Heb geloof ik nog ergens een diskdrive met USB aansluitingquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, als het diskettestation het doet ook proberen of de diskettes het nog doen en of er iets opstaat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je vinger vast in het schuifje.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:09 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand deze smaken eitjes al geprobeerd?
https://jamin.nl/eiwijzer
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefdquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
Bestaat dat serieusquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefd
Alsof de wereld al niet debiel genoeg is.quote:
Eitje gevuld met stroopquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
ja bovenste rij van de link die ik net plaatste, daar staan 50 smaken paaseitjes van jaminquote:
Ik niet, maar ik heb filmpjes gezien van mensen die het probeerden en die vonden het allemaal viesquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefd
extra puur jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben ze ook eitjes met gewoon chocola erin?
Dat lijkt me best lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
pannekoekstroopquote:
Ben je uit DTS verbannen?quote:
quote:
Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er hingen in KSC ook al DTS bewoners rond
Meestal is dat wel een graadmeterquote:
Nasi goring melk euhhhhhquote:
Er zitten wel lekker uitziende smaakjes bijquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nasi goring melk euhhhhhhoe verzinnen ze het
Ja dat zeker, ik heb het liefste puur maar die zie je niet veel in de winkel, althans niet met smaakjesquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten wel lekker uitziende smaakjes bij
Het is ook wel makkelijk om ze te laten liggen gezien de prijzen van chocoladequote:Op zaterdag 19 april 2025 08:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit jaar voor het eerst de paaseitjes laten liggen. Afvallen enzo
Valt wel mee. Al zijn ze wel wat duurder geworden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook wel makkelijk om ze te laten liggen gezien de prijzen van chocolade
Wat duurder, nou vind het nogal watquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Valt wel mee. Al zijn ze wel wat duurder geworden.
Boodschappen zijn overall duurder maar boeit me niet zo, als ik het wil hebben koop ik hetquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat duurder, nou vind het nogal wat
Een reep chocolade is tegenwoordig een luxe
Haald eerder nog wel eens een reep chocolade maar als ik nu naar de prijs kijk leg ik ze snel weer terug
Ja niet normaal hoeveel duurder en de prijzen blijven stijden, maar super fijn dat je dat kan kopen wat je wilquote:Op zaterdag 19 april 2025 08:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boodschappen zijn overall duurder maar boeit me niet zo, als ik het wil hebben koop ik het
Gewoon altijd voor een tientje tanken en een geeltje boodschappen doen. Dan merk je er niks van.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet normaal hoeveel duurder en de prijzen blijven stijden, maar super fijn dat je dat kan kopen wat je wil![]()
![]()
Die zijn ook wel erg lekker. Heb helaas geen rem voor die dingen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:27 schreef pullup het volgende:
! zakje gehaald dit jaar bij de Hema. Lekker maar ook wel weer voldoende
Ik heb op de zaterdag mert zakjes Japanse mix. Soort eitjes.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:27 schreef pullup het volgende:
! zakje gehaald dit jaar bij de Hema. Lekker maar ook wel weer voldoende
Ik probeer er ook niet meer naar te kijken. Ik zal geen 90 worden en kan me het een en ander veroorloven. Ook de Poelier net geplunderd. Kan mij het rotte. Nog wel ff terug straks, gerookte zalm vergeten. Carpe Diem......quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boodschappen zijn overall duurder maar boeit me niet zo, als ik het wil hebben koop ik het
Jij was toch al 90?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer er ook niet meer naar te kijken. Ik zal geen 90 worden en kan me het een en ander veroorloven. Ook de Poelier net geplunderd. Kan mij het rotte. Nog wel ff terug straks, gerookte zalm vergeten. Carpe Diem......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |