Nederlandstalige muziekquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Gaat het hier om alleen Nederlandstalige muziek? Of gewoon om Nederlandse artiesten?
Oke (ik kan met beiden meedoen, wat je nu post en postte was in ieder geval erg goed):quote:
Idd, er is nogal een verschil tussen Armin van Buuren, Anouk of Within Temptation en Nederlandstalige muziek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Gaat het hier om alleen Nederlandstalige muziek? Of gewoon om Nederlandse artiesten?
moet ik om een andere TT vragen ik dacht dat het wel duidelijk wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, er is nogal een verschil tussen Armin van Buuren, Anouk of Within Temptation en Nederlandstalige muziek.
Misschien "Nederlandstalig Muziek-topic"?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet ik om een andere TT vragen ik dacht dat het wel duidelijk was
Helemaal niet, vergeet het genre Boerenrock niet, heeft ook genoeg liefhebbers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:44 schreef Desunoto het volgende:
Doe Maar, Het Goede Doel, Van Dik Hout (maar ook zeker niet alle nummers) en dan heb je het wel gehad als het gaat om Nederlandstalige muziek.
Oh, die heeft inderdaad ook zeer aardig werk geproduceerd. Leuk ook op Veronica trouwens, als "DJ/Praatpaal"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:07 schreef Desunoto het volgende:
Oh ja, je hebt ook nog de Frank Boeijen Groep, maar ook van hen is niet alles even leuk
Maar deze wel:
Yoehoe daar kom ik vandaan.offtopic: overigens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook Nederland heeft mooie muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |