Ik vind dit al een beter idee dan slaafs 20.000 jaar wachten op een woningbouwvereniging.quote:Op zondag 20 april 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan dit huisje straks in 1x aftikken. Ik krijg van elke inwoner van Nederland een euro. Dat betekent dat ik 18 070 000 euro krijg ongeveer.
Moderne slavendrijver.quote:Op zondag 20 april 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer juist anderen te motiveren om ook een beetje harder te werken.
Koop ik dat huis, verbouwing, 15 miljoen over. Nog 50 jaar leven. Is nog 3 ton per jaar. 25k per maand.quote:Op zondag 20 april 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit al een beter idee dan slaafs 20.000 jaar wachten op een woningbouwvereniging.
De laatste hoor, hij zegt het in een notendop.quote:Op zondag 20 april 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer juist anderen te motiveren om ook een beetje harder te werken.
Als het konijntje harder rent dan jij dan ga je honger lijden.quote:Op zondag 20 april 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De laatste hoor, hij zegt het in een notendop.
https://www.instagram.com/reel/DIKNmV7gCKl/
Mannen met een podcastquote:Op zondag 20 april 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dit:
https://www.instagram.com/reel/DEiGbVhPC5Q/
Zou beide idd verboden moeten worden.quote:
Nou echte voorbeelden dit.quote:Op zondag 20 april 2025 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dit:
https://www.instagram.com/reel/DEiGbVhPC5Q/
Dat weet ik wel. Mafkezen.quote:
Gelukkig valt FOK! ook in dat eerste rijtjequote:Op zondag 20 april 2025 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Mafkezen.
Maar Rogan heeft wel gelijk dat je wat moet doen, bewegen, jezelf ontwikkelen, doorgaan als je moe bent, sporten, werken, goed ontspannen.
Maar vooral niet thuis blijven zitten netflixen.
Dat is denk ik wel de kern.
Na gedane arbeid is het goed rusten en eerst de klusjes dan de kusjes.quote:Op zondag 20 april 2025 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar Rogan heeft wel gelijk dat je wat moet doen, bewegen, jezelf ontwikkelen, doorgaan als je moe bent, sporten, werken, goed ontspannen.
Maar waarom zeg je dit tegen Zwab, die een baan heeft en ernaast even een opleiding volgt? En nog energie overhoudt voor hobby's.quote:Op zondag 20 april 2025 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederlanders werken al amper meer, we staan tussen landen als Rwanda, Somalië en Ethiopië, zal vast nog lang goed gaan.quote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar compleet wel tegenstrijdig met alles wat ik hoor, dat je juist meer rust moet nemen en niet door moet gaan
Ik ben 36 uur aanwezig op werk en daarvoor krijg ik betaald. Voor alle uren daarbuiten dat ik toch aan werk denk en een oplossing bedenk, krijg ik niets.quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders werken al amper meer, we staan tussen landen als Rwanda, Somalië en Ethiopië, zal vast nog lang goed gaan.
Nee dat is niet tegen Zwab maar meer in het algemeen, misschien ook wel een reminder voor mezelf.quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dit tegen Zwab, die een baan heeft en ernaast even een opleiding volgt? En nog energie overhoudt voor hobby's.
Nou nou dat valt wel mee, de meeste vrouwen kunnen nog geen ei bakken en de zware huishoudelijke klusjes zoals stofzuigen, de ramen lappen en de grijze bak buitenzetten mag manlief nog steeds doen, in 2025quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast wordt in veel landen net zoals Nederland, voor je gezin zorgen niet als werk gezien. Terwijl vrouwen zich onbetaald de pleuris werken zeker in de landen die je opnoemt.
In leven blijven is tegenwoordig al uitdaging genoegquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is niet tegen Zwab maar meer in het algemeen, misschien ook wel een reminder voor mezelf.
Je bent snel genegen comfort te zoeken, maar te lang comfort maakt chagerijnig en helpt je niet verder.
Ook al ben je miljonair en hoef je niks, je moet wat te doen hebben om je dagen nuttig te maken. Jezelf uitdagen.
Ga door.quote:Op zondag 20 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem er flink van langs zoals je kunt zien
Klopt, nu bezig met hiërogliefen bestuderenquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is niet tegen Zwab maar meer in het algemeen, misschien ook wel een reminder voor mezelf.
Je bent snel genegen comfort te zoeken, maar te lang comfort maakt chagerijnig en helpt je niet verder.
Ook al ben je miljonair en hoef je niks, je moet wat te doen hebben om je dagen nuttig te maken. Jezelf uitdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |