Staat overdag goed vol.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
James zei jij niet ooit toen je net in Breda woonde dat die parkeergarage altijd zo goed als leeg was? Hoe is dat tegenwoordig?
Kies je wel precies het goede weekend uit, nu de HSL er van Schiphol tot Antwerpen helemaal uit ligtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik dacht vanochtend joh ik ga eens een ritje HSL naar Antwerpen vv.
Lol.
Dat geeft extra mogelijkheden om te overclockenquote:Op zondag 25 mei 2025 15:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Vet!
Ik blijf me trouwens verbazen over de isolatoren in de bovenleiding daar. Zo ongelofelijk groot. En voor 1500V niet anders ook.
Cool, tussen welke steden heb je er in gezeten? Wij hebben hem vorig jaar niet gezien…quote:Op zondag 25 mei 2025 14:01 schreef Ireyon het volgende:
Ik zat afgelopen week ook in een leuke trein![]()
[ afbeelding ]
Hij hobbelt als een malle...quote:Op zondag 18 mei 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ICNG is vast een mooie trein voor op een brandnieuwe HSL hoor. Maar tussen Schiphol en Hilversum is pure hel. Het is bijna aftellen totdat de bakovergang het begeeft
De Valleilijn was ook een prima naam... dat Rrreis slaat idd nergens op.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is een belachelijke naam en het materieel is niet om aan te zien, vooral die witte BYDs. Wat er mis was met de naam Blauwnet weet niemand.
Heb ‘m van Osaka naar Himeji gepakt. Wilde eigenlijk een gewone JR500 en las dat die alleen nog als Kodama Shinkansen (die overal stopt) ten zuiden van Osaka rijdt, maar toen kwam toevallig de Hello Kitty variant aanrijden.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Cool, tussen welke steden heb je er in gezeten? Wij hebben hem vorig jaar niet gezien…
Haha. De NS geeft hiermee zelf aan dat de eerste klas in sprinters geen enkele meerwaarde biedt. Een glazen deur en een andere kleur stoel. Meer verschil is er niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:19 schreef Koen66 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)uit-sprinter-treinen
Extra capaciteit creëren door wat stoelhoezen en stickers aan te passen
Ze zitten ook echt kut, en de helft van de tijd geen stroomvoorziening.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Haha. De NS geeft hiermee zelf aan dat de eerste klas in sprinters geen enkele meerwaarde biedt. Een glazen deur en een andere kleur stoel. Meer verschil is er niet.
en een ledstripjequote:Op maandag 26 mei 2025 10:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Haha. De NS geeft hiermee zelf aan dat de eerste klas in sprinters geen enkele meerwaarde biedt. Een glazen deur en een andere kleur stoel. Meer verschil is er niet.
In veel landen heeft het regionaal vervoer überhaupt geen eerste klasse, enkel tweede klasse. Ook op ritten van ruim een uur. Vind de Eerste Klasse op ritten van minder dan de uur ook van weinig toegevoegde meerwaarde ten opzichte van de Tweede Klasse.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Haha. De NS geeft hiermee zelf aan dat de eerste klas in sprinters geen enkele meerwaarde biedt. Een glazen deur en een andere kleur stoel. Meer verschil is er niet.
Schaf het dan af. Nu zetten ze een kutproduct neer waarvan de meerwaarde zeer beperkt is, maar wat wel het dubbele kost van 2e klas.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In veel landen heeft het regionaal vervoer überhaupt geen eerste klasse, enkel tweede klasse. Ook op ritten van ruim een uur. Vind de Eerste Klasse op ritten van minder dan de uur ook van weinig toegevoegde meerwaarde ten opzichte van de Tweede Klasse.
De SLT4 en SNG4 raken hem aan één kant kwijt, dat zal voor FLIRT3 ook wel gelden, maar daar zit ik nooit in. SLT6 houdt dan aan twee kanten eerste klas, FLIRT4 misschien ook?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
Gaat álle 1e klas uit de sprinters, of laten ze hem aan één einde nog zitten?
Dat is toch niet toegestaan zoals jij beschrijft?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
vrijdag reed een partytrein met EuroExpressrijtuigen naar Zandvoort, georganiseerd door 'MSM Gruppe'. Op de railcam was te zien hoe de trein langzaam station Zandvoort ingeduwd werd. De locomotief duwde de wagons dus van Haarlem naar Zandvoort, waarbij de bestuurder in de achterste wagon naar buiten kijkt. Bestwel apart gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |