Die heb ik niet eensquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, diskettes kun je beter niet aanraken
Heb geloof ik nog ergens een diskdrive met USB aansluitingquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, als het diskettestation het doet ook proberen of de diskettes het nog doen en of er iets opstaat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je vinger vast in het schuifje.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:09 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand deze smaken eitjes al geprobeerd?
https://jamin.nl/eiwijzer
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefdquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
Bestaat dat serieusquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefd
Alsof de wereld al niet debiel genoeg is.quote:
Eitje gevuld met stroopquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
ja bovenste rij van de link die ik net plaatste, daar staan 50 smaken paaseitjes van jaminquote:
Ik niet, maar ik heb filmpjes gezien van mensen die het probeerden en die vonden het allemaal viesquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefd
extra puur jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben ze ook eitjes met gewoon chocola erin?
Dat lijkt me best lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
pannekoekstroopquote:
Ben je uit DTS verbannen?quote:
quote:
Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er hingen in KSC ook al DTS bewoners rond
Meestal is dat wel een graadmeterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |