SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rare shit die ze op dat continent hebben/uitlichten
Ugh.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
zit de polarsteps van iemand te bekijken:Nou ja, wij hebben dan weer het drielandenpunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de rare shit die ze op dat continent hebben/uitlichten🐙
Nice manquote:Op zondag 20 april 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben dan weer het drielandenpunt.
mja, ook dat is idioot als je er overnadenktquote:Op zondag 20 april 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben dan weer het drielandenpunt.
Hoezoquote:Op zondag 20 april 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ook dat is idioot als je er overnadenkt
dat we het uitlichten, dat doen we alleen om toeristen te trekken verder is het gewoon land en niks speciaalsquote:
Ach de hype zal over een jaar wel weer weg zijn, zitten de influencers weer op iets andersquote:
Het gaat al een tijdje door.quote:Op zondag 20 april 2025 13:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach de hype zal over een jaar wel weer weg zijn, zitten de influencers weer op iets anders
quote:Op zondag 20 april 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm wie weet wordt ooit wortels wel de nieuwe hype
Zekersquote:Op zondag 20 april 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een goede marketing kun je alles een hype maken
We moeten Nederland weer op de kaart zetten. We brengen een chocoladereep uit gevuld met snert en boerenkool.quote:Op zondag 20 april 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm wie weet wordt ooit wortels wel de nieuwe hype
Schubbekuttenveenquote:Op zondag 20 april 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
Nog even de naam workshoppen.
Welke stad straalt de glitz en glamour uit die we willen uitstralen met deze reep?
Huehuehue.quote:Op zondag 20 april 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik ging even een broek aandoen zodat ik een worst kon gaan halen
Ik dacht eerst nog Volendam Bar maar dat roept misschien ongewild associaties op met de cafebrand daar.quote:
Hihi Sex!quote:Op zondag 20 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog Volendam Bar maar dat roept misschien ongewild associaties op met de cafebrand daar.
Ik zou wel een Amerikaanse influencer Sexbierum Chocoladereep uit willen horen spreken.
Is die Volendam Bar haring met chocolade?quote:Op zondag 20 april 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht eerst nog Volendam Bar maar dat roept misschien ongewild associaties op met de cafebrand daar.
Ik zou wel een Amerikaanse influencer Sexbierum Chocoladereep uit willen horen spreken.
Het geheime ingredient is dat alle haringen die samengaan in de reep familie van elkaar zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die Volendam Bar haring met chocolade?
Gezien het imago van Nederland in het buitenland als een soort van superkinky Sodom en Gomorra zou het me niet verbazen als mensen het dan de Dutch Sex Bar zouden noemen eigenlijk.quote:
Met als slogan: an orgasme in your mouthquote:Op zondag 20 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien het imago van Nederland in het buitenland als een soort van superkinky Sodom en Gomorra zou het me niet verbazen als mensen het dan de Dutch Sex Bar zouden noemen eigenlijk.
Klinkt als een enige man.quote:Op zondag 20 april 2025 14:12 schreef kwiwi het volgende:
Huh.. berichtje gestuurd naar iemand waar we tot 2 jaar terug heel veel mee om gingen, en kregen zo'n raar antwoord terug![]()
De laatste keer dat we hem zagen was hij hier met z'n nieuwe date, en gedroeg zich echt verschrikkelijk claimerig, je zag dat zij dat ook niks vond maar niemand zei er wat van. Daarna reden we in 2 auto's naar een restaurant, maar hij reed zo wild (in haar auto!) dat we niet goed konden volgen. Bij aankomst zeiden we voor de gein "hey rij volgende keer even wat rustiger zeg". Blijkbaar was ze daar al boos over geworden tegen hem in de auto, dus stonden ze opnieuw ruzie te maken op straat na die opmerking. Na die date was het over tussen hen. Daarna nog eens een berichtje gestuurd maar niks meer gehoord verder.
En nu gestuurd "Hé al zo lang niks gehoord, hoe gaat het met je?". Krijgen we terug "waarom neem je na 2 jaar weer contact op? Waarom denk je dat ik behoefte heb aan contact?"
Uhm, ok
Zal niet helemaal hetzelfde zijnquote:Op zondag 20 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien het imago van Nederland in het buitenland als een soort van superkinky Sodom en Gomorra zou het me niet verbazen als mensen het dan de Dutch Sex Bar zouden noemen eigenlijk.
quote:Op zondag 20 april 2025 14:12 schreef kwiwi het volgende:
Huh.. berichtje gestuurd naar iemand waar we tot 2 jaar terug heel veel mee om gingen, en kregen zo'n raar antwoord terug![]()
De laatste keer dat we hem zagen was hij hier met z'n nieuwe date, en gedroeg zich echt verschrikkelijk claimerig, je zag dat zij dat ook niks vond maar niemand zei er wat van. Daarna reden we in 2 auto's naar een restaurant, maar hij reed zo wild (in haar auto!) dat we niet goed konden volgen. Bij aankomst zeiden we voor de gein "hey rij volgende keer even wat rustiger zeg". Blijkbaar was ze daar al boos over geworden tegen hem in de auto, dus stonden ze opnieuw ruzie te maken op straat na die opmerking. Na die date was het over tussen hen. Daarna nog eens een berichtje gestuurd maar niks meer gehoord verder.
En nu gestuurd "Hé al zo lang niks gehoord, hoe gaat het met je?". Krijgen we terug "waarom neem je na 2 jaar weer contact op? Waarom denk je dat ik behoefte heb aan contact?"
Uhm, ok
Ik weet eigenlijk niet eens wat dit is.quote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo tijd om naar de Amstel gold race te gaan kijken..
N&L's, Komt in je mond, niet in je hand.quote:Op zondag 20 april 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met als slogan: an orgasme in your mouth
Wielrennenquote:Op zondag 20 april 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat dit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |