Alle distels in het sop.quote:Op zondag 20 april 2025 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb onkruidschoonmaak gedaan vandaag.
Ik heb wel eens gehad dat "men" vond dat er ineens vreemde dingen in het buitenland afgeschreven werden. Ook leuk als je in een andere tijdzone zit en de helpdesk niet zo goed bereikbaar is.quote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?pincode vergeten?
en als ik em verlies of gestolen wordt heb ik een heel ander probleem, dan ben ik al mn pasjes kwijt
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.quote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?pincode vergeten?
en als ik em verlies of gestolen wordt heb ik een heel ander probleem, dan ben ik al mn pasjes kwijt
quote:Op zondag 20 april 2025 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat "men" vond dat er ineens vreemde dingen in het buitenland afgeschreven werden. Ook leuk als je in een andere tijdzone zit en de helpdesk niet zo goed bereikbaar is.
aha, geen last van gelukkigquote:Op zondag 20 april 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.
Altijd leuk als ik ergens in Oost-Europa wasquote:Op zondag 20 april 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.
andere worst halen?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo worst gehad, boek uitgelezen.
En nu?
tv kijken?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu?
En nu direct door naar het avondeten?quote:
Wat voor worst?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu?
Bijna wel.quote:Op zondag 20 april 2025 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En nu direct door naar het avondeten?
Doe ik amper. Geen idee wat er te zien valtquote:
er is voetbal en er komt zo een detective, die ga ik kijkenquote:Op zondag 20 april 2025 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe ik amper. Geen idee wat er te zien valt
op de bank of een stoel zitten zonder je telefoon onder je achterwerk zit vast lekkerderquote:Op zondag 20 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn aandachtsboog is zo goed dat ik gisteren niet eens heb doorgehad dat ik 2 moorden heb opgelost terwijl ik op mijn telefoon zat
Misschien stond ie op trillen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de bank of een stoel zitten zonder je telefoon onder je achterwerk zit vast lekkerder
Goeie vraag eigenlijk. Het enige wat ik nog op TV kijk tegenwoordig is 2 voor 12. Ik heb geen flauw benul wat er verder op is. Ongetwijfeld meuk.quote:Op zondag 20 april 2025 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe ik amper. Geen idee wat er te zien valt
Wacht maar totdat ik je vertel over fuet met roquefort erbij inquote:
20 min kijken tijdens het eten gaat nog net. Dus ik kijk Bob's Burgers en Great Northquote:Op zondag 20 april 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goeie vraag eigenlijk. Het enige wat ik nog op TV kijk tegenwoordig is 2 voor 12. Ik heb geen flauw benul wat er verder op is. Ongetwijfeld meuk.
Oeh. Ik moet duidelijk vaker naar worst kijken. Ik ken eigenlijk alleen fuet met fuet.quote:Op zondag 20 april 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik je vertel over fuet met roquefort erbij in
Deze smaken hebben ze bij de hoogvliet.quote:Op zondag 20 april 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh. Ik moet duidelijk vaker naar worst kijken. Ik ken eigenlijk alleen fuet met fuet.
Nice. Bob's Burgers is leuk, hoe is Great North? Zelfde makers is dat toch?quote:Op zondag 20 april 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
20 min kijken tijdens het eten gaat nog net. Dus ik kijk Bob's Burgers en Great North
Het begin liedje is verslavend, ik zing het mee inclusief geluidjes die er niet bij horenquote:Op zondag 20 april 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Bob's Burgers is leuk, hoe is Great North? Zelfde makers is dat toch?
Poahquote:Op zondag 20 april 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik je vertel over fuet met roquefort erbij in
verstandige keuzequote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef mschol het volgende:
ohja, al dat gepraat over tv, ik moet ziggo maar op zeggen
Kom er nu aan.quote:Op zondag 20 april 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
Boerencake in de oven, mn huis geurt zo lekker
Ik zal het eens een poging geven. Werd gisteren ook al aangespoord door m'n zusje om verder te gaan met Bob's Burgers, ik moet nog aan seizoen 14 beginnen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het begin liedje is verslavend, ik zing het mee inclusief geluidjes die er niet bij horen
Bekijk deze YouTube-video
ja snap ik, ik hoop met je meequote:Op zondag 20 april 2025 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan hopen dat ooit er nog eens glasvezel komt
Oh ja, jij had burengezeik daarover he? Ugh.quote:Op zondag 20 april 2025 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan hopen dat ooit er nog eens glasvezel komt
yup, onderburen werken niet mee..quote:Op zondag 20 april 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, jij had burengezeik daarover he? Ugh.
*glop*quote:Op zondag 20 april 2025 18:49 schreef Nizno het volgende:
de mini is klaar om uit het bakje te eten en mn waffel te verbranden, de grote moet nog heel even en kan dan afkoelen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |