Okeequote:Op zondag 20 april 2025 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Drie keer geprobeerd een nieuw topic te openen, maar mijn oude mobiel loopt al vast als ik ernaar kijk.
Hup Eagles.quote:Op zondag 20 april 2025 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Drie keer geprobeerd een nieuw topic te openen, maar mijn oude mobiel loopt al vast als ik ernaar kijk.
Geprobeerd. Browser, toetsenbord, alles loopt vast op FOK! bij iets anders dan gewoon posten op mobielquote:
Vorig jaar nog langs de Adelaarshorst gelopen. Komt wel dichtbij zo.quote:
Sommige users vinden dat er meer Basjes moeten zijn. Ik noem verder geen namen.quote:Op zondag 20 april 2025 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alles mag van Bas behalve een wegwerpgebaar naar de grond
Dit is al vrij letterlijk zo besproken.quote:Op zondag 20 april 2025 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelers schoppen moet kunnen
Maar een wegwerpgebaartje uit emotie omdat je afgefloten bent, daar is de grens voor Bas.
Al die klagende spelers moeten gewoon minder janken!!! Heel goed dat een scheidsrechter volkomen zijn eigen regelboek erbij houdt zodat er volstrekt willekeurig gefloten wordtquote:Op zondag 20 april 2025 12:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sommige users vinden dat er meer Basjes moeten zijn. Ik noem verder geen namen.
Ik zou nu een wegwerpgebaar willen maken.quote:Op zondag 20 april 2025 12:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is al vrij letterlijk zo besproken.
Wie is de Bas Nijhuis van FOK!?quote:Op zondag 20 april 2025 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou nu een wegwerpgebaar willen maken.
Maar straks krijg ik een gele kaart
Iemand met een kleurtjequote:
Dat is ie al een tijdje hoorquote:Op zondag 20 april 2025 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
Bas Nijhuis is toch wel een parodie op een scheidsrechter aan het worden.
Pedant, komt uit een van onze buurlanden, totaal willekeurige notes, bedenkt zijn eigen spelregelsquote:
Wie wel. De verslaggever met z'n "boeiend."quote:
Beetje de opvolger van Roelof Luinge.....quote:Op zondag 20 april 2025 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
Bas Nijhuis is toch wel een parodie op een scheidsrechter aan het worden.
Eerste half uur was prima, vooral tot de 16. Daarna een stuk minder. Edvardsen er maar in en later Wout.quote:Op zondag 20 april 2025 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie wel. De verslaggever met z'n "boeiend."
D'n Deef, Berghuis, straks Eriksen en Veltmannetje erbij. Alex' natte droom.quote:Op zondag 20 april 2025 13:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bord op schoot in alles , Alexstront .
"Herkenbaar" .quote:Op zondag 20 april 2025 13:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
D'n Deef, Berghuis, straks Eriksen en Veltmannetje erbij. Alex' natte droom.
quote:Op zondag 20 april 2025 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pedant, komt uit een van onze buurlanden, totaal willekeurige notes, bedenkt zijn eigen spelregels
Dat moet @:capuchon_jongen zijn
Dat gezeur van Simon Tahamata is ook buitengewoon vermoeiond.quote:Op zondag 20 april 2025 13:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
"Ajax-DNA"
Niet Simon Tahamata , maar Deef en Kolbeinn.
Die mag er wel uit ja.quote:Op zondag 20 april 2025 13:27 schreef Bugno3 het volgende:
Godts redelijk dramatisch op de eerste 5 minuten na.
quote:Op zondag 20 april 2025 13:30 schreef Zipportal het volgende:
Brabbie komt wel heel vaak zonder bal in beeld.
Sorryquote:Op zondag 20 april 2025 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De ene keer dat we een zege van Ajax op Utrecht nodig hebben, en dan dit. Typisch
En als overmaat op ramp krijgen we ook Paul nog zo
Dat is ook een Rodrikwesti van goed spelen.quote:
En jij al vieren dat Feyenoord onmogelijk nog Ajax kon inhalen, dat blijkt wat tegen te vallenquote:
Het is ook weer een traditionele Utrecht flukequote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef fetX het volgende:
Zucht, de enige pot waarvan ik hoop dat Ajax die wel wint
Heeft ie al iets goed gedaan vandaag?quote:
14 duels zonder nederlaag en de traditionele faal tegen Utrecht, maar tegen Sparta, Nec en Twente thuis zie ik ze eigenlijk helemaal niet zoveel verspelen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:49 schreef Zorro het volgende:
ajax gaat nog voldoende punten verspelen om het nog spannend te maken.
Probleem is dat in dat geval PSV wel alles moet winnen en dat gaat nooit gebeuren.
Ik wens jullie veel succes.quote:Op zondag 20 april 2025 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spannende strijd om de derde plaats.
Sparta is vooral goed op het Kasteel. NEC kan er geen reet van. Met FC Twente-uit en Feyenoord-uit voor PSV zit op 11 mei gewoon in de zetel.quote:Op zondag 20 april 2025 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
14 duels zonder nederlaag en de traditionele faal tegen Utrecht, maar tegen Sparta, Nec en Twente thuis zie ik ze eigenlijk helemaal niet zoveel verspelen.
Hoop ik.
Fijn Pasen en ik maak me ook uit de voeten. Oant moarn.quote:Op zondag 20 april 2025 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
Fijne pasen, ik ga nog even wat andere dingen doen.
Mijn volkomen "alles moet vogens de wet van Murphy gaan" onwaarschijnlijke maar enige scenario waar ik PSV nog kans geef was allereerst hier verlies. Dat komt vast uit. Daarnaast thuis puntverlies tegen Sparta of NEC, en tegen Twente. Beide gelijke spelen, verliezen zie ik daar niet gebeuren. En dan verlies in Groningen. Maar dan moet dat dus allemaal gebeuren EN PSV alles winnen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
14 duels zonder nederlaag en de traditionele faal tegen Utrecht, maar tegen Sparta, Nec en Twente thuis zie ik ze eigenlijk helemaal niet zoveel verspelen.
Hoop ik.
Geef die vent nou geen aandacht.quote:Op zondag 20 april 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is helemaal niet vandaag
Morgen idd.quote:Op zondag 20 april 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is helemaal niet vandaag
Das al een tijdje niet meer het geval. Zijn de laatste seizoenen gelijkwaardig uit aan thuis of zelfs beter uit.quote:Op zondag 20 april 2025 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sparta is vooral goed op het Kasteel.
Laatste zes thuisduels 4W 2Gquote:Op zondag 20 april 2025 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das al een tijdje niet meer het geval. Zijn de laatste seizoenen gelijkwaardig uit aan thuis of zelfs beter uit.
Ja, dit is zo'n wedstrijd dat bij Ajax alles net tegenzit, en bij Utrecht het tegenovergestelde. Die wedstrijden horen er af en toe bij. Geen stress.quote:Op zondag 20 april 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel een complete offday voor Ajax vandaag
Oh, maar daar post ik gewoon hoorquote:Op zondag 20 april 2025 13:52 schreef GGMM het volgende:
Dit was nooit gebeurd als we in het topic van Paul waren gaan posten
18 thuis om 16 uit. Staan 15e op de thuisranglijst en 7e op de uitranglijst. Gewoon een rare post van je. Ze hebben vooral een betere vorm deze tweede seizoenshelft en thuis een heel simpel schema gehad.quote:Op zondag 20 april 2025 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laatste zes thuisduels 4W 2G.
In uitduels waren ze dit seizoen vooral onder Rijsdijk goed. Toen was de gimmick dat ze thuis het publiek niet vermaakten, waarop het anti-Rijsdijksentiment ook werd opgepookt.
De twee uitduels die ze onder Rijsdijk wonnen, was puur door kwaliteit van Neghli.quote:Op zondag 20 april 2025 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
18 thuis om 16 uit. Staan 15e op de thuisranglijst en 7e op de uitranglijst. Gewoon een rare post van je. Ze hebben vooral een betere vorm deze tweede seizoenshelft en thuis een heel simpel schema gehad.
Fransquote:Op zondag 20 april 2025 14:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat Frans nog kan zitten mag een mirakel heten na al die drank.
Koeman zal hem gewoon weer selecterenquote:
Ow, dat zeker, walgelijke act. Maar Brubbie kan er ook niet zoveel van.quote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alles beter dan met Wout starten.
Cowman is dan ook geen Alex.quote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Koeman zal hem gewoon weer selecteren
Nou nou nou.quote:Op zondag 20 april 2025 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ach Ajax toch. Met 4-0 tijdens Pasen verkracht.
Wat ordinair ditquote:Op zondag 20 april 2025 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ach Ajax toch. Met 4-0 tijdens Pasen verkracht.
@onlogisch en ik schrokken er ook een beetje vanquote:Op zondag 20 april 2025 17:30 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we dan zelf geen keepers meer opleiden? Als je dit soort troep uit Brazilie moet halen is het wel heel treurig gestelt.
Mooie spreekbeurtquote:Op zondag 20 april 2025 16:54 schreef Paul het volgende:
Was leuk middagje in de Galgenwaard. Een drukte van jewelste. Het begon al bij de fiets parkeerplaats. De sfeer was gemoedelijk en iedereen genoot van de zon. Ik zat naast een supporter die 58 jaar seizoenskaarthouder was. Ongelooflijk we kwamen bijna achter in het begin. Daarna ging het alleen maar goed eigenlijk en ik kan me niet zo'n makkelijke utrecht -ajax herinneren in mn leven.
Na de wedstrijd was heel de stad blij en vierde feest
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:11 schreef manny het volgende:
Bijna weekend mannen. Ontspannen toeleven naar een toch "lastige" uitwedstrijd, 9 punten is een lekkere buffer, en je weet dat we met een aardig plannetje aan de aftrap staan.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:15 schreef Paul het volgende:
Ik gaan nu geld inzetten op winst utrecht bij toto * Paul wordt miljonair
quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het Ajax van dit seizoen gaat hier gewoon zakelijk met 0-2 weg.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
20 april tegen Ajax. Geef Hitler op zijn geboortedag maar een mooi cadeau.
Done deal.quote:
danku, we zijn op weg naar plek 3 misschienquote:Op zondag 20 april 2025 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend.
Jullie mogen trots zijn op de vierde plaats.
Dat zou niet goed zijn voor onze vriendschap.quote:Op zondag 20 april 2025 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
danku, we zijn op weg naar plek 3 misschienhihi
wij 3e, jullie 2quote:Op zondag 20 april 2025 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou niet goed zijn voor onze vriendschap.
En waarom niet? Ze doen amper onder voor Feyenoord, misschien zijn ze zelfs wel beter.quote:Op zondag 20 april 2025 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
danku, we zijn op weg naar plek 3 misschienhihi
jaquote:Op woensdag 23 april 2025 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
20:00 uur | FC Groningen – Heracles Almelo | ESPN
Het zal stil zijn op de Nederlandse straten met zo'n kraker.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
Ik verwacht iedereen present vanavond voor deze wereldpartij.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
Notes worden niet besproken.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe F1 note. Kijk maar eventjes.
Zijn de dames bij jou welkom?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
Hij checkte of de gepikte HEMA worst er nog zat
Gaat HEMA dat vergoeden? Lief bedacht (door iemand die zelf in een kraakpand woont geheid) maar in de praktijk gaat niemand allerlei vreemde mensen zomaar gebruik laten maken van hun toilet.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn de dames bij jou welkom?
https://www.hema.nl/thuistoilet
Wtfquote:Op woensdag 23 april 2025 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn de dames bij jou welkom?
https://www.hema.nl/thuistoilet
Ze staan pas sinds gisteravond in het linkerrijtje, dus dat kunnen we nog niet zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
Zit het altijd zo vol bij Groningen of weer sinds ze linkerrijtje staan?
Twente moet in hun laatste 5 wedstrijden tegen PSV, AZ, Utrecht, Ajax en Sparta (uit).quote:Op donderdag 24 april 2025 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
18:45 uur | AZ – NAC Breda | ESPN 3
21:00 uur | FC Twente – PSV | ESPN 2
Niet zo gek toch? Die spelen ook in de Eredivisie.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Twente moet in hun laatste 5 wedstrijden tegen PSV, AZ, Utrecht, Ajax en Sparta (uit).
Ja, die gaan degraderen.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Twente moet in hun laatste 5 wedstrijden tegen PSV, AZ, Utrecht, Ajax en Sparta (uit).
quote:
Even een post om te controleren of ik niet de enige ben in het topic.quote:
Ah ok.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even een post om te controleren of ik niet de enige ben in het topic.
Gewoon het contact ontbinden van die idioot.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wouter Goes op de (straf)bank bij AZ.
Jij lijkt mij een haatdragend persoonquote:Op donderdag 24 april 2025 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom roepen zoveel ESPN-mensen aversie bij mij op?
Helemaal niet. Dat is nu juist het vreemde.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een haatdragend persoon
@WheeledWarrior houdt gewoon niet van debiliserende televisie.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een haatdragend persoon
Aha.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen kijk ik ook naar de uitreiking van de Noorse muziekprijzen.
Gewoon kijken met het geluid of het beeld uit, of een combinatie van beiden.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:WheeledWarrior houdt gewoon niet van debiliserende televisie.
Die hebben drie keer de ereprijs gewonnen las ik zojuist.quote:
A-haGodenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben drie keer de ereprijs gewonnen las ik zojuist.
Ongezien terecht.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben drie keer de ereprijs gewonnen las ik zojuist.
Wel bijzonder dat ie doet alsof ie huilt met "vrolijk" op zijn rug.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
AZ wordt nu zelfs onder gepoept in gebaar door een speler van NAC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |