Alle distels in het sop.quote:Op zondag 20 april 2025 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb onkruidschoonmaak gedaan vandaag.
Ik heb wel eens gehad dat "men" vond dat er ineens vreemde dingen in het buitenland afgeschreven werden. Ook leuk als je in een andere tijdzone zit en de helpdesk niet zo goed bereikbaar is.quote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?pincode vergeten?
en als ik em verlies of gestolen wordt heb ik een heel ander probleem, dan ben ik al mn pasjes kwijt
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.quote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe krijg je em geblokkeerd dan in het buitenland?pincode vergeten?
en als ik em verlies of gestolen wordt heb ik een heel ander probleem, dan ben ik al mn pasjes kwijt
quote:Op zondag 20 april 2025 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat "men" vond dat er ineens vreemde dingen in het buitenland afgeschreven werden. Ook leuk als je in een andere tijdzone zit en de helpdesk niet zo goed bereikbaar is.
aha, geen last van gelukkigquote:Op zondag 20 april 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.
Altijd leuk als ik ergens in Oost-Europa wasquote:Op zondag 20 april 2025 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij verdenking van fraude wordt ie door de bank geblokkeerd.
andere worst halen?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo worst gehad, boek uitgelezen.
En nu?
tv kijken?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu?
Wat voor worst?quote:Op zondag 20 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu?
Bijna wel.quote:Op zondag 20 april 2025 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En nu direct door naar het avondeten?
Doe ik amper. Geen idee wat er te zien valtquote:
er is voetbal en er komt zo een detective, die ga ik kijkenquote:Op zondag 20 april 2025 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe ik amper. Geen idee wat er te zien valt
op de bank of een stoel zitten zonder je telefoon onder je achterwerk zit vast lekkerderquote:Op zondag 20 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn aandachtsboog is zo goed dat ik gisteren niet eens heb doorgehad dat ik 2 moorden heb opgelost terwijl ik op mijn telefoon zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |