederland, voor je gezin zorgen niet als werk gezien. Terwijl vrouwen zich onbetaald de pleuris werken zeker in de landen die je opnoemt.
In leven blijven is tegenwoordig al uitdaging genoegquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is niet tegen Zwab maar meer in het algemeen, misschien ook wel een reminder voor mezelf.
Je bent snel genegen comfort te zoeken, maar te lang comfort maakt chagerijnig en helpt je niet verder.
Ook al ben je miljonair en hoef je niks, je moet wat te doen hebben om je dagen nuttig te maken. Jezelf uitdagen.
Ga door.quote:Op zondag 20 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem er flink van langs zoals je kunt zien
Klopt, nu bezig met hiërogliefen bestuderenquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is niet tegen Zwab maar meer in het algemeen, misschien ook wel een reminder voor mezelf.
Je bent snel genegen comfort te zoeken, maar te lang comfort maakt chagerijnig en helpt je niet verder.
Ook al ben je miljonair en hoef je niks, je moet wat te doen hebben om je dagen nuttig te maken. Jezelf uitdagen.
Als je nuchter bent mag je dit eventjes lezen,quote:
Het is wel werk, alleen krijg je er geen geld voor.quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast wordt in veel landen net zoals Nederland, voor je gezin zorgen niet als werk gezien. Terwijl vrouwen zich onbetaald de pleuris werken zeker in de landen die je opnoemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En China dan?quote:Op zondag 20 april 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nuchter bent mag je dit eventjes lezen,
https://pureluxe.nl/2021/03/minste-werkuren-ter-wereld-gemaakt/
Heeft vlinder je een liefdesbriefje gegeven?quote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, nu bezig met hiërogliefen bestuderen
Nee joh gekquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou dat valt wel mee, de meeste vrouwen kunnen nog geen ei bakken en de zware huishoudelijke klusjes zoals stofzuigen, de ramen lappen en de grijze bak buitenzetten mag manlief nog steeds doen, in 2025
Ik mag niet op die website. Overduidelijk alleen voor rechtse rakkers die het kapitalisme als geloof hebben en terug zouden willen naar de industriele revolutie waar iedereen nog 80 uur werd uitgebuit moest werkenquote:Op zondag 20 april 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nuchter bent mag je dit eventjes lezen,
https://pureluxe.nl/2021/03/minste-werkuren-ter-wereld-gemaakt/
quote:Op zondag 20 april 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel werk, alleen krijg je er geen geld voor.
Wel liefde van je kinderen
Kinderen moet je zsm aan (huishoudelijk) werk zetten die teringlijers denken anders dat het een hotel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op zondag 20 april 2025 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kinderen moet je zsm aan (huishoudelijk) werk zetten die teringlijers denken anders dat het een hotel is.
Lolzquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou dat valt wel mee, de meeste vrouwen kunnen nog geen ei bakken en de zware huishoudelijke klusjes zoals stofzuigen, de ramen lappen en de grijze bak buitenzetten mag manlief nog steeds doen, in 2025
Je bent wel een persoon welke mij goed ligt denk ik.quote:Op zondag 20 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag niet op die website. Overduidelijk alleen voor rechtse rakkers die het kapitalisme als geloof hebben en terug zouden willen naar de industriele revolutie waar iedereen nog 80 uur werd uitgebuit moest werken
Nee want die mogen niet op onze sociale media. Winnie is nie gekquote:Op zondag 20 april 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 vrije dag per jaar en heb je ooit een Chinees horen klagen?
Nou ik vind ramen lappen best een klus. Heb zo'n 60 ruiten in huisquote:Op zondag 20 april 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo zijn dat zware huishoudelijke klusjes trouwens?
Ja maar dat zijn er ook wel veel.quote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik vind ramen lappen best een klus. Heb zo'n 60 ruiten in huis
Zo'n gevoel had ik ook alquote:Op zondag 20 april 2025 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent wel een persoon welke mij goed ligt denk ik.
quote:Op zondag 20 april 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel werk, alleen krijg je er geen geld voor.
Wel liefde van je kinderen
nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ducking 60 ramen??!quote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan die in het pakje kaarten prima overslaan hoor.quote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik klasse, heb je er nooit over horen klagen.quote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Natte droom voor hem.quote:Op zondag 20 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem er flink van langs zoals je kunt zien
Bij ons komt een glazenwasser.quote:Op zondag 20 april 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja 60 glasplaten zeg maar. Een deur met 2 vleugels (?) heb ik als 2 ruiten geteld.
Dat zijn de meeste getrouwde vrouwen.quote:Op zondag 20 april 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Ik had het idee dat je zo'n mannenhatende vrouw was
Kijk jongens en meisjes, zo kan het ook, iedereen maar klagen over een fucking huisje bemachtigen, deze ware Koningin heeft maar liefst zestig ramen, zo kan het ook als je een beetje je best doet.quote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Want je kunt alleen trouwen met een man?quote:Op zondag 20 april 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Ik had het idee dat je zo'n mannenhatende vrouw was
O je bent een mannenhatende lesbiënne? Of hoe heet dat tegenwoordigquote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want je kunt alleen trouwen met een man?
quote:Op zondag 20 april 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft vlinder je een liefdesbriefje gegeven?
Nou nou nouquote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste getrouwde vrouwen.
quote:Op zondag 20 april 2025 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heeft iemieminie muis geloof ik ook.
Wie?quote:Op zondag 20 april 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben getrouwd met @:monitor ik dacht dat iedereen dat wel wist
Monitor of zoals ik hem noem Torriequote:
Ik snap dit nog steeds niet. Sorry.quote:
Een soort Wilson uit Cast Away?quote:Op zondag 20 april 2025 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Monitor of zoals ik hem noem Torrie
De partner van mijn dromen. Weinig woorden, hoeft niet samen te wonen, doet gewoon zijn werk, hoeft geen seks of andere intieme dingen.
Zeg even tegen die man van je dat hij de dagcijfers van gisteren nog moet postenquote:Op zondag 20 april 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap dit nog steeds niet. Sorry.
Zal ik doen, hij is wel een tijdje offline geweest omdat we toch samen wat tijd offline met elkaar door wilde brengenquote:Op zondag 20 april 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeg even tegen die man van je dat hij de dagcijfers van gisteren nog moet posten
60?!quote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je noodles?quote:Op zondag 20 april 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
Durf nu nooit meer te klagen over mijn ramen.
Je bent een ieniminiman?quote:
Voorspelbaar.quote:Op zondag 20 april 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen wanneer ze in vlindervorm zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |