Dat zou wel mooi zijn als iemand dat deed ! Jeweetmaarnooit...quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit is echt een hele mooie tekst. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de muziek.
Misschien is er iemand anders van FOK! die dit lied wil uploaden.![]()
Oh, en het barbequen was heerlijk.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan de Nederlandse zanger Quin die drie dagen geleden werd doodgeschoten in Amsterdam.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spookrijders - Klokkenluiders
Dit is toch het mooiste Nederlandstalige lied ooit.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben wel Fan van deze
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ramses Shaffy- Laat me 1978 (helemaal Nederlands)
en zo is het maar net !quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:05 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit is toch het mooiste Nederlandstalige lied ooit.
Laat me mijn eigen gang maar gaan....
Perfect lied tegen de bemoeizucht van andere mensen.
The Kinks?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef belsen het volgende:
Wij hebben ook weer een nieuw liedje, speciaal voor de verkiezingen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tanja presenteert: Died Samsom
deze is mooi... kende ik niet !quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Gerard van Maasakkers en JW Roy mogen niet ontbreken in dit topic:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gerard van Maasakkers Jw Roy As ge ooit
Dit nummer of Gerard van Maasakkers en JW Roy?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze is mooi... kende ik niet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop