Clip game on fleek.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:54 schreef Puzzie het volgende:
SpaceKees - De Afglijding
Bekijk deze YouTube-video
Gijsjaradijsjagenot!quote:Op maandag 12 mei 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
De Gijsjaradijsja Band - Attestop
Dit zijn platenquote:Op maandag 26 mei 2025 08:48 schreef Puzzie het volgende:
Gijsjaradijsja - Altijd Content
Parteeeyyyyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:59 schreef Scuidward het volgende:
Goed Nieuws - Kwart Over Partytime
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:19 schreef Puzzie het volgende:
Skroetbalg - Ponypark
Wauwquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:32 schreef Puzzie het volgende:
Nancy Kleurenblind & De Zingende Roadie - Getatoeëerde P*k
Misschien te vroeg 'gepiekt'.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:14 schreef Gretzl het volgende:
Een van de Top 2000-debutanten dit jaar?!
Mooi want dat heb ik ook nietquote:Op maandag 8 december 2025 22:11 schreef Scuidward het volgende:
Van GotLoz - JELLINEK (Prod. Nemesis) (2020)
Geen Spotify helaas
Kaboutertje Putlucht is altijd vet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
KABOUTERTJE PUTLUCHT - Geen Empathie
Lucky gaat een beetje de zeer elektronische/happy hardcore kant op. Ben er niet helemaal gelukkig meequote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:42 schreef Puzzie het volgende:
Lucky Fonz III - Intergeneratie
Ik ben sowieso geen fan van hemquote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lucky gaat een beetje de zeer elektronische/happy hardcore kant op. Ben er niet helemaal gelukkig mee
Die eerste paar minuten zijn keihard, de laatste ook!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:11 schreef Puzzie het volgende:
Merol - live at Noorderslag 2026
quote:
Nice!!quote:Op zondag 8 februari 2026 17:03 schreef Scuidward het volgende:
KABOUTERTJE PUTLUCHT - Ronaldinho
Hoorde ze toen ze te gast waren bij Spijkers Met Koppen, lijken mij leuke gasten.quote:
Heel stoer. Moet zeker eens haar andere nummers checken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:38 schreef Puzzie het volgende:
Onze eigen Nederlandse 'Peaches' Ellen ten Damme - Rare Dingen
Ik vind het een vaag en tof nummer ,hoop dat ze meer van dit soort nummers gaat makenquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heel stoer. Moet zeker eens haar andere nummers checken.
Deze is vrij vaag, maar ook bijzonder. Gaat ie doorbreken? Denk het niet.
Captain Braidy - Heh Heh?!
Ja eens!!quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bizar dat hij op Coachella staat ook. Sterke openingszinnen in deze.
Niet de beat die ik had verwacht, vet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:57 schreef Puzzie het volgende:
Linde Schöne - Club Overleeft Wel
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:27 schreef Scuidward het volgende:
Elmer - ALLE JONGENS ZIJN GEMEEN TEGEN MIJ
Krijg niet de indruk dat ze fan zijn van voetbalquote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:52 schreef Puzzie het volgende:
VOETBAL · De Jeugd Van Tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Scuidward op 13-06-2026 11:09:08 ]
lolquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:15 schreef Scuidward het volgende:
Stotter - Werkelijk Waar
Ik dacht eerst Spinvis, maar dit nummer doet mij aan Jack Johnson denken. Het zit goed in elkaar.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:41 schreef DJ11 het volgende:
Frans Kalf - Nou En (2026)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Er wordt nu enorm belegen/ouderwets genomineerd en gestemd, waardoor we nu in de eindfase (120 nummers zijn nog in de race) nauwelijks vrouwelijke artiesten meer hebben (7) en ook amper meer nummers van na 2000. Zonde wel dat de variatie in zo'n allertijdenlijst dan ver te zoeken is.
@Scuidward, @puzzle, @mabo11, @DJ11, @Mikeytt, @Peter88Online, @cafca, @methodmich, @Gale_Boetticher, @Dagoduck, @BillDauterive, @FANNvanhetlaatsteuur, @Managarm
@Scorpion_17 kan vast wel beamen hoe tof ladderspelen zijn, als je dagelijks meespeelt voor een (half) jaar lang
Nederlandstalige Ladder - Top 400 (2024)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandstalige Ladder - Top 400 (2023)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandstalige Ladder - Top 400 (2022)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Gretzl op 03-09-2026 21:55:01 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Eeuwig zonde. Ik voel mij niet direct aangesproken door je oproep, maar misschien is er een zaadje geplant. Persoonlijk geniet ik bovengemiddeld van artiesten die nog geen 500 luisteraars hebben, maar wel iets eigens. Niet direct laddermateriaal vermoedelijk maar ik kan er naast zitten, ik ga in elk geval eens rustig de lijsten die je deelt bestuderen, staat genoeg tussen!quote:Op donderdag 3 september 2026 21:41 schreef Gretzl het volgende:
Zonde wel dat de variatie in zo'n allertijdenlijst dan ver te zoeken is.
Mijn ontdekking van vandaag, Waakhond.
Waakhond - In Twee (2026)
Waakhond - Kleine Viezerik (2020)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: