Dat kan natuurlijk ookquote:
Doe maar duurquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk wil ik nog Lindor eierenDie zijn het lekkerst
Heb je die hele zak nu al op?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ik heb geen paaseieren meer, dus ook maar nieuwe halen morgen..
Verstopt en nog niet teruggevonden @Lovelyquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je die hele zak nu al op?
Puur?quote:
Mijn parkiet was aan de beurt om eieren te verstoppen. De eerste heb ik al gevonden, die lag onder de wc-bril.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Verstopt en nog niet teruggevonden @:Lovely
Eet je die nog op?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet was aan de beurt om eieren te verstoppen. De eerste heb ik al gevonden, die lag onder de wc-bril.
Had twee zakjes van de Hemaquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je die hele zak nu al op?
Huh?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Verstopt en nog niet teruggevonden @:Lovely
Zal ik ze anders voor je verstoppen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk wil ik nog Lindor eierenDie zijn het lekkerst
Daarom had ik ze ook nog niet gekochtquote:
Dealquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ik ze anders voor je verstoppen?
Mag jij ze zoeken
Dat zijn die rooie met stipjes toch?quote:
Neuh, je mag ze zelf kopen.quote:
Nee, dan vreet hij ze opquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, je mag ze zelf kopen.
Ik eet ze niet op, heb het niet zo op paaseitjes.
Zal tegen Domni vertellen waar ze ongeveer liggen
Dan paint ik wel een schatkaart voor jequote:
Die humor van dat beestjequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet was aan de beurt om eieren te verstoppen. De eerste heb ik al gevonden, die lag onder de wc-bril.
Ze houdt mij scherp.quote:
Die zijn het lekkerstquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn die rooie met stipjes toch?
Zolang ik doe wat zei wilt zit die wel goed.quote:
Uh, wat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang ik doe wat zei wilt zit die wel goed.
Niet over nadenken.quote:
En netjes zinloos 3.1 erop gezet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb bij het opruimen zoveel pc onderdelen gevonden dat ik een complete pc heb kunnen samenstellen.
23 floppiesquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En netjes zinloos 3.11 erop gezet?
Die heb ik niet meer.quote:
Windows 95 kon je nog op diskettes krijgen. Dat waren er wel heel veel, wel een schoenendoos vol.quote:
95 installatie had ik met cd volgens mij. Maar het had wel charme die floppies, mijn hart ging te keer met de laatstequote:Op vrijdag 18 april 2025 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer.
[..]
Windows 95 kon je nog op diskettes krijgen. Dat waren er wel heel veel, wel een schoenendoos vol.
Floppy's hadden ook wel zijn charme.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
95 installatie had ik met cd volgens mij. Maar het had wel charme die floppies, mijn hart ging te keer met de laatsteDoet ie het
Het zelf een boel moeten doen en het falen en het gelukmomentje als iets werktequote:Op vrijdag 18 april 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Floppy's hadden ook wel zijn charme.
Ik kan er over mee praten. maar idd het geluksmomentje als het je toch lukte.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zelf een boel moeten doen en het falen en het gelukmomentje als iets werkte
Nou ja de generatie van verbazing dat dingen zo maar konden muziek downloaden (daar bleef het wel bij want fims was nog niet te doen)quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er over mee praten. maar idd het geluksmomentje als het je toch lukte.
De download die bij 99% stopte.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de generatie van verbazing dat dingen zo maar konden muziek downloaden (daar bleef het wel bij want fims was nog niet te doen) [ link | afbeelding ]
Heb nog her en der floppy's liggen geen idee of ze überhaupt nog leesbare data bevattenquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Floppy's hadden ook wel zijn charme.
Ja dat dus en kijken naar het percentage, ik keek ook altijd naar die defragmenteren blokjes.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De download die bij 99% stopte.
Ik ook, als het diskettestation het doet ook proberen of de diskettes het nog doen en of er iets opstaat.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb nog her en der floppy's liggen geen idee of ze überhaupt nog leesbare data bevatten
15 jaar geleden heb ik ze nog op het werk gebruikt.quote:
Voor jou is alles een vooruitgang.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hippies zijn jullie,
ik ben aan het kijken of papyrus een vooruitgang is ten opzichte van klei
Ja, diskettes kun je beter niet aanrakenquote:
Voor je het weet zit je vinger vast in het schuifje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, diskettes kun je beter niet aanraken
Die heb ik niet eensquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, diskettes kun je beter niet aanraken
Heb geloof ik nog ergens een diskdrive met USB aansluitingquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, als het diskettestation het doet ook proberen of de diskettes het nog doen en of er iets opstaat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je vinger vast in het schuifje.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:09 schreef drakin het volgende:
Heeft iemand deze smaken eitjes al geprobeerd?
https://jamin.nl/eiwijzer
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefdquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
Bestaat dat serieusquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefd
Alsof de wereld al niet debiel genoeg is.quote:
Eitje gevuld met stroopquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
ja bovenste rij van de link die ik net plaatste, daar staan 50 smaken paaseitjes van jaminquote:
Ik niet, maar ik heb filmpjes gezien van mensen die het probeerden en die vonden het allemaal viesquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt me best lekker, ik wilde eigenlijk weten of iemand de nasi goreng al had geproefd
extra puur jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben ze ook eitjes met gewoon chocola erin?
Dat lijkt me best lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.
pannekoekstroopquote:
Ben je uit DTS verbannen?quote:
quote:
Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er hingen in KSC ook al DTS bewoners rond
Meestal is dat wel een graadmeterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |