Nu nog een toetjequote:Op zondag 20 april 2025 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben bij Jobi maar ik heb hem nog niet eens gezien.
Wel heerlijk gegeten vanavond
Hebben we al op. Tiramisuquote:
Zie je wel, ze heeft hem gewoon al weggewerktquote:Op zondag 20 april 2025 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben bij Jobi maar ik heb hem nog niet eens gezien.
Ja. Niemand gaat me ooit nog terugvinden…quote:Op zondag 20 april 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel, ze heeft hem gewoon al weggewerkt
Een tweede plek voor een lichte skiffeur een vierde plek voor de zware skiffeur.quote:
Ik zag vanochtend een acht race met jouw mannen en dat was niet zo close . Neem aan dat de finale later in de middag was .. er zat geen audio op de stream dus ja dan is de aandacht een issuequote:Op zondag 20 april 2025 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Een tweede plek voor een lichte skiffeur een vierde plek voor de zware skiffeur.
2 titels; een voor de vrouwen skiff en een voor de mannen 2
Uitsmijtertje was voor ons allemaal dat we als clubteam het opnamen tegen de bondsacht die vorig jaar op de olympische spelen 2e werd ( waar eigenlijk ook nog de 2 van onze eigen club inzitten, anders waren we nog sneller geweest) en tot op 50 meter voor de finish nog voorlagen om uiteindelijk met 0.1 sec net te verliezen in het eindsprintje
Ik ben er helemaal blij mee
Dat zullen de eerste jaars mannen zijn geweest. Wij zaten allemaal in skiffs het hele weekeinde en stapten aan het einde, na zessen, nog even in de achtquote:Op zondag 20 april 2025 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een acht race met jouw mannen en dat was niet zo close . Neem aan dat de finale later in de middag was .. er zat geen audio op de stream dus ja dan is de aandacht een issue
Dan werden die 2e meen ik me te herinerenquote:Op zondag 20 april 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zullen de eerste jaars mannen zijn geweest. Wij zaten allemaal in skiffs het hele weekeinde en stapten aan het einde, na zessen, nog even in de acht
Ik krijg vaak niet alles daarvan meequote:Op zondag 20 april 2025 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan werden die 2e meen ik me te herineren
Volgend seizoen heb je ze mogelijk al onder je hoedequote:Op zondag 20 april 2025 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg vaak niet alles daarvan mee![]()
Zit dan vaak voor of na te bespreken bij mijn eigen te begeleiden races
Ik heb al wel gekeken naar hun fysieke scores van de winter en dat gaat wel nog iets langer durenquote:Op zondag 20 april 2025 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgend seizoen heb je ze mogelijk al onder je hoede
Wat extra sportpoeders misschien?quote:Op zondag 20 april 2025 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb al wel gekeken naar hun fysieke scores van de winter en dat gaat wel nog iets langer duren
Kan ik nu ook wel gebruiken.quote:
Ik ben al 2 dagen bezig met opruimen en uitzoeken. Ik ben een beetje op.quote:
En hoeveel gaat de deur uit ?quote:Op zondag 20 april 2025 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen bezig met opruimen en uitzoeken. Ik ben een beetje op.
Wat weg kon had ik al weg gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door chufi op 20-04-2025 23:52:26 ]
quote:Op zondag 20 april 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
OK dus ordenen..Tja, sommige mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Tja, ik kende zo iemand. Ik kwam er op een gegeven moment maar niet meer. In zijn huis kon je bijna nergens lopen en van schoonmaken had hij nooit gehoord.quote:
OK dit is anders ... dit is een nerd die met meer dan een miljoen volgers veel onzin koopt of ook krijgt ... en dat niet altijd openmaakt etc .. veel kabeltjes ookquote:Op maandag 21 april 2025 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik kende zo iemand. Ik kwam er op een gegeven moment maar niet meer. In zijn huis kon je bijna nergens lopen en van schoonmaken had hij nooit gehoord.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Kabeltjes heb ik ook zat. Ik zocht laatst een kabeltje en dacht dat ik die niet had. Na even zoeken vond ik er 3.quote:Op maandag 21 april 2025 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dit is anders ... dit is een nerd die met meer dan een miljoen volgers veel onzin koopt of ook krijgt ... en dat niet altijd openmaakt etc .. veel kabeltjes ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |