Ik dacht eerst Spinvis, maar dit nummer doet mij aan Jack Johnson denken. Het zit goed in elkaar.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:41 schreef DJ11 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Frans Kalf - Nou En (2026)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Er wordt nu enorm belegen/ouderwets genomineerd en gestemd, waardoor we nu in de eindfase (120 nummers zijn nog in de race) nauwelijks vrouwelijke artiesten meer hebben (7) en ook amper meer nummers van na 2000. Zonde wel dat de variatie in zo'n allertijdenlijst dan ver te zoeken is.
@Scuidward, @puzzle, @mabo11, @DJ11, @Mikeytt, @Peter88Online, @cafca, @methodmich, @Gale_Boetticher, @Dagoduck, @BillDauterive, @FANNvanhetlaatsteuur, @Managarm
@Scorpion_17 kan vast wel beamen hoe tof ladderspelen zijn, als je dagelijks meespeelt voor een (half) jaar lang
Nederlandstalige Ladder - Top 400 (2024)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandstalige Ladder - Top 400 (2023)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandstalige Ladder - Top 400 (2022)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Gretzl op 03-09-2026 21:55:01 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Eeuwig zonde. Ik voel mij niet direct aangesproken door je oproep, maar misschien is er een zaadje geplant. Persoonlijk geniet ik bovengemiddeld van artiesten die nog geen 500 luisteraars hebben, maar wel iets eigens. Niet direct laddermateriaal vermoedelijk maar ik kan er naast zitten, ik ga in elk geval eens rustig de lijsten die je deelt bestuderen, staat genoeg tussen!quote:Op donderdag 3 september 2026 21:41 schreef Gretzl het volgende:
Zonde wel dat de variatie in zo'n allertijdenlijst dan ver te zoeken is.
Mijn ontdekking van vandaag, Waakhond.
Waakhond - In Twee (2026)
Waakhond - Kleine Viezerik (2020)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: