Maar waarom zeg je dit tegen Zwab, die een baan heeft en ernaast even een opleiding volgt? En nog energie overhoudt voor hobby's.quote:Op zondag 20 april 2025 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Mafkezen.
Maar Rogan heeft wel gelijk dat je wat moet doen, bewegen, jezelf ontwikkelen, doorgaan als je moe bent, sporten, werken, goed ontspannen.
Maar vooral niet thuis blijven zitten netflixen.
Dat is denk ik wel de kern.
Nederlanders werken al amper meer, we staan tussen landen als Rwanda, Somalië en Ethiopië, zal vast nog lang goed gaan.quote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar compleet wel tegenstrijdig met alles wat ik hoor, dat je juist meer rust moet nemen en niet door moet gaan
Ik ben 36 uur aanwezig op werk en daarvoor krijg ik betaald. Voor alle uren daarbuiten dat ik toch aan werk denk en een oplossing bedenk, krijg ik niets.quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders werken al amper meer, we staan tussen landen als Rwanda, Somalië en Ethiopië, zal vast nog lang goed gaan.
Nee dat is niet tegen Zwab maar meer in het algemeen, misschien ook wel een reminder voor mezelf.quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dit tegen Zwab, die een baan heeft en ernaast even een opleiding volgt? En nog energie overhoudt voor hobby's.
Nou nou dat valt wel mee, de meeste vrouwen kunnen nog geen ei bakken en de zware huishoudelijke klusjes zoals stofzuigen, de ramen lappen en de grijze bak buitenzetten mag manlief nog steeds doen, in 2025quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast wordt in veel landen net zoals Nederland, voor je gezin zorgen niet als werk gezien. Terwijl vrouwen zich onbetaald de pleuris werken zeker in de landen die je opnoemt.
In leven blijven is tegenwoordig al uitdaging genoegquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is niet tegen Zwab maar meer in het algemeen, misschien ook wel een reminder voor mezelf.
Je bent snel genegen comfort te zoeken, maar te lang comfort maakt chagerijnig en helpt je niet verder.
Ook al ben je miljonair en hoef je niks, je moet wat te doen hebben om je dagen nuttig te maken. Jezelf uitdagen.
Ga door.quote:Op zondag 20 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik geef hem er flink van langs zoals je kunt zien
Klopt, nu bezig met hiërogliefen bestuderenquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is niet tegen Zwab maar meer in het algemeen, misschien ook wel een reminder voor mezelf.
Je bent snel genegen comfort te zoeken, maar te lang comfort maakt chagerijnig en helpt je niet verder.
Ook al ben je miljonair en hoef je niks, je moet wat te doen hebben om je dagen nuttig te maken. Jezelf uitdagen.
Als je nuchter bent mag je dit eventjes lezen,quote:
Het is wel werk, alleen krijg je er geen geld voor.quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast wordt in veel landen net zoals Nederland, voor je gezin zorgen niet als werk gezien. Terwijl vrouwen zich onbetaald de pleuris werken zeker in de landen die je opnoemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En China dan?quote:Op zondag 20 april 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nuchter bent mag je dit eventjes lezen,
https://pureluxe.nl/2021/03/minste-werkuren-ter-wereld-gemaakt/
Heeft vlinder je een liefdesbriefje gegeven?quote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, nu bezig met hiërogliefen bestuderen
Nee joh gekquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou dat valt wel mee, de meeste vrouwen kunnen nog geen ei bakken en de zware huishoudelijke klusjes zoals stofzuigen, de ramen lappen en de grijze bak buitenzetten mag manlief nog steeds doen, in 2025
Ik mag niet op die website. Overduidelijk alleen voor rechtse rakkers die het kapitalisme als geloof hebben en terug zouden willen naar de industriele revolutie waar iedereen nog 80 uur werd uitgebuit moest werkenquote:Op zondag 20 april 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nuchter bent mag je dit eventjes lezen,
https://pureluxe.nl/2021/03/minste-werkuren-ter-wereld-gemaakt/
quote:Op zondag 20 april 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel werk, alleen krijg je er geen geld voor.
Wel liefde van je kinderen
Kinderen moet je zsm aan (huishoudelijk) werk zetten die teringlijers denken anders dat het een hotel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op zondag 20 april 2025 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kinderen moet je zsm aan (huishoudelijk) werk zetten die teringlijers denken anders dat het een hotel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |