Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Deden ze dat gedrocht van een circuit Zandvoort maar in het donker.
Enfin, als Verstappen zo blijft presteren als ik hoop dan zullen ze dit jaar wel failliet gaan.
misgunnend Nederland staat weer op.quote:
niemand had Jenny from the block verteld dat Ferrari rood wasquote:
dat is wat anders dan Maxquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef pmponer het volgende:
Nou ik gun Jan Lammers en prins Bril ook wel een tegenvallertje hoor
volgens mij komt dat meer om dat alle mannen aan het liplezen warenquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef pmponer het volgende:
Wat is ze gewoon gebleven he, wel mooi dat F1 zo on interessant is dat Jenny talk of the town is.
Hebben jij & @MoreDakka niet meegekregen dat de GP van Nederland stopt ofzo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef pmponer het volgende:
Nou ik gun Jan Lammers en prins Bril ook wel een tegenvallertje hoor
O jee ik moet weer aan mijn gender en sexualiteit gaan twijfelen zo te zienquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij komt dat meer om dat alle mannen aan het liplezen waren
Ja wel hoor, maar dat veranderd mijn mening niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben jij & @:MoreDakka niet meegekregen dat de GP van Nederland stopt ofzo?
op wie zet je in?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
Verwacht zo meteen toch wel dat iemand 'n muur opzoekt
Lawson jankt hem er wel even hard in.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
Nou je moet het nog doen even he? Foutje kan zomaar gebeuren, druk zit er vol op.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:55 schreef Haags het volgende:
Nou P1 en P2 zijn qua team wel bekend, maar daarachter??
dat zie ik ook wel gebeuren jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lawson jankt hem er wel even hard in.
Norris.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
Ferrari.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:55 schreef Haags het volgende:
Nou P1 en P2 zijn qua team wel bekend, maar daarachter??
Bij McLaren zie ik DeWalt staanquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
In J-Lo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lawson jankt hem er wel even hard in.
ze heeft haar duikbril nog opquote:
Had ze niet wat nieuws aan kunnen doen ipv iets waarvan het rood al tot roze gewassen is?quote:
Stiekem fan van Oconquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had ze niet wat nieuws aan kunnen doen ipv iets waarvan het rood al tot roze gewassen is?
Curva Grande is er toch al?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:58 schreef Perox het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een bocht naar haar vernoemen.
doohanquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:59 schreef Perox het volgende:
Saubertjes eruit ook Stroll, dan nog 2 plekken over voor een exit. Lawson en wie nog meer?
Waarom?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie ik ook wel gebeuren ja
of stroll
quote:
quote:Op zondag 15 april 2018 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kontplassen moet weer leuk worden.
In ieder geval 1 van de McLarens.quote:
hij rijdt veel op de limietquote:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In ieder geval 1 van de McLarens.
Je bedoelt: de limiet is 0,01mm van de muur afquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij rijdt veel op de limiet
en hier is de limiet vrij onvergefelijk
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wil iemand anders nog in stijl de kwali kijken, pak er maar een
[ afbeelding ]
Ik was er al evenquote:
hier wel jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt: de limiet is 0,01mm van de muur af
Heb er al eenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wil iemand anders nog in stijl de kwali kijken, pak er maar een
[ afbeelding ]
Thats what he said (yes without S)quote:
Tsunoda stond er al inquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie ik ook wel gebeuren ja
of stroll
Er tegen schuren is over de limiet, er net niet tegen aan schuren is net niet op de limiet....quote:
De Hazenquote:
Terug je kooi in jijquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thats what he said (yes without S)
En er werd ons nog beloofd dat jij een getemede coureur wasquote:
brush the wallquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er tegen schuren is over de limiet, er net niet tegen aan schuren is net niet op de limiet....
*met zweep slaat*quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En er werd ons nog beloofd dat jij een getemede coureur was
Some say...quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En er werd ons nog beloofd dat jij een getemede coureur was
Voel ik toch nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |