Dat kan natuurlijk ookquote:
Doe maar duurquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk wil ik nog Lindor eierenDie zijn het lekkerst
Heb je die hele zak nu al op?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ik heb geen paaseieren meer, dus ook maar nieuwe halen morgen..
Verstopt en nog niet teruggevonden @Lovelyquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je die hele zak nu al op?
Puur?quote:
Mijn parkiet was aan de beurt om eieren te verstoppen. De eerste heb ik al gevonden, die lag onder de wc-bril.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Verstopt en nog niet teruggevonden @:Lovely
Eet je die nog op?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet was aan de beurt om eieren te verstoppen. De eerste heb ik al gevonden, die lag onder de wc-bril.
Had twee zakjes van de Hemaquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je die hele zak nu al op?
Huh?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Verstopt en nog niet teruggevonden @:Lovely
Zal ik ze anders voor je verstoppen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk wil ik nog Lindor eierenDie zijn het lekkerst
Daarom had ik ze ook nog niet gekochtquote:
Dealquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ik ze anders voor je verstoppen?
Mag jij ze zoeken
Dat zijn die rooie met stipjes toch?quote:
Neuh, je mag ze zelf kopen.quote:
Nee, dan vreet hij ze opquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, je mag ze zelf kopen.
Ik eet ze niet op, heb het niet zo op paaseitjes.
Zal tegen Domni vertellen waar ze ongeveer liggen
Dan paint ik wel een schatkaart voor jequote:
Die humor van dat beestjequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet was aan de beurt om eieren te verstoppen. De eerste heb ik al gevonden, die lag onder de wc-bril.
Ze houdt mij scherp.quote:
Die zijn het lekkerstquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn die rooie met stipjes toch?
Zolang ik doe wat zei wilt zit die wel goed.quote:
Uh, wat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang ik doe wat zei wilt zit die wel goed.
Niet over nadenken.quote:
En netjes zinloos 3.1 erop gezet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb bij het opruimen zoveel pc onderdelen gevonden dat ik een complete pc heb kunnen samenstellen.
23 floppiesquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En netjes zinloos 3.11 erop gezet?
Die heb ik niet meer.quote:
Windows 95 kon je nog op diskettes krijgen. Dat waren er wel heel veel, wel een schoenendoos vol.quote:
95 installatie had ik met cd volgens mij. Maar het had wel charme die floppies, mijn hart ging te keer met de laatstequote:Op vrijdag 18 april 2025 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer.
[..]
Windows 95 kon je nog op diskettes krijgen. Dat waren er wel heel veel, wel een schoenendoos vol.
Floppy's hadden ook wel zijn charme.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
95 installatie had ik met cd volgens mij. Maar het had wel charme die floppies, mijn hart ging te keer met de laatsteDoet ie het
Het zelf een boel moeten doen en het falen en het gelukmomentje als iets werktequote:Op vrijdag 18 april 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Floppy's hadden ook wel zijn charme.
Ik kan er over mee praten. maar idd het geluksmomentje als het je toch lukte.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zelf een boel moeten doen en het falen en het gelukmomentje als iets werkte
Nou ja de generatie van verbazing dat dingen zo maar konden muziek downloaden (daar bleef het wel bij want fims was nog niet te doen)quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er over mee praten. maar idd het geluksmomentje als het je toch lukte.
De download die bij 99% stopte.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de generatie van verbazing dat dingen zo maar konden muziek downloaden (daar bleef het wel bij want fims was nog niet te doen) [ link | afbeelding ]
Heb nog her en der floppy's liggen geen idee of ze überhaupt nog leesbare data bevattenquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Floppy's hadden ook wel zijn charme.
Ja dat dus en kijken naar het percentage, ik keek ook altijd naar die defragmenteren blokjes.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De download die bij 99% stopte.
Ik ook, als het diskettestation het doet ook proberen of de diskettes het nog doen en of er iets opstaat.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb nog her en der floppy's liggen geen idee of ze überhaupt nog leesbare data bevatten
15 jaar geleden heb ik ze nog op het werk gebruikt.quote:
Voor jou is alles een vooruitgang.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hippies zijn jullie,
ik ben aan het kijken of papyrus een vooruitgang is ten opzichte van klei
Ja, diskettes kun je beter niet aanrakenquote:
Voor je het weet zit je vinger vast in het schuifje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, diskettes kun je beter niet aanraken
Die heb ik niet eensquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, diskettes kun je beter niet aanraken
Heb geloof ik nog ergens een diskdrive met USB aansluitingquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, als het diskettestation het doet ook proberen of de diskettes het nog doen en of er iets opstaat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je vinger vast in het schuifje.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:09 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand deze smaken eitjes al geprobeerd?
https://jamin.nl/eiwijzer
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefdquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
Bestaat dat serieusquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefd
Alsof de wereld al niet debiel genoeg is.quote:
Eitje gevuld met stroopquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
ja bovenste rij van de link die ik net plaatste, daar staan 50 smaken paaseitjes van jaminquote:
Ik niet, maar ik heb filmpjes gezien van mensen die het probeerden en die vonden het allemaal viesquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefd
extra puur jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben ze ook eitjes met gewoon chocola erin?
Dat lijkt me best lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
pannekoekstroopquote:
Ben je uit DTS verbannen?quote:
quote:
Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er hingen in KSC ook al DTS bewoners rond
Meestal is dat wel een graadmeterquote:
Nasi goring melk euhhhhhquote:
Er zitten wel lekker uitziende smaakjes bijquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nasi goring melk euhhhhhhoe verzinnen ze het
Ja dat zeker, ik heb het liefste puur maar die zie je niet veel in de winkel, althans niet met smaakjesquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten wel lekker uitziende smaakjes bij
Het is ook wel makkelijk om ze te laten liggen gezien de prijzen van chocoladequote:Op zaterdag 19 april 2025 08:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit jaar voor het eerst de paaseitjes laten liggen. Afvallen enzo
Valt wel mee. Al zijn ze wel wat duurder geworden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook wel makkelijk om ze te laten liggen gezien de prijzen van chocolade
Wat duurder, nou vind het nogal watquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt wel mee. Al zijn ze wel wat duurder geworden.
Boodschappen zijn overall duurder maar boeit me niet zo, als ik het wil hebben koop ik hetquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat duurder, nou vind het nogal wat
Een reep chocolade is tegenwoordig een luxe
Haald eerder nog wel eens een reep chocolade maar als ik nu naar de prijs kijk leg ik ze snel weer terug
Ja niet normaal hoeveel duurder en de prijzen blijven stijden, maar super fijn dat je dat kan kopen wat je wilquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boodschappen zijn overall duurder maar boeit me niet zo, als ik het wil hebben koop ik het
Gewoon altijd voor een tientje tanken en een geeltje boodschappen doen. Dan merk je er niks van.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet normaal hoeveel duurder en de prijzen blijven stijden, maar super fijn dat je dat kan kopen wat je wil![]()
![]()
Die zijn ook wel erg lekker. Heb helaas geen rem voor die dingen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:27 schreef pullup het volgende:
! zakje gehaald dit jaar bij de Hema. Lekker maar ook wel weer voldoende
Ik heb op de zaterdag mert zakjes Japanse mix. Soort eitjes.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:27 schreef pullup het volgende:
! zakje gehaald dit jaar bij de Hema. Lekker maar ook wel weer voldoende
Ik probeer er ook niet meer naar te kijken. Ik zal geen 90 worden en kan me het een en ander veroorloven. Ook de Poelier net geplunderd. Kan mij het rotte. Nog wel ff terug straks, gerookte zalm vergeten. Carpe Diem......quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boodschappen zijn overall duurder maar boeit me niet zo, als ik het wil hebben koop ik het
Jij was toch al 90?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer er ook niet meer naar te kijken. Ik zal geen 90 worden en kan me het een en ander veroorloven. Ook de Poelier net geplunderd. Kan mij het rotte. Nog wel ff terug straks, gerookte zalm vergeten. Carpe Diem......
Nee, nooit geweest. Ik tel terug en ben nu ongeveer 26 en een half.quote:
Ohw dan valt het best nog wel mee.quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest. Ik tel terug en ben nu ongeveer 26 en een half.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw dan valt het best nog wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]Ohw, dat valt dus best wel mee. Ik dacht dat jij het zinken van de Titanic nog had meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat is @golferquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, dat valt dus best wel mee. Ik dacht dat jij het zinken van de Titanic nog had meegemaakt.
Best wel benieuwd wie de oudste op Fok is.quote:
Er was een user die @opa heet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel benieuwd wie de oudste op Fok is.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon altijd voor een tientje tanken en een geeltje boodschappen doen. Dan merk je er niks van.
Ach, in 40+ zijn we allemaal jong.quote:
Je weet het maar nooit. Krakende wagens lopen het langstquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer er ook niet meer naar te kijken. Ik zal geen 90 worden en kan me het een en ander veroorloven. Ook de Poelier net geplunderd. Kan mij het rotte. Nog wel ff terug straks, gerookte zalm vergeten. Carpe Diem......
Jij spreekt uit ervaring.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Krakende wagens lopen het langst
Ik loop vooropquote:
Jij rijdt voorop.quote:
O ja,quote:
Was je weer je bazooka vergeten?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja,![]()
Was weer drama in de winkels, ben je vroeg is het nog knetterdruk.
Hebben ze het vlees allemaal in van die koelingen gedaan met deuren en voor die naar buiten opengaan. Lekker hoor als je er met zo kar voorstaat
quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was je weer je bazooka vergeten?
Toen ik mijn arm en been had gebroken viel het mij op tegen hoeveel kleine dingen je aanloopt waar je niet bij stil staat.quote:
Ja erg is dat he?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik mijn arm en been had gebroken viel het mij op tegen hoeveel kleine dingen je aanloopt waar je niet bij stil staat.
Gewoon een stormram op je scootmobiel monteren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg is dat he?
En mensen kijken niet uit, ze lopen je zo voor de wielen, of lopen in een keer achteruit als ze bij een schap staan te kijken. Maar dan ben jij toch altijd fout, want die kutscootmobielen.
En al die karren die ze overal laten staan zodat je of niet langs kan of ergens niet bij kan.
Daar komt Dot de sloper aanquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een stormram op je scootmobiel monteren.
Ik stuur wel even de zon jou kant opquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier is de zon niet te bekennen.
Gister daarom 2 zakken voor de prijs van 1 gehaald bij de ah.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ik heb het liefste puur maar die zie je niet veel in de winkel, althans niet met smaakjes
Hier zie ik wel een paar lekkere bijstaan.
Nog geen paaseitje gekocht dit jaar, ik vind ze veel te duur
Dan is het nog leuk. Alleen hadden ze hier geen puur meer helaas.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister daarom 2 zakken voor de prijs van 1 gehaald bij de ah.
Echt ongelofelijk wat 1 dan kost voor ze die aanbieding erin gooiden.
1 zak is naar een klant van me gegaan en mijn zak die nog steeds dicht is is voor bezoek morgen.
O jammer. Ik zie wel een pure van 76% bij die 50 smaken van de jamin staanquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het nog leuk. Alleen hadden ze hier geen puur meer helaas.
Wij hebben hier geen jamin meer in de buurt helaas.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:45 schreef drakin het volgende:
[..]
O jammer. Ik zie wel een pure van 76% bij die 50 smaken van de jamin staan
Dat is minderquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben lekker in de keuken aan het kokkerellen, kijk even naar buiten en zie een hele rookwolk in de lucht![]()
Even bij 112 meldingen gekeken en er staat hier een paar straten verderop een voertuig in brand
O dat is pechquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen jamin meer in de buurt helaas.
Ja helaas.quote:
Jij ook fijne dagenquote:
Ga jij die maken?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)art-torta-pasqualina
Heb ik al gemaakt. En net een punt achter de kiezenquote:
daar zijn wel wat variaties op te maken ...quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb ik al gemaakt. En net een punt achter de kiezenWas lekker!
Keukenprinses 😉quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb ik al gemaakt. En net een punt achter de kiezenWas lekker!
Mooie kwalificatie was hetquote:
Assepoetserquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke disney prinses hoort daarbij?
Ik heb geen idee. Volgens mij is ze de keukenprinses van Domnivoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke disney prinses hoort daarbij?
Nu hopen op een leuke wedstrijd morgen..quote:
Ah dankjequote:
Het afpoetsen van de vaat vind ik anders een stuk minder leukquote:
Oh ik maakte een typo zien ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het afpoetsen van de vaat vind ik anders een stuk minder leuk
Iedereen is er stil van.quote:
Je deed gewoon een Koentje.quote:
Zie jij badeent dit dan ook niet doen?quote:
Morguh Pullup. Fijne Paasdagenquote:
Hoi Dotquote:
Spannend heb je verwachtingen dat iemand van jullie gaat winnen?quote:Op zondag 20 april 2025 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi Dot
Jij ook fijne paasdagen.
Vandaag heb ik nog de finales NK roeien te voltooien, so far so good
De kans is groot op zelfs drie keer een winnaar. We gaan het zienquote:Op zondag 20 april 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend heb je verwachtingen dat iemand van jullie gaat winnen?
O spannend succes voor iedereenquote:Op zondag 20 april 2025 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
De kans is groot op zelfs drie keer een winnaar. We gaan het zien
Succes pullup!quote:Op zondag 20 april 2025 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Succes!quote:Op zondag 20 april 2025 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel veel succes pullup!quote:Op zondag 20 april 2025 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Morguh herenquote:
Zal eens kijken vanmiddag.. Succesquote:Op zondag 20 april 2025 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach je hebt je speciaal voor deze dag versierd hoe leukquote:
40+ IKEA-meet.quote:Op zondag 20 april 2025 09:46 schreef Sodeknetters het volgende:
Fijne pasen.
Morgen allemaal naar de Ikea
Stapelbed in elkaar zetten.quote:
Ik ben gisteren al geweest, het was heel rustaaaagh.quote:Op zondag 20 april 2025 09:46 schreef Sodeknetters het volgende:
Fijne pasen.
Morgen allemaal naar de Ikea
Was ook veel te lekker weer om binnen te lopen. Nog wat gevonden?quote:Op zondag 20 april 2025 10:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al geweest, het was heel rustaaaagh.
Kijken hoeveel schroefjes er nou weer overblijvenquote:
Winkeltje? Meubelfuik bedoel je.quote:Op zondag 20 april 2025 10:18 schreef Aoibhin het volgende:
IKEA![]()
Ik vertrek nooit zonder even in dat Zweedse winkeltje te hebben gekeken
Heel verrassend voor een zaterdag. En ik heb een kast voor mijn schoenen gevondenquote:Op zondag 20 april 2025 10:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was ook veel te lekker weer om binnen te lopen. Nog wat gevonden?
Dat ei is niet meer goed hoorquote:Op zondag 20 april 2025 09:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vrolijk Pasen iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Was dat zo’n zoektocht dan?quote:Op zondag 20 april 2025 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel verrassend voor een zaterdag. En ik heb een kast voor mijn schoenen gevonden
Nee ik was goed voorbereid dus kon recht op mijn doel af. Wel zo handig bij Ikeaquote:
Hoe heet de kast? Imølda Märcøs?quote:Op zondag 20 april 2025 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik was goed voorbereid dus kon recht op mijn doel af. Wel zo handig bij Ikea
300 meter afstand houdenquote:Op zondag 20 april 2025 10:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is dan ook een filosofisch eitje
Hier gelukkig geen paasvurenquote:
quote:Op zondag 20 april 2025 10:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe heet de kast? Imølda Märcøs?
Vanmorgen van twee hobbie boer eitjes genoten.. door die heerlijke pfas toevoeging gleden ze naar binnenquote:
Essentieel daar zelfsquote:Op zondag 20 april 2025 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik was goed voorbereid dus kon recht op mijn doel af. Wel zo handig bij Ikea
Lekker hoorquote:Op zondag 20 april 2025 10:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vanmorgen van twee hobbie boer eitjes genoten.. door die heerlijke pfas toevoeging gleden ze naar binnen
Fijne paas middagquote:Op zondag 20 april 2025 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed.. ik ga me opdoffen voor de familie paasbrunch, fijne dag allen
Enjoy! 🐣quote:Op zondag 20 april 2025 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik bedoel dat winkeltje met de eetproductenquote:Op zondag 20 april 2025 10:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Winkeltje? Meubelfuik bedoel je.
Roereiquote:
Fijne dag! Veel plezier bij de brunchquote:Op zondag 20 april 2025 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Normaal ruik ik ze hier wel.quote:
Staat de wind dan niet goed?quote:Op zondag 20 april 2025 12:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Normaal ruik ik ze hier wel.
Maar wind staat verkeerd nu.
Lekker hoorquote:
Nja beter om toch..quote:Op zondag 20 april 2025 12:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Normaal ruik ik ze hier wel.
Maar wind staat verkeerd nu.
Liever niet.quote:Op zondag 20 april 2025 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat de wind dan niet goed?
Of wil je ze graag ruiken?
Dus staat de wind juist goed voor jouquote:
quote:Op zondag 20 april 2025 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus staat de wind juist goed voor jou
Laat mij raden, zeker zelf gemaaktquote:
Oh, hebben ze dat ook?quote:Op zondag 20 april 2025 11:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bedoel dat winkeltje met de eetproducten
Ja, dan kan je zelf je gehaktbal in elkaar zetten.quote:Op zondag 20 april 2025 13:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, hebben ze dat ook?
Misschien toch maar eens gaan kijken dan.
Met een beetje mazzel hou ik dan stukjes koe overquote:Op zondag 20 april 2025 14:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dan kan je zelf je gehaktbal in elkaar zetten.
Goed voor de natuurquote:
Snel vergeten maar.quote:
Heb weinig gezien ervan,quote:
Goeie ploeg dat Utrecht. Terecht gewonnen wel.quote:Op zondag 20 april 2025 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb weinig gezien ervan,
maar toch ...........
Jazekerquote:
Daar verkopen ze o.a. die ballenquote:Op zondag 20 april 2025 13:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, hebben ze dat ook?
Misschien toch maar eens gaan kijken dan.
In het stuk dat ik gezien heb vond ik Ajax beter.quote:Op zondag 20 april 2025 15:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Goeie ploeg dat Utrecht. Terecht gewonnen wel.
De 4-0 was wat overdreven, maar wel terecht gewonnen.quote:Op zondag 20 april 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het stuk dat ik gezien heb vond ik Ajax beter.
Alleen scoren dit jaar ........
O ja. Die had ik al voorbij zien komen gisteren.quote:Op zondag 20 april 2025 15:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker![]()
[ afbeelding ]
Ongeveer de helft is nu op
Ja daar kan je nu lekker vertoeven.quote:Op zondag 20 april 2025 15:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten, wat een lekkere dag
En de andere helft werk je vanavond naar binnen?quote:
Dan hebben we aspergesquote:Op zondag 20 april 2025 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de andere helft werk je vanavond naar binnen?
En een halve tulband als toetje,quote:
Volgens mij heeft mijn moeder tiramisu gemaaktquote:Op zondag 20 april 2025 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En een halve tulband als toetje,
ik snap
Wordt een dubbel toetje dusquote:Op zondag 20 april 2025 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder tiramisu gemaakt
Ik denk dat we van beide nog de hele week gaan etenquote:
Schuif je het nou meteen op hem af jaquote:Op zondag 20 april 2025 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat we van beide nog de hele week gaan eten
Al komt Domni vanavond ook en dat is een veelvraat![]()
Altijdquote:Op zondag 20 april 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schuif je het nou meteen op hem af ja
2 x succes van de 3 en we hadden op 1/10 seconde nog bijna de Olympische mannen acht verslagenquote:
Ik nooit zonder gehaktballetjes en friet te hebben gescoordquote:Op zondag 20 april 2025 10:18 schreef Aoibhin het volgende:
IKEA![]()
Ik vertrek nooit zonder even in dat Zweedse winkeltje te hebben gekeken
Jij gaat goed op paard?quote:Op zondag 20 april 2025 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik nooit zonder gehaktballetjes en friet te hebben gescoord
Das niet slechtquote:Op zondag 20 april 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
2 x succes van de 3 en we hadden op 1/10 seconde nog bijna de Olympische mannen acht verslagen
quote:
Die dingen zijn 12 jaar oud ookquote:Op zondag 20 april 2025 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nederl(...)es-gehaktballen-ikea
Dat zijn die witte stukken op de ballen jaquote:
Ze schijnen hun leven te hebben gebeterd want ik lees toch echt dat er rund en varken in zit tegenwoordigquote:Op zondag 20 april 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn die witte stukken op de ballen ja
Er is ook niet mis met paar, alleen doen mensen er zo moeilijk over.quote:Op zondag 20 april 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze schijnen hun leven te hebben verbeterd want ik lees toch echt dat er rund en varken in zit tegenwoordig![]()
Een beetje paar is ook niets mis mee ook eigenlijk maar het zit niet in die balletjes
Hoe ging het vandaag?quote:Op zondag 20 april 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze schijnen hun leven te hebben gebeterd want ik lees toch echt dat er rund en varken in zit tegenwoordig![]()
Een beetje paar is ook niets mis mee ook eigenlijk maar het zit niet in die balletjes
Ik ben bij Jobi maar ik heb hem nog niet eens gezien.quote:
Nu nog een toetjequote:Op zondag 20 april 2025 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben bij Jobi maar ik heb hem nog niet eens gezien.
Wel heerlijk gegeten vanavond
Hebben we al op. Tiramisuquote:
Zie je wel, ze heeft hem gewoon al weggewerktquote:Op zondag 20 april 2025 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben bij Jobi maar ik heb hem nog niet eens gezien.
Ja. Niemand gaat me ooit nog terugvinden…quote:Op zondag 20 april 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel, ze heeft hem gewoon al weggewerkt
Een tweede plek voor een lichte skiffeur een vierde plek voor de zware skiffeur.quote:
Ik zag vanochtend een acht race met jouw mannen en dat was niet zo close . Neem aan dat de finale later in de middag was .. er zat geen audio op de stream dus ja dan is de aandacht een issuequote:Op zondag 20 april 2025 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Een tweede plek voor een lichte skiffeur een vierde plek voor de zware skiffeur.
2 titels; een voor de vrouwen skiff en een voor de mannen 2
Uitsmijtertje was voor ons allemaal dat we als clubteam het opnamen tegen de bondsacht die vorig jaar op de olympische spelen 2e werd ( waar eigenlijk ook nog de 2 van onze eigen club inzitten, anders waren we nog sneller geweest) en tot op 50 meter voor de finish nog voorlagen om uiteindelijk met 0.1 sec net te verliezen in het eindsprintje
Ik ben er helemaal blij mee
Dat zullen de eerste jaars mannen zijn geweest. Wij zaten allemaal in skiffs het hele weekeinde en stapten aan het einde, na zessen, nog even in de achtquote:Op zondag 20 april 2025 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een acht race met jouw mannen en dat was niet zo close . Neem aan dat de finale later in de middag was .. er zat geen audio op de stream dus ja dan is de aandacht een issue
Dan werden die 2e meen ik me te herinerenquote:Op zondag 20 april 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zullen de eerste jaars mannen zijn geweest. Wij zaten allemaal in skiffs het hele weekeinde en stapten aan het einde, na zessen, nog even in de acht
Ik krijg vaak niet alles daarvan meequote:Op zondag 20 april 2025 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan werden die 2e meen ik me te herineren
Volgend seizoen heb je ze mogelijk al onder je hoedequote:Op zondag 20 april 2025 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg vaak niet alles daarvan mee![]()
Zit dan vaak voor of na te bespreken bij mijn eigen te begeleiden races
Ik heb al wel gekeken naar hun fysieke scores van de winter en dat gaat wel nog iets langer durenquote:Op zondag 20 april 2025 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgend seizoen heb je ze mogelijk al onder je hoede
Wat extra sportpoeders misschien?quote:Op zondag 20 april 2025 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb al wel gekeken naar hun fysieke scores van de winter en dat gaat wel nog iets langer duren
Kan ik nu ook wel gebruiken.quote:
Ik ben al 2 dagen bezig met opruimen en uitzoeken. Ik ben een beetje op.quote:
En hoeveel gaat de deur uit ?quote:Op zondag 20 april 2025 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen bezig met opruimen en uitzoeken. Ik ben een beetje op.
Wat weg kon had ik al weg gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door chufi op 20-04-2025 23:52:26 ]
quote:Op zondag 20 april 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
OK dus ordenen..Tja, sommige mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Tja, ik kende zo iemand. Ik kwam er op een gegeven moment maar niet meer. In zijn huis kon je bijna nergens lopen en van schoonmaken had hij nooit gehoord.quote:
OK dit is anders ... dit is een nerd die met meer dan een miljoen volgers veel onzin koopt of ook krijgt ... en dat niet altijd openmaakt etc .. veel kabeltjes ookquote:Op maandag 21 april 2025 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik kende zo iemand. Ik kwam er op een gegeven moment maar niet meer. In zijn huis kon je bijna nergens lopen en van schoonmaken had hij nooit gehoord.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Kabeltjes heb ik ook zat. Ik zocht laatst een kabeltje en dacht dat ik die niet had. Na even zoeken vond ik er 3.quote:Op maandag 21 april 2025 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dit is anders ... dit is een nerd die met meer dan een miljoen volgers veel onzin koopt of ook krijgt ... en dat niet altijd openmaakt etc .. veel kabeltjes ook
Zoiets iddquote:Op maandag 21 april 2025 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kabeltjes heb ik ook zat. Ik zocht laatst een kabeltje en dacht dat ik die niet had. Na even zoeken vond ik er 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |