De leukste, mooiste en grappigste reactie uit dit deel, ik zal er vast eentje vergeten,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ook Nederland heeft mooie muziek
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien "Nederlandstalig Muziek-topic"?
Ik blijf nog even bij mijn Noorderlijke buren (Jutters) hangen:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef Toverheks het volgende:
FANN
het mooiste nederlanstallige nummer, de eenvoud van de tekst de muziek de stem van Sonneveld
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:58 schreef Jovatov het volgende:
Nog wat recentere muziek die ik persoonlijk erg kan waarderen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef Rucky het volgende:
Nederlandstalige producties zijn voor 97% kut.
Maar die 3% die overblijft.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die 3% die overblijft mag je hier posten
DAT DAT KAN IN NEDERLAND !!!!!!
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Jurk . Eerste album was echt ver boven mijn verwachtingen, hun 2de album komt dus ook zeker in mijn collectie .
Genoten van de musical, wat een nummers zaten er ook tussen!
quote:Op zondag 20 november 2011 13:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Deze clip is nog leuker. Wel een leuk meisje overigens.
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
oopsss, zag dat dit nummer al gepost was
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij had ik hem van jou gepikt daaro in de SC
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik vind het een lul, maar wel een lekker liedje
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef Norrage het volgende:
Ramses Shaffey, overhypete "volkszanger" Het is zo'n oubollige ouwe mensen muziek, ongelooflijk. Kan er helemaal niks mee. Om in jouw woorden te spreken: "Daar word ik helemaal depri van "
Doe mij maar Stef Bos (nog niet in dit topic genoemd hoe kan dat in godsnaam?)
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ah, had nog niet helemaal tot pagina 1 teruggelezen. Maar als Ramses en al die andere al 20x opnieuw terugkomen mag dat met Stef ook wel
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
van mij mag je alles
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:58 schreef Gewas het volgende:
[..]
Het mooie van Ramses Shaffy is dat zijn liederen aan de ene kant een enorme levenslust uitstralen, maar aan de andere kant kan je er ook erg somber van worden (dat is tenminste hoe ik het ervaar). Soms vind ik zijn muziek helemaal prachtig en soms kan ik het niet aanhoren.
Wat wel mooi is aan zijn muziek is dat het zo on-Nederlands klinkt voor Nederlandstalige muziek.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:40 schreef Metaan het volgende:
De mooiste stem van Nederland:
Gio - Je hebt me
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:08 schreef Eyd het volgende:
Kent iemand nog Nederlandse soul muziek? Het liefst met een vrouwelijke stem, maar beide is fijn.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:52 schreef Metaan het volgende:
[..]
Afhankelijk van de definitie:
Vrouwen in de bizz zijn in NL dun gezaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bij de mannen zijn er velen:en de reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:02 schreef Eyd het volgende:
[..]
Ik was meer op zoek naar iets Amy Winehouse/Veronica Maggio-achtigs. Maar toch bedankt!quote:quote:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:28 schreef Gewas het volgende:
Weet niet of deze al eens geplaatst is. Een van de mooiste liederen van Boudewijn de Groot.
En voor alle Ramses Shaffy en Liesbeth List liefhebbers heb ik deze geupload:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Cool !
Nog nooit gehoord !quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Hartstikke leuk die onbekende dingen !
Ik durf het bijna niet te vragen..... maar Robert Long heeft een lied dat heet
''het leven is een dooie mus'' ken je die ook? Op you tube is hij niet te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nope, die ken ik niet. Ik ken eigenlijk helemaal niks van Robert Long.
Wat ook een prachtig album is van Herman van Veen is "Bloesem". Staan wel een paar liedjes van op Youtube.
Dit is één van de mooiste Nederlandstalige liederen:
Alleen is dit een wat modernere opname denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Robert Long !
Ken je die allemaal niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:29 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nee, ik ken ze echt niet. Wel mooie muziek!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:41 schreef Gewas het volgende:
@FANNvanhetlaatsteuur
Jij hebt mijn interesse voor Nederlandstalige muziek weer aangewakkerd.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar drinken we een pintje op !quote:quote:quote:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Gerard van Maasakkers en JW Roy mogen niet ontbreken in dit topic:quote:Dé klapper van dit weekeinde:
Een beetje voorspelbaar misschien>
De nieuwe Yesr
Om even te blijven herinneren dat deze man nog altijd de meest geviewde Nederlandstalige artiest ooit blijft:
126 miljoen kliks.chufi
Hace frio o no?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: