Okeequote:Op zondag 20 april 2025 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Drie keer geprobeerd een nieuw topic te openen, maar mijn oude mobiel loopt al vast als ik ernaar kijk.
Hup Eagles.quote:Op zondag 20 april 2025 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Drie keer geprobeerd een nieuw topic te openen, maar mijn oude mobiel loopt al vast als ik ernaar kijk.
Geprobeerd. Browser, toetsenbord, alles loopt vast op FOK! bij iets anders dan gewoon posten op mobielquote:
Vorig jaar nog langs de Adelaarshorst gelopen. Komt wel dichtbij zo.quote:
Sommige users vinden dat er meer Basjes moeten zijn. Ik noem verder geen namen.quote:Op zondag 20 april 2025 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alles mag van Bas behalve een wegwerpgebaar naar de grond
Dit is al vrij letterlijk zo besproken.quote:Op zondag 20 april 2025 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelers schoppen moet kunnen
Maar een wegwerpgebaartje uit emotie omdat je afgefloten bent, daar is de grens voor Bas.
Al die klagende spelers moeten gewoon minder janken!!! Heel goed dat een scheidsrechter volkomen zijn eigen regelboek erbij houdt zodat er volstrekt willekeurig gefloten wordtquote:Op zondag 20 april 2025 12:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sommige users vinden dat er meer Basjes moeten zijn. Ik noem verder geen namen.
Ik zou nu een wegwerpgebaar willen maken.quote:Op zondag 20 april 2025 12:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is al vrij letterlijk zo besproken.
Wie is de Bas Nijhuis van FOK!?quote:Op zondag 20 april 2025 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou nu een wegwerpgebaar willen maken.
Maar straks krijg ik een gele kaart
Iemand met een kleurtjequote:
Dat is ie al een tijdje hoorquote:Op zondag 20 april 2025 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
Bas Nijhuis is toch wel een parodie op een scheidsrechter aan het worden.
Pedant, komt uit een van onze buurlanden, totaal willekeurige notes, bedenkt zijn eigen spelregelsquote:
Wie wel. De verslaggever met z'n "boeiend."quote:
Beetje de opvolger van Roelof Luinge.....quote:Op zondag 20 april 2025 12:59 schreef William_Papadin het volgende:
Bas Nijhuis is toch wel een parodie op een scheidsrechter aan het worden.
Eerste half uur was prima, vooral tot de 16. Daarna een stuk minder. Edvardsen er maar in en later Wout.quote:Op zondag 20 april 2025 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie wel. De verslaggever met z'n "boeiend."
D'n Deef, Berghuis, straks Eriksen en Veltmannetje erbij. Alex' natte droom.quote:Op zondag 20 april 2025 13:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bord op schoot in alles , Alexstront .
"Herkenbaar" .quote:Op zondag 20 april 2025 13:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
D'n Deef, Berghuis, straks Eriksen en Veltmannetje erbij. Alex' natte droom.
quote:Op zondag 20 april 2025 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pedant, komt uit een van onze buurlanden, totaal willekeurige notes, bedenkt zijn eigen spelregels
Dat moet @:capuchon_jongen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |