Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Deden ze dat gedrocht van een circuit Zandvoort maar in het donker.
Enfin, als Verstappen zo blijft presteren als ik hoop dan zullen ze dit jaar wel failliet gaan.
misgunnend Nederland staat weer op.quote:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)niemand had Jenny from the block verteld dat Ferrari rood wasquote:
dat is wat anders dan Maxquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef pmponer het volgende:
Nou ik gun Jan Lammers en prins Bril ook wel een tegenvallertje hoor
volgens mij komt dat meer om dat alle mannen aan het liplezen warenquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef pmponer het volgende:
Wat is ze gewoon gebleven he, wel mooi dat F1 zo on interessant is dat Jenny talk of the town is.
Hebben jij & @MoreDakka niet meegekregen dat de GP van Nederland stopt ofzo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef pmponer het volgende:
Nou ik gun Jan Lammers en prins Bril ook wel een tegenvallertje hoor
O jee ik moet weer aan mijn gender en sexualiteit gaan twijfelen zo te zienquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij komt dat meer om dat alle mannen aan het liplezen waren
Ja wel hoor, maar dat veranderd mijn mening niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben jij & @:MoreDakka niet meegekregen dat de GP van Nederland stopt ofzo?
op wie zet je in?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
Verwacht zo meteen toch wel dat iemand 'n muur opzoekt
Lawson jankt hem er wel even hard in.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
Nou je moet het nog doen even he? Foutje kan zomaar gebeuren, druk zit er vol op.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:55 schreef Haags het volgende:
Nou P1 en P2 zijn qua team wel bekend, maar daarachter??
dat zie ik ook wel gebeuren jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lawson jankt hem er wel even hard in.
Norris.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
Ferrari.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:55 schreef Haags het volgende:
Nou P1 en P2 zijn qua team wel bekend, maar daarachter??
Bij McLaren zie ik DeWalt staanquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
quote:
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)In J-Lo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lawson jankt hem er wel even hard in.
ze heeft haar duikbril nog opquote:
quote:
Had ze niet wat nieuws aan kunnen doen ipv iets waarvan het rood al tot roze gewassen is?quote:
Stiekem fan van Oconquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had ze niet wat nieuws aan kunnen doen ipv iets waarvan het rood al tot roze gewassen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop